coanew 0 Posted December 30, 2010 Da li je moguce negde kupiti mrezicu kao sto imaju puntici u iber-laufu koja im sluzi za sakupljanje uljnih para, koliko sam citao po forumu koje su uglavnom uzrok cestog prljanja (zamascenja) klapne u usisu kod strijih motora.Evo ja naprimer kod mog stila cistim svakih 30 dana da mi se ne bi desavalo da se gasi kad stisnem kvacilo u voznji a evo i slike (preuzeta sa foruma) kako izgleda ta mrezica Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted December 30, 2010 Ista je kao na zastavi.Trazi je kao takvu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
coanew 0 Posted December 30, 2010 mislis da bi AP sportu to mogao da nadjem Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted December 30, 2010 Bilo gde gde valjaju Zastavine delove. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 30, 2010 ...kod mog stila cistim svakih 30 dana da mi se ne bi desavalo da se gasi kad stisnem kvacilo u voznjiNe gasi se on zbog toga.Isti auto imamo, tj. sa istim motorom, kod mene je 3 godine i ovo nije ni pipnuto...i ne gasi se, tj. nemam problem sa obrtajima u bilo kojoj situaciji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
coanew 0 Posted December 30, 2010 (edited) Veruj mi cim se ugasi prvi put skinem klapnu ,prstom je pomerim i vidis crni prsten uzmem parce platna naprskam Würth cliner i obrisem ga sa obe strane ,a onda i samu klapnu okolo posto prostor kuda prolazi vazduh je jako mali pa cim se malo zaprlja pravi mi problem .A da ja prelazim sa mojim Stilom veliku kilometrazu na mesecnom nivou tj. vozim ga kao TAXI i znacilo bi mi da resim ovaj problem.Pa ako neko konkretno zna gde mogu da nabavim mrezicu neka javi a probat cu i u ZASTAVINIM prodavnicima i otpadima :question: :question: Da dodam ja imam ugradjen TNG i gasi mi se samo na TNG (naravno kad se zaprlja) Edited December 30, 2010 by coanew Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted December 30, 2010 Ne znam gde si citao da su uljne pare povezane sa prljanjem throtla? Ako redovno menjas filter vazduha ne bi trebalo da se throtla cisti bar 10 kkm. Pogledaj malo da negde ne vuce falsh vazduh. To bi bilo verovatnije. Sito ti treba da ne bi uljne pare mastile davace i senzore u usisnoj grani. Quote Share this post Link to post Share on other sites
coanew 0 Posted December 30, 2010 Pa ja otprilike predjem 10 000 km mesecno a citao sam po forumu da ta cetka ili mrezica kupi ta isparenja iz iber-lauf-a , a posto moj auto se gotovo ne gasi 12h dnevno i non stop je na raadnoj temp ja moje ulje menjam cesce nego ostali na 8000 do 10 000 km tako da mi se cesce i prlja klapna tj. masti se a moja konstatacija je da je to od isparenja ulja iz iber-laufa Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted December 30, 2010 Joj da,kod 1.6 iber je ispred throtle/Kod mene je iza,u grani.Zar je tebi izvadjena mrezica?Na nju se vataju uljne pare i kondenzuju pa je mnogo manje zamascenje.Inace i ja cistim throtlu na 10 kkm i uvek bude prljava.Nema razlike dok sam vozio klasican filter ili sad sa KN panelnim.Cak mi se cini da KN vise propusta prljavstine od klasicnog. Quote Share this post Link to post Share on other sites
migun 1 Posted December 30, 2010 Na svakom autu bi iber trebao da bude posle filtera a ne pre (valjda). Quote Share this post Link to post Share on other sites
coanew 0 Posted December 30, 2010 Ne znam da li je izvadjena i da li to stilo uopste i ima ali ako nema ja cu to da ugradim Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted December 30, 2010 trebalo bi da je mrezica odmah na spoju creva i cevi za sipanje ulja.nije lose je imati jer deo para se kondenzuje na njoj ali nije ni problem ako je nema nisu neke velike kolicine koje ona zaustavi Quote Share this post Link to post Share on other sites
coanew 0 Posted December 31, 2010 Danas cu da pogledam pa javim , znaci na tom spoju bi trebala da bude.Pa ne bih bio siguran da su to male kolicine koje zaustavi Quote Share this post Link to post Share on other sites
coanew 0 Posted January 6, 2011 Provereno mrezica postoji fabricki kod stila nije bila mnogo masna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stankosandra 0 Posted January 15, 2011 kako vadis tu mrezicu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
coanew 0 Posted January 15, 2011 klestima ili necim slicnim, ne moze da se pokvari a nalazi se u crevu koje ide iz ulivnika za ulje Quote Share this post Link to post Share on other sites
stankosandra 0 Posted January 18, 2011 Hvala na pomoci i objasnjenju,coanew! Quote Share this post Link to post Share on other sites