boza16v 0 Posted September 12, 2011 Pozdrav forumasi...Posto mi Fiat nije drzao ler gas nego mi je obrtomjer padao na 500-600 obrtaja pa se podizao na normalno kad npr usporim da predjem preko lezeceg ili rupe odvezao sam ga kod majstora i odradio je sledece:novi motoric ler gasa(sad drzi obrtaje), ciscenje dizna, nove svecice i novi kablovi, odaradjena neka 2-3 dihtunga sto dolaze na karburator ali auto kad je hladan trokira kad radi na ler a kad se ugrije malo manje ali isto nema cist rad kao ranije, cuje se da mrsi... auto normlano vuce i to trokiranje se ne osjeca u voznji, samo pri radu na ler...Sta mislite sta bi moglo da bude?Da napomenem i ovo, prije nekih pola godine mijenjao sam termostat zato sto mi je grijanje slabo bilo (nisam mogao da je*em ko coek :rofl: )...Do zamjene termostata sauh mi je radio nekih 5 minuta na 1500 obrtaja i onda se polako spustao, otkad sam zamijenio termostat ler gas posle 5-10 sekundi spane na 1200 obrtaja a vec posle minut na 900. Da li je to normalno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted September 12, 2011 proveri da ti nije zapuseno malo crevo koje se racva sa veceg creva ibera i ide na usisnu granu takodje i tu de se spaja na usisnu kao cevcica mora da je cisto,dok radi na leru da lagano uvlaci vazduh Quote Share this post Link to post Share on other sites
boza16v 0 Posted September 12, 2011 moram ujutro pogledati Quote Share this post Link to post Share on other sites
boza16v 0 Posted September 13, 2011 pogledao sam, nije puno izaslo taloga al opet isti rad... auto mrsi i trese pomalo, imam osjecaj kao da mu fali struje Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekili 0 Posted October 27, 2012 (edited) Cao svima! Imam mali problem sa puntom 2! Kada mi je auto na leru i na radnoj temperaturi,pri naglom pritiskanju na gas, dodje do trokiranja pa tek onda dobije jak gas ! Sto se tice obrtaja sve je normalno, stoje u leru oko 900 sto je normalno! Pozdrav!!! Edited October 29, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted October 27, 2012 Ako je benzinac u pitanju mogu biti kablovi ili bombina u glavnom a ni svecice nije lose da pogledas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekili 0 Posted October 27, 2012 svecice i kablove sam menjao pre 6000km majstor kaze da su mozda dizne ili neki difuzor ne znam sta mu je difuzor u voznji nema promena lepo radi i lepo vuce1.2 8v 2002 god Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekili 0 Posted October 29, 2012 Sutra imam zakazano čišćenje dizni, ne znam da li ću rešiti problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted October 29, 2012 Moze biti i di dizni, i do kablova, svecica, ventila, bobine, nekog loseg kontakta, pa cak i dihtunga i vakuma raznih..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekili 0 Posted October 31, 2012 Resio sam problem! Ociscene dizne i stradala svecica na drugom cilindru,verovatno jer nije dobro ubrizgavanje goriva bilo! POZDRAV SVIMA!!!!!!!!!!!!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites