Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
boza16v

Punto mk. 1.2 8v - trokira

Recommended Posts

Pozdrav forumasi...

Posto mi Fiat nije drzao ler gas nego mi je obrtomjer padao na 500-600 obrtaja pa se podizao na normalno kad npr usporim da predjem preko lezeceg ili rupe odvezao sam ga kod majstora i odradio je sledece:

novi motoric ler gasa(sad drzi obrtaje), ciscenje dizna, nove svecice i novi kablovi, odaradjena neka 2-3 dihtunga sto dolaze na karburator ali auto kad je hladan trokira kad radi na ler a kad se ugrije malo manje ali isto nema cist rad kao ranije, cuje se da mrsi... auto normlano vuce i to trokiranje se ne osjeca u voznji, samo pri radu na ler...

Sta mislite sta bi moglo da bude?

Da napomenem i ovo, prije nekih pola godine mijenjao sam termostat zato sto mi je grijanje slabo bilo (nisam mogao da je*em ko coek :rofl: :rofl: :rofl: )...

Do zamjene termostata sauh mi je radio nekih 5 minuta na 1500 obrtaja i onda se polako spustao, otkad sam zamijenio termostat ler gas posle 5-10 sekundi spane na 1200 obrtaja a vec posle minut na 900. Da li je to normalno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

proveri da ti nije zapuseno malo crevo koje se racva sa veceg creva ibera i ide na usisnu granu takodje i tu de se spaja na usisnu kao cevcica mora da je cisto,dok radi na leru da lagano uvlaci vazduh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao svima! Imam mali problem sa puntom 2! Kada mi je auto na leru i na radnoj temperaturi,pri naglom pritiskanju na gas, dodje do trokiranja pa tek onda dobije jak gas ! Sto se tice obrtaja sve je normalno, stoje u leru oko 900 sto je normalno! Pozdrav!!!

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je benzinac u pitanju mogu biti kablovi ili bombina u glavnom a ni svecice nije lose da pogledas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

svecice i kablove sam menjao pre 6000km majstor kaze da su mozda dizne ili neki difuzor ne znam sta mu je difuzor u voznji nema promena lepo radi i lepo vuce

1.2 8v 2002 god

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze biti i di dizni, i do kablova, svecica, ventila, bobine, nekog loseg kontakta, pa cak i dihtunga i vakuma raznih.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Resio sam problem! Ociscene dizne i stradala svecica na drugom cilindru,verovatno jer nije dobro ubrizgavanje goriva bilo! POZDRAV SVIMA!!!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...