Jump to content
FAS Euroauto Goran

cstefan

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

  1. Probano, uzeo broj da mi javi za 10 minuta da'l to rade, i nikad niko nije pozvao. Raspad. Update, javio se, i rekli da rade uglavnom samo manje automobile...?!?
  2. Jbt kakva smo mi zemlja. Pola ljudi umire od gladi, a niko nece pare. Nemas kome da platis. Bez reci sam da opisem da mi je 15 servisa reklo "mi to ne radimo" / tonom kao da se to podrazumeva. (I kao da im trazim slona, a ne zamenu kvacila!?!) Osim ako Gusarova preporuka u ponedeljak ne resi problem, Idem lepo da skinem pdf-ove o mehanici, kupim alat, radno odelo, i set kvacila i da zamenim. Izgleda da je manje time-consuming. Prilici meni da se valjam ispod auta, nego ne prilici njima da ih mrzi da rade svoj posao cim je nesto komplikovanije od zamene sijalice na puntu.
  3. Ahahah, pa vidi, nema pravila...drukao ne drukao, nekad uleti bez problema, nekad mora "sa dve ruke" da se ubaci u prvu.
  4. Nisam siguran sta je "drukanje" kvacila, priglup sam malo jbg Ako se pod tim podrazumeva naglo pritisnuti kvacilo, to sam probao, i znatno lakse ulazi u brzinu. Enivej, nakon par dana maltretiranja i nesto duze / brze voznje na auto-putu stanje se znatno stabilizovalo. Sad ponekad malo teze ulazi u prvu, a sa ostalim brzinama je sve ok. Izgleda da je primenjiva ona stara "Svaki problem se da resiti sam od sebe ako ga dovaljno dugo ignorises"
  5. Sve je relativno. Ako ce visednevno zajebavanje sa raznima i odsustvo od bitnih stvari da ti napravi stetu vecu od 500e, onda platis i pevas
  6. U jednom momentu je poceo jako tesko da ubacuje u brzine, pogotovo u prvu i rikverc. Kada je ubacen u brzinu, i pritisnem kvacilo skroz, kao da polako krece. Dakle kvacilo ne odvaja u potpunosti. Medjutim vidim da danas ubacuje znatno lakse i problem ima samo kod ubacivanja u prvu, pa predpostavljam da se jednostavno nesto "zaglupelo". Mozda se uz malo maltretiranja cak i vrati u normalu. Volim ja da cujem sta je problem, ali ne volim da potrosim 5+ sati slusajuci o problemu (Svaki od njih ima svoju pricu), a onda mi kaze da ne moze on to da resi i salje me kod drugog, koji me salje kod treceg...(Pa dok svi izdeklamuju svoj referat), a auto mi 5 dana ne radi kako treba. Da hocu konsultanta da mi objesnjava sta mi se isplati a sta ne, i kakav je koji auto, sigurno ne bi zvao automehanicara Ja ga pitam da mi popravi auto, on krece da mi objesnjava kako je thesis neisplativ za odrzavanje, i kako je bolje da ga prodam i kupim nesto drugo...wtf!?! U svakom slucaju hvala svima, videcu da kontaktiram ljude koje ste mi preporucili. Update: Hvala Gusare, gore je opis problema, pa ako mislis da mozes da pomognes cool!
  7. Pozdrav Svima, Vozim Lancia Thesis 2.4 JTD. Interesuju me vasa iskustva i preporuka dobrog automehanicara. Zbog problema sa kvacilom danas sam zvao jedno 10 razlicitih servisa po gradu. Svi su u fazonu da "predpostavljaju" da problem moze da bude ovo ili ono, da mi objesnjavaju kako automobil funkcionise, i da mi preporucuju peru iz grocke koji to radi, pa onda pera nema "dizalicu", pa preporucuje ziku, pa je zika u guzvi narednih mesec dana ali zna miku, a mika mi preporucuje da pozovem prodavnicu "bla" i tako dalje i tome slicno. Da li u beogradu postoji majstor kome je moguce oterati auto da ustanovi problem, otkloni ga, naplati deset evra, sto evra, milion evra, i preda vozilo, a da pritom cuti i nista ne objesnjava...i da to bude u razumnom roku. Cilj mi je da popravim auto, a da pritom ne postanem auto-mehanicar Hvala

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...