Jump to content
Goran
space

Fiat Stilo 1.9 JTD / MJet - bijeli dim / voda iz auspuha / ne prima gas

Recommended Posts

Cek, cek, da li ti se javlja na auspuhu para ili pravi dim crne ili plave boje. Ako je nazad para onda je to po ovoj hladnoci normalno (kod mog na -5 kada dam gas nazad ima pare kao da vozim benzinca a ne mjt). Kada je napolju iznad 3,4 stepena pare na auspuhu vise nema kao i nikakvog dima ili sta vec. Isto mi se i desavalo sa prethodnim dizelima koje sam imao a naj slicniji stilu je Citroen Picasso 2.0 Hdi (valjda zato sto je isto common rail motor). Kod auta sa klasicnim pumpa - dizna sistemom pare gotovo i nije bilo i na -15.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda kao para, nije nikako crn a ne bih rekao ni plav...

Znam da je normalno da auto dimi kad je hladno, ali ovo je dimna zavesa, ljudi ne mogu da voze iza mene :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledao sam vodu, bilo je vode ali ne znam da li je nesto potrosio.... da trosi vodu jel bi mogao za 40 km sve da potrosi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ne znam da li bi mogao da potrosi sve,ali ako gubi vodu,moguce da je otisla ta cev kod egr pa ubacuje vodu u izduvnu granu,pa zato izbacuje taj dim u obliku pare. Prati,pogledaj ili mozda jos bolje da odes kod nekog majstora ;)

Sad videh,izmenjivac toplote,na to sam mislio. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mora me odrati :)

Marfijev je to zakon... za decembar sam spremio 60 000 za auto, gume, servis, registracija.... najebah ja :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima izmenjivac toplote tzv hladnjak egr-a koji ne sluzi nicemu. Skoro sam gledao na jeenom stilu kome je zatvoren egr, a propisao taj hladnjak, samo su skinuli dva creva sa njega i uz pomoc obicne metalne cevcice nastavili crevo na crevo.

Jedno crevo je ulaz vode a drugo odliv. Kacenjem jednog na drugo se zadrzava tok tecnosti a nigde nista ne curi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

sličan problem s tim što sam već bajpasovo egr cooler ,zatvorio egr ,troši vodu al minimalno pola litra na 1000km,znači dimi  kao lud  i odjednom ništa ni trunke dima.A onda posle minut opet hirošima.Na dijagnostici bez greški ,s maf bez maf isto ,izbacim kat isto.Ulja ne troši ni atoma, s turbo bez turbo isto .Prilično čista us.grana , sva creva pregledana, izludeh.Po mirisu i boji dima (svetlo plav) rekao bih  da se ponaša kao golf 2 dizel s kasnijim ubrizgavanjem.Ako ima neko da zna na koliko stepeni bi trebalo da bude glavno ubrizgavanje na leru-radnoj temperaturi,FEs mi na ovom motoru pokazuje 2 stepena posle GMT što je po meni suviše kasno.Svaka pomoć mi je dobrodošla jer evo ulazim u treći dan borbe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

troši vodu al minimalno pola litra na 1000km

 

 

:question:  tebi je to minimalno, pa ne sme da potrosi ni kap a ne pola litre. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li si proveravao da nije "izbio" štap za merenje nivoa ulja u motoru. To se meni jednom desilo, sve radi odlično, a diiiimiiiiiii kao blesav...

 

P.S. Vodu definitivno ne sme da troši. Sad vidim da si proveravao ulje...

 

 

 

Ima izmenjivac toplote tzv hladnjak egr-a koji ne sluzi nicemu. Skoro sam gledao na jeenom stilu kome je zatvoren egr, a propisao taj hladnjak, samo su skinuli dva creva sa njega i uz pomoc obicne metalne cevcice nastavili crevo na crevo.
Jedno crevo je ulaz vode a drugo odliv. Kacenjem jednog na drugo se zadrzava tok tecnosti a nigde nista ne curi ;)

 

Ja sam bio ubeđen da to nije hladnjak nego dodatno zagrevanje rashladne tečnosti, da ne kažem vode za hlađenje motora, da bi brže dostigao radnu temperaturu...

Edited by etibor

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala,volja i jeste pola posla,,,,al u ovom sluchaju nepomaze ni volja......mnogo dobar auto al je na pola puta da mi se zgadi

 

Ja sutra u 9 idem kod majstora, pa cu da vidim sta je i kako je... Ako provalimo problem postavicu ovde sta je i kako je da neko ko ima slican problem proba....

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam kod majstora danas, kaze da mi je crko Hladnjak izduvnih gasova RG ventila... izgleda kao neka boca sa leve strane... Nov deo je 60 somica, a polovan 30e... Samo jos da ga nadje i da se ratosiljam i te muke...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Necu da stajem na muku niti da kazem ono famozno "sam ti rekao", ali....

Ima izmenjivac toplote tzv hladnjak egr-a koji ne sluzi nicemu. Skoro sam gledao na jeenom stilu kome je zatvoren egr, a propisao taj hladnjak, samo su skinuli dva creva sa njega i uz pomoc obicne metalne cevcice nastavili crevo na crevo.

Jedno crevo je ulaz vode a drugo odliv. Kacenjem jednog na drugo se zadrzava tok tecnosti a nigde nista ne curi ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam kod majstora danas, kaze da mi je crko Hladnjak izduvnih gasova RG ventila... izgleda kao neka boca sa leve strane... Nov deo je 60 somica, a polovan 30e... Samo jos da ga nadje i da se ratosiljam i te muke...

 

To sa hladnjakom EGR-a nema veze sa Stilom nego sa lošim gorivom i poprimilo je oblik epidemije u poslednje vreme na različitim markama automobila.

Na 1.9 Mjet-u 8v taj deo se nalazi ispod termostata. Mene zanima gde si sipao gorivo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od čoveka koji trenutno ima tri različita auta u servisu sa istim problemom, uprošteno rečeno: loše gorivo, loše sagorevanje progori taj hladnjak, a kao što znamo voda (antifriz) uvek nađe put... i kreće r'n'r. Što bi rekao pok. Gidra voda ne valja ni u cipele, a kamoli u stomak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

polovno ti se samo kaze!

na otpadima koji trguju sa fiatovim vozilima!

ovde imas dosta telefona otpada! Procackaj na formu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...