tox 42 Posted October 27, 2013 (edited) Ne bi trebalo biti tako skupo...Ja sam skoro pitao za pakne za bravu 1.8 i rece mi covek da ima vise vrsta ali do 20 eura,ne bi trebalo da su dobosi vise od 50 eura maksimalno. Edited October 27, 2013 by tox Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petrus 0 Posted January 20, 2015 (edited) Zdravo svima!Zadnji tocak kod Fiat Brave 1.9TD nesto u zadnje vreme pocinje povec da mi greje . Ja mislim da imam problema sa gurtnama. Probao sam da demontiram bubanj kod zadnjeg desnog tocka no bez uspeha. Zato neko nek objasni kako se demontira ovaj bubanj za da vidim sta je sa gurtnima? Po mogucnosti ubacite neku fotku zadnjeg tocka za da vidim onako slikovitije kako sve to izgleda kod demontaze bubnja.Unapred hvala Edited January 22, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted January 20, 2015 A sta te tacno muci, ne moz da skines dobos? Zapeko? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojke 126 Posted January 20, 2015 Verovatno ima ivicu usecenu na mestu gde leze paknovi pa je zbog toga tesko da se skine.Nista sto par udaraca cekicem nece resiti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted January 20, 2015 Cuk je majka za te stvari Quote Share this post Link to post Share on other sites
lanciathema 1 Posted January 20, 2015 Samo nemoj na silu... uzmi veci cekic Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivansd 13 Posted January 20, 2015 I otpusti sajlu za rucnu pa udri Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted January 20, 2015 Prvo ona dva srafceta pa onda cekic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petrus 0 Posted January 20, 2015 (edited) Ljudi ovako: Skinuo sam tocak,...ostao je bubanj sa zastitnom kapicom navrtke koja je zavrnuta na osovini tocka. Steta so nemam sliku da vidite sve ovo Zato ako neko ima sliku bubnja, tj, zadnjeg tocka neka ubaci ovde, za da vidite sta treba da se uradi pre da se skine bubanj. Sta treba najpre da uradim za da mogu skinuti bubanj, pa makar bilo to i sa majlem? Edited January 20, 2015 by Petrus Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7735 Posted January 20, 2015 Da odvijes ona mala dva srafa, kljuc 10 ili 12 bude obicno. Kad to uradis onda povuci dobos prema sebi, ako nece cukni ga malo dok ne podje. Nemoj da zapinjes sa udaranjem ko sivonja da ti i paknovi ne ispadnu. Rucna mora da bude spustena naravno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted January 20, 2015 Ova slika ti treba?Ili slikaj tvoju pa zakaci Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petrus 0 Posted January 20, 2015 (edited) MS PK sad mi je sve jasno. Ja isto mislijo da 2 srafa drze bubanj, ali ja sam tako nekako razmisljao, kako ta 2 srafica drze citav tocak sa oko 600 d0 800Kg tezine, no kada sam video onu sliku koji je okacio Buca_Tipo postalomi sve jasno da u tom sklopu sudjeluju i 4 vijci-srafovi koji drze tocak Posto Fiat Brava sa tovarom moze da podnese do 1800 kg, pa sve kada se podeli sa 4 pa preracunajte koja tezina pada na jedan tocak . To je u statickom stanju, dok u dinamickom kada auto krece je sasvim druga prica.Inace hvala svima na pomocu ,U narednih dana, ako vreme bude lepo probacu da izvadim dobos, razume se, posle toga ovde cu ubaciti fotke.PozzzP.S.Ako neko ima nesto jos da doda nek izvoli,... Edited January 20, 2015 by Petrus Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted January 20, 2015 Ne drze ti srafovi tocak, oni samo pomazu da rupe na disku/dobosu budu u centru sa glavcinom da mozes lako da usrafis tocak, mozes i bez njih da vozis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petrus 0 Posted January 20, 2015 (edited) Pogledajte na crtezu gore poz.5 i poz.6 6 rupe na disku i 6 rupe na dobosu (za 2 mala zavrtnja za centriranje-poz.8 i 4 za velike zavrtnje za veze dobosa-poz.7)Tako pise na datom crtezu gore (Buco-Tipo) Edited January 20, 2015 by Petrus Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted January 20, 2015 Ja ih nemam napred pa nema nikakvih problema ja ne znam sta njega buni oko skidanja dobosa ali slikace i zakacice slike...5 glavcina6 dobos.Kad odsrafis 7 i 8 onda 6 vuces ka sebi, pritom rucna da bude spustena kao MS sto ti reko, a ako nece malo cuk u ruke da popusti..4 velika drze felnu a 2 su za centriranje dobosa i glavcine, ili diska i glavcine. Kao sto rece Kuvalja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petrus 0 Posted January 29, 2015 (edited) Narode, sredio sam zadnji tocak. Odneo kola kod majstora i on je ustanovio da zadnji lager (lezaj) je crko, isto tako i amortizer je otisao u vecna lovista. Zamenio lezaj i amortizer, isto je menjao crevo za kocnice koje je bilo zapuseno i sada je sve OK!Zadnji lager je stvarno bio zardjao i poceo da se raspada, zaradi toga cuo se onaj zvuk,... Zadnji lezaj nije onaj na tocku nego na zadnj deo na ono kako se zove-rame il kako ono bese,.... Edited January 29, 2015 by Petrus Quote Share this post Link to post Share on other sites