Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

McLaren P1 sa Gemballa točkovima

 

107434-Gemballa%201.jpg

 

Gemballa je objavio prve slike McLarena P1 koji je dobio njihove nove GForged One alu točkove.

Radi se o točkovima od 20 i 21 inča, dostupnih u četiri boje, ali se njihova cena u kratkoj vesti ne pominje. U svakom slučaju, trošak za nove točkove sigurno neće biti problem za one koji su sebi mogli da priušte jedan od 375 planiranih primeraka P1, a koji u SAD-u košta 1.150.000 dolara.

 

107435-Gemballa%2011.jpg

 

Podsećanja radi, McLaren P1 (kombinuje 3.8 litarski V8 twin-turbo benzinac i elektromotor sa ukupno 916KS i 900 Nm) od 0 do 100 km/h ubrzava za 2.8 sekunde, do 200 km/h stiže za 6.8 sekundi, do 300 km/h za 16.5 sekundi, a postiže elektronski ograničenih 350 km/h. Ovde i podatak da četvrt milje (402 metra) prelazi za 9.8 sekundi. Takođe, P1 može da se kreće i samo u elektro modu kada može da pređe 11 km.

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
McLaren P1 prešao Nirburgring za oko 6 minuta i 30 sekundi?

 

mclaren%201014.jpg

 

McLaren je krajem prošle godine saopštio da je njihov novi model P1 nemačku stazu Nirburgring prešao za ''manje od 7 minuta'', ali tada nije objavio tačno vreme, odnosno da li je bio brži od Porschea 918 Spyder čije vreme na Nirburgringu iznosi 6 minuta i 57 sekundi. Ranije nezvanične vesti su govorile da je McLaren P1 Nirburgring prešao za 6 minuta i 47 sekundi, čak 10 sekundi brže od Porschea 918 Spyder i sekundu brže od Radicala SR8 LM. Međutim poslednje informacije (takođe nezvanične) koje objavljuju pojedini britanski mediji (pozivajući se na insajdere) kažu da je vreme McLarena P1 na Nirbugringu još bolje - oko 6 minuta i 30 sekundi.

 

Sa druge strane, sa Marcom Liebom za upravljačem 918 Spyder je Nirburgring prešao za pomenutih 6 minuta i 57 sekundi, ali je Lieb izjavio da je uveren da 918 Spyder može da pređe 20.8 km zelenog pakla i brže od toga. Dakle, ako je McLaren sa P1 uspeo da obori aktuelno vreme 918-ice od 6:57 minuta, Porsche će verovatno ponovo na Nirburgring kako bi pokušao da popravi svoje vreme.   McLaren je inače P1 zvanično predstavio u martu prošle godine na sajmu automobila u Ženevi, zatim je isporučen i prvi primerak (u upadljivoj Volcano Yellow boji), a nedavno se pojavila i vest da je ovaj britanski brend rasprodao svih planiranih 375 primaraka P1.

 

McLaren P1 kombinuje 3,8 litarski V8 twin-turbo benzinac i elektromotor sa ukupno 916KS i 900 Nm, od 0 do 100 km/h ubrzava za 2.8 sekunde, do 200 km/h stiže za 6.8 sekundi, do 300 km/h za 16.5 sekundi, a postiže elektronski ograničenih 350 km/h. Ovde i podatak da četvrt milje (402 metra) prelazi za 9.8 sekundi. Dovoljno bogatog kupca koji sebi može da priušti jedan ovako skup automobil verovatno i ne zanimaju brojke o potrošnji goriva i emisiji CO2, ali McLaren je objavio da P1 ima prosečnu potrošnju od 8.3 l/100 km i emisiju CO2 od 194 grama po km. P1 može da se kreće i samo u elektro modu kada mođe da pređe 11 km. Objavljeni su i podaci o kočenju, pa su tako McLarenu P1 od 100 km/h do 0 km/h potrebne 2.9 sekunde (30.2 metra). 

 


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
FAB Design McLaren P1

 


 

FAB Design je na sajam automobila u Ženevi sem modifikovanog Lamborghinija Aventador dovezao i doterani McLaren P1. Nemački tjuner za sada nije objavio mnogo detalja, ali je saopšteno da je njihov P1 između ostalog dobio Carbon Black eksterijer, točkove od ugljeničnih vlakana, izmenjeni prednji spojler i par novih aerodinamičkih elemenata, kao i to da je automobil sada "još dinamičniji."

 



 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
McLaren priprema trkački P1

 

mclaren%20p1%201.jpg

 

Poput Ferrarija sa LaFerrarijem XX, i McLaren po poslednjim vestima priprema trkačku verziju svoj sportisite P1. Svih 375 primeraka standardnog P1 modela je inače već rasprodato, a ovaj trkački P1 će biti dostupan u ograničenom broju primeraka (možda nekoliko desetina), i to samo onima koji su već vlasnici običnog P1. Mada konkretni detalji još nisu poznati, McLaren P1 Track (ima nije zvanično) bi trebalo da dobije modifikovano ogibljenje, doterani eksterijer, kao i više snage (hibridni pogonski sistem u standardnom P1 raspoleže sa 674 kW/916KS i 900 Nm).

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites
McLaren najavio trkački model P1 GTR

 

mclaren%20p1%20gtr.jpg

 

Još početkom prošlog meseca je najavljeno da McLaren (poput Ferrarija sa LaFerrarijem XX) priprema trkačku verziju svoj sportiste P1, a u međuvremenu je to i zvanično potvrđeno. Svih 375 primeraka standardnog P1 modela je inače već rasprodato, a ovaj trkački P1 će biti dostupan u ograničenom broju primeraka, i to samo onima koji su već vlasnici običnog P1 (svi oni su već kontaktirani i oni koji su odgovorili pozitivno će uplatiti depozit). McLaren je saopštio da će se ovaj trkački model zvati P1 GTR (po uzoru na nekadašnji F1 GTR koji je 1995. godine pobedio na 24 sata Le Mana), a objavljen je i jedan crtež.

P1 GTR će u svakom slučaju imati agresivniji izgled u odnosu na standardnu verziju (po svemu sudeći imaće i fiksni zadnji spojler), kao i unapređenu aerodinamiku, doterano oslanjanje, širi trag točkova, nove gume, manju težinu i više snage. Hibridni pogonski sistem u standardnom P1 raspolaže sa 916KS, dok bi P1 GTR trebalo da ima 1000KS. Naravno, ni cena neće biti mala, a ona će iznositi 1.98 miliona funti. Proizvodnja P1 GTR-a će početi tek nakon završetka proizvodnje ''običnog'' P1, a to bi trebalo da se desi sredinom 2015. godine.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Trkački McLaren P1 GTR

 

116415-mclaren%20p1.jpg

 

Poput Ferrarija sa LaFerrarijem XX, i McLaren priprema trkačku verziju svog sportiste P1. Svih 375 primeraka standardnog P1 modela je inače već rasprodato, a ovaj trkački P1 će biti dostupan u ograničenom broju primeraka, i to samo onima koji su već vlasnici običnog P1. McLaren je još ranije saopštio da će se ovaj trkački model zvati P1 GTR (po uzoru na nekadašnji F1 GTR koji je 1995. godine pobedio na 24 sata Le Mana), a u međuvremenu je objavljen i novi crtež.

P1 GTR će u svakom slučaju imati agresivniji izgled u odnosu na standardnu verziju (uključujući i veliki zadnji spojler i zadnji difuzor), kao i unapređenu aerodinamiku, doterano oslanjanje, širi trag točkova, nove gume, manju težinu i više snage. Hibridni pogonski sistem u standardnom P1 raspolaže sa 916KS, dok bi P1 GTR trebalo da ima 1000KS. Naravno, ni cena neće biti mala, a ona će iznositi 1.98 miliona funti. Proizvodnja P1 GTR-a će početi tek nakon završetka proizvodnje ''običnog'' P1, a to bi trebalo da se desi sredinom 2015. godine.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...