Nikolicaca 0 Posted April 2, 2013 sa crvenim znakom je bolja aerodinamika Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted April 2, 2013 (edited) ... za fensere .TapaTalk G300 Edited April 2, 2013 by MilanLaki Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted April 2, 2013 aham dobro ljudi vrlo kreativni odgovori . Danke Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted April 2, 2013 Naravno, u FLCS forumaskom duhu . Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted April 3, 2013 ljudi kako da znam da li neke felne sa interneta odgovaraju mom GP? znam da je ko GP raspored rupa 4x100 a sve ostalo mi je nepoznato. jel samo to dovoljno da bih mogao nesto da potrazim? trazio slicnu temu na forumu mada ne uspeh naci..hvala! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted April 3, 2013 (edited) ali mi je samo neverovatno skup filter goriva 4500 din(nije ulozak nego ceo filter) mislim da je to onako malo zesca cena.Filter goriva originalni (trebalo da je marke UFI) menja se na 20000km, tj. na svakom drugom servisu - kada sa te strane pogledas, cena i nije tako strasna. Sa druge strane, jasno si opisao los uticaj vode i ostalih necistoca na CR sistem ubrizgavanja. Sto se tice filtera i ulja - nikada nisam imao dilemu, uvek original.Vezano za suspleh - preporucujem ti nadjes bilo originalni negde na otpadu, bilo zamenski i montiras.Filter gorive se menja na 60 000Km!!! A to sto nasi servisi menjaju na svakih par hiljada to je vec druga tema.Moj je prvi put zamenjen na 54 000. Odgovorno tvrdim da se ne treba menjati pre 40 000 jer sam ovog mog kod kuce isekao i video da uopste nije u losem stanju.Tko hoce i nije mu skupo moze ga menjati na svakih 10 000Km nista mu nece skoditi jedino ce skoditi dzepu! Takodjer moze i sve ostale filtere menjati na toj kilometrazi ali to je besmisleno ako se ne vozi po njivama.Ja sam jucer napravio "servis" 3l Selenija WR i filter ulja sve zajedno 3500 i kusur dinara sa zamenom u ovlastenom Fiat servisu (Auto Beli u Sidu) zadrzali su staru praksu da ulje i filtere kupljene kod njih u radnji ne naplacuju zamenu.Servis klime (bez filtera i ciscenja) - zamena ulja i dosuto 100grama freona 2700din.Da ovo ne ispadne reklama za servis koji nije ni cuo za nas klub :thumbdown: inace kod njih ne radim nista vise od pomenutog jer su jedino za takve stvari sposobni! jedino imaju odlicnog elektronicara!Suspleh se ugradjuje samo na 1.9 dizele u seriji a vise o tome na:http://www.fiat-lanc...31 Edited April 3, 2013 by Zvezdo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted April 3, 2013 ljudi kako da znam da li neke felne sa interneta odgovaraju mom GP??? znam da je ko GP raspored rupa 4x100 a sve ostalo mi je nepoznato. jel samo to dovoljno da bih mogao nesto da potrazim? trazio slicnu temu na forumu mada ne uspeh naci..hvala!Ih, na ovakvom forumu da nema : http://www.fiat-lanc...showtopic=37137Gledas precnik felne, sirinu, raspon rupa (PCD), precnik centralne rupe (Central Bore), offset (ET)... Sve je bitno, uostalom, sve vec imas i na ovoj temi koju sam ti linkovao . Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted April 13, 2013 ljudi da li neko zna da li Grande Punto ima signalizaciju istrosenosti plocica??? hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 13, 2013 Ili zavučeš glavu ispod prednjeg blatobrana ili skineš uputstvo (mislim da ima i domaće http://aftersales.fiat.com/elum/Home.aspx?id_language=22). Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted April 13, 2013 pa gledao ali video nsamo crevo od abs-a pa nisam bas siguran pa pitam.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17680 Posted April 13, 2013 Ako imas indikaciju, iz same plocice ti izlazi kablic koji se udzekava dalje u instalaciju. Kod Stila je npr. sa leve strane. Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted April 13, 2013 Ivan.ik @ polusao sada preko ovog sajya sa linka ali kada mu kucam br sasije nikako ne mozw da ga pronadje. znas mozzda o cemu se radi??? da da kontam da mora da ima neki kablic ali kod ovog mog ne vidjoh pa reko bolje da se posavetujem sa ljudima Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted June 24, 2013 evo dugo nije bilo slika pa rekoh da okacim jos po nesto : bice tu i par pitanja ali rekoh ajd da prvo postavim fotkice )) I sada naravno pitanja: ova nalepnica bosch jel to znaci da ima bosch sistem ubrizgavanja ili nesto sasvim peto od proizvodjaca bosch???i da li neko zna gde bih mogao da nadjem doticni sundjer sto se raspao (vidi se i na slikama) sto stoji ispod plasticnog poklopca motora sa natpisom Multijet..i naravno ova zabica sto trzi onaj tepih kod pozarnog zida hvale mi dve da ako neko zna gde i kako nabaviti bio bih zahvalan..ovo sam malo gledao na sta lici motor pa eto ima i tih slika.. sve u svemu neverovatnooooo suv i cist motor Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 24, 2013 Common Rail sistem proizvođač Bosch (naša sreća).Čisto zvučna izolacija , nije ti preko potrebna i budi pažljiv sa protokomerom.Golaš je imao popriličan broj žabica (da li dalje postoje ?). Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted June 24, 2013 a sto jel postoji jos neki proizvodjac? tipa simens kao sto je kod francuza ili tako nesto?kako mislis pazlivo sa protokomerom? nikad nisam nisam imao auto sa protokomerom pre ovoga pa ne znam, jel mu treba neka posebna nega? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted June 24, 2013 Odlican punto!! Sto se tice protokomera, treba mu nega u smislu da ga ne pipas, ne kvasis i sl. Jesi li primetio da se niko na forumu ne zali na sistem ubrizgavanja? E to je zbog toga sto ti tu pise Bosh Made in Fiat Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted June 24, 2013 jaoooooo ljudi a ja upravo kada sam i pravio ove slike maltene ceo plasticni poklopac sve zajedno sa protokomerom krk u vodu da sve blista i posle na sunce da se osusi i kasnije na auto i prilikom voznje sve naj naj normalnije.. da li je u pitanju sreca ili ce se kasnije nesto ispoljiti ne znam pojma ali iskreno se nadam da je ovo prvo ))) Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted June 24, 2013 budalu i bog cuva ))) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted June 24, 2013 (edited) Mali je kao bombona! samo ima zadnji par vrata viska Polako sa sredjivanjem. Volis cist motor dakle obavezno suspleh kao sto sam i ja stavio. Nadjes neke lepe alu felne i imas zimski i letnji komplet.Naslon za ruku, Po koji diskretni stiker i to je to.... Edited June 24, 2013 by Zvezdo Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted June 24, 2013 kud nadje bas to MALI kad je vidis GRANDE Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted June 24, 2013 Neonke ispod auta, custom rep pozadi, TURBO nalepnice, na vratima obavezno one " sparco, k&n, brembo" i na zadnjoj soferci nalepnicu www.kotejebeukrivini.ko.ja, itd..u tom stilu Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted June 24, 2013 pa da osvanem od sabajle u nekoj novootvorenoj rublici tj temi "KAKVE LI SVE BUDALE POSTOJE?" Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted June 25, 2013 Ma jok, mogli bi da te protnemo u Gedori Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted November 11, 2013 ljudi imam jedno pitanje nisam siguran koji filter za naftu tj gorivo da stavim. zovem prodavnice auto delova po mom broju sasije imaju dva tipa filtera pri cemu je razlika u ceni neverovatna. jedan kosta 1400, a drugi 4500 din. kontam da je najbolje da skinem moj pa da ga odnesem pa na osnovu njega ce znati koji bi trebalo ali ja bih radije da pripremim sve delove pa da pocnem sa zamenom pa eto ako moze mala pomoc bar po ovome sto sam izneo. Quote Share this post Link to post Share on other sites