Guest gall Posted July 6, 2011 Danas sam dobio taxi dozvolu.. Je'l ima kolega na forumu? posto iskustva u struci nemam,zeleo bi da procitam tudja.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted July 6, 2011 Kako si uspeo sad da dobijes dozvolu, kad si polagao poznavanje grada? Ja sam bio divdza pre par godina ali onaj posteni pri udruzenju a i cale mi je taxista a prica kolko hoces Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest gall Posted July 6, 2011 poznavanje grada polagao i predao papire jos 2004 god. i bio na onoj listi. prosle godine sam se opet angazovao i ovih sana sve zavrsio.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted July 6, 2011 Uzas kolko si cekao!!! Bila je neka kombinacija prosle godine za 400 eur da se kupi dozvola ali nisam smeo da se igram, nisam znao koliko je regularna zaista . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted July 6, 2011 Pa jbt, ako je tolika gužva i red zašto onda ne izbace one kante od kečeva, 128-ica i sl. i ubace normalna vozila... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted July 6, 2011 Nisu problem ti kecevi i druge kante, problem je u tome sto se taksiranje racuna kao dodatna delatnost sto znaci da ima dosta penzionera i onih koji po ceo dan bleje negde i igraju sah da ne bi kuci slusali zenu kako zvoca . . . A vise nije obavezan euro 4 kao sto su bili rekli tako da vozilo moze biti bilo kog tipa i godista . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
IlijaGM 5 Posted July 6, 2011 Da li zna neko da li ce sva sva taxi vozila u Srbiji biti ubuduce obelezena sa TX na registraciji,kao u BG? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivansd 13 Posted July 6, 2011 u Smederevu su obelezena, verovatno ce svuda biti Quote Share this post Link to post Share on other sites
djunis82 194 Posted July 6, 2011 Takođe i u Čačku, sva taksi vozila na novim tablama imaju TX oznaku..Nego vidim da kreteni iz SUP forsiraju egzotične registracije. Svaka druga nova tablica sadrži Č,Ć,Đ,Š,Ž...Čak sam video i ĐĐ table Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted July 6, 2011 Nemaju oni šta da forsiraju, kombinatorika slova i brojeva je jasna, između 25-30% tj. svaka treća-četvrta tablica u Srbiji će imati po jedno ili oba "srpska" slova. A TX je uvedeno za taxi vozila u svim gradovima. Veoma pametan način za borbu protiv divljaka. Zanimljivo mi je to da i pored tih oznaka po BG-u viđam taksiste koji nemaju tu oznaku. Zapravo, nisu mi jasni ljudi koji se usude da sednu u takav taksi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest gall Posted July 6, 2011 i oni ce dobiti TX oznaku na sledecoj registraciji.. he,he.. sada picim zutom trakom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted July 7, 2011 Evo ti jednostavan savet, nauci kako da prepoznas kakva je osoba pre nego sto ti sedne u auto, obrati paznju na drzanje i pokrete, moze biti korisno, a srednji retrovizor drzi tako da sa svakim ko je na zadnjem sedistu mozes da komuniciras i da ga gledas u oci . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Steelo 0 Posted July 7, 2011 Nemaju oni šta da forsiraju, kombinatorika slova i brojeva je jasna, između 25-30% tj. svaka treća-četvrta tablica u Srbiji će imati po jedno ili oba "srpska" slova. 5 od 31 nije 25-30%, nego 16%, ali i dalje se cini da ima vise tablica sa nasim slovima. To je zato sto one "bodu" oci. Niko se nece okrenuti za tablicom tipa PK (pijem kafu ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest gall Posted July 7, 2011 i sve mi se cini da ce uskoro poceti i uvodjenje fiskalinih kasa u vozila ,posto je u toku akcija blombiranja taksimetra. Nema vise vadjenja taksimetra iz auta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted July 7, 2011 To sa taksimetrom je bezveze, sta ako moras da pozajmis auto od nekoga na par dana zbog neke popravke, mnogo izmisljaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted July 7, 2011 Mislim da se ovim samo pokusavaju spreciti zloupotrebe tj stelovanja i vacarenja.A fiskalne kase, ne razumem u cemu je problem sa njima? I gospoda advokati imaju isti problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest gall Posted July 7, 2011 Sto se fiskalnih kasa tice,licno nemam problem sa tim,ali mislim da ce se stvari dodatno iskomplikovati.. prvo ce izmisliti nove,prilagodjene,taksimetre ili nekakve dodatke za iste,koji nece deliti dzabe, a drugo je GUBLJENJE VREMENA prilikom svakodnevne uplate pazara na racun. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted July 7, 2011 Skoro svi noviji taksimetri su kompatibilni sa fiskalnim kasama, a problem je u tome sto ces onda umesto tih skoro 15000 koje sad placas drzavi morati da placas MNOOOGOOO vise ali mnogo . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted July 7, 2011 5 od 31 nije 25-30%, nego 16%, ali i dalje se cini da ima vise tablica sa nasim slovima. To je zato sto one "bodu" oci. Niko se nece okrenuti za tablicom tipa PK (pijem kafu )Kombinatorika ide malo drugačije... imaš naše slovo na prvom mestu (ĆD) pa imaš naše slovo na drugom mestu (DĆ) pa imaš naša slova na oba mesta (ĆĆ). Pa onda puta 5 za svako slovo, pa puta 26 za preostala slova... mislim, mogu da objasnim i detaljno šta i kako, ali u svakom slučaju mislim da je bilo nešto između 27-28% kada sam računao Sto se fiskalnih kasa tice,licno nemam problem sa tim,ali mislim da ce se stvari dodatno iskomplikovati.. prvo ce izmisliti nove,prilagodjene,taksimetre ili nekakve dodatke za iste,koji nece deliti dzabe, a drugo je GUBLJENJE VREMENA prilikom svakodnevne uplate pazara na racun.Zapravo, relativno skoro (pre par dana) je olakšana uplata pazara koja se sada vrši samo jednom nedeljno Stvari se neće iskoplikovati ako se prihvate na pravi način. U Pančevu je sve to veoma lepo funkcionisalo u Golubu i Ledi-ju dok su radili za fiksne pare i kada su morali da izdaju fiskalne račune. I automobili su bili održavani itd... sada su počeli da voze svako svoj auto i da sami održavaju vozila (koja se sada raspadaju) i da naravno ne štampaju fiskalne račune jer je kasa jelte u kvaru (kao i celo vozilo). Zašto bi svi radili i plaćali porez na zaradu, a taksisti i advokati da imaju neki problem sa tim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
STG 0 Posted July 7, 2011 Nemaju oni šta da forsiraju, kombinatorika slova i brojeva je jasna, između 25-30% tj. svaka treća-četvrta tablica u Srbiji će imati po jedno ili oba "srpska" slova. A TX je uvedeno za taxi vozila u svim gradovima. Veoma pametan način za borbu protiv divljaka. Zanimljivo mi je to da i pored tih oznaka po BG-u viđam taksiste koji nemaju tu oznaku. Zapravo, nisu mi jasni ljudi koji se usude da sednu u takav taksi.Ako je TX na kraju, onda je taxista regularan, ili bi barem morao biti a ako se reg zavrsava nekom drugom kombinacijom, postoje dve opcije: Ili je u pitanju divljak , ili je vozilo na lizing, tako da eto, opet obican gradjanin ne moze da zna da li sedi u divljaku ili u regularnom taxi vozilu koje je kupljeno na lizing...Pravila i zakoni su tu da bi postojale rupe... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted July 7, 2011 Dovla, ne slazem se sa tobom, izdaci taksista koji zaista rade kao taksisti i zive od toga su mnogo veliki, ogroman deo prihoda odlazi na gorivo, odrzavanje auta, kredit ili lizing plus porezi i doprinosi . . . Ostale delatnosti nemaju toliko ulaganja u potrosni materijal i odrzavanje, pogotovu ne advokati. Jednostavno bilo bi nemoguce preziveti kada bi morao da das sve te pare drzavi sto bi znacilo porast cena po kilometru a samim tim i mnogo manje posla i onda sve pada u vodu . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted July 7, 2011 @STGNe vidim prepreku da se vozilo kupljeno na lizing registruje kao TX. Znam da je lizing kuća vlasnik vozila i da je diskutabilno kako dodeliti TX oznaku lizing kući, ali administrativno mora da postoji rešenje jer je poneta lizinga da ga najviše koriste taksisti. Retko kome se lizing isplati ko ne radi u kolima @TicmaSve se slažem, neminovno je povećanje cena kada to sve bude došlo na realizaciju (fiskalizacija taksija), a doći će koliko se sećam 2013/2014... Slažem se i da su izdaci veliki, ali s druge strane, da se ne lažemo - da trenutne cene ne odgovaraju i ne zadovoljavaju taksiste oni ne bi ni radili Naveo sam primer taxi udruženja iz Pančeva, Golub i Ledi. To su udruženja koja su radila varijantom da vozači rade po smenama i duže automobil i imaju fisknu platu. Dakle, vozila na lizingu, redovno održavanje i još plata svakom taksisti koja je bila oko 30 000rsd, pa prijavljeni pa ide staž itd itd a uz sve to izdavani su bili fiskalni računi za svaku vožnju. Međutim, taksistima bilo malo para, pa prešli na varijantu da su oni vlasnici vozila i svi troškovi da budu na njima. A inače, oba udruženja voze Škode i Multiple na metan koji je koliko znam oko 25-30din. I to sve mi pričaju taksisti koji voze u tim udruženjima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Steelo 0 Posted July 7, 2011 5 od 31 nije 25-30%, nego 16%, ali i dalje se cini da ima vise tablica sa nasim slovima. To je zato sto one "bodu" oci. Niko se nece okrenuti za tablicom tipa PK (pijem kafu )Kombinatorika ide malo drugačije... imaš naše slovo na prvom mestu (ĆD) pa imaš naše slovo na drugom mestu (DĆ) pa imaš naša slova na oba mesta (ĆĆ). Pa onda puta 5 za svako slovo, pa puta 26 za preostala slova... mislim, mogu da objasnim i detaljno šta i kako, ali u svakom slučaju mislim da je bilo nešto između 27-28% kada sam računao Ma sve je jasno...tacan procenat oko 30% kao sto si i rekao, tj. svaka treca tablica. Kako god okrenes manje ih je. Ja sam samo hteo da jace istaknem psiholoski efekat primecivanja nasih slova, smanjujuci stvarni procenat Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 303 Posted July 7, 2011 Ja bih pre rekao da se gazdama tih udruzenja nije isplatila ta varijanta s platom,jer vozaci se sigurno nisu lomili da rade ko konji kad im plata i prijava svakako ide,mnogi su u NS tako pukli.Meni je mesecni pazar dok sam radio kod gazde bio od 90.000-110.000 din,pa ti izracunaj lizing na tada dosta skupu golf peticu,pa gorivo,pa moja plata,prijava,servis koji je bio neverovatno skup,a vozaci menjali lamele na 30.000 jer nikad nisu vozili,pa ne znaju kako "to ide",a leti klima radila 24\7 jer je gazda placao corbu.Naravno da to udruzenje vise ne postoji.Poenta je da nije sjajno,i podrzavam ih u njihovom protestvovanju,jer su cene toliko mizerne(bar u NS) da je teska gimnastika odrzavati auto a ne promeniti ga za noviji.A kakve sam sve likove vozio i cega sam se sve nagledao to bolje da ne pricam. . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted July 7, 2011 Sve ja to razumem da u svakom , ali SVAKOM, privatnom poslu ima ulaganja itekako ali nigde nije takva guzva kao zelja da se bude taksista tako da tu po meni ima najmanje i rizika i ulaganja.E sad sto je to tip posla gde nemas zaposlene nego si sam svoj gazda pa nema ko da radi umesto tebe to je vec neki drugi problem. A vozilo ako se pokvari , sve se moze popraviti relativno brzo.Da ne duzim... eto toliko Quote Share this post Link to post Share on other sites