Bojan Simonovic 0 Posted December 25, 2012 nakon ugradnje TNG sistema u vozilo. Sistem ugradjen u ovlascenom servisu.Par dana nakon ugradnje sve je bilo u najboljem redu, medjutim javio se problem da motor ''zalice'', menja rad, i gasi se...Obrtaji padaju do 600 i ispod... normalan rad na leru je na 900 obrtaja...Kratak video sa opisomhttp://www.youtube.com/watch?v=hG0jewGcAHAKoji je uzrok ovog problema? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted December 25, 2012 a kako radi auto na benzinu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted December 25, 2012 Lose je nastelovan uredjaj, motor nema dovoljno tng-a i zato zalece. Idi kod njih da ponovo nasteluju uredjaj. Ja sam skoro imao isti problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted December 25, 2012 +1 ticma.... pod uslovom da sve dobro radi na benzinu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bojan Simonovic 0 Posted December 25, 2012 isto radi na benzinu, ''landi'' je uredjaj, išao 2 puta, kačili na komp, istrument pokazuje sve ok... to što me najviše nervira da se dva puta cimam, a oni nece da se zavuču pod haubu da vide šta je problem, po instrumentima sve ok, oni ga testiraju ...ok... pojava nije stalna, vec po nekad... u poslednje vreme češće...pričao sam sa nekim ljudima... kazu mozda neko ''vakum'' crevo nije namesteno kako treba ili... dihtung nije vracen na mesto prilikom sklapanja ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted December 26, 2012 To zadnje je jedna od opcija, ali bi moralo stalno da se manifestuje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boki87 1 Posted December 26, 2012 Ja imam isti problem na stilu, i pametni majstori nemaju resenje za taj problem. Meni je tako od ugradnje i vec 23 000 km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bojan Simonovic 0 Posted December 26, 2012 sve je bilo ok do ugradnje sistema u vozilo, nakon toga pocinje da zeza...iritira me do te mere da ludim...sada je pocelo non-stop da se javlja... ne znam vise kome da se obratim... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nidzo 2 Posted December 26, 2012 Ne razumijem te majstore i ovlašćene servise koji nešto felerično odrade i onda se prave mutavi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bojan Simonovic 0 Posted December 26, 2012 sada listam forum i vidim neke teme, simptomi slicni.... uh.. pocinje da me hvata frka... nemoj da su mi zamenili komp ... ubicu nekog... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 65 Posted December 27, 2012 zemljace,idi u servis ostavi im auto i kazi kad zavrsite javite,ako ne radi ok ponovo im ostavi auto i sve tako dok ne nameste,budi i bezobrazan ako treba,a ocigledno treba.Mene su isto tako zezali kad sam ugradio plin,oni to MORAJU da nameste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nidzo 2 Posted December 27, 2012 Tako je. i priprjetiti im prijavom Tržišnoj inspekciji ili nekoj organizaciji za zaštitu potrošača ukoliko nastave da te zavlače. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bojan Simonovic 0 Posted January 13, 2013 momci i dalje zeza... mada na gorivu mnogo manje nego na plinu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted January 13, 2013 Jeli kralju...taj motor je 1,2...monopoint ili? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted January 14, 2013 Moje misljanje posto te zeza i na plinu i na benzinu je da treba da odes u neki servis da ti isproveravaju sve spojeve i vakum creva. Sasvim je moguce da nesto nije vracen kako treba ili da nije stegnuto. Mozda i step zeza onako sitno . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
milos66 39 Posted January 20, 2013 slican problem meni na benzinu radi savrseno ali na plinu kada ga prebaci dok je jos hladnjikav motor obrtaji variraju od 500 do 1000 u servisu mi zamenili dizne naravno pod garancijom ali problem nije resen idem u ponedeljak da se dobrooooooo ispricam sa majstorom... )) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bojan Simonovic 0 Posted January 20, 2013 sobzirom da mi ne ulivaju poverenje ne dolazi u obzir da im ostavljam auto(da ne prodjem ko onaj sa opelom), nesto licno sumnjam na svecice, posto im je vreme da se menjaju... na 30 000 km trenutno sam na 29 500 km... Quote Share this post Link to post Share on other sites
milos66 39 Posted January 22, 2013 e a meni uporno govore kako nije uredu sa temperaturom kao rano prebaci,pa majstore nasteluj ga i sad namerno idem danas je izasao i gazda da me ubedi ahaha... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bojan Simonovic 0 Posted January 22, 2013 dzaba nam FIAT u SRBIJI kad sve dundjeri popravljaju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
milos66 39 Posted January 24, 2013 slazem se,a ja bas birao gde cu plin ugraditi proveravao ahahah... lek za plin RASIC ali pre toga ove koji su mi ugradili cu ih smarati dok ne ispizde namerno u kesu je placeno tako daaaaa Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted January 30, 2013 e a meni uporno govore kako nije uredu sa temperaturom kao rano prebaci,pa majstore nasteluj ga i sad namerno idem danas je izasao i gazda da me ubedi ahaha...I ja imam slican problem samo sto meni na benzinu radi super, a kad prebacim na plin, obrtaji idu od 500 pa do 800 i tako lagano 4-5 puta dok se ne smire. Meni su u servisu gde su mi ugradili Landi digli neku vrednost (sa 10 na 12) i od tada ovako. Nije stalno, da se razumemo, ali nervira pomisao da motor samo sto se ne ugasi kad je na ler na plinu. I motor ima neko pojacano tapkanje, maltene kao da je dizel. Cuo sam to na verziji sa 8 ventila, al ovaj moj je 16V. kanda bi trebalo lepse da radi. Mada, trebalo bi da prekontrolisem hidropodizace, pa cu znati vise. Prvom prilikom idem do servisa pa ce mi objasniti sta se tu dogadja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bojan Simonovic 0 Posted January 30, 2013 hajd pisi ako ima novosti pa da proveravamo jedno po jedno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted January 31, 2013 Meni se auto ponekad ugasi u voznji odnosno prilikom kocenja, a i ako se ne ugasi onda prebaci na benzin, isto tako padnu obrtaji ispod 600.. Menjao sam i svecice, opet isto, jedino da zamenim i kablove. Na benzinu se ne gasi, samo padnu obrtaji na oko 600. U servisu gde sam ugradio gas kazu da prvo resim padanje na 600rpm na benzinu jer je gas osetljiviji od benzina pa se tako manifestuje.. Koliko sam primetio problem je ucestaliji kad radi vise potrosaca (zadnji grejac + maglenke + ventilator + brisaci, klima)... Punto mk2a 1.2 8v Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted January 31, 2013 Kod tebe moze da bude step motor ili leptir gasa. Leptir gasa mozes i sam da ocistis uz pomoc spreja za odmascivanje. Evo link.http://www.ilpuntomanutenzione.it/Guide.aspx?idguida=38 Jeste na italijanskom, ali sustina je da kada skines filter vazduha, prvo naprskas odmascivac na krpicu i njome lagano ocistis kuciste leptira gasa, ali pazis da ne pritiskas sam leptir. Posto leptirom upravlja sajla,(kod 16v motora je drugacije i leptir se ne dira) mozes da postavis leptir i vertikalno i ocistis ga i sa te strane. Sledece sto mozes, ali I NE MORAS da uradis je da upalis motor i sacekas da se zagreje. Pri tom pazis da nista ne upadne u motor kroz kuciste leptira. Kad se zagreje motor, kazes nekome da lagano dodaje gas dok ti prkas po leptiru. Dodas gas i prsnes, pa sacekas par sekundi. I tako 3-4 puta, ali ne obilno. Odmascivac sprej ce sagoreti i nece ostaviti tragove. SVE OVO KAD ODRADIS NIJE GARANCIJA DA CE TI AUTO LEPO RADITI NA LERU, ALI CES BAREM JEDNU STVAR ELIMINISATI KAO MOGUC UZROK. Nesto oko nepravilnog rada na leru dok motor radi na TNG ima ovde http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=56928&st=0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1113 Posted January 31, 2013 (edited) majstormico, step motor 99 %. Isto mi se desavalo, s tim sto mi se nije gasio, ali su obrtaji padali na 500, 600 pa se onda vracali na 800... Posle ciscenja neverovatna promena, obrtaji lagano padaju na 800 i nista ispod toga.S tim sto mi je to uradio majstor za 1000 din, nisam hteo da cackam da ne zeznem jos vise Edited January 31, 2013 by rkoma1986 Quote Share this post Link to post Share on other sites