tox 42 Posted January 19, 2013 To za ler gas moze biti stosta ali prvo treba iskljuciti da je razlog motor ler gasa posto je to najveca sansa da bude.Kad turiras vruc motor jel izlazi crni ili plavkast dim?Da li se kod hladnog motora i prvog paljenja kada tek upali pojavi plavkast dim na auspuhu?I na kraju krajeva trosi li ulje da se primeti na sipci? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Coja5268 0 Posted January 19, 2013 mislim da kad prvog paljenja malo se pojavi plavkast dim,a sto se tice potrosnje ulja trosi jako malo , al i ja sam malo zesci na gasu, pa Mislim da mora malo i pojesti ulja... al ja mislim da je tu neki problem sa strujom, jer nekad i kad ga ladnog upalim odma se ugasi, nema da onako brljavi pa da se ugasi nego momentalno se ugasi, kao da okrenem kljuc da ga gasim... ali nismo jos skidali taj step motor, jos cu to probati, pa vise ne znam sta da radim... Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted January 19, 2013 Ako ima plavkastog dima kod prvog paljenja onda verovatno gumice ventila pomalo propustaju dok auto stoji pa to sagori pri prvom paljenju,posle je kolicina ulja koje sagoreva mala pa se ne vidi ali ostaju svecice crne.Samo ti skini taj motor i ocisti a kad vec skidas mogao si da ocistis i leptir gasa jer i to zna da zeza.Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Coja5268 0 Posted January 19, 2013 mislis da ga taj motoric gusi, probacu i to, a kako da ocistim taj motoric, nekom tecnoscu posebno ili? Hvala ti puno na savetima Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted January 20, 2013 Nije da ga gusi nego verovatno zaglavljuje pa ne moze da odrzava ler gas kako treba.Naspricas ga sprejom za ciscenje karburatora.Potrazi malo po forumu ima tema i o ciscenju leptira ler gasa sa sve slikama (doduse za punta cini mi se ali sve je to slicno)http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=44458entry711529 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted January 20, 2013 Ja sam na Stilu rasklapao motorić leptira, polirao grlo i čisto sprejom za to i fala Bogu već godinu dana ne diram ! zulutapka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Coja5268 0 Posted January 20, 2013 kod majstora mi je auto vec 2 nedelje, pa cemo u ponedeljak to sve uraditi, videcemo sta ce biti, nadam se da je do toga sad sam se setio, ja kad ugasim auto, cuje se kako se motoric pati da zatvori klapnu, sta vec radi, al bas se dosta cuje bucno... jel to to o cemu pricas jbg ja se bas ne razumem u to, al me jako interesuje.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted January 20, 2013 Očigledno da zaglavljuje i vreme je za malo sredjivanja. zulutapka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Coja5268 0 Posted January 20, 2013 cuje se onako kako krci... znaci sve smo izmenjali, al to jos nismo dirali Hvala! a jel moguce da zbog tog leptira, i step motorica ne pravi dobru smesu i CRNI SVECICE?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted January 20, 2013 Vidim da je sve menjano sem svećica, ali ako su sve garave tu postoji i drugi problem. Prvo rešiti step m. pa preći na problem paljenja ako postoji. Ne znamo kakvim su delovima zamenjeni stari ali nisi valjda takve sreće... zulutapka Quote Share this post Link to post Share on other sites
IgorBG 133 Posted January 21, 2013 Ko moze neka izdvoji 1 min da pogleda video,snimio sam kako jutros auto nece da upali...kad je hladno pali iz 1,2 3 puta,ovo je sad upalio posle 25 minuta i mnogo potrosenih zivaca. Inace kad upali ne radi ono sto je sad radio a upalio sam ga sa master kljucem cenim da sam pokusavao obicnim 15min pa masterom 10min.To je bilo oko od oko 7 i 15 pa sve do7 i 40 kad je konacno upalio. U 16h na poslu sam upalio iz prve da se preparkiram,oko 16 i 30 sam upalio iz 2 da idem kuci. Cenim da je anlaser ali neko iskusniji moze da kaze vise. Evo i videa: Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted January 21, 2013 Nema veze ovo sa kljucevima,samo alnaser kao sto si i sam pretpostavio.Kod mene se desi retko kada je bas hladno da kada okrenem kljuc na paljenje alnaser "zakasni" 2-3 sekunde i onda upali.Jednom samo nije hteo da upali nikako kad sam morao malo da ga cuknem.Probaj da udaris alnaser sa nekim metalnim predmetom kada nece da upali,cisto da znas 100% da je to ako nakon toga odmah upali. Quote Share this post Link to post Share on other sites
IgorBG 133 Posted January 21, 2013 Samo ako moze neka slika gde se nalazi,malo sam ceprkao danas po motoru i gledao nesto sto bi licilo na to ali nisam bas nasao? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted January 21, 2013 "To" se nalazi sa donje prednje strane motora i predlažem nekog majstora.Ovako je rizično bilo šta preduzimati. Ja tipujem na masu...! zulutapka Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted January 21, 2013 Sliku bas i nemam a alnaser se nalazi iza motora kada stojis ispred auta,Mislim da je tesko videti ga bez kanala,probaj da zavuces ruku i "napipas" ga (da izvines ) a mozes i da upratis debeli crveni kabal sa + akumulatora koji ide na alnaser. Quote Share this post Link to post Share on other sites
IgorBG 133 Posted January 21, 2013 Hvala na odgovorima Planiram za vikend da posetim autoelektricara,procitao sam da preporucuju ljudi Grubac tamo kod Lestana pa cu tamo otici,to mi je najblize pa cu da vidim sta ce da kazu nisam ni mislio ja ista da ceprkam tu. A to masa znaci? Bas ne znam cemu sluzi kod auta odnosno svrha/uloga mase Potrazicu onda TO sutra preko dana cu da probam malo da ga ocukam da vidim desava li se sta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tox 42 Posted January 21, 2013 "Masa" je - pol akumulatora koji je doveden na citavu sasiju i limariju citavog auta,znaci velika vecina metalnih delova na autu je na masi to jest na njih je doveden direktno - pol sa akumulatora.Tako isto i na alnaser zato pripazi kada budes cukao da ne spojis taj crveni kabal na negde na masu (a sve okolo je masa) a taj kabal inace nema osiguraca pa bi varnicilo za sve pare a moglo bi nesto da se i zapali.Kao sto rece Mijailovic,mozda je bolje da ne diras nista jer koliko vidim nisi bas upucen u automajstorije a svrha foruma nije davati savete koji mogu da naskode necijem autu a kamoli zdravlju vlasnika pa je mozda najbolje da cukanje prepustis majstoru. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
IgorBG 133 Posted January 21, 2013 Hvala jos jednom,definitivno necu ceprkati nista jer kakve sam srece digao bih u vazduh i sebe i auto i kucu i sve u 3 lepe Nisam upucen u automajstorije,tek sam od skoro uzeo auto. Pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
IgorBG 133 Posted January 22, 2013 Neverovatna stvar...udjem u auto upalim iz prve,dodjem do prodavnice na 1km voznje,ugasim naravno prodje par minuta vratim se upalim opet iz prve,odem do druge prodavnice na 2km voznje ugasim vratim se i opet iz prve upalim. Eto 3 puta za redom bez da i malo nasluti da se muci ili ima neki problem,sve glat 2-3 puta zaverglao i pali i sve normala...prosto ne mogu da verujem. Kako sam primetio samo kad je toplo ili motor topao tesko pali,kad je hladnije pali mnogo lakse ako ne iz prve onda iz 2-3 najvise...gremlini jel da? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted January 22, 2013 biksne na anlaseru kaput.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
milke_so 0 Posted January 22, 2013 (edited) Imao sam slican problem kod paljenja. I slazem se sa Gusarom u pitanju su biksne.Ja sam imao problem da kada je auto hladan pali redovno, ali cim se zagreje nece da pali. I bila je problem samo biksna. Ona sam nije skupa ja sam je platio 100 dinara, ali je problem da se zameni jer je ona fabricki zalivena u kuciste anlasera, pa je majstor morao malo da zasece zadnji deo kucista i da stavi novu. Kad sam to zamenio auto pali kao metak.Tako da menjaj biksne i resen ti je problem. Edited January 22, 2013 by miladin Quote Share this post Link to post Share on other sites
IgorBG 133 Posted January 22, 2013 Hvala svima na odgovorima. Idem za vikend kod majstora pa se javljam sta sam uradio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
IgorBG 133 Posted February 9, 2013 Problem resen danas zamenom bendixa,cetkica a biksne su bile isto u losijem stanju pa sam sve zamenio totalno. Sve preporuke za autoelektricara Grubac ,veoma korektni,brzi i povoljni. Auto preporodjen sto se tice paljenja Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefan_h8me 0 Posted April 5, 2013 (edited) Imam problem prilikom paljenja sve je ok ima struje ima goriva ali nece da upali , daje znake ali to je sve?Moze li mi neko pomoci ako zna sta moze da bude u pitanju Edited April 8, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Delic9 2 Posted April 5, 2013 Jel ti gasi code lampicu? Quote Share this post Link to post Share on other sites