Jump to content
FAS Goran
cstefan

Lancia Thesis 2.4 JTD - problem sa kvačilom

Recommended Posts

Pozdrav Svima,

Vozim Lancia Thesis 2.4 JTD. Interesuju me vasa iskustva i preporuka dobrog automehanicara.

Zbog problema sa kvacilom danas sam zvao jedno 10 razlicitih servisa po gradu. Svi su u fazonu da "predpostavljaju" da problem moze da bude ovo ili ono, da mi objesnjavaju kako automobil funkcionise, i da mi preporucuju peru iz grocke koji to radi, pa onda pera nema "dizalicu", pa preporucuje ziku, pa je zika u guzvi narednih mesec dana ali zna miku, a mika mi preporucuje da pozovem prodavnicu "bla" i tako dalje i tome slicno.

Da li u beogradu postoji majstor kome je moguce oterati auto da ustanovi problem, otkloni ga, naplati deset evra, sto evra, milion evra, i preda vozilo, a da pritom cuti i nista ne objesnjava...i da to bude u razumnom roku.

Cilj mi je da popravim auto, a da pritom ne postanem auto-mehanicar :D

Hvala :)

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadji ovde na forumu "Gorana" iz Zemuna, svi ga zivi hvale, a za ostale pogledaj u temi" Servis pozitivna iskustva" ili sl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao sjajne majstore preporučujem Nešu i Gorana sa Altine. Obojica su maksimalno korektni i hoće da izađu u susret. Takođe znaju i više nego što treba o Fiat,Lancia, Alfa vozilima i jtd-u naravno. Sve u svemu kod kojeg god da odeš nećeš pogrešiti.

NIje mi baš jasno što ne voliš da slušaš šta imaju ljudi da kažu. Po meni i jeste sjajan majstor koji ti ukaže na sve probleme, koliko se ispoljavaju, koliko štete i da li je hitno, pa na osnovu toga se dogovorite kada šta da menjate. Danas sam bio kod Neše i dečko je prvo pregledao ceo auto, konstatovao šta fali, zaključili smo da je najhitniji termostat i da u nekom sledećem roku planiram silen blokove i nosač motora i da budem pažljiv sa letvom volana, odrađeno kako smo se dogovorili i ja prezadovoljan. To je za mene odličan majstor.

Inače, preteče me MS PK sa preporukom :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bi bilo loše da i opišeš svoj problem sa kvačilom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znas kako, to sto majstori kazu moze biti ovo ili ono, ne mogu cini mi se drugacije ni da kazu dok oni to ne vide, ne probaju..... preko telefona je bas tesko nekom nesto objasniti. Moja preporuka ti je isto Goran sa altine, mora da se zakaze i da se ceka, ali veruj mi da vredi.

p.s. Mozes i da postanes clan kluba pa onda moze verovatno malo da se ubrza to cekanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bi bilo loše da i opišeš svoj problem sa kvačilom.

U jednom momentu je poceo jako tesko da ubacuje u brzine, pogotovo u prvu i rikverc. Kada je ubacen u brzinu, i pritisnem kvacilo skroz, kao da polako krece. Dakle kvacilo ne odvaja u potpunosti. Medjutim vidim da danas ubacuje znatno lakse i problem ima samo kod ubacivanja u prvu, pa predpostavljam da se jednostavno nesto "zaglupelo". Mozda se uz malo maltretiranja cak i vrati u normalu.

NIje mi baš jasno što ne voliš da slušaš šta imaju ljudi da kažu. Po meni i jeste sjajan majstor koji ti ukaže na sve probleme, koliko se ispoljavaju, koliko štete i da li je hitno, pa na osnovu toga se dogovorite kada šta da menjate.

Volim ja da cujem sta je problem, ali ne volim da potrosim 5+ sati slusajuci o problemu (Svaki od njih ima svoju pricu), a onda mi kaze da ne moze on to da resi i salje me kod drugog, koji me salje kod treceg...(Pa dok svi izdeklamuju svoj referat), a auto mi 5 dana ne radi kako treba. Da hocu konsultanta da mi objesnjava sta mi se isplati a sta ne, i kakav je koji auto, sigurno ne bi zvao automehanicara :)

Ja ga pitam da mi popravi auto, on krece da mi objesnjava kako je thesis neisplativ za odrzavanje, i kako je bolje da ga prodam i kupim nesto drugo...wtf!?! :D

U svakom slucaju hvala svima, videcu da kontaktiram ljude koje ste mi preporucili.

Update:

Hvala Gusare, gore je opis problema, pa ako mislis da mozes da pomognes cool!

Edited by cstefan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda drugačije razmišljamo. Ja volim da se konsultujem sa mehaničarima jer oni sigurno bolje znaju šta je problem i kako će da se ispolji na rad kola, a ja znam kolike su mi mogućnosti i u skladu sa tim sređujemo auto. Ja, za ove 3 god koliko vozim sam kola kod mehaničara, nikad nisam ostavio ključeve i rekao popravljaj šta treba jer ne mogu sad da platim ako kolima, daleko bilo, treba da se odradi generalna, čovek lepo sve odradi i ja treba da dam 500e! Zbog toga kažem u čemu je problem i šta sam primetio, čovek proveri cela kola sa posebnim akcentom na to šta mi smeta, kaže koliki su kvarovi i dogovorimo se šta da radimo sa tim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

e pa igore posto pises da volis da se konsultujes sa majstorima onda si trebao stila da prodas,znas sta je tvoj majstor pricao za isti,al vidim i dalje ga vozis :harhar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda drugačije razmišljamo.

Sve je relativno. Ako ce visednevno zajebavanje sa raznima i odsustvo od bitnih stvari da ti napravi stetu vecu od 500e, onda platis i pevas :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cilindar kvačila gornji (ako ne gubi ulje), donji ako gubi ulje, ali pre gornji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa odvajanjem nema puno razmisljanja. Ili cilindri, ili problem sa korpom. Problem sa cilindrima se lako ustanovi pregledom. Papucica mora da ima odredjen slobodan hod ako ima vazduha u sistemu. Neohodno je proveriti prisustvo vazduha u sistemu kvacila, vizuelno proveriti oba cilindra na pustanje, a nakon toga bacati sumnju na ostalo.

I da... ne poveravaj rad na Thesisu svakom.

Edited by Martini

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako auto ostane dva dana na kanalu, mora i rezervne gaće da nosi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

e pa igore posto pises da volis da se konsultujes sa majstorima onda si trebao stila da prodas,znas sta je tvoj majstor pricao za isti,al vidim i dalje ga vozis :harhar:

Rekoh sa majstorima, ne samo sa jednim :harhar: . Šalim se, čovek koji mi je to rekao je porodični prijatelj pa je slobodan sa nama i kaže uvek šta misli( ovaj put pogrešno po njega jer Stila više videti neće :laughing: ), ali svako govori i radi ono što misli da je najbolje pa tako i on. Otišao sam kod čoveka koji se mnogo više razume u Stila(Neša) i odradio proveru i ispostavilo se da auto uopšte nije tako loš kao što moj bivši majstor misli :) Štaviše, motor nigde ne duva, turbina je sasvim ok, nažalost zamajac se blago čuje pri paljenju i gašenju ali neće skoro na zamenu i ima nekih sitnih gluposti za zamenu kao sileni i slično, ali sve u svemu je stanje sasvim dobro i ja sam zadovoljan :) Tako da ipak pazite sa kim se konsultujete :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj da "nadrukas" kvacilo pre ubacivanja. Ako dobijes normalno saltanje cilindar je u pitanju 100%.

Ja sam imao slican problem i cilindar na menajcu je bio problematican.

Share this post


Link to post
Share on other sites

thesis_kvacilo.jpg

Slično kao na Stilu, koristi zajedničko ulje sa kočnicama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto resenja... Samo je bilo potrebno opisati problem znaci uvlaci se u stare prnje i pod auto... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bolje da malo druka i da zna otprilike šta je otišlo, da ne bude na kraju crko KARDAN.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam siguran sta je "drukanje" kvacila, priglup sam malo jbg :smoke:

Ako se pod tim podrazumeva naglo pritisnuti kvacilo, to sam probao, i znatno lakse ulazi u brzinu. Enivej, nakon par dana maltretiranja i nesto duze / brze voznje na auto-putu stanje se znatno stabilizovalo. Sad ponekad malo teze ulazi u prvu, a sa ostalim brzinama je sve ok.

Izgleda da je primenjiva ona stara "Svaki problem se da resiti sam od sebe ako ga dovaljno dugo ignorises" :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

drukanje-glagol porekla od reci drkanje opisuje slicnu radnju pritiskanje pedale vise puta i onda pokusaj ubacivanja u brzinu

prim.prev.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...