kicerica 5 Posted February 24, 2013 NASCAR 2013 - Multiple Car Crash at Daytona Test Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9661 Posted February 17, 2014 Na NASCAR trci Daytona Beach zapalio se Chevrolet SS Pace Car... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9661 Posted February 25, 2014 Dejtona 500: Varnice, sudari, suluda brzina i trijumf vozača čiji je otac poginuo na toj stazi Najveća automobilistička trka u SAD, ''Dejtona 500'', nazvana po dužini pređenog puta koju takmičari treba da pređu, a čeka ih 500 milja, odnosno 805 kilometara vožnje na stazi u Floridi, ove godine je protekla spektakularno. Uz silne sudare, srećom bez tragičnih posledica, čak šestočasovni prekid zbog kiše, na kraju je trijumfovao vozač čiji je otac poginuo baš na toj stazi, i to u poslednjem krugu "Dejtone 500" vožene 2001. Dejl Ernhard mlađi uspeo je da nadmaši sve rivale na čuvenoj trci i po drugi put u istoriji pobedi na ovom nadmetanju, na kome je najbolji bio 2004. ''Zaslužio je. Ako iko jeste, onda je to čovek koji je triput bio drugi u poslednje četiri godine'', rekao je Bred Keselovski, koji je za volanom Forda na kraju bio treći, iza pobednika koji je vozio Ševrolet i Denija Hemlina u Tojoti. Sam Ernhard nije krio oduševljenje: ''Ovo je neverovatno. Ne mogu da verujem da se sve ovo dešava. Osećaj je čak bolji nego pre deset godina kada sam prvi put ovde trijumfovao'', rekao je šampion ''Dejtone 500'', trke na kojoj je prosečna brzina vozila oko 257 kilometara na sat. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9661 Posted April 26, 2016 Audi neće ući u NASCAR Nemački automobilski proizvođač neće se pridružiti Chevroletu, Fordu i Toyoti. Godinama se šuška o ulasku Audija u Formuli 1 i NASCAR. Ne tako davno čelnici automobilskog proizvođača iz Ingolstadta demantovali su priče o učestvovanju u F1 prvenstvu, a sada su otklonili i svaku mogućnost da će se priključiti i NASCAR Sprint Cup Seriesu u kome se već takmiče Chevrolet, Ford i Toyota. Audi će se fokusirati na PWC, WEC i DTM trke. Volkswagen je nešto ranije želeo u NASCAR, ali zapelo je u pregovorima. Zato su mnogi i verovali da ulazak Audija u NASCAR i nije nemoguć, budući da je VW koncern zainteresovan za to takmičenje. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9661 Posted May 18, 2017 Horor udes: Vozač na nosilima izveden sa staze Pre neki dan u okviru Naskar trke ''Go Bowling 400'' dogodio se stravičan udes u kome su učestvovali Džoi Logano, Denika Patrik i Arik Almirola. U 67. krugu do kraja trke na ''Kanzas Spidveju'' Džoi Loganu su otkazale kočnice te je nekontrolisano skrenuo ulevo zakačivši time zadnji deo automobila Denike Patrik. Njen Ford se momentalno okrenuo i zajedno sa Loganovim vukao uz zaštitnu ogradu. Da nesreća bude veća, Arik Almirola, koji je pokušao da izbegne sudar, zakucao se u Džoijev Ford. Posle udesa Almirola je skinuo zaštitnu mrežu, što je univerzalan znak koji vozač šalje svima da je dobro. Međutim, Almirola nije mogao da napusti automobil, pa su morali da seku krov kako bi ga izvadili. On je hitno prevezen u Univerzitetsku bolnicu u Kanzasu gde mu je ustanovljena kompresija T5 kičmenog pršljena. On je prebačen u bolnicu u Šarlotu, Severna Karolina. Na svu sreću Almirola nije životno ugrožen, a i lepa vest je da ima osećaj u nogama, tako da će moći ponovo da se trka. Logano i Patrikova, čiji su Fordovi više nastradali nego Almirolin, bez ikakvih problema su prošli medicinski pregled. Inače trka je posle malo duže pauze nastavljena. Martin Truleks Junior je bio najbrži posle ovog incidenta i zasluženo je pobedio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted June 3, 2017 NASCAR: Trijumf "kockara" Dilona u kišnoj drami u Šarlotu Vozač Ričard Čajldres trijumfovao je na 12. trci u sezoni Monster Energy NASCAR Cup serije voženoj na stazi Charlotte Motor Speedway u Konkordu u Severnoj Karolini. Dilon je na spektakularan način došao do prve pobede u karijeri u NASKAR-u, i to na najdužoj stazi u takmičenju, koja se vozi na 400 krugova u dužini od 600 milja. On je u kvalifikacijama bio 22, ali je na kraju pobedu ostvario hrabrom vožnjom u poslednjim krugovima, kada je odbio da ode u boks i dospe gorivo. Dilon je svojim rizikom iskoristio dva kruga pre kraja što je tada vodeći Džimi Džonson ostao praznog rezervoara, te je ostvario sjajan trijumf. Dilon je u svom ševroletu vodio samo dva kruga, u kojima je uspeo da odbije sve napade drugoplasiranog Kajla Buša i trećeplasiranog Martina Trueksa juniora. Trkački dan u Šarlotu je obeležilo i veliko nevereme u sred trke, zbog kojeg je vožnja bila prekinuta na oko dva sata. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9661 Posted July 5, 2017 Znate ono kako se kaže da NASCAR vozači ustvari pojma nemaju da voze, da zato i voze samo ukrug (ovalne staze)...da im problrem prave krivine... Pa, evo ga jedan pre neki dan na Goodwood festivalu brzine, koji je u prvoj krivini...da, u prvoj krivini posle starta uradio sledeće: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9661 Posted January 2, 2019 Top Gear video: V8 automobili protiv NASCAR-a 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9661 Posted November 13, 2020 Evropski Nascar u Hrvatskoj, Grobnik 2020. - Bez publike, ali sa TV prenosom Prvi put u istoriji auto sporta popularni Nascar stiže na Balkan, tačnije na poznatu stazu Grobnik nadomak Rijeke. Sportski radnici Hrvatske već dugo planiraju dovođenje evropske serije Nascar, a to je trebalo da se dogodi sledeće 2021. godine. Ipak, zbog novog širenja Kovida trka u Češkoj je otkazana, pa je šansu dobio Grobnik. Staza pored Rijeke je delom preuređena, brinulo se o bezbednosti, postavljeni su novi metalni odbojnici, popravljen prostor pored staze gde može doći do izletanja automobila, i još puno toga, a sve po propisima FIA i NASCAR. Posebne odredbe važe već nekoliko meseci zarad borbe sa novonastalom zdravstvenom situacijom. Publike neće biti pored staze, svi i na otvorenom prostoru moraju imati maske i svi moraju biti testitrani na Kovid, s tim da se testovi mogu obaviti i na samom automotodromu. Ljubitelji auto sporta će sve najvažnije moći da prate putem televizijskog prenosa kanala TV Kreator, i putem interneta. U petak su zakazani treninzi, u subotu kvalifikacije i prva trka, a u nedelju druga trka. Biće to 5. i 6. ovogodišnje takmičenje evropskog Naskara, posle italijanske Valelunge i belgijskog Zoldera. Kao što je već objavljeno na Grobniku će debitovati najuspešniji sportski vozač Hrvatske, 57. godišnji Dubrovčanin Niko Pulić, koji je tim povodom rekao: ''Vozio sam mnoga natecanja u 40-godina dugoj karijeri. Ostvario sam mnoge uspehe. Sudelovao osim na brdu, gde sam ostvario najviše uspeha, u mnogim drugim trkama poput European Truck Racinga, SLR 722 Cupa, F3000, a NASCAR će za mene biti nešto novo i uzbudljivo. Automobili su teški i jaki blizu skoro 500 KS, ulazi se kroz prozor, nema vrata... Radujem se nastupu.'' Niko Pulić ima bogatu sportsku karijeru, a ove godine je opet šampion države na brdu i na reliju. Planira da svoj sportski put okonča sledeće godine učešćem u sjajnom šampionatu WRC, Svetskom reli prvenstvu 2021. pošto je najavljeno da će se jedna od WRC priredbi održati naredne sezone i u Hrvatskoj. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9661 Posted November 16, 2020 Nascar na Grobniku - Spektakl ili dosada? Minulog vikenda je na poznatu hrvatsku stazu Grobnik, kod Rijeke, stigao evropski Naskar. Pompezno je najavljen u medijima a i s razlogom jer je to bio debi popularne serije jakih automobila, u Hrvatskoj. Naskar u Americi privlači zaista veliki broj publike a ovalne trkačke staze okupljaju mnoštvo navijača. Ove godine se Naskar vozio i na Valelungi i na Zolderu, jednima se dopao a drugi su ga ocenili kao dosadnu reviju sportskih vozila. Evo kako je Slobodna Dalmacija pisala o nedeljnoj trci: ''Na Grobniku je završena automobilistička utrka Nascar GP. U kategoriji profesionalnih vozača pobijedio je Izraelac Alon Day. Od 20 vozača, četvorica nisu završila utrku. Među njima i naš Niko Pulić. Brzinom i do 240 km/h grobničkom pistom vozilo se 17 krugova. Naš predstavnik Niko Pulić imao je nezgodu u desetom krugu, a prvi je na cilj stigao Izraelac. ''Staza je vrlo dobra. Sretan sam što sam pobijedio u utrci, koja se ovdje održava prvi put u povijesti. Ekipa je odlična, vožnja je protekla savršeno. Veselim se idućoj utrci, izjavio je pobjednik Alon Day. Hrvatska pregovara sa Nascar-om Europe da se utrka na Grobniku održi i iduće godine.'' Bilo kako bilo, Naskar je izazvao pažnju. Automobilski sport u Hrvatskoj ide reklo bi se dobrim putem. Imaju sjajnu medjunarodnu brdsku trku na Buzetu, imaju odličnu trkačku stazu za automobile i motocikle i dobili su mogućnost za organizaciju jedne priredbe u mega popularnom šampionatu sveta u reliju - fantastičnom WRC-u 2021. Sportski radnici Hrvatske očito rade naporno i imaju viziju. Verovatno je ima i jedan od najuspešnijih hrvatskih asova, 57. godišnji Dubrovčanin Niko Pulić, koji je eto vozio i Naskar na Grobniku. U subotu je bio 14. a u nedelju nije završio takmičenje. Ipak, ostaće zapisano da je prvi sa ovih prostora bio za Naskar volanom...i to je uspeh! preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9661 Posted May 8, 2021 Camaro, Mustang, Camry - stižu nove NASCAR zveri Nascar je objavio kako će izgledati njihovi automobili najnovije generacije. Timovi i vozači mogu da biraju da li će voziti Chevrolet, Ford ili Toyotu, tačnije Camaro, Mustang ili Camry. Novi automobili će imati simetričnu šasiju od ugljeničnih vlakana, a čini se da je zadnji deo nešto manji nego ranije, na aerodinamičnom planu se i dalje radilo što se vidi po difjuzerima, izmeni haube i slično, a tu je i novi izduvni sistem. Tu su i aluminijumske felne od 18 inča što je promena u odnosu na dosadašnjih 15. Svako će imati unikatni prednji i zadnji kraj, a prevashodno su došle promene kako bi se ti delovi lakše menjali i kako bi se donelo nešto jedinstveno. Inače, poenta je da svi imaju identične automobile, ali i dalje ima nešto do inženjera i mehaničara kako bi vaš tim bio konkurentniji. Volan i čitav sistem upravljanja je doživeo manje promene, kočnice su takođe veće, a menjač je sada petostepeni sa sekvencionalnim manuelnim upravljanjem. Što se snage tiče, Amerikanci ne odustaju od V8 motora, a samo obratite pažnju na ovo: 550 KS i 670 Nm najvećeg obrtnog momenta. Nova generacija će debitovati u februaru 2022. godine na čuvenoj trci Dejtona 500. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites