Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
FlamingO

Punto 1.9 JTD - druga, veća turbina?

Recommended Posts

Interesuje me takodjer da li je moguce uzeti malo jacu turbinu i koju, laik sam po pitanju tuninga,

ali eto kao pocetnicko pitanje, bdw Punto 1.9 jTD 63kW na ljeto (tacnije 15 aprila, cim sezona zimska prodje) ide na ChipTuning

Unaprijed hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cekaj prvo da odradis Chip pa onda trazi turbinu...

Turbinu za njega mozes da nadjes samo nou Garrett neku manju ball bearing jer ovo ostalo ima Varijabilu a to nece da pase.

Takodje imam jos jedno pitanje.. Ako stavis turbinu, ko ce da ti mapira kola?

Odgovor je:

Moguce je, naravno ali koliko ce sve to da kosta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je.

Uradi prvo čip pa razmisli dal ti još uvek treba veća turbina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa,mogla bi i druga turbina sto da ne :thumbsup:

Ja imam chip i razmisljam se oko turbine...a jel ne bi mozda mogla turbina od stila? Mozda je glupo pitanje...ne razumem se toliko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije to samo uzmeš i staviš drugu.

Rekao je već neko gde ćeš da mapiraš auto koji bi imao tu drugu turbinu? :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilo bi bajno da moze da se kupi i samo da se natakari.....znam da nije sve bajno kao sto izgleda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaš u svom autu mapu po kojoj radi motor. I, ta mapa je za turbinu koju imaš.

Onda staviš drugu turbinu, u ovom slučaju veću. Ona ima druge parametre...ali...ti i dalje u autu imaš mapu sa onom starom, manjom turbinom. Naravno da to tako neće moći da radi.

Zato treba izmapirati auto sa novom turbinom. Da bi se to uradilo, treba dyno. Tu će da se proba jedna, druga, peta, deseta varijanta, sve dok se ne dođe do odgovarajuće mape. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovorima, sledeca je stvar u pitanju

turbinu nebitno koju biram sam i dobijam je gratis

a posto je planiran SM Chip hocu pravo da uzmem koja ce zadovoljiti moje uslove ( Granica noramle ) i kada se bude radio chip da se

sve kako treba poslozi da nebi bilo uzeo turbinu i sada masi repom, idi ponovo na remapiranje.

Stvar je znaci odabrati turbinu koja bi mu bila idealna za njegove karakteristike staviti je u Gepek i prema gradisci!

Dole stvar rijesiti i posloziti!

Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne, Fora je naci turbinu koja odgovara kapacitetu motora, procitaj 1. post ispod tvog.

Nije to, sad cu da stavim turbinu od.... scanie ili mozda BMW 540d, a mozda i od Skyline GT-R...

Treba da se nadje turbina koja ima slicne karakteristike kao Garret gt1749v koja ide na punta a da mozes da dobijes nesto s njom, a ne da dobijes 150ks od 3200-3500Rpm pa posle da kukas.

Garrett gt2254 ili 2052 Ball bearing bi bila ok za Punta ali kosta 800e.

Edited by chelic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jasno je da se ne moze staviti bilo koja turbina.....ima logike.Hvala na info

Nego koliko se moze dobiti sa ovim turbinama koje si ti napisao...Ti bese imas onu prvu?

Edited by srkiv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu ne postoji pravilo koliko se dobija, bitno je videti koliko se dobija a koliko se gubi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidim da je tema stara, ali za sve koje zanima kako pojačati punta jtd 80-85ks je sljedeća (barem sam ja tako uradio).

Montirati varijabilnu turbinu od stila 115ks (grana ostaje od punta ali je potrebna prerada jer nemože da stane zbog veličine,pa je treba ugurati) i staviti šprice (dizne) od istog Stila.

Napraviti remap kao da je stilo 115ks. I najbitnije kupiti jaku korpu (ja sam svoju tvorničku poslao firmi koja se bavi reparacijom lamela i korpi na ojačavanje).

Dobiveno 144 ks i 315 nm moment.

Cijena: reparirana turbina 280€ + dizne 150€ + korpa 100€ + remap 200€ + sitnice 20€

Ukupna cijena koja je mene izašla jer sam sam radio s prijateljem je 750€. (ustvari 550€ jer remap ne plačam,radi prijatelj).

Ima još neka sitnica oko ventila turba ali to ako neko bude ulazio u projekt ču objasnit.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze imam slican auto samo sto je 1.9 mutijet..onaj punto 3 jtd hgt... sa fabrickih 100ks podigao sam na okok 130 ks odaradjenim cipom,auspuhom i filterom....takodje planiram da savim turbniu....raspitao sa se dosta i najbolje resenje je turbona od 2.4 jtd motora (alfa 156,159,brera...)....jedini problem je taj sto moras da modifikujes izduvnu granu....naravno jos veci problem je taj sto ako ubacis turbni ,onda moras da stavis veliki interkuler i dinze i pumnpu za gorivo...tad ocekuj oko 150-200ks...ali onda postaju veci problemi jer dolazi do stresa kvacila i menjaca...tako da kad bi sve uradio kako treba....ceka te investicija od nekih 100-1500 eur....

evo ti cene komponeneta pa sam izracunaj....

turbina 2.4-od 250 do 500 eur (zavisi da li je 175 ili 200ks)

intercooler 200-300 eura

pumpa od 2.4 100e 

dinze oko 30-70- eura kom X4 racunaj znaci nekih 200-250e

auspuh +filter za vazduh nekih 200e

plus racunaj ruke....

 

ovo ti je racunica za moj automobil a vrlo su slicni..pozz

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidim da je tema stara, ali za sve koje zanima kako pojačati punta jtd 80-85ks je sljedeća (barem sam ja tako uradio).

Montirati varijabilnu turbinu od stila 115ks (grana ostaje od punta ali je potrebna prerada jer nemože da stane zbog veličine,pa je treba ugurati) i staviti šprice (dizne) od istog Stila.

Napraviti remap kao da je stilo 115ks. I najbitnije kupiti jaku korpu (ja sam svoju tvorničku poslao firmi koja se bavi reparacijom lamela i korpi na ojačavanje).

Dobiveno 144 ks i 315 nm moment.

Cijena: reparirana turbina 280€ + dizne 150€ + korpa 100€ + remap 200€ + sitnice 20€

Ukupna cijena koja je mene izašla jer sam sam radio s prijateljem je 750€. (ustvari 550€ jer remap ne plačam,radi prijatelj).

Ima još neka sitnica oko ventila turba ali to ako neko bude ulazio u projekt ču objasnit.

LP

 

napravio sam sličnu stvar i punto sad ide ko lud samo imam problem što stock ecu nemože kontrolirat vnt turbo, znači u početku mi je boost premal 

i onda na ca. 3000okretaja boom 2.0 bara i safe mode, jel ima neko ideju šta napravit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hteo sam da pitam dal neko zna od cega bih mogao da uzmem vecu turbinu sa unutrasnjim wg, znaci turbine sa varijabilnom geometrijom ne dolaze u obzir. Ako neko zna neko vozilo (motor) koje koristi turbinu sa unutrasnjim waste gate sistemom? Hvala unapred

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...