Jump to content
FAS Goran
coanew

Stilo 1.6 - ugradnja ''mrežice'' u iber-lauf?

Recommended Posts

Da li je moguce negde kupiti mrezicu kao sto imaju puntici u iber-laufu koja im sluzi za sakupljanje uljnih para, koliko sam citao po forumu koje su uglavnom uzrok cestog prljanja (zamascenja) klapne u usisu kod strijih motora.

Evo ja naprimer kod mog stila cistim svakih 30 dana da mi se ne bi desavalo da se gasi kad stisnem kvacilo u voznji :wallbash:

a evo i slike (preuzeta sa foruma) kako izgleda ta mrezica

517dr_253.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

...kod mog stila cistim svakih 30 dana da mi se ne bi desavalo da se gasi kad stisnem kvacilo u voznji

Ne gasi se on zbog toga.

Isti auto imamo, tj. sa istim motorom, kod mene je 3 godine i ovo nije ni pipnuto...i ne gasi se, tj. nemam problem sa obrtajima u bilo kojoj situaciji. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veruj mi cim se ugasi prvi put skinem klapnu ,prstom je pomerim i vidis crni prsten uzmem parce platna naprskam Würth cliner i obrisem ga sa obe strane ,a onda i samu klapnu okolo posto prostor kuda prolazi vazduh je jako mali pa cim se malo zaprlja pravi mi problem .

A da ja prelazim sa mojim Stilom veliku kilometrazu na mesecnom nivou tj. vozim ga kao TAXI i znacilo bi mi da resim ovaj problem.

Pa ako neko konkretno zna gde mogu da nabavim mrezicu neka javi a probat cu i u ZASTAVINIM prodavnicima i otpadima

:question: :question: :question: :question: :question:

Da dodam ja imam ugradjen TNG i gasi mi se samo na TNG (naravno kad se zaprlja)

Edited by coanew

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam gde si citao da su uljne pare povezane sa prljanjem throtla? Ako redovno menjas filter vazduha ne bi trebalo da se throtla cisti bar 10 kkm. Pogledaj malo da negde ne vuce falsh vazduh. To bi bilo verovatnije. Sito ti treba da ne bi uljne pare mastile davace i senzore u usisnoj grani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ja otprilike predjem 10 000 km mesecno a citao sam po forumu da ta cetka ili mrezica kupi ta isparenja iz iber-lauf-a , a posto moj auto se gotovo ne gasi 12h dnevno i non stop je na raadnoj temp ja moje ulje menjam cesce nego ostali na 8000 do 10 000 km tako da mi se cesce i prlja klapna tj. masti se a moja konstatacija je da je to od isparenja ulja iz iber-laufa

fiat_stilo_motor_16_16v_56459a_V.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joj da,kod 1.6 iber je ispred throtle/Kod mene je iza,u grani.Zar je tebi izvadjena mrezica?Na nju se vataju uljne pare i kondenzuju pa je mnogo manje zamascenje.Inace i ja cistim throtlu na 10 kkm i uvek bude prljava.Nema razlike dok sam vozio klasican filter ili sad sa KN panelnim.Cak mi se cini da KN vise propusta prljavstine od klasicnog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

trebalo bi da je mrezica odmah na spoju creva i cevi za sipanje ulja.nije lose je imati jer deo para se kondenzuje na njoj ali nije ni problem ako je nema nisu neke velike kolicine koje ona zaustavi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...