Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Usavršeni dizel agregat pridružuje se Honda Civic gami

 

169476-honda%20c%2011.jpg

 

Usavršeni 1.6 i-DTEC dizel agregat od 120 KS pridružiće se Honda Civic gami u Evropi od marta 2018, pružajući izuzetnu kombinaciju performansi i efikasnosti. Novi agregat jedna je od prvih jedinica koje će biti zvanično testirane po novom jedinstvenom postupku testiranja lakih vozila (WLTP - Worldwide Harmonized Light Duty Test Procedures) na potrošnju goriva i ciklus emisija, koji ove godine stupa na snagu. Dok su podaci iz poznatog testa NEDC (New European Driving Cycle) zasnovani na teorijskom profilu vožnje, WLTP ciklus je razvijen korišćenjem stvarnih podataka o vožnji prikupljanih širom sveta i projektovan tako da dovede do rezultata bližih stvarnom iskustvu vožnje. Honda je unela značajna poboljšanja u agregat i izduvni sistem kako bi maksimizirala performanse. Unapređenja efikasnosti za novu Hondu Civic 1.6 i-DTEC dovode do ekonomičnosti u potrošnji goriva i emisiji CO2 počevši od 3.7 l/100 km (76.3 mpg) i 99g/km.

 

169304-honda%20c%208.jpg

 

Unapređenje 1.6 dizel agregata obuhvata smanjenje trenja cilindara, koje je postignuto zahvaljujući klipovima izrađenim od veoma trajne legure čelika, hroma i molibdena, kao i ‘super brušenju’ unutrašnjih površina cilindara kako bi se omogućilo mirnije kretanje klipova.

 

169305-honda%20c%2088.jpg

 

Motor od 1.597 kubika koristi isti napredni Bošov sistem ubrizgavanja goriva kao i ranije i sadrži mali, veoma efikasni turbopunjač, sistem EGR (recirkulacija izduvnog gasa) niskog pritiska i ulazni otvor glave cilindra za jako usisavanje i kovitlanje. Snažna, laka i uska radilica kao i liveni blok motora sasvim su od aluminijuma i sa otvorenim prostorom oko cilindara minimalizuju težinu agregata. Za novi i-DTEC, cilindarskom bloku su pridodata  livena rebra kako bi se povećala strukturalna čvrstoća i, zahvaljujući tome, smanjene su buka i vibracije.

 

169475-honda%20c%201.jpg

 

Hondin novi 1.6 i-DTEC je jedan od prvih motora koji će biti zvanično testiran postupkom Stvarnih emisija vožnje (RDE) radi validacije NOx i nivoa emisije čestica. Dizel pogonski sklop ima novi sistem NOx skladišnog konvertora (NSC) sa većim katalizatorima i višom sadržinom plemenitih metala (srebra, platine i neodimijuma) koji skladište gas azot-oksida do ciklusa regeneracije. Senzor za čađ precizno detektuje trenutak kada je potreban ciklus regeneracije, što produžava trajnost izduvne komponente. Agregat 1.6 i-DTEC proizvodi 120 KS pri 4.000 obrtaja u minutu i 300 Nm obrtnog momenta pri 2.000 obrtaja u minutu, tako da Civic do 100 km/h ubrzava za 10,4 sekunde. Unapređeni agregat sklapa se u Hondinoj fabrici u Svindonu, a biće na raspolaganju kako za varijantu sa 4 tako i za 5 vrata novog Civic modela desete generacije. Devetostepena automatska transmisija dodatno će uvećati opcije pogonskog sklopa modela Civic sredinom 2018. godine, što će biti prva primena na nekom automobilu sa pogonom na dva točka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

kada sam otvorio temu i procitao prvu recenicu, mislio sam da se radi o ovom modelu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

photo.jpg Emisija SAT - Test Honda Civic

 

Nova Honda Civic je najbliži rođak modela NSX ne samo po dizajnu, već i po tehnološkim rešenjima. Iako pripada takozvanoj ''golf'' klasi, on nije direktan konkurent modelima Golf, Astra ili Megane. Možda po dimenzijama jeste, ali po onome što nudi predstavlja svet za sebe.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mugen RC20 GT Civic Type R

 

mugen c 1.jpg

 

Na Tokyo Auto Salonu tjunera je naravno prisutan i Mugen, i to pre svega sa modifikovanim verzijama aktuelnog Hondinog Civica. Najviše pažnje privlači Mugen RC20 GT, opisan kao ultimativni Civic Type R.

 

mugen c 11.jpg

 

Automobil izgleda još agresivnije od fabričkog modela, zahvaljujući između ostalog izmenjenom prednjem delu (upadljiva maska, branik, spojler, hauba), novim pragovima i zadnjem braniku.

 

mugen c 111.jpg

 

Tu su i dvobojni alu točkovi, bočna grafika, sportski izduvni sistem sa jednom izduvnom cevi, kao i izmenjeni enterijer sa novim volanom i ekranom za vozača, sportskim sedištima i elementima od ugljeničnih vlakana. Mugen je na Tokyo Auto Salon dovezao i regularni Civic hatchback, naravno doteran njihovim elementima za eksterijer i enterijer.

 

mugen c 22.jpg mugen c 222.jpg

 

Ukratko, dostupni su detalji od ugljeničnih vlakana za prednji deo, novi prednji spojler, set pragova, zadnji krovni spojler, dve izduvne cevi, komplet dvobojnih alu točkova od 19 inča, gume 235/35R19, sportske patosnice, pragovi za Mugen natpisom i logom...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...