vladag 19 Posted November 28, 2013 Cek, cek, da li ti se javlja na auspuhu para ili pravi dim crne ili plave boje. Ako je nazad para onda je to po ovoj hladnoci normalno (kod mog na -5 kada dam gas nazad ima pare kao da vozim benzinca a ne mjt). Kada je napolju iznad 3,4 stepena pare na auspuhu vise nema kao i nikakvog dima ili sta vec. Isto mi se i desavalo sa prethodnim dizelima koje sam imao a naj slicniji stilu je Citroen Picasso 2.0 Hdi (valjda zato sto je isto common rail motor). Kod auta sa klasicnim pumpa - dizna sistemom pare gotovo i nije bilo i na -15. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pavel92 0 Posted November 29, 2013 Izgleda kao para, nije nikako crn a ne bih rekao ni plav...Znam da je normalno da auto dimi kad je hladno, ali ovo je dimna zavesa, ljudi ne mogu da voze iza mene Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted November 29, 2013 A jel ti gubi vodu slucajno? Jesi li gledao? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pavel92 0 Posted November 29, 2013 Gledao sam vodu, bilo je vode ali ne znam da li je nesto potrosio.... da trosi vodu jel bi mogao za 40 km sve da potrosi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted November 29, 2013 Pa ne znam da li bi mogao da potrosi sve,ali ako gubi vodu,moguce da je otisla ta cev kod egr pa ubacuje vodu u izduvnu granu,pa zato izbacuje taj dim u obliku pare. Prati,pogledaj ili mozda jos bolje da odes kod nekog majstora Sad videh,izmenjivac toplote,na to sam mislio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pavel92 0 Posted November 29, 2013 Ma idem sutra kod majstora da uradim servis...Jel ce da me odere za izmenjivac toplote? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted November 29, 2013 Ne znam ni od prilike koliko to kosta Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pavel92 0 Posted November 29, 2013 Mora me odrati Marfijev je to zakon... za decembar sam spremio 60 000 za auto, gume, servis, registracija.... najebah ja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted November 29, 2013 Obicno to tako ide Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 24 Posted November 29, 2013 Ima izmenjivac toplote tzv hladnjak egr-a koji ne sluzi nicemu. Skoro sam gledao na jeenom stilu kome je zatvoren egr, a propisao taj hladnjak, samo su skinuli dva creva sa njega i uz pomoc obicne metalne cevcice nastavili crevo na crevo. Jedno crevo je ulaz vode a drugo odliv. Kacenjem jednog na drugo se zadrzava tok tecnosti a nigde nista ne curi Quote Share this post Link to post Share on other sites
fiatistabycuore 0 Posted November 29, 2013 sličan problem s tim što sam već bajpasovo egr cooler ,zatvorio egr ,troši vodu al minimalno pola litra na 1000km,znači dimi kao lud i odjednom ništa ni trunke dima.A onda posle minut opet hirošima.Na dijagnostici bez greški ,s maf bez maf isto ,izbacim kat isto.Ulja ne troši ni atoma, s turbo bez turbo isto .Prilično čista us.grana , sva creva pregledana, izludeh.Po mirisu i boji dima (svetlo plav) rekao bih da se ponaša kao golf 2 dizel s kasnijim ubrizgavanjem.Ako ima neko da zna na koliko stepeni bi trebalo da bude glavno ubrizgavanje na leru-radnoj temperaturi,FEs mi na ovom motoru pokazuje 2 stepena posle GMT što je po meni suviše kasno.Svaka pomoć mi je dobrodošla jer evo ulazim u treći dan borbe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 24 Posted November 29, 2013 Jel skoro skidan zupcasti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
fiatistabycuore 0 Posted November 29, 2013 nije bar kolko ja znamdal postoji mogućnost da je prjlav senzor radilice pa ga fucks a ne okida grešku....vuča mu je ok......ne znam ni sam više...lupam Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 24 Posted November 29, 2013 Ja sam voljan da pomognem ali nisam dovoljno strucan i ispucao sam sve moje ideje Quote Share this post Link to post Share on other sites
fiatistabycuore 0 Posted November 29, 2013 hvala,volja i jeste pola posla,,,,al u ovom sluchaju nepomaze ni volja......mnogo dobar auto al je na pola puta da mi se zgadi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted November 29, 2013 troši vodu al minimalno pola litra na 1000km tebi je to minimalno, pa ne sme da potrosi ni kap a ne pola litre. Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted November 29, 2013 (edited) Da li si proveravao da nije "izbio" štap za merenje nivoa ulja u motoru. To se meni jednom desilo, sve radi odlično, a diiiimiiiiiii kao blesav... P.S. Vodu definitivno ne sme da troši. Sad vidim da si proveravao ulje... Ima izmenjivac toplote tzv hladnjak egr-a koji ne sluzi nicemu. Skoro sam gledao na jeenom stilu kome je zatvoren egr, a propisao taj hladnjak, samo su skinuli dva creva sa njega i uz pomoc obicne metalne cevcice nastavili crevo na crevo.Jedno crevo je ulaz vode a drugo odliv. Kacenjem jednog na drugo se zadrzava tok tecnosti a nigde nista ne curi Ja sam bio ubeđen da to nije hladnjak nego dodatno zagrevanje rashladne tečnosti, da ne kažem vode za hlađenje motora, da bi brže dostigao radnu temperaturu... Edited November 29, 2013 by etibor Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pavel92 0 Posted November 29, 2013 (edited) hvala,volja i jeste pola posla,,,,al u ovom sluchaju nepomaze ni volja......mnogo dobar auto al je na pola puta da mi se zgadi Ja sutra u 9 idem kod majstora, pa cu da vidim sta je i kako je... Ako provalimo problem postavicu ovde sta je i kako je da neko ko ima slican problem proba.... Edited December 1, 2013 by neshaoct Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pavel92 0 Posted November 30, 2013 Bio sam kod majstora danas, kaze da mi je crko Hladnjak izduvnih gasova RG ventila... izgleda kao neka boca sa leve strane... Nov deo je 60 somica, a polovan 30e... Samo jos da ga nadje i da se ratosiljam i te muke... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 24 Posted November 30, 2013 Necu da stajem na muku niti da kazem ono famozno "sam ti rekao", ali....Ima izmenjivac toplote tzv hladnjak egr-a koji ne sluzi nicemu. Skoro sam gledao na jeenom stilu kome je zatvoren egr, a propisao taj hladnjak, samo su skinuli dva creva sa njega i uz pomoc obicne metalne cevcice nastavili crevo na crevo.Jedno crevo je ulaz vode a drugo odliv. Kacenjem jednog na drugo se zadrzava tok tecnosti a nigde nista ne curi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Coo 1 Posted November 30, 2013 Bio sam kod majstora danas, kaze da mi je crko Hladnjak izduvnih gasova RG ventila... izgleda kao neka boca sa leve strane... Nov deo je 60 somica, a polovan 30e... Samo jos da ga nadje i da se ratosiljam i te muke... To sa hladnjakom EGR-a nema veze sa Stilom nego sa lošim gorivom i poprimilo je oblik epidemije u poslednje vreme na različitim markama automobila.Na 1.9 Mjet-u 8v taj deo se nalazi ispod termostata. Mene zanima gde si sipao gorivo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted November 30, 2013 @cooZasto gorivo ima veze sa ovim problemom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Coo 1 Posted November 30, 2013 Od čoveka koji trenutno ima tri različita auta u servisu sa istim problemom, uprošteno rečeno: loše gorivo, loše sagorevanje progori taj hladnjak, a kao što znamo voda (antifriz) uvek nađe put... i kreće r'n'r. Što bi rekao pok. Gidra voda ne valja ni u cipele, a kamoli u stomak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pavel92 0 Posted November 30, 2013 Jel zna mozda neko gde bih mogao da nabavim taj deo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted November 30, 2013 polovno ti se samo kaze!na otpadima koji trguju sa fiatovim vozilima!ovde imas dosta telefona otpada! Procackaj na formu! Quote Share this post Link to post Share on other sites