grki 0 Posted November 30, 2009 Menjo sam filter vazduha i klime bili su jako prljavi ,sad je doslo vrem filter goriva posto mislim da je i on prljav.Ako je moguce neko objasnjenje tipa uradi sam,jos koja slika bilo bi ekstra.Verovatno je prljav ?!Problem kad dam jaci gas on malo stucne (izgubi snagu) pa tek povuce znaci nije upaljena klima kad se to desava cak je i vruc motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted November 30, 2009 Tvoj auto nema klasican filter goriva kao stariji modeli, postoji sito i filter u sklopu pumpe koji se menja zajedno sa pumpom, ali to nije tvoj problem......kod tebe problem pravi nesto na relaciji dizne,svecice,kablovi,bobina. Ako ne mozes sam da pronadjes kvar javi se. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted November 30, 2009 Probaj za pocetak da sunes STP, ili Wayns tecnost za ciscenje dizni oko 5 evra, pa jedan rezervoar provaozaj tako malo da se "produva", nece da skodi, mozda i pomogne... Quote Share this post Link to post Share on other sites
viktorparacin 0 Posted December 1, 2009 daj boze da mu uspe sa aditivom. ja sam vozio puna 2 rezervoara i nista. izgleda je ipak nesto oko strujepozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted December 1, 2009 Tecnos za ciscenje MOZDA pomogne...a Ciscenje dizni u kadici ga kosta 1500din....nisam siguran da se isplati.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
grki 0 Posted December 1, 2009 Kupio svecice komad 350 din prvo cu to zameniti ako ne valja sledeci korak da cistim dizne, videcu da odradi neko ko ima ultra zvucnu kadu javicu sta se desava. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Visconti 0 Posted December 1, 2009 Stavi aditiv na pun rezorvar, zamjeni svjecice i eventualno kablove...90% ima da radi kao satic! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sirius9 29 Posted December 1, 2009 A zar ne bi čišćenje dizni + nove svećice + novi kablovi za iste koštali isto ili samo malo više od tog aditiva? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Visconti 0 Posted December 1, 2009 Ma aditiv ili ciscenje dizni, to je vec po njegovom izboru...poenta je u tome da sam htio da kazem kako mislim da je problem u paljenju smjese a na u dovodu goriva! U svakom slucaju, ciscenje dizni ne moze da skodi Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted December 1, 2009 probao sa aditivom,merio dizne pre sipanja aditiva pa nakon 400km ponovo testirao i pomoglo je ali ne drasticno,prave rezultate dobio tek posle ultrazvucne kade u kombinaciji sa kiselinom za ciscenje.u svakom slucaju kreni jedno po jedno sta bi trebao i onako da menjas pa vidi dokle ne resis ili servis pa ............... Quote Share this post Link to post Share on other sites
grki 0 Posted December 2, 2009 Prvo pa musko svecice su bile jako lose korozirale su spoljla stare ,problem je otklonjen .Znaci kad sam u 3 brzini i ulazim u krivinu saltam u 2 dajem gas uvek je cimnuo(izgubio snagu) pa krene sad vise nema cimanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted December 2, 2009 vek svecica u prakci se pokazao 30-40000km.cesto i voda nakon pranja motora zna na svecicama spolja da napravi dobar oksid Quote Share this post Link to post Share on other sites
lanciathema 1 Posted December 2, 2009 uopste mi niste jasni sa navaljivanjem, sa tim aditivima lepo Vam kaze Goran da ciscenje dizni kosta 1500 din i trajno resen i sigurno resen problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted December 2, 2009 radim i ja to ciscenje i definitivno dokazano da je mnogo efikasnije od aditiva ali na zalost nije trajno vec dosta trajnije nego sa aditivima Quote Share this post Link to post Share on other sites
lanciathema 1 Posted December 2, 2009 pa da se razumemo i nove dizne kad stavim nije trajno ali je trajnije od aditiva... nadam se da ces da se lozis sa mnom Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted December 2, 2009 u celini celosti.samo nove benzinske dizne oko 8000din/kom inace bi to bilo naj bolja varijanta Quote Share this post Link to post Share on other sites
ilkebgd 0 Posted May 21, 2010 Koliko znam na ovom puntu filter se nalazi pozadi na benzinskoj pumpi i navodno nije ni predvidjena njegova zamena, a iza filtera postoji i neka izlazna dizna. Da li je to tacno i kako vam se pokazalo u praksi, da li ipak mora da se menja filter,jeste li ga menjali, moze li uopste da se zameni posebno? naravno pitam s obzirom da nase gorivo tesko da je kao italijansko, meni deluje prosto neverovatno sa nasim benzinom da se ne menja filter goriva uopste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted May 21, 2010 Na zapadu se praktikuje zamena na 150000 a pri tome ide kompletno kuciste pumpe sa filterom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted May 22, 2010 ma izvadi se,rastavi,ocisti i vrati a nije izlazna dizna vec regulator pritiska goriva.jednostavna stvar Quote Share this post Link to post Share on other sites
NikolaRancic 0 Posted December 21, 2010 Da li punto 1.2 8v 2001 god. ima filter za gorivo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted December 21, 2010 Ni jedan fiatov benzinac od 98-me nema filter goriva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
NikolaRancic 0 Posted December 21, 2010 pa što mi onda troši ko cisterna. preko 8,5 litara po gradu Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted December 21, 2010 A zasto povezujes potrosnju goriva sa filterom za gorivo Quote Share this post Link to post Share on other sites
srkiv 1 Posted December 21, 2010 Mom ortaku nov auto trosi 11 l,ali on ga bas vozi....zato cuti vozi se i uzivaj Quote Share this post Link to post Share on other sites
dvla 16 Posted December 21, 2010 Meni otprilike toliko troshi novi punto 1.2 8v tako da je to u redu.Nego recite mi na koji nachin se filtriraju nechistoce iz goriva s'obzirom da nema filter? (do skoro sam vozio yuga tako da nisam josh uvek upucen u konstrukciju motora na puntu). Quote Share this post Link to post Share on other sites