Jump to content
FAS Goran

boza16v

Members
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

  1. ja sam imao isto problem, zadnja vjesanja (torzije valjda) su mi otisle bile...
  2. pogledao sam, nije puno izaslo taloga al opet isti rad... auto mrsi i trese pomalo, imam osjecaj kao da mu fali struje
  3. Pozdrav forumasi... Posto mi Fiat nije drzao ler gas nego mi je obrtomjer padao na 500-600 obrtaja pa se podizao na normalno kad npr usporim da predjem preko lezeceg ili rupe odvezao sam ga kod majstora i odradio je sledece: novi motoric ler gasa(sad drzi obrtaje), ciscenje dizna, nove svecice i novi kablovi, odaradjena neka 2-3 dihtunga sto dolaze na karburator ali auto kad je hladan trokira kad radi na ler a kad se ugrije malo manje ali isto nema cist rad kao ranije, cuje se da mrsi... auto normlano vuce i to trokiranje se ne osjeca u voznji, samo pri radu na ler... Sta mislite sta bi moglo da bude? Da napomenem i ovo, prije nekih pola godine mijenjao sam termostat zato sto mi je grijanje slabo bilo (nisam mogao da je*em ko coek :rofl: )... Do zamjene termostata sauh mi je radio nekih 5 minuta na 1500 obrtaja i onda se polako spustao, otkad sam zamijenio termostat ler gas posle 5-10 sekundi spane na 1200 obrtaja a vec posle minut na 900. Da li je to normalno?
  4. jeste, punto multipoint, 75-ica... vozio sam ga danas kod majstora, bila neka greska na komjuteru i bilo do instalacije, do nekih dzekova... cini mi se da je napravio... ako se ujutro ne ugasi znaci da je napravljen... vidjecemo, nadam se da se nece ugasiti inace cu iz koze iskociti :)
  5. sad znam gdje se nalazi step motor pa cu ga skinuti:) a ima li step motor veze sa sauhom? i mijenja li sta u vezi protokomjera to sto punto ima 4 dizne, da li ime ili nema protokomjer? posto vidim da se neki "majstori" zacude kad vise 4 dizne
  6. moze li mi neko tacno reci gdje se nalazi protokomjer na ovoga fiata? auto mi se gasi kad je ledan i u praznom hodu, dok je ledan...
  7. najgore je od svega sto u mom gradu nema dovoljno dobrog majstora da to ispita... imam jedno pitanje, suh mi nije kao ranije, posle pola minuta se spusti na nekih 1100 obrtaja i auto se gasi kada je ledno, kad postigne radnu temperaturu radi normalno... mmoze li biti da je protokomjer?
  8. nije pumpa, sve majstore grada sam obisao i svakom rekao da se gasi dok je ledan cim mu panu pbrtaji i da mi nije sauh ko ranije ali dzaba, niko kvar da nadje... meni se i dalje pali ova lampa i gasi se auto, kad postigne radnu temperaturu sve normalno radi... ne znam sta da mu radim vise...
  9. jutros sam uplaio auto, krenuo i posle 100m mi se ugasi, dam kontakt ne cuje se pumpa da zuji i nema one lampice na instrument tabli a auto samo vergla kad probam da upalim... znaci li to da je pumpa riknula?
  10. evo tema sa mojim problemom http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=47474 al ga i okine kad ga izjutra upalim i auto stoji... raspitivao sam se i za to, i step motor kosta 50e kao regulator gasa... nije bitno koliko kosta samo kad bih utvrdio sta je kvar...
  11. fiat punto 1 1.2 8v 97 godiste... izjutra kad ga upalim posle pola minuta rada na ler okine odjednom, ugasi se, i kad je ledan tako u voznji isto 2-3 puta do grada, na prelazak preko lezeceg, preko pruge... znaci samo kad je ledan na nize obrtaje do 1.5 obrtaja a na vise od 1500 se to ne desava...
  12. meni se fiat gasi iz cista mira, pogotovo kad je ledan kad radi na ler, kad ocu da krenem, u glavnom se gasi pri nizim obrtajima i upali mi se lampa a kad ugrije radi normalno... isao na dijagnostiku i pokazalo mi senzor radilice, 25e sam ga platio, zamijenio i opet isto... radio opet dijagnostiku i nista ne pokazuje... drug mi je imao slican problem samo sto se njemu gasilo auto kad ugrije i bilo je do pumpe od goriva... ne znam da li je meni do pumpe, mozda ne baca doboljno goriva dok je ledna? ne znam sta da mu radim... neki kazu da je mozda regulator gasa, inace kosta 50e... najgore je to "mozda" jer bacam pare a sve po starom
  13. za pocetak cu zamijeniti gumice, neka ga za sad ovako, nije mi problem dosuti 200ml na 1000km vise me brine ovo sto se gasi odjednom... bio sam na dijagnostici, prijavilo mi senzor radilice kao gresku, stavio novi senzor opet ista stvar... izjutra kada ga upalim radi normalno, upali odma ali dok odem do garaze da je zatvorim mora da se sam ugasi, upalim opet normalno i vozim... kad ga pustim bez gasa da ide desi se da zatrza odjednom, pritisnem kvacilo, upali se lampica od pumpe za gorivo i normalno nastavi da radi... isto kao da zacepi, probije to i normalno radi... ne znam sta da radim :wallbash:
  14. 1.2 8v, presao 228000... prije jedno godinu dana sam mijenjao gumice i potrosnja je bila oko litra, a prije zamjene gumica je bila isto oko 2L, pa sam pomislio9 da je isti problem...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...