s.dragan67 0 Posted December 19, 2012 Gumice i ja sam se mucio dok nismo definitivno utvrdili da su one posle duze voznje kad ga ostavis ulje se slije u cilindre i kad ga prvi put palis zadimi strasno. Posle tog ga pali gasi koliko hoces nema dima (sagorelo u cilindrima a novo se nije slilo) bem ti gumice sad mi vise ni ulje ne troskari sve u redu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boki87 1 Posted December 20, 2012 s.dragane67 koliko te je tacno kostao ceo zahvat? One cene sto si napisao je otprilike 150 evra? Quote Share this post Link to post Share on other sites
s.dragan67 0 Posted December 20, 2012 obrada glave i zamena gumica 40e majstor uzeo za ruke 50e diftung metalni mislim oko 3000 dinara i dal bese jos 2 ili 3000 za 2 hidro podizaca rece majstor da nisu valjali Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boki87 1 Posted December 21, 2012 Kod nas je u NS masinska obrada glave oko 100 evra tako da mi je to nesto malo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
s.dragan67 0 Posted December 21, 2012 ja toliko platio u sr.mitrovici trazi tel. masinska obrada radosavljevic jbg zagubih broj Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragan G 0 Posted February 1, 2013 (edited) da lii vama izbacuje kondez iz auspuha? Ja kada ga upalim u garazi to je haos. Treba mu jedno minut -dva i onda krene da izbacuje paru ko ekspres lonac kada se zagreje i kasnije kad dostigne radnu temperaturu malo ga "proturiram" na betonu ostane vodena fleka od pola metra. Za moj pojam suvise vlage, da lije to kod svih ili samo moj izrod? Edited February 1, 2013 by Dragan G Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted February 1, 2013 pa ti sad smeta sto flekas asvalt ili sveze napadao sneg? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted February 1, 2013 Ako vozis kratke relacije napravi se dosta vode u auspuhu od oondenza posto nestigne auspuh lepo da se zagreje i da ta voda ispari tako da je manje vise normalno. Jel ti ne fali rashladne tecnosti kojim slucajem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragan G 0 Posted February 1, 2013 (edited) Ma nesmeta mi ionako se osusi i ne ostane nista, malo mi cudno da izbaci toliko vlage, nisam primetio da gubi vodu i da stvara neki pritisak u boci? Moguce da je zbog kratkog perioda rada, videcu kako ce se razvijati situacija... Edited February 1, 2013 by Dragan G Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted February 1, 2013 garant ti komsija nesto zvocao sto mu prljas trotoar ispred kuce... Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6457 Posted February 14, 2017 Da li se na 1.6 mogu menjati gumice ventila bez skidanja glave, i da li znate nekog ko to radi? Moji majstori me ubedjuju da nije moguce... Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6457 Posted February 20, 2017 (edited) Ne napisah razlog. Kao sto sam vec pisao u drugoj temi, produvao mi je dihtung, radjena je glava komplet sa gumicama, stavljen novi dihtung i sve ok bilo, dok nisam primetio povecanu potrosnju ulja i to pozamasno. Preko 2L na 6.000 km. Na dim u pocetku nisam obracao paznju, misleci da je uzrok potrosnje mozda lose ulje, mozda velik broj km provedenih na autoputu... I poslednjih dana obratim paznju, kad imam sta i da vidim. Auto pri hladnom startu dimi plavo. Znaci desava se samo pri hladnom startu, kad turiram ne izbacuje nista (osim belog dima od kojeg ostaje vodena fleka, kao sto je opisao Dragan G). Rashladnu tecnost ne trosi. Snage ima, lepo radi, lepo ide, potrosnja normalna... Simptomi ukazuju na gumice ventila, a one su menjane pre 6.000 km. Glava je radjena kod Cubija u NS, a sve je sastavljao jedan majstor sa Petrovaradina (AutoServis TEST). E sad da li ove simptome moze prozrokovati i nesto drugo ili je gotovo sigurno da neko nije obavio svoj posao kako treba? Edited February 20, 2017 by horvat Quote Share this post Link to post Share on other sites
brzy 0 Posted February 20, 2017 Gotovo 100% su gumice ventila.(nači neko nije odradio posao kako treba). Imao sam isti problem na svojoj Bravi. Meni je zamjenjeno bez skidanja glave, uz korištenje nekog specijalnog alata. Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6457 Posted February 22, 2017 E a jel ti dimio plavo kad na full zagrejanom autu nacepis na kratko gas do poda? Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6457 Posted February 23, 2017 Pricao sam sa Goranom, rekao mi je da pored plavog dima na hladnom startu, za sigurniju potvrdu dotrajalih gumica, auto bi trebalo da zadimi plavo kada full zagrejan radi u leru i naglo i kratko se nabije gascina. Probao sam to uraditi i apsolutno nista nije izbacio. Nikakav dim. ne znam mozda imam dima pri hladnom startu zbog malko redjeg ulja, 5w40 umesto 10w40, nemam pojma... Quote Share this post Link to post Share on other sites