neshaoct 9704 Posted March 24, 2014 na plinu inace skoro ugradjen plin... Kod plinadžije koji je ugradio, pa nek' rešava. 1 nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
lybra 2.0 0 Posted March 26, 2014 probao sam skoro isto i na benz Quote Share this post Link to post Share on other sites
zokibubu 15 Posted December 8, 2024 Da obnovimo temu...Lybra 2.0 upravo urađen veliki servis i ler gas je na 500 rpm kad se zagreje. Hladan startuje ok, na 1000 rpm, brzo se zagreje i spusti na 450-500. U vožnji se stalno gasi, nakon sekund dva, kad stignem kvačilo a ne ubacim u brzinu ponovo. U vožnji je lenj, trom. Troši ispod proseka, ali ne ide nikako.Kako da podignem ler gas? Sent from my moto g24 power using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1591 Posted December 8, 2024 Kako je radio pre velikog servisa? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zokibubu 15 Posted December 8, 2024 Ne znam, kupljen je sa motorom koji je prezubio. Imao je grešku P0443 - ventil koji pušta isparenja goriva iz rezervoara na usis, koju sam obrisao, upalio auto (nisam ga vozio) i nije se javljala ponovo. Sent from my moto g24 power using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
zokibubu 15 Posted December 9, 2024 Greška P0443 se opet javila, ali nađen je i uzrok - falš vazduh na usisu, posle klapne. Urađeno brzinski dihtovanje crnim silikonom, nema greške za sad, ali obrtaji na ler gasu su i dalje na 500 o/min ili niži pa se i dalje gasi. Sent from my moto g24 power using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
zokibubu 15 Posted December 22, 2024 Rešen je problem gašenja - pored falš vazduha na spoju sa kućištem klape gasa, spalo je crevo koje vodi od ventila za recilkulaciju isparenja iz rezervoara na usis u granu. Prosto, crevo se izvuklo (nije montirano) sa usisne grane i tu je motor dobijao dodatni vazduh. Međutim, graška ventila za recilkulaciju isparenja iz rezervoara je j dalje prisutna i broj obrtaja na leru je oko 500 o/min. Bar je stabilan na tim niskim obrtajima, ne gasi se. Kako se po prodavnicama zove taj ventil? Da popravim i to, pa da vidim obrtaje. Baš sumnjam na zupčenje, iako majstor negira tu mogućnost Sent from my moto g24 power using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites