Branko 23 1 Posted July 25, 2012 Prati sada stanje ulja i obavestavaj nas,tj ne bi bilo lose da se zameni i dintung kartera da to sve bude u fulu,pa onda da meris.Sto se tice kilometraze ,moguce je,sto nije,evo ja sam neki dan radio jednog una kao moj model,91 godiste 220000 presao pravih,tako da sto nije moguce. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted July 25, 2012 hocu, naravno, mislim da do svega ovoga ne bi doslo da masa-kabl za ventilator hladnjaka nije povezan onako debilno, obicnom buksnom... jednom prilikom, vidim ja skoci i temp. preko 100*C, oslusnem- ventilator ne radi, dignem haubu i gledam... buksna se razlabavila... mislim haos Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted July 25, 2012 aj kada si u gradu ako ti nije frka ,slikaj posle neke voznje gde ti stoji kazaljka za temperaturu,bas da vidim na slici ?Prevezi ti to dobro i izoluj lepo,mozes i blankir buksnu da uzmes,ako nemas poslacu ti to ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted July 25, 2012 kad bolje razmislim, to i nije pravljeno da traje 20 god... a mi sto ocekujemo da traje i duze to je drugo Sredio sam to, doveo sam duplu masu.bane prva slika pokazuje temperaturu kolko je inace po gradu kad nije mnogo vruce, kad nema mnogo stajanja itd ili se popne bas do ove zadebljane crte i tu se vrti.a na ovoj slicici pokazuje po mojoj proceni 92*C i bas tu pali ventilator, a popne se jos jednu crtu dok ne ohladi...A kod tebe kakva je situacija sa kazaljkom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted July 27, 2012 konacno, ovo sam planirao jos u tipo da napravim, ovde sam mu nasao zgodno mesto, vrlo prakticna strvarcica koja mi stalno treba Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted July 28, 2012 Ekstra korisna stvar Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted July 30, 2012 Brate takva je prica od prilike i kod mene.Sto se tice izuma,ako ti ne ukradem izum,ahahahah hahahahh videces Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted July 30, 2012 ukradi, ukradi ako smes napravio sam mali lapsus u prethodnim postovim kad sam pisao, naime danas tacno godina od kako je auto mom posedu i presao sam tacno 13000 km, po nekom prosecnom proracunavanju potrosio sam oko 1000 l plina i bar 150 l benzina, to je otprilike 100000,00 din, jbt, jos jedan auto ali, ne zalim, uzivao sam u svakom kolometru Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 30, 2012 http://www.unionkaric.rs/hho_sistem_voznja_na_vodu.html možda ovde nađeš nešto korisno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted July 30, 2012 mmm, vec sam nasao, ali hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted July 31, 2012 Sada ce Sale auto na vodu da vozi Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted September 18, 2012 malisa je isproban i na off-road terenu napunio sam prasinom cini mi se svaku supljinu na autu, par puta zakacio "nesto" ali nista ozbiljno Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted September 18, 2012 nego da se jednom kratkom retrospektivom podsetimo u slici i reci svih mojih dodatnih zahvata:novi sat sa termometrom:plinski uredjaj ispod karoserije: "euro" kuka naslon:skracena rucica i hod rucice menjaca:skrivac plinskog uredjaja:drzac za casu i mobilni + jos jedan steker za punjac za mob.mini woofer ispod sedista:maska za mp3 radio kome se ne skida plocica matirani B stubovi:retrovizori u boju vozila:hho system:korner light: od vidljivih stvari to je otprilike to, u planu je najverovatnije prefarbavanje celog auta, radi saniranja sitnih nedostataka, izjednacavanja izbledelih delova itd i eventualno zatamljivanje stakala, ali otom potom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted September 20, 2012 Stigle dve nove patike, zimske Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted September 21, 2012 Ovo su bre čizme Samo nastavi da ga ovako održavaš Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted September 21, 2012 Koji si ti kralj brate,hahahah,dobar si ,dobar,jos da uradis ono i alu felne,eeeee Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted September 21, 2012 vec nesto zarmisljam o alu 14-icama i drugom setu guma za prolece, ako naletis na nesto od 14 coli, javljaj, mogu i u losem estetskom stanju - sredicu ih po svom ukusu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted September 21, 2012 Ne moras 14ce,tesko ces pogoditi dimenziju,a da ne bude kamila,ja sam se buio da najdem ovu gumu,jedini ne znam kako bi izgledao sa 165/60/14r,na starim 13cama bila je 165/70/13 . Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted September 21, 2012 Ne vidim sta je problem pogoditi dimenziju? Lako se izracuna koja dimenzija guma moze a da se zadrzi fabricki obim odnosno precnik tocka a samim tim i visina... A da ne kazem da na internetu postoji veliki broj programa/sajtova gde se unosenjem samo podataka dobije kompletno sve izracunato a na nekim i nacrtano... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted September 21, 2012 evo korisnog linka sa specifikacijama... indexi, brzine, obimi, razlike, tolerancije...ekvivalentno 155/70 r13 je 165/60 r14 bas kao sto si ti rekao (bane) mislim postoji i i preciznije (175/55 r13), ali ne bih hteo da menjam fabricku sirinu (za zimsku gumu sam uzeo 10mm uze). tolerancija je do 3%. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted September 22, 2012 Tolerancija je 3% za precnik, ne za sirinu a nista mu nece faliti i da stavis 1cm siru posto danas skoro svi proizvodjaci kradu na sirini gume... Pre je 165mm bila stvarno 165mm siroko kad je guma ne opterecena i kad je montiras na auto onda se pod pritiskom tezine auta rasirila dodatno... Sada je ta 165 ustvari siroka 155 kad je ne opterecena i tek kad se montira na auto pod pritiskom se rasiri na 165mm... Ko ne veruje, neka uzme metar i izmeri... Retke su gume koje imaju stvarnu sirinu, a jos redje su one koje su ustvari sire. Te sire su najcesce u dimenziji 175/50 R13 i 185/55 R14, one znaju biti siroke i po 200mm jer se te gume koriste u nekim takmicenjima pa proizvodjaci guma varaju i prave sire a pise druga dimenzija zbog ogranicenja u takmicenjima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted September 22, 2012 Ja sam imao 13ce 165/70/13 ,sad imam 175/60/14,ali gumu je mnogo mnogo tesko naci,osim ako ne nadjes ,kao sto sam ja imao H varijantu sa izbacenim obimom e to je prava stvar,to da stavis i da ne mislis,mnogo dobro izgleda...a opet varijanta 185/55/14 koje i ima koliko toliko nije lose,ali mnogo je to siroko...volan kao u fapa ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted September 22, 2012 Kad su reglaza trapa i lezajevi u solji amortizera dobri i kada se vozi pravilno, nema razlike izmedju 155 i 195... Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted September 22, 2012 yugisa u kom smislu nema razlike izmedju 155 i 195?bane, ne bih stavljao sire od 165, a koja kazes da se tesko nalazi? 165/ 55 r14 ili 165/60 r14 bi mi najvise odgovarale...trosio sam razne gume, sira guma = stabilniji auto = tezi volan = veca potrosnja = lepsi auto ... uvek ima i prednosti i mane, jedno dobijes - drugo izgubis, pa kome je sta prioritet.http://www.polovniau...e_fiat_orginal/sta kazete na ove? Quote Share this post Link to post Share on other sites