Jump to content
FAS Goran

Nikola Cubrilo

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

About Nikola Cubrilo

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Serbia
  1. Drugari evo jedne zanimljive teme......moj punto jtd hgt trenutno pravi oko 130ks i 320nm(teoretski)..razmisljam se vec duze vreme da ubacim veci interkuler (70x20cm)......posto je automobil cipovan sa fabrickih 100 na 130ks,predpostavljam da je fabricki inter kuler nedovoljan,posto sam ukinuo egr dobio sam sav benefit interkuler.....da ne davim vise sta mislite o unaredjivlju interkulera i koliko bi bio dovoljan?
  2. Hvala u svaom slucaju na savetima,kao sto ste mogli da nagadjate nisam jdean od onih koji voze neormalno....nakon dugog ucestvovanja u karting kupovima,zavoleo sam adrenalin.....kao sto sam naveo auto koristim svakodnevno,ali takodje cesto se trkam...da predjem dalje,"friziram"ovaj punta zato sto zelim da zadrzim sve prednosti ovog automobila....(mala tezina,jak motor....) Nazalost gore je pogresno navedeno moj automobil je punto mk3 2004 god i njegov agregat je 1.9 multijet 8v 101ks.... Ovom modifikacijama koje sam naveo u predhodnim postovima,dobijam veci snagu i brzinu ali nerizikujem pouzdanos i svakodnevno koriscenje..... Sa trenutnih (teoretstkih)130ks i 1075 kg uspevam da dobijem bilo koga ko mi stane na crtu....mislim da je pametno da nemenjam motor posto cu tad datuci jos 100nak kg na saiju a to nije doboro ni zaa trke ni za svakodnevnu vozu.....
  3. Imam i opciju stavljanja glave od 16v ali mi je to ulage +500e na cenu predhodnog...mozda mi je bolje da dodam turbo ,inter,i dinze p ada ga vozikam tako...
  4. Druze imam slican auto samo sto je 1.9 mutijet..onaj punto 3 jtd hgt... sa fabrickih 100ks podigao sam na okok 130 ks odaradjenim cipom,auspuhom i filterom....takodje planiram da savim turbniu....raspitao sa se dosta i najbolje resenje je turbona od 2.4 jtd motora (alfa 156,159,brera...)....jedini problem je taj sto moras da modifikujes izduvnu granu....naravno jos veci problem je taj sto ako ubacis turbni ,onda moras da stavis veliki interkuler i dinze i pumnpu za gorivo...tad ocekuj oko 150-200ks...ali onda postaju veci problemi jer dolazi do stresa kvacila i menjaca...tako da kad bi sve uradio kako treba....ceka te investicija od nekih 100-1500 eur.... evo ti cene komponeneta pa sam izracunaj.... turbina 2.4-od 250 do 500 eur (zavisi da li je 175 ili 200ks) intercooler 200-300 eura pumpa od 2.4 100e dinze oko 30-70- eura kom X4 racunaj znaci nekih 200-250e auspuh +filter za vazduh nekih 200e plus racunaj ruke.... ovo ti je racunica za moj automobil a vrlo su slicni..pozz
  5. Nov sam clan na ovom forumu i treba mi malo pomoci....Trenutno vozim fiat punto 1.9jtd hgt.....fabricka specifikacije je sledeca: 101ks 258nm 1075kg....naravno ako i svaki maldi vozac ovaj auto mi je ubrzo postao spor....nakon izvadjenog katalizatora i skinutog egr-a,cipovao sam u pro tuningu,sa teoretskih 130ks i 320nm,uspeo sam da pobedim skoro svaki automobil koji mi je stao na crtu(golf 4,alfa 147,ibica cupra,golf5,opel gsi)al;i takodje sam izgubio par puta...530d,528i....moje pitanje je sledece....koliko snage i koju vecnost da ocekujem ako stavim na ovaj motor turbinu od 2.4 motorra(bv50)ili slicno,plus pumpa od 150ks (alfa gt) plus,dizne stilo 115ks plus intercooler...Ako neko ima nekog iskustva ili nekog znanja neka mi pomogne....? Unapred zahvalan....

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...