Jump to content

Recommended Posts

Slike unutrašnjosti

93463-mclaren%20p1%201.jpg

McLaren je danas objavio set zvaničnih fotografija koje pokazuju unutrašnjost njihovog novog supersportskog automobila P1. U unutrašnjosti se odmah primećuje obilato korišćenje ugljeničnih vlakana, dok je svako sedište teško samo 10,5 kg.

93464-mclaren%20p1%2011.jpg

Definitvna, serijska verzija McLarena P1 će premijeru imati početkom sledećeg meseca na Salonu automobila u Ženevi, kada će biti saopšteni i svi detalji.

93465-mclaren%20p1%20111.jpg

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

McLaren P1: nove slike

mclaren_p1_801.jpg

mclaren_p1_8011.jpg

mclaren_p1_80111.jpg

mclaren_p1_80.jpg

mclaren_p1_8.jpg

Nakon onih jučerašnjih slika unutrašnjosti, McLaren je danas objavio novi set zvaničnih fotografija njihovog novog supersportskog automobila P1.

Kako je ranije najavljeno, serijska verzija McLarena P1 će premijeru imati početkom sledećeg meseca na Salonu automobila u Ženevi, kada će biti saopšteni i svi detalji.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zvanično: McLaren P1 raspolaže sa 916KS

mclaren%20p1.jpg

McLaren Automotive je još tokom prošle godine predstavio svoj novi supersportski automobil P1, i to njegovu predprodukcijsku verziju, dok će definitivna, serijska varijanta premijeru imati početkom sledećeg meseca na Salonu u Ženevi.

mclaren%20p1%2080111.jpg

U Ženevi će inače Lamborghini javnosti predstaviti svoj najbrži automobil ikada, Ferrari priprema naslednika Enza, najavljene su i nove verzije Koenigsegga Agere i Paganijeve Huayre (neke ranije informacije govore o Huayri roadster), a uz ovaj McLaren (koji su neki mediji još prošle godine proglasili za ''duhovnog naslednika'' legendarnog McLarena F1) ovogodišnji ženevski sajam automobila će zaista biti interesantan svim ljubiteljima superautomobila.

mclaren%20p1%20801.jpg

mclaren%20p1%208011.jpg

Kako bilo, McLaren je danas objavio nove detalje o P1 koji će raspolagati sa ukupno 674 kW/916KS. Radi se o kombinaciji 3.8 litarskog V8 twin-turbo motora (sa 542 kW/737KS pri 7500 o/min. i 720 Nm pri 4000 o/min.) i elektromotora sa 132 kW/179KS i 260 Nm.

mclaren%20p1%208.jpg

Vozač će moći da aktivira elektromotor putem Instant Power Assist Systema (IPAS) kojim se upravlja dugmetom na volanu.

mclaren%20p1%2080.jpg

Menjač je inače sedmostepeni sa dvostrukim kvačilom, dok se za emisiju CO2 kaže da iznosi oko 200 grama po km. McLaren navodi da će P1 moći da se kreće i samo na elektro pogon, kada će moći da pređe do 6 milja (9,6 km), dok se baterije mogu napuniti za dva sata.

93464-mclaren%20p1%2011.jpg

McLaren je nedavno objavio i set zvaničnih fotografija koje pokazuju unutrašnjost P1. U unutrašnjosti se odmah primećuje obilato korišćenje ugljeničnih vlakana, dok je svako sedište teško samo 10.5 kg. U svakom slučaju, više detalja će biti saopšteno na Salonu u Ženevi.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serijski McLaren P1 na Salonu u Ženevi

mclaren%20101.jpg

McLaren Automotive je još tokom prošle godine predstavio svoj novi supersportski automobil P1, i to njegovu predprodukcijsku verziju, dok će definitivna, serijska varijanta premijeru imati početkom sledećeg meseca na Salonu u Ženevi. Ovaj McLaren su neki mediji još prošle godine proglasili za ''duhovnog naslednika'' legendarnog McLarena F1, a uz ostale najavljene supersportiste (iz Ferrarija, Lamborghinija...) ovogodišnji ženevski sajam automobila će zaista biti interesantan svim ljubiteljima superautomobila.

mclaren%201011.jpg

Kako bilo, McLaren je objavio slike serijskog P1 koji će raspolagati sa ukupno 674 kW/916KS. Radi se o kombinaciji 3.8 litarskog V8 twin-turbo motora (sa 542 kW/737KS pri 7500 o/min. i 720 Nm pri 4000 o/min.) i elektromotora sa 132 kW/179KS i 260 Nm.

mclaren%201012.jpg

Vozač će moći da aktivira elektromotor putem Instant Power Assist Systema (IPAS) kojim se upravlja dugmetom na volanu.

mclaren%201013.jpg

Menjač je inače sedmostepeni sa dvostrukim kvačilom, dok se za emisiju CO2 kaže da iznosi oko 200 grama po km.

mclaren%201014.jpg

McLaren navodi da će P1 moći da se kreće i samo na elektro pogon, kada će moći da pređe do 6 milja (9.6 km), dok se baterije mogu napuniti za dva sata.

mclaren%201015.jpg

U kompletu zvaničnih fotografija je i slika koja pokazuje unutrašnjost P1. U unutrašnjosti se odmah primećuje obilato korišćenje ugljeničnih vlakana, dok je svako sedište teško samo 10.5 kg.

Još detalja će biti saopšteno na Salonu u Ženevi.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites


 


------------------------------


 


Prodaja McLarena P1 prevazišla očekivanja

 

mclaren%20101.jpg

 

McLarenov najnoviji superautomobil, hibridni P1, se prodaje brže nego očekivano uprkos visokoj prodajnoj ceni od milion evra. Od ukupno 375 primeraka planiranog obima proizvodnje, ostalo je još svega 100 neprodatih primeraka. ''Trenutno smo ispred očekivanog plana i još uvek imamo 500 ''zagrejanih'' kupaca na našoj listi'', izjavio je jedan stariji McLarenov menadžer. Do sada prodatih 250 primeraka je otišlo kupcima u Evropi, Bliskom Istoku i SAD-u.

Kao što je ranije navedeno, McLaren Automotive očekuje da P1, koji je predstavljen široj jaavnosti na prolećnom salonu automobila u Ženevi ove godine, bude rasprodat do kraja leta iste godine. Do tada, kompanija još uvet kestira izdržljivost P1 modela a čak je otišla i do Arktičkog kruga kako bi bila sigurna da je rival LaFerrarija najbolji vozački automobil na svetu.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Naslednik McLarena P1 tek za 10 godina

 

mclaren%201012.jpg

 

McLarenov šef prodaje i marketinga, Greg Levine, potvrdio je da se naslednik P1 neće pojaviti bar još 10 godina.

''Automobil poput P1 se pojavljuje samo kako bi postao ekskluzivan i imao vrlo kratak proizvodni vek. Ovakva lansiranja mogu se dogoditi otprilike svakih 10 godina'' rekao je Levine.

75% od ukupno 375 planiranih primeraka P1 je već prodato, a više od tri četvrtine klijenata se odlučilo za posebne dorade, odnosno prerade. McLaren tvrdi da su se neki odlučili na kupovinu dva primerka, a neki su čak odlučili da izbace klima uređaj kako bi automobil izgubio na težini. Moguće je čak naručiti automobil bez boje (sama karoserija od ugljeničnih vlakana je sama po sebi atraktivna) kako bi se smanjila ukupna težina.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nedavni 2013 Concorso d'Eleganza Villa d'Este događaj u Itaiji je bio dobra prilika da se vidi (i čuje) novi McLaren P1 ali... Nažalost, automobil se pokvario tokom pomenutog događaja pa su ljudi iz McLarena pokušali da reše problem i startuju auto ali nisu uspeli. I tako, umesto da čujemo 916KS, trojica muškaraca (i jedno dete :)) su ovaj preskupi McLaren pogurali na kamion i to je bilo to. 
 
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
McLaren P1 u ''ugljeničnom odelu'''od glave do pete?
 
mclaren%20101.jpg
 
McLaren navodno razmatra mogućnost proširenja ponude modela P1, i to uvođenjem verzije kojoj bi karoserija bila u potpunosti izrađena od ugljeničnih vlakana.
Trenutno, bez doplate, od ugljeničnih vlakana su napravljene karoserijske površine krova, prednjeg branika, delova vrata i sl, ali navodni česti zahtevi kupaca bi mogli da podstaknu britanskog proizvođača na dodatnu ''karbonizaciju'' ovog superautomobila. Glasine kažu da bi za takav automobil bilo potrebno izdvojiti dodatnih 180.000 evra, što je u stvari gotovo sitnica u odnosu na cenu standardne verzije od 1.1 milion evra.
 
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
McLaren P1 gotovo rasprodat
 
mclaren%201014.jpg
 
Prema najnovijim vestima koje stižu iz McLarena, od 375 planiranih primeraka modela P1, potencijalnim kupcima je na raspolaganju ostalo svega njih nekoliko. Preciznije, rasprodati su svi automobili predviđeni za bliskoistočno, azijsko-pacifičko i američko tržište, a poslednji nerasprodati primerci namenjeni su evropskim kupcima. Veruje se da će između 80 i 90 odsto klijenata želeti da svoj P1 posebno prilagodi svojim potrebama i ukusima kroz McLarenov specijalni program personalizacije automobila. Kao rezultat toga, prosečna cena jednog primerka verovatno će premašiti milion funti (1.17 miliona evra). Cena standardnog McLarena P1 kreće se od 866.000 funti (oko milion evra).
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
McLaren P1 prešao Nirbugring za 7 minuta i 4 sekunde
 
mclaren%20101.jpg
 
Pojavile su se informacije da je McLarenov novi sportista P1 nemačku stazu Nirburgring prešao za samo 7 minuta i 4 sekunde. Iako je ovo odličan rezultat, za ljude u McLarenu to izgleda ipak nije dovoljno budući da po sadašnjim vestima ne žele da i zvanično potvrde ovo vreme. Naime, Ron Dennis je još u martu na Salonu automobila u Ženevi izjavio da je McLaren P1 sposoban da Nirburgring pređe za manje od 7 minuta. To verovatno znači da će u McLarenu pokušati ponovo i da će nakon što P1 pređe Nirburgring za manje od tih famoznih 7 minuta i zvanično objaviti taj rezultat. Dakle, sačekajmo još malo...
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Počela proizvodnja McLarena P1

 

mclaren%20p1%2011111.jpg

 

I zvanično je počela proizvodnja McLarena P1. Na ekskluzivnoj prezentaciji, na kojoj su dobrodošli samo kupci ovog automobila, McLarenov predstavnik je potvrdio početak proizvodnje McLarena P1.

 

mclaren%20p1%201.jpg

 

Ukupan broj proizvedenih neće preći 375 primeraka, a cena svakog modela je tačno 1 milion britanskih funti.

 

mclaren%20p1%20111111.jpg

 

Slike sa ekskluzivne prezentacije nemamo i to zbog sigurnosti i privatnosti kupaca. U svakom slučaju, oni koji se nađu za volanom modela P1 uživaće u 3,8 litarskom motoru koji uz dodatni električni motor čini pogonski sklop snažan 916 KS.

 

102090-mclaren%20p1%20111.jpg

 

102089-mclaren%20p1%2011.jpg

 

Ovako motorizovani P1 stiže do 100 km/h za manje od 3 sekunde, a postiže maksimalnu brzinu od 350 km/h (elektronski ograničenu).

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
McLaren se vraća na Nirburgring da obori vreme Porschea 918 Spyder

 

mclaren%20p1%20xp2r.jpg

 

Početkom septembra su se pojavile informacije da je McLarenov novi sportista P1 nemačku stazu Nirburgring prešao za samo 7 minuta i 4 sekunde. Iako je i ovo odličan rezultat, za ljude u McLarenu to ipak nije dovoljno budući da po poslednjim vestima žele da pokušaju ponovo i da sa P1 pređu Nirburgring za manje od famoznih 7 minuta. Naravno, cilj je da Nirbugring pređu brže od 6 minuta i 57 sekundi koliko je vreme koje je postavio Porsche 918 Spyder. Podsećanja radi, Ron Dennis je još u martu na Salonu automobila u Ženevi izjavio da je McLaren P1 sposoban da Nirburgring pređe za manje od 7 minuta.

Sa druge strane, sa Marcom Liebom za upravljačem 918 Spyder je Nirburgring prešao za pomenutih 6 minuta i 57 sekundi, ali je Lieb izjavio da je uveren da 918 Spyder može da pređe 20,8 km zelenog pakla i brže od toga. Drugim rečima, ako McLaren uspe da sa P1 obori aktuelno vreme 918-ice od 6:57 minuta, Porsche će onda verovatno ponovo na Nirbugring da ''skine'' još koju sekundu...

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
McLaren P1 do 100 km/h ubrzava za 2.8 sekundi, troši 8.3 l/100 km

 

mclaren%20p1%202013.jpg

 

McLaren je isporučio prvi primerak modela P1 (u upadljivoj Volcano Yellow boji) njegovom novom vlasniku pa je tu priliku iskoristio da saopšti i neke nove detalje o ovom sportisti koji će biti proizveden u seriji od samo 375 primeraka. Dakle, McLaren P1 (kombinuje 3.8 litarski V8 twin-turbo benzinac i elektromotor sa ukupno 916KS i 900 Nm) od 0 do 100 km/h ubrzava za 2.8 sekunde, do 200 km/h stiže za 6.8 sekundi, do 300 km/h za 16.5 sekundi, a postiže elektronski ograničenih 350 km/h. Ovde i podatak da četvrt milje (402 metra) prelazi za 9.8 sekundi.

Dovoljno bogatog kupca koji sebi može da priušti jedan ovako skup automobil verovatno i ne zanimaju brojke o potrošnji goriva i emisiji CO2, ali McLaren je objavio da P1 ima prosečnu potrošnju od 8,3 l/100 km i emisiju CO2 od 194 grama po km. Takođe, P1 može da se kreće i samo u elektro modu kada mođe da pređe 11 km. Objavljeni su i podaci o kočenju, pa su tako McLarenu P1 od 100 km/h do 0 km/h potrebne 2.9 sekunde (30.2 metra). 

 


Share this post


Link to post
Share on other sites
Nezvanično: McLaren P1 prešao Nirburgring za 6 minuta i 47 sekundi

 

Početkom septembra su se pojavile informacije da je McLarenov novi sportista P1 nemačku stazu Nirburgring prešao za samo 7 minuta i 4 sekunde. Iako je i ovo odličan rezultat, za ljude u McLarenu to ipak nije bilo dovoljno budući da ja pre nekoliko dana objavljena vest da žele da pokušaju ponovo kako bi sa P1 Nirburgring prešli za manje od famoznih 7 minuta. Tačnije, plam im je bio da Nirburgring pređu brže od 6 minuta i 57 sekundi koliko je vreme koje je postavio Porsche 918 Spyder. Podsećanja radi, Ron Dennis je još u martu na Salonu automobila u Ženevi izjavio da je McLaren P1 sposoban da Nirburgring pređe za manje od 7 minuta.

 

Po poslednjim, ali i dalje nezvaničnim informacijama koje su se danas pojavile, to im je i uspelo. Nezvanično, McLaren P1 je Nirburgring prešao za 6 minuta i 47 sekundi, čak 10 sekundi brže od Porschea 918 Spyder i sekundu brže od Radicala SR8 LM. S druge strane, sa Marcom Liebom za upravljačem 918 Spyder je Nirburgring prešao za pomenutih 6 minuta i 57 sekundi, ali je Lieb izjavio da je uveren da 918 Spyder može da pređe 20,8 km zelenog pakla i brže od toga. Drugim rečima, ako je McLaren sa P1 stvarno uspeo da obori aktuelno vreme 918-ice od 6:57 minuta, Porsche će verovatno ponovo na Nirburgring kako bi pokušao da popravi svoje vreme.  

 

U svakom slučaju, čekamo na zvaničnu potvrdu iz McLarena.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rasprodat McLaren P1

 

mclaren%20p1%202013.jpg

 

McLaren je svoj novi model P1 zvanično predstavio u martu ove godine na sajmu automobila u Ženevi, nedavno je isporučen i prvi primerak (u upadljivoj Volcano Yellow boji), a sada se pojavila i vest da je ovaj britanski brend rasprodao svih planiranih 375 primaraka P1. McLaren P1 kombinuje 3.8 litarski V8 twin-turbo benzinac i elektromotor sa ukupno 916KS i 900 Nm, od 0 do 100 km/h ubrzava za 2.8 sekunde, do 200 km/h stiže za 6.8 sekundi, do 300 km/h za 16.5 sekundi, a postiže elektronski ograničenih 350 km/h. Ovde i podatak da četvrt milje (402 metra) prelazi za 9.8 sekundi.

Dovoljno bogatog kupca koji sebi može da priušti jedan ovako skup automobil verovatno i ne zanimaju brojke o potrošnji goriva i emisiji CO2, ali McLaren je objavio da P1 ima prosečnu potrošnju od 8.3 l/100 km i emisiju CO2 od 194 grama po km. P1 može da se kreće i samo u elektro modu kada mođe da pređe 11 km. Objavljeni su i podaci o kočenju, pa su tako McLarenu P1 od 100 km/h do 0 km/h potrebne 2.9 sekunde (30.2 metra). 

Takođe, po nezvaničnim informacijama koje su se nedavno pojavile, McLaren P1 je nemačku stazu Nirburgring prešao za 6 minuta i 47 sekundi što je za čak 10 sekundi brže od Porschea 918 Spyder i sekundu brže od Radicala SR8 LM. 

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

McLaren je saopštio da je njihov novi model P1 nemačku stazu Nirburgring prešao za manje od 7 minuta, ali za sada nije objavio tačno vreme, odnosno da li je bio brži od Porschea 918 Spyder čije vreme na Nirburgringu iznosi 6 minuta i 57 sekundi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×