Mihailovic 29 Posted March 23, 2011 Dakle, reših ja danas da sat slobodnog vremena provedem u garaži, čeprkajući ispod haube. Otoplilo ...Prekidač se nalazi ispod akumulatora. Potrebno ga je dakle skinuti, i to ide ovim redom1. Skinuti negativnu klemu.2. Sa pozitivne kleme se odšrafljuju šrafovi označeni ljubičastim:3. Onda može da se oslobodi i držač akumulatora 4.Prekidač nisam slikao dok je bio ušrafljen (zaboravio sam), ali evo slike gde mu je mesto. Videćete ga sigurno. Odvija se ključem 22.5. Evo i prekidača, na radnom stolu. Lepo sam ga izduvao kompresorom, isprskao kontakt sprejem i kad sam ga testirao unimerom, pokazivao je da daje kontekt kad se "dugmence" pritisne. 6. Ugradnja ide naravno obrnutim redom. Prvo prekidač, pa njegovi kontakti, pa akmumlator, pa kontakti akumulatora, onda držač akumulatora, i na kraju negativna klema. Evo slike ušrafljenih kontakta na pozitivnij klemi. I njih sam pre ušrafljivanja isprskao kontakt sprejom.7. Naravno, onaj ko uspe da zaboravi podlogu akumulatora, imaće tu privilegiju da izgradnju / ugradnju akmumlatora ponovi!Bilo kako bilo, "operacija uspela - pacijent umro". Ili što bi rekli ludaci kad su u onom vicu bežali iz ludnice: "Generalna proba je uspela, ajde sad da se vratimo u ludnicu". Meni na kraju krajeva rukverc svetlo nije proradilo ! Iako je prekidač očišćen i na radnom stolu daje kontakt, ugrađen opet ne radi. Moraću da kupim novi, i da opisanim postupkom zamenim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted March 24, 2011 Inače, potpuno sam siguran da je sve drugo sa rikverc svetlom u redu, zato što sam kratko spojio kontakte koji idu do prekidača, i rikverc svetlo je zasijalo ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneJ 300 Posted March 24, 2011 Svaka čast na intervenciji (bez obzira što nije dala očekivane rezultate), nego imam jedno pitanje.Ako je prekidač/taster rikverc svetla proban na stolu i radi, žice u kratkom spoju pale svetlo a kad se to sve stavi na menjač svetlo ne radi - da li si posumnjao/proverio na kojoj dužini hoda pipka prekidača se zatvara strujno kolo. Hoću da kažem možda potisni deo u menjaču nema dovoljnu dužinu hoda (možda je pohaban vrh pipka na prekidaču). U svakom slučaju ne gine ti i treće skidanje akumulatora što bi sada trebalo da ide mnogo, mnogo brže. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted March 24, 2011 (edited) Shvatam šta 'oćeš da kažeš. Nije mi jasno zašto ne radi, ali pre svega sumnjam na sam prekidač. Naime, dugmence je nekao rasklimano, i naravno nisam siguran na kojoj dužini hoda treba da spoji kontakte. Praktično, nikako se ne može proveriti koliko potisni deo iz menjača gura ovaj prekidač. Ipak, tražeći pojam "Reversing Light Switch" na Googlu, kapiram da se ovaj deo relativno često kvari na svim mogućim markama / tipovima automobila, i da ga mnogi proizvođači aftermarket delova nude. Relativno nije ni skup, pa tako, kupiću ga prvom prilikom i zameniću ga.Što se tiče ponovnog skidanja - stavljanja akumulatora, nije to meni teško, volim ja da "čeprkam" ispod haube. Najteže mi pada što moram da ukucavam ICS kod ! Edited March 24, 2011 by Mihailovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihailovic 29 Posted March 30, 2011 Evo da se javim. Kupio sam novi prekidač (AP sport, 790,00 din) i ugradio. Sada radi !A evo i one slike koju sam bio dužanUzgred, prekidač je Facet, kataloški broj 7.6196 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted March 30, 2011 Odlicno uputstvo jasno i pregledno Quote Share this post Link to post Share on other sites