Jump to content
FAS Goran
genca

Fiat Stilo - otkazala kazaljka za temp. motora / luduje kazaljka

Recommended Posts

bas tako,i ja planiram da premestim moj ecu posto sam zamenio jedan vec,da li je posle premestanja resen problem sa ecu, da li ce opet nesto zezali oko ecu ili ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bi trebao da zeza vise zato sto je tada odvojen od izvora toplote tj.motora :welcome:

Edited by genca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam juce premestio svoj ECU...repariran je i ne zajebava vise ali nije mi bilo tesko da odvojim 2h i preduhitrim ga ;) Premestio sam ga na kuciste akumulatora (na bocnu stranu) lako i jednostavno..sam :) Ako vas interesuje,uploadovacu i fotke.PREPORUCUJEM :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozz Veljko ,aj postavi slike ako ti nije problem ,planiram i ja moj ecu da premestim ali se bojim da nesto ne zeznem :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To su toliko glupo odradili italijani da je to katastrofa,pa majku mu i glup bi video da tu ne moze da stoji elektronika i da se greje, i ja isti problem imam, vec jedan ecu sam zamenio

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Dekisa

Nema sta tu da zeznes oko premestanja ecu koliko sam ja video tamo kod mene, imas cetiri srafa od 6 mm i ti strafovi prolaze kroz ecu na coskove ECU i fiksira ecu na drzac koji je fisiran za motor.

Kada odvijes ti 4 srafa odvaja se ECU od tog drzaca koji drzi ECU. Ecu moze da se premesti do akumulatora koliko ti dozvoljavaju kablovi koji idu do njega, jedino sto ima malo zezanja oko prerade drzaca, mora da se preradi drzac za ecu, a drzac je aluminijumski tako da bi morao neko da ti prevari taj drzac ko vari aluminijum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ja uradio premestanje ECU-a jos pre dva meseca, ali nisam bio u mogucnosti da posetim forum i podelim ovo iskustvo sa vama... Posle velike muke i 3 meseca bez automobila, stigao je novi ECU iz Holandije sa jednog novog, ali havarisanog stila i od tada, da cuknem u drvo, nemam nikakvih problema. Prevalio sam nekih 9.000 km, i da napomenem da sam pre toga pokusao sve sto se pise ovde na forumu, ali nije dalo rezultata, tako da je spas bio samo novi ECU. Pa da vam pokazem sta sam ja uradio

IMG_20111105_133723.jpg IMG_20111105_133731.jpg IMG_20111105_133743.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svim Forumasima Srecan Bozic i sve najbolje HRISTOS SE RODI (((( Mimi Hvala na postavljenim Slikama Živ Bio ))) ...

Edited by vlada012

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozz svima i Hristos se rodi :welcome: svaka cast za slike ,definitivno premestam ecu ,koliko sam video ovde nije komplikovano ,tako da cu i ja nesto odraditi u sopstvenoj reziji :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije loše mesto za premestanje nego je bolje da se zašrafi uz onaj njegov drzac aluminijumski sigurnije je,skinuti drzac od ECU i zasrafiti sa strane na kutiju kucista akumulatora kao sto je uradio MIMI

Edited by vlada012

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobar predlog Vlado :thumbup: bas tako planiram da uradim ,sigurnije ce biti sa drzacem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima tamo 4 Srafa na drzacu od ECU,on je fiksiran za glavu motora,ti srafovi treba da se odviju i izbusiti 4 rupe na kutiju Nosaca Akumulatora sa strane do creva od Usisa zasrafiti taj nosac na kutiju sa srafovima od 6 mm a moze i od 8mm ,odradio bi ja to danas nego neradi se drugi dan bozica,pola sata posla gore dole...

Share this post


Link to post
Share on other sites

e pa da gledao sam danas ali nisam ni ja radio zbog praznika ali vec za dan dva resavam to ,bice mu bolje tu nego na starom mestu ,nema toplote da ga unisti :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se nadam da necemo posle premestanja imati glavobolje,trebalo bi da se odradi kako treba...

Edited by vlada012

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja se nadam, ne bi trebalo jer je pomeren od tog izvora toplote koji ga unistava tj motora ,ali videcemo kako ce se pokazati .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod nas SRBA sve se moze,ja sam svoj danas premestio (Stilo 1.6 16v ) odradio ga kako treba da bude, morao sam busiti kutiju od akumulatora i nosac ECU sa burgijom od 6 mm da bi ga fiksirao

f20.jpg f20.jpg

f21.jpg f22.jpg f23.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

A možel se ecu premjestit i na puntu 1.2 8v?

Cuo sam da samo Punto 1.2 16v ima isto problema sa ECU-om, dok ovaj sa 8v nema. Jednom putniku riknuo na puntu 1.2 16v i menjao ga u garanciji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

svaka čast na izmestanju kompa. sad će imati i dodatno hlađenje od ventilatora :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trudio sam se da odradim kako treba,bilo je malo komplikacije oko Nosaca ecu,morao da secem brusilicom onaj zadnji deo gde se pricvrscivao za glavu motora da bi bila ravna strana,ali za dva ipo sata odradi se,postavicu jos slike od onog aluminijumskog dela koji sam ga eliminisao tj isekao brusilicom da bi mogao da legne ravno tamo na kuciste akumulatora...Nadam se da bice :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Edited by vlada012

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka cast Vlado ziv bio :thumbup: evo i ja upravo krecem to isto da uradim ,nadamo se najboljem svi :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da se i ja javim nakon zavrsenog posla ,ECU pomeren i pricvrscen uz kuciste akumulatora ,kao sto su i kolege uradile :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

a10.jpg a11.jpg a12.jpg

Trudio sam se da odradim kako treba,bilo je malo komplikacije oko Nosaca ecu,morao da secem brusilicom onaj zadnji deo gde se pricvrscivao za glavu motora da bi bila ravna strana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i mene...posle duzeg vremena(nisam bio tu)...dugujem vam slike premestanja ECU-a ali vidim da nema ni potrebe zato sto su identicne kao kod kolega...Busenje burgijicom 6mm bocne strane kucista akumulatora i pricvrscivanje ECU-a za njega.Nema nikakvih komplikacija,kablovi su dovoljno dugi jedino masu izvesti do novog mesta i gotovo :)

Pozdrav svima i SRECNA NOVA GODINA,BOZIC I SVI PRAZNICI :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...