neshaoct 9662 Posted August 23, 2017 TestDrivenTV video: Test 2017. Honda Civic Si Coupe Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted August 24, 2017 Usavršeni dizel agregat pridružuje se Honda Civic gami Usavršeni 1.6 i-DTEC dizel agregat od 120 KS pridružiće se Honda Civic gami u Evropi od marta 2018, pružajući izuzetnu kombinaciju performansi i efikasnosti. Novi agregat jedna je od prvih jedinica koje će biti zvanično testirane po novom jedinstvenom postupku testiranja lakih vozila (WLTP - Worldwide Harmonized Light Duty Test Procedures) na potrošnju goriva i ciklus emisija, koji ove godine stupa na snagu. Dok su podaci iz poznatog testa NEDC (New European Driving Cycle) zasnovani na teorijskom profilu vožnje, WLTP ciklus je razvijen korišćenjem stvarnih podataka o vožnji prikupljanih širom sveta i projektovan tako da dovede do rezultata bližih stvarnom iskustvu vožnje. Honda je unela značajna poboljšanja u agregat i izduvni sistem kako bi maksimizirala performanse. Unapređenja efikasnosti za novu Hondu Civic 1.6 i-DTEC dovode do ekonomičnosti u potrošnji goriva i emisiji CO2 počevši od 3.7 l/100 km (76.3 mpg) i 99g/km. Unapređenje 1.6 dizel agregata obuhvata smanjenje trenja cilindara, koje je postignuto zahvaljujući klipovima izrađenim od veoma trajne legure čelika, hroma i molibdena, kao i ‘super brušenju’ unutrašnjih površina cilindara kako bi se omogućilo mirnije kretanje klipova. Motor od 1.597 kubika koristi isti napredni Bošov sistem ubrizgavanja goriva kao i ranije i sadrži mali, veoma efikasni turbopunjač, sistem EGR (recirkulacija izduvnog gasa) niskog pritiska i ulazni otvor glave cilindra za jako usisavanje i kovitlanje. Snažna, laka i uska radilica kao i liveni blok motora sasvim su od aluminijuma i sa otvorenim prostorom oko cilindara minimalizuju težinu agregata. Za novi i-DTEC, cilindarskom bloku su pridodata livena rebra kako bi se povećala strukturalna čvrstoća i, zahvaljujući tome, smanjene su buka i vibracije. Hondin novi 1.6 i-DTEC je jedan od prvih motora koji će biti zvanično testiran postupkom Stvarnih emisija vožnje (RDE) radi validacije NOx i nivoa emisije čestica. Dizel pogonski sklop ima novi sistem NOx skladišnog konvertora (NSC) sa većim katalizatorima i višom sadržinom plemenitih metala (srebra, platine i neodimijuma) koji skladište gas azot-oksida do ciklusa regeneracije. Senzor za čađ precizno detektuje trenutak kada je potreban ciklus regeneracije, što produžava trajnost izduvne komponente. Agregat 1.6 i-DTEC proizvodi 120 KS pri 4.000 obrtaja u minutu i 300 Nm obrtnog momenta pri 2.000 obrtaja u minutu, tako da Civic do 100 km/h ubrzava za 10,4 sekunde. Unapređeni agregat sklapa se u Hondinoj fabrici u Svindonu, a biće na raspolaganju kako za varijantu sa 4 tako i za 5 vrata novog Civic modela desete generacije. Devetostepena automatska transmisija dodatno će uvećati opcije pogonskog sklopa modela Civic sredinom 2018. godine, što će biti prva primena na nekom automobilu sa pogonom na dva točka. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted August 26, 2017 MotorWeek video: Proba 2017 Honda Civic Type R Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted August 28, 2017 Chris Harris i 2017 Honda Civic Type R Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted September 1, 2017 DW video: Honda Civic sedan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted September 6, 2017 Carbuyer video: Test Honda Civic Type R Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted September 7, 2017 Autobytel video: Test 2017. Honda Civic Type R Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted September 16, 2017 Autobytel video: Test 2017. Honda Civic Hatchback Sport 1 ViktorBG reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9662 Posted October 5, 2017 CarObsession video: Honda Civic Type R Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9662 Posted October 10, 2017 MotorWeek video: Test 2017. Honda Civic Si Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9662 Posted October 17, 2017 /DRIVE video: Test Honda Civic Type R Quote Share this post Link to post Share on other sites
baron21 7 Posted October 17, 2017 kada sam otvorio temu i procitao prvu recenicu, mislio sam da se radi o ovom modelu Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9662 Posted October 23, 2017 Autobytel video: Test 2017. Honda Civic Si Coupe Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9662 Posted October 30, 2017 Chasing Cars video: Test 2018. Honda Civic Type R Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted October 30, 2017 TheSmokingTire video: Honda Civic Type R Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9662 Posted October 31, 2017 MotorWeek video: Test Honda Civic Type R Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9662 Posted November 17, 2017 Honda Civic Type R - ubrzanje & najveća brzina 0-283 km/h Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9662 Posted November 18, 2017 Edmunds video: Test Honda Civic Type R Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9662 Posted November 23, 2017 AutoTrader video: Honda Civic Type R - kratka istorija Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9662 Posted December 2, 2017 TestDrivenTV video: Test 2017. Honda Civic Type R Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9662 Posted December 2, 2017 Emisija SAT - Test Honda Civic Nova Honda Civic je najbliži rođak modela NSX ne samo po dizajnu, već i po tehnološkim rešenjima. Iako pripada takozvanoj ''golf'' klasi, on nije direktan konkurent modelima Golf, Astra ili Megane. Možda po dimenzijama jeste, ali po onome što nudi predstavlja svet za sebe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9662 Posted December 14, 2017 MotorTrend video: Honda Civic Type R Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted December 16, 2017 Test 2018. Honda Civic Type R Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted December 17, 2017 Top Gear video: Test Honda Civic Type R Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9662 Posted January 17, 2018 Mugen RC20 GT Civic Type R Na Tokyo Auto Salonu tjunera je naravno prisutan i Mugen, i to pre svega sa modifikovanim verzijama aktuelnog Hondinog Civica. Najviše pažnje privlači Mugen RC20 GT, opisan kao ultimativni Civic Type R. Automobil izgleda još agresivnije od fabričkog modela, zahvaljujući između ostalog izmenjenom prednjem delu (upadljiva maska, branik, spojler, hauba), novim pragovima i zadnjem braniku. Tu su i dvobojni alu točkovi, bočna grafika, sportski izduvni sistem sa jednom izduvnom cevi, kao i izmenjeni enterijer sa novim volanom i ekranom za vozača, sportskim sedištima i elementima od ugljeničnih vlakana. Mugen je na Tokyo Auto Salon dovezao i regularni Civic hatchback, naravno doteran njihovim elementima za eksterijer i enterijer. Ukratko, dostupni su detalji od ugljeničnih vlakana za prednji deo, novi prednji spojler, set pragova, zadnji krovni spojler, dve izduvne cevi, komplet dvobojnih alu točkova od 19 inča, gume 235/35R19, sportske patosnice, pragovi za Mugen natpisom i logom... preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites