Jump to content
FAS Euroauto Goran
Cruiser

Fiat Stilo 1.6 / 1.8 - problem sa paljenjem

Recommended Posts

Stilo 1.6

Meni duugo vergla ujutru kada je u pitanju prvo paljenje i onda jedva sastavi i tek u neke probije gas i radi a dok ne probije kao da radi na 3 klipa,kada je zagrijan super pali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veliki pozdrav, imam veliki problem sa stilom 1.8 i trebala bi mi pomoc da bih znao sta dalje da radim, jer ni sam vise nisam siguran.

Evo opisa problema: prvo nije hteo da prima gas, radi na leru normalno ne gasi se ali kad pritosnem papucicu gasa ne dize broj obrtaja i pedala samo propadne. Tek nakon dedsetak pritiskanja pedale, primi gas i ide dobro stotinjak metara i onda trza i ne prima gas.

Oteram kod majstora, on ustanovi da je pumpa goriva i dizne. stavio novu pumpu goriva, regulator pritiska i ocistio dizne, medjutim opet isto. Rece mi da je elektronski problem i da nije do mehanike. Doterao je kuci auto, skinuo kleme da ocistim jer sam prije svega toga promenio akumulator na autu, stavio kleme upalio i on radio normalno. Vozio ga dan i danas se ugasi u sred raskrsnice, vise nece da upali.

Dam kontakt, ukljuci sve lampice, komjuter odradi svoje, zavergla ali da upali nece. Pokusao da upalim jos desetak puta ali nista.

Ostavio da se ohladi, skidao kleme ali opet nista. vergla i nece da upali.

Kompjuter ne ispisuje nikakvu gresku.

 

Hvala vam unapred.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

proveri prvo senzor radilice, ako nema poboljšanja, zatim proveri releje pored volana, imao sam slican problem. kada se zagreje relej pumpe , dovodi do toga da iskljuci pumpu. zatim moras da sacekas neko vreme dok se relej ohladi pa tek onda ti dozvoli da ga upalis. probaj mozde biti od pomoci. ovo je moje iskustvo, iako su mi svi majstori govorili da je kompjuter, a ja nemam problema vec 2000 km, ni da stucne. vuce jace i normalno ide do 5000 obrtaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da limoze neka pomoc jer ne znam sta se desava...sinoc lepo upali auto na zub kao sto je i palio od kad je kod mene vec tri godine to je fiat stilo 1.8 16v 2002..da nastavi upalim ga bez problema uteram ga unutra i ujutru da se krene na posao on samo vergla nece da upali...vergla i vergla i nista..ne nzma sta je..da lije moguce da je akumulator upitanju jer je dosta star jos iz 2010 je ali ne bih rekao jer on  vergla bez problema..ponekad se cuje da zastuca kao da ce upaliti i nista opet nastavi da vergla...izludeo sam ne znam sta je... :(  i greske ne izbacuje..ni jednu gresku nije prijavio...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo kleme ocisti,vrati na mesto i stegni ih,naj verovatnije da ih majstor nije dobro stegao. Probaj,nemas sta da izgubis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nemam  plinski uredjaj i ne svetli nista...jednostavno vergla i nece da upali..sve je normalno...poludeo sam...probacu da skinem klemne pa cu videti sta ce biti

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni to sumnjivo ili nema goriva u cilindrima ili  varnice od svecica jedno  fali  :smoke:  ili struja bombine svecice  ili dizne nedaju gorivo a moguce i senzor  neki mora tu dijagnostika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

idejice, ćuLi ti za sistem eliminacije?

Kada vec nema dijagnostike da li mozda moze tim nacinom doci do bar nekog resenja?

Edited by kičerica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne otvaram novu temu....

 

Uzeo sam Fiat Stilo 1.6 16V 2002 godište. Prodavac mi je prilikom kupovine rekao da ne valja putni računar, a auto nije hteo preko 3000rpm. Takođe na tabli pali greške EDB. Airbag, EPS i ne radi mu kazaljka za RPM i temperaturu, ali mu sija lampica za temperaturu i lampica ulja.

 

Kada sam skinuo kleme sa akumulatora auto je počeo da ide preko 3000rpm, a greške na tabli su ostale. Posle dva do tri dana jedno jutro nakon paljenja auto je radio na tri cilindra. Komp je prijavio misfire na 4 cilindru. Pored te greške ima i C-CAN line error.

 

U BODY računaru nema grešaka.

 

Auto radi na tri cilindra i odjednom proradi normalno. Menjao sam raspored bobinama, kupio druge svećice, ali ništa. Uvek isti problem. Kada resetujem greške radi mnogo loše, a kada detektuje problem i izbaci misfire tada se malo umiri. Čistio sam sve kontakte, pojačao masu na računaru (pošto je izmešten), očistio mase...

 

Što se table tiče pokušao sam da stavim drugu, pokušao da uradim Proxy alignment, ali ne vredi.

 

Raspitao sam se na više strana i svi sumnjaju u računar, ali ja ne bih da kupim nov a ispostavi se da je možda nešto drugo.

 

Ima li neko ideju šta bih trebao još da proverim pre nego što se odlučim za popravku ili kupovinu drugog računara?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, vidim da sve ide ka tome. A što se tiče grešaka koje ispisuje na tabli, zašto ih nema u benzinskom i body računaru? Jel se tu ne pojavljuju?

 

Zvao sam pre nekoliko dana Autoelektroniku. Rekli su mi da treba prvo da dijagnostikujem kvar kako bi oni znali šta da popravljaju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj sa Crnim Saletom, veoma korektan i odlično se razume u računare za Stila 1.6.

Imaš njegov profil pa stupi sa njim u kontakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čačkao sam juče i evo nekih detalja koji možda mogu biti od koristi.

 

Preko MES-a kada mu pustim test bobine, na cilindru koji ne radi, on izbacuje varnicu. Takođe, dok auto radi bobina isto daje varnicu. Na autu ne radi četvrti cilindar sve dok se ne zagreje. Da li i dalje da sumnjam na ECU ili bih trebao još nešto da isproveravam?

 

Ne znam da li senzor radilice ili bregaste, loše uzupčenje ili možda neki ventil može da napravi problem samo na jednom cilindru? Razmišljao sam i o čišćenju benzinskih dizni...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozz svima. Imam Fiat Stilo 1.8 16v Multi Vagon 133PS. Problem sa paljenjem? Da li je motor hladan ili tek ugasen posle voznje,ume cesto da zeza, nece da upali. Treba ga 4,5 puta verglati da pi upalio posle toga se oseca miris benzina. ima dana kada pali iz prve bez probema, ali uglavnom imam ovaj problem. Bio sam na dijagnostiku kompljuter pokazuje da je sve ok.  Da li mi neko moze reci o cemu se radi.. Unapred hvala

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...