Jump to content
FAS Euroauto Goran
mstankovic

Stilo 1.8 16v - zupčenje

Recommended Posts

Iscitao sam celu temu od pocetka i na kraju nisam ni skontao dal je moguce ono sto tvrdi nislija koji je imao problem sa stilom ona njegova tvrdnja da mu se isto desilo zbog hidropodizaca koji su zapekli il sta vec ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kazu dole na jugu da od 100kg svinje dobiju 200kg masti+cvarci, pa ti sad razmisljaj jel to moguce.

Edited by kičerica

Share this post


Link to post
Share on other sites

U vezi cvaraka zaboravi da napomenem,

- pod uslovom da je svinja uzupcena kako treba.

Edited by kičerica

Share this post


Link to post
Share on other sites

U vezi cvaraka zaboravi da napomenem,

- pod uslovom da je svinja uzupcena kako treba.

 

 

ahahh taj rad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala puno poslucau vas savet koji mi je bio potreban oko resavanju problema,auto nece ostati bez ulja ni u ludilu jer prvo ulaze u auto pa u sve ostalo :) samo mi reci jos samo ovo posto su mi i to rekli neki,jer je bitno u kom polozaju treba staviti varijator pri uzubljivanju? neko kaze na desno neko na levo?

Mislim da si u startu pravio gresku u zupcenju.Da li si otpustao remenice bregastih pre natezanja spanera?Da li si prvo napeo spaner do kraja izvrteo nekoliko krugova pa tek onda stelovao spaner?Ja asm gresio u ovome,bas na 1.8 motoru,i uvek mi se desavalo da jedna bregasta pobegne.Cukanje koje si cuo verovatno dolazi iz spanera jer nije dobro postavljen.To sto je majstor radio audija a8 ne znaci nista,ko nije rasturio fiata nije majstor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav

iscitao sam svih 12 stranica i imam slicne probleme sa mojim stilom 1.8

prvo mi je poceo da pusta vodu na dihtungu glave, oteram kod majstora da menja i tu ustanovi da su katalizatori bili zapuseni pa je probijao na dihtungu, skinuo glavu majstor poslao na obradu odradjeno sve kako treba. 

spakovao majstor sve,  usput zameni vodenu pumpu i nov zupcasti i dihtunzi koji su trebali. 

problem je sto sada auto trokira prosto se cuje na auspuh trrrrrr do 4000 rpm posle prokine i krene bas lepo da vuce. 

da li je moguce da nije uzupcen kako treba i ako majstor tvrdi da je pomocu alata to radio. 

bombine sam pregledao i nadjem da jedna ne reaguje na rad motora ako iskljucim dzek sa nje, ali kada je skinem sa svecice sa sve dzekom dok motor radi cuje se puckanje baca struju na svecicu, stavljao sam i drugu bombinu i isto se ponasa. 

zamenio svecice i opet isto 

zaboravih da dodam hoce i da puca na auspuh ako ga turiras nekoliko puta

Edited by nemanjas

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sta kaze dijagnostika? Ako tako radi kako kazes onda ima misfire i komp ce.ti reci na kojem. Sto se tice alata za zupcenje svaki moyor poseban alat.

Sent from my SM-J710F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...