Jump to content
FAS Goran
Bojan Simonovic

Punto 1.2 8v - problem sa obrtajima / gasi se na TNG

Recommended Posts

nakon ugradnje TNG sistema u vozilo. Sistem ugradjen u ovlascenom servisu.

Par dana nakon ugradnje sve je bilo u najboljem redu, medjutim javio se problem da motor ''zalice'', menja rad, i gasi se...

Obrtaji padaju do 600 i ispod... normalan rad na leru je na 900 obrtaja...

Kratak video sa opisom

http://www.youtube.com/watch?v=hG0jewGcAHA

Koji je uzrok ovog problema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lose je nastelovan uredjaj, motor nema dovoljno tng-a i zato zalece. Idi kod njih da ponovo nasteluju uredjaj. Ja sam skoro imao isti problem ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

isto radi na benzinu, ''landi'' je uredjaj, išao 2 puta, kačili na komp, istrument pokazuje sve ok... to što me najviše nervira da se dva puta cimam, a oni nece da se zavuču pod haubu da vide šta je problem, po instrumentima sve ok, oni ga testiraju ...ok... pojava nije stalna, vec po nekad... u poslednje vreme češće...

pričao sam sa nekim ljudima... kazu mozda neko ''vakum'' crevo nije namesteno kako treba ili... dihtung nije vracen na mesto prilikom sklapanja ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam isti problem na stilu, i pametni majstori nemaju resenje za taj problem. Meni je tako od ugradnje i vec 23 000 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne razumijem te majstore i ovlašćene servise koji nešto felerično odrade i onda se prave mutavi. :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zemljace,idi u servis ostavi im auto i kazi kad zavrsite javite,ako ne radi ok ponovo im ostavi auto i sve tako dok ne nameste,budi i bezobrazan ako treba,a ocigledno treba.Mene su isto tako zezali kad sam ugradio plin,oni to MORAJU da nameste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je. i priprjetiti im prijavom Tržišnoj inspekciji ili nekoj organizaciji za zaštitu potrošača ukoliko nastave da te zavlače.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje misljanje posto te zeza i na plinu i na benzinu je da treba da odes u neki servis da ti isproveravaju sve spojeve i vakum creva. Sasvim je moguce da nesto nije vracen kako treba ili da nije stegnuto. Mozda i step zeza onako sitno . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

slican problem meni na benzinu radi savrseno ali na plinu kada ga prebaci dok je jos hladnjikav motor obrtaji variraju od 500 do 1000 u servisu mi zamenili dizne naravno pod garancijom ali problem nije resen idem u ponedeljak da se dobrooooooo ispricam sa majstorom... :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

sobzirom da mi ne ulivaju poverenje ne dolazi u obzir da im ostavljam auto(da ne prodjem ko onaj sa opelom), nesto licno sumnjam na svecice, posto im je vreme da se menjaju... na 30 000 km trenutno sam na 29 500 km...

Share this post


Link to post
Share on other sites

e a meni uporno govore kako nije uredu sa temperaturom :) kao rano prebaci,pa majstore nasteluj ga i sad namerno idem danas je izasao i gazda da me ubedi :p ahaha...

Share this post


Link to post
Share on other sites

slazem se,a ja bas birao gde cu plin ugraditi proveravao :D ahahah... lek za plin RASIC :D ali pre toga ove koji su mi ugradili cu ih smarati dok ne ispizde namerno :) u kesu je placeno tako daaaaa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

e a meni uporno govore kako nije uredu sa temperaturom :) kao rano prebaci,pa majstore nasteluj ga i sad namerno idem danas je izasao i gazda da me ubedi :p ahaha...

I ja imam slican problem samo sto meni na benzinu radi super, a kad prebacim na plin, obrtaji idu od 500 pa do 800 i tako lagano 4-5 puta dok se ne smire. Meni su u servisu gde su mi ugradili Landi digli neku vrednost (sa 10 na 12) i od tada ovako. Nije stalno, da se razumemo, ali nervira pomisao da motor samo sto se ne ugasi kad je na ler na plinu. I motor ima neko pojacano tapkanje, maltene kao da je dizel. Cuo sam to na verziji sa 8 ventila, al ovaj moj je 16V. kanda bi trebalo lepse da radi. Mada, trebalo bi da prekontrolisem hidropodizace, pa cu znati vise. Prvom prilikom idem do servisa pa ce mi objasniti sta se tu dogadja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se auto ponekad ugasi u voznji odnosno prilikom kocenja, a i ako se ne ugasi onda prebaci na benzin, isto tako padnu obrtaji ispod 600.. Menjao sam i svecice, opet isto, jedino da zamenim i kablove. Na benzinu se ne gasi, samo padnu obrtaji na oko 600. U servisu gde sam ugradio gas kazu da prvo resim padanje na 600rpm na benzinu jer je gas osetljiviji od benzina pa se tako manifestuje.. Koliko sam primetio problem je ucestaliji kad radi vise potrosaca (zadnji grejac + maglenke + ventilator + brisaci, klima)... Punto mk2a 1.2 8v

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod tebe moze da bude step motor ili leptir gasa. Leptir gasa mozes i sam da ocistis uz pomoc spreja za odmascivanje. Evo link.

http://www.ilpuntomanutenzione.it/Guide.aspx?idguida=38 Jeste na italijanskom, ali sustina je da kada skines filter vazduha, prvo naprskas odmascivac na krpicu i njome lagano ocistis kuciste leptira gasa, ali pazis da ne pritiskas sam leptir. Posto leptirom upravlja sajla,(kod 16v motora je drugacije i leptir se ne dira) mozes da postavis leptir i vertikalno i ocistis ga i sa te strane. Sledece sto mozes, ali I NE MORAS da uradis je da upalis motor i sacekas da se zagreje. Pri tom pazis da nista ne upadne u motor kroz kuciste leptira. Kad se zagreje motor, kazes nekome da lagano dodaje gas dok ti prkas po leptiru. Dodas gas i prsnes, pa sacekas par sekundi. I tako 3-4 puta, ali ne obilno. Odmascivac sprej ce sagoreti i nece ostaviti tragove. SVE OVO KAD ODRADIS NIJE GARANCIJA DA CE TI AUTO LEPO RADITI NA LERU, ALI CES BAREM JEDNU STVAR ELIMINISATI KAO MOGUC UZROK.

Nesto oko nepravilnog rada na leru dok motor radi na TNG ima ovde http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=56928&st=0

Share this post


Link to post
Share on other sites

majstormico, step motor 99 %. Isto mi se desavalo, s tim sto mi se nije gasio, ali su obrtaji padali na 500, 600 pa se onda vracali na 800... Posle ciscenja neverovatna promena, obrtaji lagano padaju na 800 i nista ispod toga.

S tim sto mi je to uradio majstor za 1000 din, nisam hteo da cackam da ne zeznem jos vise

Edited by rkoma1986

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...