djakon 0 Posted August 24, 2012 Kad zgazim na kvacilo cesto se umiri..nestane polako ali ne uvek, nekad cvrkuce i dok je pritisnuto kvacilo. Na vecim obrtajima kao da perstane (ili ga nadjaca motor) Bio u 3 servisa, svi u cudu:)Za dva sata krecem na put...javljam ako se nesto promeni u medjuvremenu Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted August 25, 2012 Samo gas i uzivaj....prestace da cvili, Fiat je to! Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted August 26, 2012 (edited) Kad zapalis lamelu neces moci da dises koliko je miris ljut a taj miris sto sada osecas je posledica slivanja ulja ( od negde i nekuda iz poklopca ventila) na auspuh kod lambda sonde. Ja sve zivo pregledao njuseci ko neki pas po motoru dok nisam zalegao ispod i video crnu fleku od zagorelog ulja bas kod lambda sonde, a kad sam pomirisao umalo se nisam ispovracao, strasno, ko da je neko macku otrljao o auspuh . Slini ulje negde izmedju zaptivke poklopca ventila i glave motora i to najvise kada se malo otcepi po gasu pa pumpa nabije pritisak i zaptivka ne drzi toliki pritisak ulja ( malo se uvrnuo poklopac ventila boljka kod punta ) probaj da zamenis zaptivku ali ne verujem da ce pomoci vec ces morati da stavis i novi poklopac ventila onda ce biti fes i nece se osecati taj cudni miris ( i ja to moram da zamenim pri sledecem servisu ). Edited August 26, 2012 by amladenbk Quote Share this post Link to post Share on other sites
djakon 0 Posted August 26, 2012 Evo ja sam stigao u Pulu bez problema:) Vise nista ne smrdi mada i dalje malo cvili. Auto putem se nista ne cuje, kad stanem u poveci red na naplatnoj rampi ne cuje se u pocetku ali kada malo duze radi na leru (dok stignem do kucice) opet pocne da cvili. Sve u svemu nije strasno. Ovih dana nastavljam za Monako. Primetio sam da se cvrkut najvise cuje pri promeni brzine 1-2 i 2-3 a posle toga ne. Ma gurnuo sam prst u uvo@amladenbk, kaze majstor da je motor suv. inace sam se dihtunga dekla poprilicno namenjao...jedno 3-4 i svi su crkavali nakon 10-15 dana. Ovaj poslednji sam kupio u Top Autu i evo vec vise od godinu je ok.Par info o putu:Beograd - PulaPutarine Bg - granica: 340din, granica - Zg: 17eur, Zg-Rijeka: 9.3eur, Rijeka - Pula (tunel Ucka) 6.4eurSa GPS: duzina 655km, prosecna brzina 101, max 128, vreme u voznji oko 7h, ukupno 10h (morao sam da odspavam malo)Pun rezervoar u Beogradu, u Puli sam dodao 35.82l Odprilike 1/3 puta je bila pod klimom Quote Share this post Link to post Share on other sites
amladenbk 1 Posted August 26, 2012 Ma mora negde da curka sigurno.Ja se u nedelju vratio iz Rovinja.Putarine iste, jedino sam ja sipao 33 litra u rezervoar doduse klima nije radila, presao za 7 sati bez spavanja . Bas te briga sto cvili kad stignes u Monako idi u servis Fiat-a Quote Share this post Link to post Share on other sites
djakon 0 Posted August 26, 2012 Ja sam zavrsio sa poslom u 1.42 ujutru, otvorio torbu, bacio stvari iz ormara u torbu, potom pravac EKO pumpa, pokupio devojku i na auto put. San me stigao negde kod Novske pa sam morao da napravim pauzu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted August 26, 2012 Ama reko ti ja , samo gas i uzivaj...I SLIKAJ MI MONAKO OBAVEZNO! Quote Share this post Link to post Share on other sites
djakon 0 Posted August 31, 2012 Samo da javim da je prestao da cvili jos onaj dana kada sam stigao u Pulu.Javljam se sa svim utiscima kada se vratim za Bg:) Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted September 1, 2012 Samo gas i uzivaj....prestace da cvili, Fiat je to! Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkocetnik 1 Posted January 6, 2016 (edited) Jutros sam pokusao da izadjem iz ulice po ovoj bljuzgavici uz gurku mog drugara, i u jednom trenutku negde pred kraj ulice auto je stao i sada kad ubacim u brzinu tockovi uopste nece da se okrecu. Osecao se po malo miris lamele, a kad ubacim u brzinu, pustam kvacilo i dodam gas cuje se nekakvo krckanje. Sta to moze biti? Edited January 6, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted January 6, 2016 Ili kvačilo ili homokinetički zglob. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkocetnik 1 Posted January 6, 2016 Odslepao me je danas majstor do servisa i tamo ce ostati do petka kad ce da skida menjac. Ustanovili smo da nije homokineticki jer melje i kad je izbacen iz brzine, a kvacilo pusteno. Ne zna nista sa sigurnoscu dok ne skine menjac.Sta bi to sve moglo biti, i postoji li mogucnost da je u pitanju druklager??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted January 7, 2016 Druk ležaj se okreće kad pritisneš kvačilo. Pre će biti da je ležaj spojničke ili neki snop. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkocetnik 1 Posted January 7, 2016 Sta mi je u svakom slucaju bolje, da popravljam, ili da trazim polovan menjac??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni Bg 74 Posted January 7, 2016 Mozda nije menjac i neverujem da je on , sacekaj vidi sta ce majstor reci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkocetnik 1 Posted January 8, 2016 Sredjeno. Ipak je bio u pitanju homokineticki, ali i poluosovina, odnosno deo u koji ulazi homokineticki... Quote Share this post Link to post Share on other sites