space2703 1 Posted March 26, 2011 Snimao sam sa FiatEcuscan 2.5 i sumnjiv mi je. AUto mi troši 7 po gradu a možda bi mogao manje. Ne ide loše. Ako je tačan podatak da je traženi EGR (desired) 99 a on ostvaruje stalno 60-70 osim kada je cutoff (kada pustiš skroz papučicu gasa), onda se poklopi traženo i dobijeno - obe nule. Kao da se zaglavljuje na tih 70 i da ne ide do 99. Da li je zreo za čišćenje?EGR Duty, Desired EGR % %70 99.9970.76 99.9970.71 99.9969.81 99.9969.86 99.9969.81 99.9970.15 99.9970.2 99.9970.3 99.9970.49 99.990 00 022.91 10.620 027.99 16.150 048.43 74.230 032.38 39.970.03 99.9969.78 99.9970.37 99.99.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
phantom 0 Posted March 26, 2011 ne znam šta da ti kažem, ali si verovatno sam sebi odgovorio na pitanje u naslovu ja nemam taj fiat scan ali još kad sam uzeo auto odma mi je bila uključena narandžasta lampica pa mi je taj "majstor" kod kog sam otišao po preporuci ortka uzeo 50 eur za navodno čišćenje EGR -a i za sad nepravi nikakve probleme od tada ...meni se to manifestovalo tako što je svetlela chek-engine lampica + nije hteo preko 80 koliko god ga gazio a što se potrošnje tiče meni po BG neprelazi 6, tako da je tebi za ZR 7 mnooogooo Quote Share this post Link to post Share on other sites
steva_anya 1 Posted March 26, 2011 Kako vozis po gradu: ponzionerski, normalno, trkacki? Navodno se penzionerskom voznjom nakupi dosta cadji, prljavstine, kako ih ja zovem "dzedaja" od nepotpunog sagorevanja. Probaj da vozis nekih 10-20kw xa auto-putu, ako si u mogucnosti na visim obrtajima, recimo 3000-3500, pa onda uradi merenje. Mozda se na visim obrtajima "sprzi to sto se nakupilo, ili neki deo. Ja vozim penzionerski-normalno, ali Puntodzeta par Puta mesecno nagazim u vise obrtaje od Autokomande do Zmaja. I sve je ok.Ono sto sam gledao pod haubom, EGR na 1.3mjetu nije pristupacan, dok je samo ciscenje savladivo. Ako budes radio sam, napravi koju fotku za DIY, nece se baci. . Quote Share this post Link to post Share on other sites
space2703 1 Posted March 28, 2011 Neću sam da čistim, čisto me zanima da li je neko sa FES gledao rad svog egr-a na 1.3mjetu i da li mu je stalno na 70%. Quote Share this post Link to post Share on other sites
steva_anya 1 Posted March 28, 2011 Banetv zna oko te dijagnostike i ocitavanja podataka, a kako ima 1.3 mjeta, mozda da njega pitas? Quote Share this post Link to post Share on other sites
space2703 1 Posted March 28, 2011 Pričali smo, Bane kaže da nije snimao egr do sada. Možda se javi neko ko jeste pa da izbistrimo koje su valjane vrednosti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milankoilic 0 Posted January 23, 2012 (edited) da li je neko cistio sam egr na m jetu 1.3 i kako? Edited January 24, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
banetv 3 Posted January 24, 2012 (edited) EGR se nalazi uz turbinu i ne bih ti savetovao da sam radiš ako nemaš mehaničarskog iskustva. Kako znaš da treba EGR da se čisti? koliko sam čitao, tada je obično već neki problem pa se čisti i turbina.Kod mene se pojavljuju greške koje na to ukazuju i ići ću u servis.Kakav je tačno tvoj problam? Imaš mjt1.3? Edited January 24, 2012 by Banetv Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole24 0 Posted January 26, 2012 EGR nije ni blizu turbine, sa druge strane motora je ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted February 2, 2012 (edited) Ovde se nalazi inace citao sam negde na 1.3 multijet ne moze da se zatvori ili ciscenje ili novznaci ovaj deo gde su tri zavrtnja a ispod crveno Edited February 2, 2012 by Veki Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted February 2, 2012 Postoje i reparirani ,a moze i da se proba sa ciscenjem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
banetv 3 Posted February 2, 2012 Ovde se nalazi inace citao sam negde na 1.3 multijet ne moze da se zatvori ili ciscenje ili novznaci ovaj deo gde su tri zavrtnja a ispod crveno Hvala, zaista nisam bio siguran gde se nalazi. Ovo učenje je korisno.ps: nešto ne ide sa skidanjem slike sa postimage.org. Ako možeš da je ponoviš. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted February 3, 2012 ps: nešto ne ide sa skidanjem slike sa postimage.org. Ako možeš da je ponoviš. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan_pajce 0 Posted February 23, 2012 (edited) A zasto jednostavno ne zatvorite EGR i skratite sebi muke (ukoliko je to moguce na multijet motorima) ? Ciscenje je kratkorocno resenje jer se vrlo brzo ponovo zaprlja, znam iz iskustva, EGR-OFF i uzivajte... Edited February 23, 2012 by ivan_pajce Quote Share this post Link to post Share on other sites
banetv 3 Posted February 23, 2012 Na 1.3mjt ne može da se zatvori EGR jer kompjuter stalno prijavljuje grešku. To još niko navodno nije uspeo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted February 24, 2012 Ne samo to nego ima veze i sa ubrizgavanjem goriva tako sam negde procitao e sad ne mora da znaci nisam skidao pa ne znam.Sto se mene tice ja sam pre za ciscenje moj auto je zgazio trenutno 199 400 i nikad nije ciscen.E sad izgleda da ljudi prilikom ciscenja koriste safciger i izgrebu glatku povrsinu da bude cista ali se zato posle 5 puta brze gares lepi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
johan 0 Posted February 24, 2012 po svemu sudeci kod nas takve stvari treba da se rade cesto da bi ostale u funkciji (konkretno za ovaj slucaj ciscenjem) ili zameniti novim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted February 24, 2012 Ako je isto kao na GP onda verovatno mozehttp://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=32497&view=findpost&p=789291 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladag 19 Posted February 22, 2015 Da oživim malo ovu temu. Da li je neko uspeo na 1.3 mjt da blokira egr? Ja sam na stilu 1.9 mjt blokirao egr, stalno mi gori upaljena lamica chek engine, ali auto normalno ide i što je najbolje, ne ubacuje se onj krš u usisnu granu. Lovačke priče o sporijem grejanju motora i propadanju istog zbog zatvorenog egr-a jednostavno nisu tačne. Kod mene na stilu je zatvoren već više od 2 godine a motor radi sve bolje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Drazen.OS 31 Posted February 22, 2015 Na našem puntu blokiran softverski egr kod Gorana u Zemunu. Ne prijavljuje grešku i sve je ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DinoG 7 Posted February 22, 2015 I ne samo da ne izbacuje gresku nego i mirnije radi u leru, a zagrijavanje je u najmanju ruku isto, nikako losije Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladag 19 Posted February 22, 2015 Kako softverski zatvara egr? Da li menja mapu? Da li ga i fizički blokira? Quote Share this post Link to post Share on other sites
DinoG 7 Posted February 23, 2015 Kolko ja znam softverski se dovede u zatvoren polozaj i tako se blokira, a sad kako se to radi ne znam. Posalji slobodno poruku Goranu pa ga pitaj Quote Share this post Link to post Share on other sites
vladag 19 Posted March 1, 2015 EGR na 1.3 mjt se blokira samo softverski, nemoguće je mehanički (provereno kod majstora). Ipak, egr na 1.3 mjt i ne pravi probleme kao kod stila na 1.9 jtd i mjt. Kod mene je bio samo prljav. Očišćen je i funkcioniše ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted March 1, 2015 EGR na 1.3 multijet moze ostati zakovan ko meni od prljavstine i nista neprijavljivati provereno,meni je zakovao tako sto je ostao gore pri onom crnom delu elektronike egr-a i majstoj je sa drvenom drskom bukvalno nacukao ka dole i vise se nije pomeralo onda smo skinuli i posle pranja u recu radio je gore dole ko sat e sad ne znam jel meni ostao u otvorenom il zatvorenom polozaju tj ne znam koji mu je polozaj kad ostane gore pri elektronici zaglavljen? Quote Share this post Link to post Share on other sites