FlamingO 1 Posted February 28, 2011 Interesuje me takodjer da li je moguce uzeti malo jacu turbinu i koju, laik sam po pitanju tuninga, ali eto kao pocetnicko pitanje, bdw Punto 1.9 jTD 63kW na ljeto (tacnije 15 aprila, cim sezona zimska prodje) ide na ChipTuningUnaprijed hvala! Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted March 1, 2011 Cekaj prvo da odradis Chip pa onda trazi turbinu...Turbinu za njega mozes da nadjes samo nou Garrett neku manju ball bearing jer ovo ostalo ima Varijabilu a to nece da pase.Takodje imam jos jedno pitanje.. Ako stavis turbinu, ko ce da ti mapira kola?Odgovor je:Moguce je, naravno ali koliko ce sve to da kosta? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted March 1, 2011 Tako je. Uradi prvo čip pa razmisli dal ti još uvek treba veća turbina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srkiv 1 Posted March 1, 2011 Pa,mogla bi i druga turbina sto da ne Ja imam chip i razmisljam se oko turbine...a jel ne bi mozda mogla turbina od stila? Mozda je glupo pitanje...ne razumem se toliko Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 1, 2011 Nije to samo uzmeš i staviš drugu. Rekao je već neko gde ćeš da mapiraš auto koji bi imao tu drugu turbinu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
srkiv 1 Posted March 1, 2011 Bilo bi bajno da moze da se kupi i samo da se natakari.....znam da nije sve bajno kao sto izgleda Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 1, 2011 Imaš u svom autu mapu po kojoj radi motor. I, ta mapa je za turbinu koju imaš.Onda staviš drugu turbinu, u ovom slučaju veću. Ona ima druge parametre...ali...ti i dalje u autu imaš mapu sa onom starom, manjom turbinom. Naravno da to tako neće moći da radi.Zato treba izmapirati auto sa novom turbinom. Da bi se to uradilo, treba dyno. Tu će da se proba jedna, druga, peta, deseta varijanta, sve dok se ne dođe do odgovarajuće mape. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FlamingO 1 Posted March 2, 2011 Hvala na odgovorima, sledeca je stvar u pitanjuturbinu nebitno koju biram sam i dobijam je gratisa posto je planiran SM Chip hocu pravo da uzmem koja ce zadovoljiti moje uslove ( Granica noramle ) i kada se bude radio chip da se sve kako treba poslozi da nebi bilo uzeo turbinu i sada masi repom, idi ponovo na remapiranje.Stvar je znaci odabrati turbinu koja bi mu bila idealna za njegove karakteristike staviti je u Gepek i prema gradisci!Dole stvar rijesiti i posloziti!Pozdrav! Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted March 2, 2011 (edited) Ne, Fora je naci turbinu koja odgovara kapacitetu motora, procitaj 1. post ispod tvog.Nije to, sad cu da stavim turbinu od.... scanie ili mozda BMW 540d, a mozda i od Skyline GT-R...Treba da se nadje turbina koja ima slicne karakteristike kao Garret gt1749v koja ide na punta a da mozes da dobijes nesto s njom, a ne da dobijes 150ks od 3200-3500Rpm pa posle da kukas.Garrett gt2254 ili 2052 Ball bearing bi bila ok za Punta ali kosta 800e. Edited March 2, 2011 by chelic Quote Share this post Link to post Share on other sites
srkiv 1 Posted March 2, 2011 (edited) Jasno je da se ne moze staviti bilo koja turbina.....ima logike.Hvala na infoNego koliko se moze dobiti sa ovim turbinama koje si ti napisao...Ti bese imas onu prvu? Edited March 2, 2011 by srkiv Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted March 2, 2011 Tu ne postoji pravilo koliko se dobija, bitno je videti koliko se dobija a koliko se gubi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko veliki 0 Posted March 17, 2013 Vidim da je tema stara, ali za sve koje zanima kako pojačati punta jtd 80-85ks je sljedeća (barem sam ja tako uradio).Montirati varijabilnu turbinu od stila 115ks (grana ostaje od punta ali je potrebna prerada jer nemože da stane zbog veličine,pa je treba ugurati) i staviti šprice (dizne) od istog Stila.Napraviti remap kao da je stilo 115ks. I najbitnije kupiti jaku korpu (ja sam svoju tvorničku poslao firmi koja se bavi reparacijom lamela i korpi na ojačavanje).Dobiveno 144 ks i 315 nm moment.Cijena: reparirana turbina 280€ + dizne 150€ + korpa 100€ + remap 200€ + sitnice 20€Ukupna cijena koja je mene izašla jer sam sam radio s prijateljem je 750€. (ustvari 550€ jer remap ne plačam,radi prijatelj).Ima još neka sitnica oko ventila turba ali to ako neko bude ulazio u projekt ču objasnit.LP Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola Cubrilo 0 Posted June 25, 2013 Druze imam slican auto samo sto je 1.9 mutijet..onaj punto 3 jtd hgt... sa fabrickih 100ks podigao sam na okok 130 ks odaradjenim cipom,auspuhom i filterom....takodje planiram da savim turbniu....raspitao sa se dosta i najbolje resenje je turbona od 2.4 jtd motora (alfa 156,159,brera...)....jedini problem je taj sto moras da modifikujes izduvnu granu....naravno jos veci problem je taj sto ako ubacis turbni ,onda moras da stavis veliki interkuler i dinze i pumnpu za gorivo...tad ocekuj oko 150-200ks...ali onda postaju veci problemi jer dolazi do stresa kvacila i menjaca...tako da kad bi sve uradio kako treba....ceka te investicija od nekih 100-1500 eur....evo ti cene komponeneta pa sam izracunaj....turbina 2.4-od 250 do 500 eur (zavisi da li je 175 ili 200ks)intercooler 200-300 eurapumpa od 2.4 100e dinze oko 30-70- eura kom X4 racunaj znaci nekih 200-250eauspuh +filter za vazduh nekih 200eplus racunaj ruke.... ovo ti je racunica za moj automobil a vrlo su slicni..pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
tempradrifter 0 Posted July 3, 2013 Vidim da je tema stara, ali za sve koje zanima kako pojačati punta jtd 80-85ks je sljedeća (barem sam ja tako uradio).Montirati varijabilnu turbinu od stila 115ks (grana ostaje od punta ali je potrebna prerada jer nemože da stane zbog veličine,pa je treba ugurati) i staviti šprice (dizne) od istog Stila.Napraviti remap kao da je stilo 115ks. I najbitnije kupiti jaku korpu (ja sam svoju tvorničku poslao firmi koja se bavi reparacijom lamela i korpi na ojačavanje).Dobiveno 144 ks i 315 nm moment.Cijena: reparirana turbina 280€ + dizne 150€ + korpa 100€ + remap 200€ + sitnice 20€Ukupna cijena koja je mene izašla jer sam sam radio s prijateljem je 750€. (ustvari 550€ jer remap ne plačam,radi prijatelj).Ima još neka sitnica oko ventila turba ali to ako neko bude ulazio u projekt ču objasnit.LP napravio sam sličnu stvar i punto sad ide ko lud samo imam problem što stock ecu nemože kontrolirat vnt turbo, znači u početku mi je boost premal i onda na ca. 3000okretaja boom 2.0 bara i safe mode, jel ima neko ideju šta napravit Quote Share this post Link to post Share on other sites
DIZEL DEVIL MARIĆ 0 Posted April 11, 2019 Hteo sam da pitam dal neko zna od cega bih mogao da uzmem vecu turbinu sa unutrasnjim wg, znaci turbine sa varijabilnom geometrijom ne dolaze u obzir. Ako neko zna neko vozilo (motor) koje koristi turbinu sa unutrasnjim waste gate sistemom? Hvala unapred Quote Share this post Link to post Share on other sites