BaneJ 279 Posted September 19, 2012 Liči na korpu = zamena tzv. seta kvačila.Ovde na forumu se ponavljaju imena nekoliko majstora i svi su manje više u redu.Na žalost, mnogo je veći problem da nađeš kvalitetan set za zamenu.Inače Lančisti ne priliči da se valja ispod kola i oko kola, platiš i uživaš u vožnji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted September 19, 2012 set kavacila ili vuce il ne vuce il cangrlja il ne cangrljaovde nisu opisani takvi simptomi tako da ne je to... Quote Share this post Link to post Share on other sites
cstefan 0 Posted September 20, 2012 (edited) Inače Lančisti ne priliči da se valja ispod kola i oko kola, platiš i uživaš u vožnji.Jbt kakva smo mi zemlja. Pola ljudi umire od gladi, a niko nece pare. Nemas kome da platis. Bez reci sam da opisem da mi je 15 servisa reklo "mi to ne radimo" / tonom kao da se to podrazumeva. (I kao da im trazim slona, a ne zamenu kvacila!?!)Osim ako Gusarova preporuka u ponedeljak ne resi problem, Idem lepo da skinem pdf-ove o mehanici, kupim alat, radno odelo, i set kvacila i da zamenim. Izgleda da je manje time-consuming.Prilici meni da se valjam ispod auta, nego ne prilici njima da ih mrzi da rade svoj posao cim je nesto komplikovanije od zamene sijalice na puntu. Edited September 20, 2012 by cstefan Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2255 Posted September 20, 2012 Što da ne, ja sve sa kolima prvo sam pokušam i onda idem kod majstora sa do pola rastavljenim kolima ili ne idem uopšte jer je problem rešen . U svakom slučaju me ruke manje izađu . A i lepo je znati sam nešto da uradiš, ja se bar prijatnije osećam u kolima kada znam zašto se nešto dešava u njima i kako da se reši(npr mnogo me je brinulo trešenje Stila na leru ponekad i pri gašenju, malo sa se raspitao, tu ga hvata reznonancija koja više prenosi vibracije nastale usled lošeg nosača motora i sad bar znam šta je i kad stignu neke pare šta da menjam ). Quote Share this post Link to post Share on other sites
siera 2 Posted September 20, 2012 U Delti to neće odbiti sigurno em original em kvalifikovani, doduše jeste više para Quote Share this post Link to post Share on other sites
cstefan 0 Posted September 20, 2012 (edited) Probano, uzeo broj da mi javi za 10 minuta da'l to rade, i nikad niko nije pozvao. Raspad.Update, javio se, i rekli da rade uglavnom samo manje automobile...?!? Edited September 20, 2012 by cstefan Quote Share this post Link to post Share on other sites
DR.G 0 Posted October 12, 2012 Eto,sad znaš zašto ljudi neće da kupe thesis-a. Rijedak auto,niko nema nekog većeg iskustva.Imaš sreće da su te odbijali,a ne da te uhvatio neki dunđer pa da malo uvježbava mehaniku..../jbg.nisam ti pomogao,što je vać i normalno ako gusar ne može/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dfast 2 Posted October 14, 2012 Svako ko je menjao set na bilo kom jtd-u zamenice i taj set na Thesis-u. Mora da se skine traverzna, grana auspuha, da se odvoje poluosovine, elektropokretac, menjac dole. Sve u svemu min 8h na dobroj dizalici jer je potezi.Po simptomima set je za zamenu, korpa je verovatno pojedena. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted October 15, 2012 Pa nije bas tako. Skidaju se leve viljuske 2 gornje i 2 donje, nosac gornjih viljuski, amortizer, glavcina, filter vazduha, leva poluosovina, anlaser, i na kraju mora most da se raspusta da bi menjac uopste izasao. To jeste minimum 8h pod uslovom da se ozraci lako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dfast 2 Posted October 16, 2012 Pa ok, nisam isao u detalje, htedoh reci puno je posla ali ko ga radi rutinski nece bezati od toga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Miladinkm 0 Posted January 24, 2013 LANCIA THESIS 2.4JTD 10V 2003 GOD. SVI DELOVI VALEOSet kvacila 25.000Druk lezaj 10.000Plivajuci zamajac 35.000Ruke 100eUkupan trosak oko 730eAko nekome trebaju informacije o cenama,to sam skoro zamenio toliko me je kostalo. Quote Share this post Link to post Share on other sites