Jump to content
FAS Goran
igor_ns28

Lancia Kappa 2.0 20v - trokira, dimi

Recommended Posts

Dobar dan zelim svima, treba mi pod hitno vasa pomoc.

Auto mi je bio na servisu 9 dana radili su ljudi zamjenu teflona i vodjica ventila naravno i obradu glave,medjutim nakon servisa on i dalje dimi sta da uradim jos i trokira a dao sam oko 300 eura za ruke i za servis ,molim sve koji mogu da mi pomognu da mi se jave na telefon ili putem foruma 0611396228 igor

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala..rijesio sam nesto mislim da ipak manje dimi dugo je dimio mislim da je u loncu ostalo ulja jer je prije dimo kao lokomotiva

Share this post


Link to post
Share on other sites

cao ljudi e ovako uradio sam servis glave motora,zamenio vodjice i teflone medjutim imam problem sto i dalje dimi auto sad me zanima da li ulja ima u lonac i da je to uzrok jer je pre izbacivao zivo ulje na auspuh ? i glavna stvar sto sam se javio jako malo mi trokira posle servisa da na glasim,da sam na moje insistiranje vratio stari dihtung glave motora i da su neispravni osam hidropodizaca i da su na bregastoj osovini dva brega istroseni da li to moze biti uzrok blagog trokiranja pri manjim obrtajima? da kazem i ovo cistio sam ultrazvucno dizne,svecice su ok e sad kablovi sa razvodne kape su dosta losi da li to moze da zajebava? :veryangry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kablovi itekako mogi da budu problem i trebao bi da probas sa drugima.Mnogo si pogresio sto nisi stavio novi dihtung glave jer je tvoj stari vec jedanput stezan na meru i samim tim se prilagodio glavi i bloku. Sada prilikom novog stezanja dihtung nema elasticnost a samim tim ni prijanjanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze nemoj da me shvatis pogresno ali stvarno ne znam kakav ti rad motora ocekujes od tako spakovanog motora.To se radi jedanput i kako treba a ne na brzinu i sto jeftinije.Pravog majtora uvek vredi dobro platiti a da sam kojim slucajem je pakovao taj motor ne bi dozvolio dase tako odradi.Sad ce ponovo da te kosta.Jbg

Sto se tice kablova kod tog auta su veoma kratki i prosti tako da uglavnom ne prave problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A, jbg ja sam htio da se stavi novi dihtung ali ga trenutno nije imao i zato sam trazio da vrati stari.. ima tu jos puno posla 8 hidropodizaca,2 brijega na bregastoj,novi dihtung glave valjda ce onda radit kako treba,a i turbina mi je crkla tako da ce opet sve izaci na nekih 400 eura mozda i vise jer glava je komplet odradjena!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao sto ti rekose pre mene nemoj da se naljutis ali to se ne radi na etape...sta sad ces da skidas glavu jednom zbog ventila jednom zbog dihtunga jednom zbog karika....neozbiljno...posao se ne pocinje dok ne nabavis osnovne delove...a ne sastavlja ukoliko naletis na nesto sto ne valja dok to ne regulises...i posle pitas sto ne radi... Pa kako da radi kad nit ima otvaranje ventila, ni kako ni kad treba...ima dihtung koji malo pusta kompresiju...i to sto pises 220 ks u naslovu taj auto nema ni 120 tako kako si ga sklopio a trosi benzina ko da ima 300ks...a od kablova koji probijaju auto na 1200 do 1500 obrtaja prekida .

To sto i dalje dimi moze biti da ima u auspuhu ulja ali to treba da izdimi posle jedne voznje od pola sata sat...a pre ce biti da taj turbo prosipa ulje...skupi pare nabavi delove uradi sve remonte i vozi se ko covek ...a ne nova tema svakih 7 dana nesto ne valja... :coffee:

Share this post


Link to post
Share on other sites

znam da sam pogresio i odlucio sam da uradim sve od jednom ali posle mora.. i zato ce mi majstor uzeti 400 eura da nalije dva brega na bregastu da ubaci 8 hidropodizaca novi dihtung glave i remont turbine i bice kao boca da treba i dve kugle na viljusci da se urade...

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdravo radio sam na kolima vodjice i teflone medjutim problem je bio da se nadje novi dihtung glave motora i ja sam vratio stari dihtung zelim vasa iskustva sa tim ?? pozdrav lancista

Edited by igor_ns28

Share this post


Link to post
Share on other sites

kvalitetne dihtunge je cesto moguce skinuti bez ostecenja pa je i moguce vratiti ih bez problema. ocisis ga detaljno, nauljis i montiras.

a za koji to motor nisi mogao da nadjes dihtung? fiat, lancija ili nesto trece?

znas da se moze napraviti dihtung po narudzbini?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na tom autu originalni dihung je metalni i moze da se ponovo stavlja i nekoliko puta. Nazalost postoje i zamenski klasicni koji posle prvog skidanja ako se ne vodi racuna nisu za dalje. Mislim da je metalni u Delti bio oko 7000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem je sto se nije ni potrudio da nadje. Imate Autoitaliju u NS. Ako tamo nema ili ne moze da se naruci (a znam da ima) onda ima u Delti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ima i da se napravi po uzorku za 1000 din u mladenovcu kod Zike...bolji nego original....samo da se pita...ako treba i troslojni metalni za 2.0 bar-a turbo benzince...pucaju klipovi a ne izlece dihtung..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao svima ewo ja odlucio da vam se javim i svima zahvalim na savjetima,ja sam moje auto popravio,u pitanju je bila turbina,z ato je dimo.

evo sad cu vam reci sta sam sve uradio i kostalo me 700e:

PRVI SERVIS BIO JE KOD CUBLIKE U NOVOM SADU uopste nisam bio zadovoljan,posle tog servisa auto je radio kao traktor tu sto su oni uradili kompet obrada glave motora,dihtinug grane zamijenili,dolili ulja to je bio njihov servis,auto cak nisu ni zazubili kako treba,jer naravno nisu imali alat za zupcenje i radio je kao traktor.

Posle mnogo muke i truda nasao sam pravog majstora koji mi je popravio auto i doveo u red. Covjek zivi u Zablju 15 god popravlja Alfu,Lanciju,Fiat sve preporuke...Siguran sam da vas zanima sta je decko uradio Nasao mi Turbinu doduse polovna ali je kao nova jer je skinuta sa Lncije stranca i zameni moja se raspala tu servisa nije bilo,zatim zameni filter ulja.ispere interkuler crijeva,zazubi motor sa orginal alatom... sve me to kostalo 480 e ali ne zalim,auto ne dimi radi kao sat i sada imam svojih pravih 220 ks,sipao je i seleniju 2000k.. da naglasim prvi servis me je izasao 300e..

decko se zove gane ko ima problema sa lancijom nek se javi dobice broj pozz svima i hvala na savjetima!

Share this post


Link to post
Share on other sites

U predhonoj tvojoj temi sam napisao sta moze da bude uzrok. TURBINA! Treba nju proveriti.

Da si me poslusao na vreme izbegao bi skidanje glave i njen remont.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da upravu si,da sam te na vrijeme poslusao izbjegao bi remont,ali sve jedno vodjice i tefloni i jesu bili u pitanju..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Htio bi swe ovako da vas pitam posto ja nisam na njoj uradio digtung glave vec je taj njen stari i koliko vidim drzi i za sada nemam problema presao sam preko 1000 km da li da to odmah mijenjam ili da sacekam ovo leto da prodje,jer iskren da budem do sad sam vec potrosio 780 eura na taj auto..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...