Jump to content
FAS Euroauto Goran
Ticma

ETCC

Recommended Posts

Najbolji srpski automobilista Dušan Borković ove godine će se takmičiti u Evropskom šampionatu turing automobila (ETCC)

1558349418512760140dccd102809352_orig.jpg

Borković, koji se prošle godine okitio titulom evropskog šampionata na brdskim stazama, voziće Seat Leon S2000, koji je prethodno bio u posedu Gabrijelea Tarkvinija, bivšeg svetskog šampionata na kružnim stazama. Posle osvajanja Evrope na brdskim stazama u 2012, prvi srpski evropski šampion u automobilizmu, Dušan Borković se za sezonu 2013. priprema za nove i neočekivane izazove. Posle dugog razmišljanja šta bi moglo predstavljati stepenicu više u odnosu na postavljeni šampionski rezultat prethodne godine, Dušan Borković se odlučio za takmičenje na FIA Evropskom prvenstvu na kružnim stazama koje se vozi na najpoznatijim svetskim stazama kao što Monca, Imola, Brno”, stoji u saopštenju Nisotek rejsing tima za koji vozi Borković.

U Borkovićevim planovima je i saradnja sa timom Sanred iz Barselone, koji bi trebalo da bude neopšhodna tehnička podrška srpskom automobilisti.

''Ovo takmičenje iziskuje svakodnevna testiranja, koja je u ovom trenutku teško priuštiti. Potrebna mi je podrška najboljih, a uz podršku generalnog sponzora, što je i ove godine NIS, grada Pančeva, a nadam se i drugih koji će prepoznati važnost promocije za našu državu kroz ovaj sport. Verujem da ću doneti Srbiji bar jedan podijum i sa ovog takmičenja, a narednih godina, sa znatno više iskustva na novim stazama i neku titulu'', rekao je Borković.

Ovogodišnji Evropski šampionat turing automobila startuje u Monci 24. marta.

Preuzeto sa http://www.b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neka je sa srecom Duci i da osvoji vise nego sto ocekuje! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

P.S. Ipak zalim sto je upao u masinjeriju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U nedelju 24.03.2013. ćete imati priliku da pratite ETCC, Dušana Borkovića i NIS Petrol Racing Team na RTS 2 sa startom u 12:20 h. Repriza će biti u utorak 26.03.2013. na Eurosport-u!!!

246502_558658650832628_799069150_n.jpg

Edited by Ticma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iako u Monzi pada kisa Borkovic je na warm up-u ostvario vreme 2:27 sto mu je donelo drugu poziciju u grupi S2000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa srecom dule,danas,a kao sto vidim svi voze novije seat leon copa,jedino borkovic vozi leon TFSI motor ,a taj auto je vozio tarquini 2007 me godine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima stil voznje totalno drukciji od njihovog i to mu ide u prilog. Da je bilo suvo vreme mogu da se kladim da bi bio prvi u klasi, BMW -u vec ne bi mogao da parira po suvom . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Borković na podijumu u Monci

borkovic_monca.jpg

Dušan Borković, član NIS Petrol Rejsing tima osvojio je bodove na obe trke koje su danas vožene u Monci. U prvoj je zauzeo 8. mesto, a u drugoj je bio 3. u najjačoj klasi (S2000) elitnog evropskog takmičenja

Dušan Borković sa uspehom je počeo sezonu ETCC – Evropskog Kupa turing automobila. U nedelju su po jakoj kiši na čuvenoj pisti u Monci održane dve trke. Uprkos problemima sa nedovoljno pripremljenim automobilom Borković je postigao značajan rezultat.

U prvoj trci Borković je startovao sa 4. pozicije. Odlično je vozio, probio se na drugu poziciju i napadao je čelo. Posle kontakta sa drugim automobilom Borkovićev Seat Leon je ostao bez dela branika. Sudije su sredinom trke Borkovića kaznile prolaskom kroz pit čime su ga udaljili od borbe za vrh. Borković je na kraju trke imao 8. vreme u klasi S2000.

Pola sata kasnije vožena je druga trka. Borković je startovao sa 17. pozicije, ali je odličnom vožnjom uprkos svim problemima, na cilju bio treći. Postignuti rezultat je još značajniji kada se zna da su Borkovićevi konkurenti znatno iskusniji u ovom takmičenju, da su vozili pripremljenije automobile i da su imali mnogo više odvozanih treninga.

“U prvoj trci sam imao problema sa preupravljanjem i auto se ponašao kao da je na ledu. Kazna prolaskom kroz pit je usledila zbog nepropisnog prelaženja preko žute linije u drugoj krivini, čega nisam bio ni svestan u tom trenutku, s obzirom na to da sam vozio pod ogromnim naletom adrenalina. Kasnije sam ostao bez dela branika posle kontakta sa drugim autom”, rekao je naš automobilista i nastavio:

“Druga trka je počela sa novim branikom, ali sam izgubio metlicu brisača, pa su uslovi stvarno bili nemogući i skoro ništa nisam video. To je bilo opasno, pre svega prilikom kočenja, gde se naglo smanjuje brzina i treba izbeći udarac sa autom ispred. U svakom slučaju treće mesto u drugoj trci i ukupno sedam poena na stazi u Monci su me ohrabrili i da lipozitivan signal za naredne izazove za koje je preduslov da se auto sredi”, izjavio je Borković po završetku takmičenja u Monci

Naredne dve trke biće vožene 28. i 29. aprila u Slovačkoj.

Preuzeto sa Auto - Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
Borković: U Slovačkoj želim u Top 5

 

monza2013.jpg

 

Srpski vozač Dušan Borković je izjavio na konferenciji za medije da je njegova želja da u drugoj trci ETCC u Slovačkoj koja se vozi u nedelju da uđe među prvih pet.

''Vrlo sam uzbuđen, više nego uoči trke u Monci. Nisam imao vremena da mnogo testiram automobil, ali za ovu trku dali smo sve od sebe da se spremimo i nadam se da ću napraviti još bolji rezultat. Ne želim da obećavam mnogo, ali želja mi je da uđem među prvih pet, a do kraja sezone i među tri'', ističe Borković koji se trenutno nalazi na 7. mestu u generalnom plasmanu. Borković će prvu sezonu u ETCC šampionatu iskoristiti da upozna staze kako bi naredne godine napao šampionsku titulu i izbori mesto u WTCC Svetskom šampionatu.

 

''Nije realno da ponovim uspeh iz prošle sezone kada sam osvojio titulu u brdskim trkama. Bitno je da prođe cela godina da se bolje priviknem na takmičenje'', rekao je Borković. Uporedio je srpski automobilista brdske trke sa turing trkama i ocenio da su mnogo bezbednije.

''ETCC je mnogo bezbedniji, ali ima svoju draž. Mnogo toga zavisi od pripreme automobila, čak 70 odsto, a ja ću se potruditi da tih 30 odsto koji su do mene pružim maksimum'', konstantovao je Borković.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Borković nepovređen u udesu
 
Srpski automobilista Dušan Borković doživeo je udes tokom prve trke drugog drugog vikenda takmičenja ETCC u Slovačkoj, ali je prošao bez težih povreda.

Već na početku trke Borkovićev automobil je dva puta udaren i morao je da odustane, a oštećenja automobila su velika, tako da nije bilo mogućnosti da se osposobi za drugu trku.

 

urzBBMC.jpg
 
Na zagrevanju pre trke sve je odlično funkcionisalo. Auto je bio dobro naštelovan i Borković se u njemu odlično osećao. Započeo je trku sa krugom za zagrevanje i u prvom krugu je došlo do velikog sudara u kojem je bilo umešano šest automobila.  Borković je hvatao zalet i počeo da obilazi jednog po jednog rivala, ali u momentu kada je hteo da se izvuče iz gužve udaren je sa prednje leve strane brzinom od preko 120 kilometara na sat. Od šest automobila koji su učestvovali u incidentu Borkovićev je pretrpeo najveća oštećenja.  Srpski šampion je prilikom sudara ugruvan, ali osim lakše povrede nosa, srećom, nije imao ozbiljnijih ozleda. 
 
''Bez obzira na težinu sudara, srećom, nisam ozbiljnije povređen. Veoma mi je žao što se sve ovako završilo, jer smo lepo skockali automobil i ja sam se odlično osećao. Sjajno sam krenuo i verujem da bih se danas popeo na podijum da me nisu udarili. Šta je tu je, nema vremena za kukanje, idemo dalje'', izjavio je Borković. 
Sudar u Slovačkoj dovodi u pitanje dalje nastupe Borkovića u ETCC sezoni, s obzirom na velika oštećenja automobila i neplanirane ogromne materijalne izdatke. Automobil će specijalnim kamionom biti transportovan u Španiju, gde će stručnjaci pokušati da ga poprave i pripreme za naredne trke, a odlučeno je da u Barselonu otputuje i Borković, kako bi eventualno testirao vozilo pred narednu trku. 
 
Sledeće takmičenje ETCC sezone na programu je 19. maja u Austriji (Salcburgring).
 
IZVOR. B92

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pobeda Borkovića

 

dusan%20borkovic%202013%2011.jpg

 

Srpski automobilski as Dušan Borković pobedio je u Salcburgu na trci voženoj u okviru Evropskog kupa turing automobila. Borković je do pobede stigao pošto su njegovi glavni rivali završili trku u četvrtom krugu. Vodeći u trci i u generalnom plasmanu Petr Fulin imao je udes, a Andreas Fister je eliminisan. Iza Borkovića našao se Aurelijen Konte, dok je Anton Ladigin bio treći.

 

Srpski automobilista Dušan Borković uspeo je da trijumfuje u prvoj trci koja je vožena na pisti Salcburing u Austriji u okviru Evropskog kupa turing automobila. Naš as je bio najbolji u diviziji, što znači da je bio prvi i u svojoj S2000 klasi. Na teškoj i mokroj stazi iako je startovao sa pete pozicije sjajnom vožnjom je stigao do prve pobede u debitantskoj sezoni. Jedini srpski predstavnik u evropskom automobilskom takmičenju najvišeg ranga pod patronatom FIA (Međunarodne automobilske federacije) je na početku trke odlično odreagovao i uz malo sreće za dlaku izbegao sudar u kome su u 4. krugu Fulin i Pfister potpuno slupali svoje automobile. U nastavku je Dušan vozio kao da mu ovo nije debitantska sezona. Srpski as je na stazi elovao kao da ima mnogo iskustva u ETCC takmičenju i uspeo je da bude apsolutni pobednik, prvi prosavši kroz cilj.

 

Trijumfom u 5. trci u takmičarskoj ETCC sezoni Dušan Borković je postigao ogroman uspeh i osvojio 10 bodova.

''Zaista sam presrećan. Verovao sam i najavljivao da mogu postići dobar rezultat iako u debitanstkoj sezoni rezultati nisu imperativ. Ukazala mi se prilika da trijumfijem po kišovitom vremenu i ja sam šansu iskoristio. Hvala navijačima u Srbiji i širom Evrope na podršci koju su mi pružali i kada smo imali pehove i tehničke probleme. Idemo dalje. Očekujem osvajanje novih i bodova i sticanje iskustava za narednu godinu kada želim da budem najbolji u generalnom plsamanu. Ovo je za mene novo takmičenje, prvi put vozim na ovim stazama i zbog toga mogu reći da sam posebno zadovoljan trijumfom'', izjavio je posle trke Dušan Borković.

 

Međunarodna automobilska federacija FIA je prenela veliki uspeh srpskog asa na zvaničnom sajtu pod naslovom ''Borković pobedio u dramatičnoj trci''.

U drugoj trci programa Borković je kao pobednik prethodne startovao sa 8 pozicije. Opet je naš šampion dobro vozio i došao skoro do samog čela, kada je zbog problema sa prednjom levom gumom morao da ode u boks. Po povratku na stazu uspeo je da trku privede kraju osvojivši 5. mesto u klasi i nove bodove.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Borković: Nisam svestan ostvarenog uspeha
 
dusan%20borkovic%202013%2011.jpg
 
Srpski automobilista Dušan Borković je presrećan zbog pobede u Austriji i očekuje da u završnici debitantske sezone osvoji još bodova u Evropskom kupu za turing automobile (ETCC).
- Još se nisam ohladio od pobede i nisam svestan velikog uspeha. Početkom sezone smo verovali da će svaki osvojeni bod biti uspeh, s obzirom na kvalitet takmičenja, konkurenciju i naše neiskustvo. Pobede u debitantskoj sezoni u najjačoj grupi su prava retkost. Kada sam kao prvi prošao kroz cilj zaplakao sam od sreće - rekao je Borković. Borković je prethodno na trci u Slovačkoj doživeo sudar i oštetio aujtomobil Seat Leon, pa je u Austriji vozio u iznajmljenom automobilu iz Danske.
 
- Naredna trka biće vožena u Italiji sredinom jula. Donećemo odluku koji ću automobil voziti - moj koji popravljamo posle incidenta u Slovačkoj ili ovaj iznajmljeni sa kojim sam, iako ima slabiji motor, uspeo da pobedim u Austriji. Pošto sam sujeveran mislim da ću se odlučiti da doradimo ovaj rentirani - dodao je Borković. Borković će u subotu na svečanosti u Domu Narodne skupštine primiti Majsku nagradu koju ću mu Sportski savez Srbije dodeliti za osvojenu titulu šampiona Evrope na brdskim stazama u 2012. godini, što predstavlja najbolji rezultat u istoriji srpskog automobilzma.
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dušan Borković izvanredan na Siciliji, 2. i 3. mesto
 
chevrolet%20borkovic.jpg
 
Višestruki šampion Srbije dušan Borković, i zvanični šampion Evrope na brdskim auto stazama, danas je bio izuzetno respoložen i veoma uspešan u obe trke Evropskog kupa turističkih vozila, koje su održane na brzoj i teškoj stazi Pergusa, na Siciliji. Naš as je u prvoj trci bio drugi a u drugoj treći, sakupio je nove bodove, a ono što je najvažnije je činjenica da je odlično vozio na potpuno nepoznatoj stazi, i u svojoj debitantskoj sezoni još jednom potvrdio visoku trkačku klasu.
Dušan Borković se posle dve trke u Pergusi našao na trećem mestu podijuma, a u generalnom plasmanu šampionata ETCC u svojoj klasi, sa 35 bodova sada takodje zauzima treće mesto, dok su ispred njega Fulin sa 66 bodova i mladi Homola sa 58.
 
Pavle Komnenović, automobilista koji ima ogromno iskustvo na najvećim medjunarodnim stazama: ''Duca je bio izvanredan, vidi se da sve više napreduje i da inteligentno ulazi u ovako teške trke gde nije nimalo lako sačuvati auto i biti u vrhu. Ovaj ''ševrolet kruz'' je pravi pogodak, Englezi su svetski majstori za automobilizam. Ducina vožnja je bila u stilu iskusnog majstora volana, a ne u maniru debitanta koji se i pored dugogodišnjeg staža prvi put upušta i izazove na tako teškoj, brzoj, neravnoj i opasnoj stazi kakva je ova na Siciliji, u Pergusi. Zaista sjajno, čestitam mu''.
Našeg šampiona sada očekuje odmor, a onda pripremanje za još jednu veliku trku, na izvanrednoj stazi u Brnu, gde su se predstavili mnogi naši asovi, i gde Ducina tehnika vožnje može biti maksimalno izražena. U svakom slučaju iza nas je jedan fenomenalan vikend, sigurno najuspešniji kada je reč o medjunarodnim takmičenjima Dušana Duce Borkovića.
 
 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dušan Borković na pripremama za finalne trke ETCC šampionata
 
Borkovic%20trening.jpg
 
Još jedan takmičarski vikend, još dve trke preostale su srpskom asu Dušanu Borkoviću do završetka debitantske sezone u Evropskom kupu turing automobila (ETCC) – evropskom automobilskom takmičenju najvišeg ranga pod patronatom FIA (Međunarodne automobilske federacije). Jedini srpski predstavnik je već ostvario sjajan rezultat na dosadašnjim trkama. Podsetimo se poslednjeg uspeha: Borković je osvojio treće mesto u generalnom plasmanu na prethodnoj trci na stazi Pergusa na Siciliji (drugo mesto u prvoj trci, treće u drugoj).
 
Taj uspeh podgrejao je Borkovićeve ambicije i očekivanja navijača.
- ''Važan mi je test na stazi u Brnu jer moji vodeći konkurenti i te kako znaju ovu stazu. Nisam imao znanje nijedne od staza ove sezone, a uspevao sam to do sada nekako da nadomestim vožnjom. Sada nam se ukazala prilika da 28. avgusta testiramo ovu stazu i jedva čekam. Ovo evropsko takmičenje najvišeg ranga je veliki pomak u mojoj karijeri i ako se budem izborio za treće mesto ove debitantske sezone, biću zadovoljan postignutim u ovoj sezoni,'' izjavio je Dušan Borković.
Naš šampionski as od prethodne trke na Siciliji vozi Chevrolet Cruz koji će mu biti ''drug na drumu'' i poslednjeg takmičarskog vikenda, 6. oktobra na stazi u Brnu (Češka). Borkovićev Chevrolet je prvi u ETCC takmičenju ove godine, a poznato je da ovo vozilo predstavlja stvar prestiža u trkačkom svetu i već godinama dominira u WTCC (Šampionatu sveta turing automobila). Od 2009. godine je za ETCC, BTCC,WTCC napravljeno svega 17 trkačkih Chevy Cruz vozila od kojih je jedan od sada u posedu srpskog i evropskog automobilskog šampiona.
Budući da je automobil sada spremniji nego za poslednju trku, sve su šanse da test uspešno prođe i omogući još izvrsniju performansu Dušana Borkovića na narednoj trci.
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Borković: Mirna vožnja garancija za treće mesto
 
borkovic%20brno.jpg
 
Prošle godine Dušan Borković je oduševio sve titulom evropskog šampiona na brdskim stazama, a ove ga samo dve trke dele od novog sjajnog uspeha. U svojoj prvoj inostranoj sezoni na kružnim stazama, srpski automobilista pred poslednje trke sezone Evropskog kupa turing automobila (ETCC) drži treće mesto u najjačoj klasi, S2000. Domaćin poslednje runde ovogodišnjeg šampionata u nedelju će biti poznata staza ''Brno'' u Češkoj, a Borković se nada da će uspeti da zadrži treće mesto i donese novi uspeh srpskom automobilizmu. Borkovića kvalifikacije očekuju u subotu od 13.10, dok se trke voze dan kasnije od 11.35 i 13.05 i obe će imati po deset krugova.
 
''U generalnom plasmanu u Brnu ne mogu da napredujem, ali mogu da pokvarim plasman. Zato ću se tokom vikenda zajedno sa svojim timom potruditi da izbegnemo greške, da automobil bude dobro podešen, a da ja vozim mirno. Bitno je da dobro startujem, da budem u kontaktu sa timom, da kalkulišem ako bude potrebno, u zavisnosti od plasmana mojih rivala. Ne želim da rizikujem, zato što to može mnogo da me košta'' – istakao je Borković. Pred poslednju trku sezone, Čeh Petr Fulin drži prvo mesto u generalnom plasmanu sa 66 bodova, ispred Mata Homole iz Slovačke, koji ima 58. Borković je treći sa 35 bodova, a trenutno mu prete Rikli sa 30 bodova, Matejovski i Guger sa po 28, kao i Skuz sa 23.
 
''Od rivala najveća pretnja mi je Matejovski, domaći vozač, inače timski kolega vodećeg Fulina. Oni već godinama voze u Brnu, poznaju i najmanji detalj na stazi, dok je ja i ne poznajem dobro. Upravo zbog toga sam imao testiranje tamo pre nekoliko nedelja, ali zbog vremenskih uslova nismo uspeli da uradimo sve planirano. Nadam se da ću to na treninzima uspeti to malo da nadoknadim, a potom tokom vikenda uspem da se odbranim'' – naglasio je Borković.
 
 
---------------------------------

Borković startuje kao drugi u Brnu
 
DBorkovic.jpg
 
Najbolji srpski automobilista Dušan Borković odlučujuće trke u Evropskom kupu turing automobila (ETCC) na stazi ''Brno'' u Češkoj startovaće sa druge pozicije. Borković pred finale sezone drži treću poziciju u generalnom plasmanu najjače klase S2000 i prioritetni cilj ovog vikenda mu je da ga sačuva.
Najbolje vreme u kvalifikacijama za nedeljne trke, koje se voze od 11.35 i 13.05, ostvario je domaći vozač i jedan od najvećih Borkovićevih konkurenata za treće mesto Mihal Matejovski, u vremenu od 2:12.479 minuta. Odmah iza njega, sa dve sekunde zaostatka, našao se njegov sunarodnik Petr Fulin, inače vodeći u generalnom plasmanu. Treće vreme u kvalifikacijama ostvario je Ferenc Fiča iz Mađarske, koji se takmiči u drugoj klasi, dok je Borković bio četvrti sa sedam i po desetinki zaostatka u odnosu na Matejovskog. Međutim, Matejovski je kažnjen, pa će tako Borković krenuti drugi, a uz to je osvojio i dva poena, što mu je najbolji rezultat ove sezone u kvalifikacionim trkama.
Srpski automobilista je odlično vozio tokom kvalifikacija, u nekoliko navrata je bio na drugom i trećem mestu, ali mu je u ključnim trenucima zasmetala Ksenija Niks koja se kvalifikovala tek kao 27. Ipak, po Borkovićevim rečima, najvažnije je da je Ševrolet Kruz u odličnom stanju i da nije raštelovan kao što je bio slučaj tokom slobodnih treninga u petak. Pred poslednju trku sezone, Fulin drži prvo mesto u generalnom plasmanu sa 69 bodova, ispred Mata Homole iz Slovačke, koji ima 58. Borković je treći sa 37 bodova, a trenutno mu prete Rikli sa 30 bodova, Matejovski i Guger sa po 28, kao i Skuz sa 23.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Borković treći u Evropi na kružnim stazama

 

D%20Borkovic%202013.jpg

 

Najbolji srpski automobilista Dušan Borković zauzeo je treće mesto u generalnom plasmanu ovogodišnjeg Evropskog kupa turing automobila (ETCC). Borković je obe trke poslednjeg vikenda na stazi ''Brno'' završio kao trećeplasirani i tako potvrdio sjajan uspeh i to u svojoj prvoj međunarodnoj sezoni na kružnim stazama.

- Plasman na podijumu i treće mesto u generalnom plasmanu su veliki uspeh, moj tim i ja smo mnogo truda uložili da bih danas bio ovde gde sam. Ponosan sam što se Srbija upisala na mapu zemalja sa najboljim automobilistima. Moj cilj za sledeću godinu je svetski šampionat, a treće mesto u debitanstskoj sezoni je dokaz da mogu da se takmičim sa najboljima – izjavio je Borković nakon trke. Borković je na prvoj trci vodio veliku borbu sa Mihalom Matejovskim iz Češke, koji mu je bio jedan od najvećih konkurenata za treće mesto u šampionatu. U četvrtom krugu, pri pokušaju da pretekne srpskog automobilistu, Matejovski se okrenuo na stazi i odustao i borba je tu rešena. Zbog problema sa uljem koje mu je prskalo po vetrobranskom staklu tokom prve trke, Borković nije imao želju da previše forsira, kako ne bi izgubio odlično treće mesto. U pauzi između dve trke, mehaničari su probali da otklone kvar, ali se isti problem javio i tokom druge vožnje.

 

Na drugoj trci, posle odličnog starta, Borković je posle četiri kruga uspeo da se probije do treće pozicije i zadrži je do samog cilja. Na kraju je imao deset sekundi zaostatka u odnosu na Fulina, a bio je sedam iza Homole. Titulu u najjačoj klasi S2000 osvojio je Čeh Petr Fulin, koji je trijumfovao na obe trke na domaćem terenu. Drugo mesto u generalnom poretku pripalo je Slovaku Matu Homoli, koji je oba puta bio drugi u ''Brnu'', a sledio ih je Borković. Samo finale sezone pokazalo je zašto su upravo njih trojica obeležili ovu sezonu i zasluženo došli do trofeja. Borković je trećim mestom u Evropskom kupu turing automobila nastavio niz sjajnih rezultata za srpski automobilizam na međunarodnoj sceni. Prošle sezone je bio evropski šampion na brdskim stazama, a gde će se takmičiti naredne sezone biće poznato za nekoliko nedelja.

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otvoreno je prijavljivanje za sezonu 2014 FIA ETCC

 

FIA je objavila Pravilnik za sezonu 2014 koji se moze preuzeti sa sledeceg linka:

http://www.fia.com/sites/default/files/regulation/file/CLEAN%202014%20FIA%20ETCC%20Sporting%20Regulations%20V5.pdf

Takodje pocelo je i prijavljivanje timova i takmicara za predstojecu sezonu i trajace sve do 31-og Marta u ponoc.

 

 

 

 

KRENEK izlazi na stazu sa dva BMW-a

 

 

photo_2014_ETCC_03.jpg

 

Krenek Motorsport ce se u sezoni 2014 takmiciti sa dva BMW 320si u klasi Super 2000 TC2.

Ovo ce biti treca uzastopna sezona za Ceski tim koji je potvrdio titulu u klasi Super 2000 sa Petr Fulín.

Dvadesetdevetogodisnji  Michal Matĕjovský je vec imenovan kao jedan od vozaca. Kao bivsi sampion u Ceskom Skoda Octavia Cup-u i  SEAT Leon Eurocup-u, Matĕjovský je prosle sezone zavrsio kao peti u ETCC iako mu je to bila tek prva sezona.

Matĕjovský je izjavio: " Poznajem gospodina Krenek-a veoma dugo i nasa saradnja je uvek bila na najvisem mogucem nivou. Za predstojecu sezonu smo razmatrali mnoge pcije ali smo na kraju odlucili da ostanemo u ETCC. To je ipak sampionat koji je tek u usponu i ima dobru medijsku pokrivenost. U poredjenju sa proslom sezonom, ove cu biti upoznat sa svim stazama i plabniram da na svakoj trci zavrsim na podijumu."

Krenek-ov tim ce uskoro objaviti i ima drugog vozaca.

Edited by Ticma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...