vhorjak 0 Posted May 8, 2015 (edited) Postovanje,Od nedavno sam vlasnik multipl-e g power(fabricki lpg) 1.6 16v 2002god, auto je kupljeno sa tim da radi samo na benzin dok kod prebacivanja na lpg izgubi snagu i ugasu se.Znaci radi samo dok je na benzinu(normalno) dok kod pokusaja da se prebaci na plin se ugasi,sta bi moga da bude razlog ,molim za pomoc i savet.Unapred hvala svima koji se potrude da pomognu Edited May 8, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
IlijaGM 5 Posted October 11, 2015 Meni se skoro na metanu gasila,otisao sam u ovlasceni servis i tamo su utvrdili da jedna metanska dizna nije valjala zamenili su je i sada auto radi normalno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shomy87 16 Posted June 5, 2022 Ne znam gde da pišem, pa ću ovde. Fiat Qubo 1.4 fabricki metan. Na benzin radi normalno, pre neki dan počeo da trokira na metan. Bas trza na nizim obrtajima i secka nekako. Pali check engine, a pri ubrzanju ta lampica počne da blinka. I na leru nemirno nekako radi. Sta moze da bude problem? Pisao sam da je prosle nedelje zamenjena lula uljne pumpe i leteći ležajevi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shomy87 16 Posted June 7, 2022 Niko nema predstavu ili metandzije nisu aktivne na forumu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted June 7, 2022 @Shomy87 Prvo isčitati greške dijagnostikom, nakon toga možemo nešto konkretnije reći. Ovako na "daljinu" bih rekao da su dizne u problemu ili slab protok/dotok gasa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shomy87 16 Posted June 7, 2022 (edited) Ako jesu dizne, jel ide ciscenje ili zamena? Edited June 7, 2022 by Shomy87 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted June 7, 2022 To ćeš morati sa majstorom da proveriš. Uglavnom, ide zamena što nije jeftino. Ipak, da ne širim paniku, proveri u nekom servisu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bratsaja 18 Posted June 8, 2022 Obzirom da se kvar javio nakon zupcenja,ja bih prvo proverio zupcenje jer se auto na metan ne zupci na nulu vec ima fora objasnjena u temi o zupcenju multiple bipower.Moguce je da je nakon zupcenja potreban i reset elektronike.Uradi to zupcenje i reset pre bilo kakve zamene delova jer ti je tako najjeftinije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shomy87 16 Posted June 8, 2022 Greske su P1004 i P1000 Quote Share this post Link to post Share on other sites
bratsaja 18 Posted June 8, 2022 P1000 govori da nakon zupcenja nije uradjen reset,nakon mehanickog dela popravke potrebno je uraditi i elektronski.Prvo to pa se mozda ova druga greska izgubi,ona se odnosi na klapnice u usisnoj grani koje sluze da umire motor na malim obrtajima.Znaci prvo kod dijagnosticara,ali pazi kod kog ces ici jer nije dovoljno da samo ocita i izbrise greske. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shomy87 16 Posted June 8, 2022 Pa veliki servis je odradjen pre 40ak kkm, a to je počelo tek pre neki dan da trokira. A kao po pravilu kad sam krenuo na dijagnostiku, on radi kao sat, ni da stucne... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3450 Posted June 8, 2022 Kad prilaziš autu reči mu da idete na dijagnostiku a kad zamaknete za ćošak ti ga prevari. Malo da se našalimo. Nego @bratsaja nisam znao da ovaj 1.6 16v ima klapnice u usisu ili ipak nema? Mislim da se greška u ovom slučaju odnosila na problem na četvrtom cilindru/dizni koja je uzrokovala grešku senzora izduvnih gasova tj. lampda sonda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bratsaja 18 Posted June 9, 2022 Rece da si menjao letece,valjda ga je majstor razupcio tada? Multipla nema klapne,a za tvoj auto nemam pojma,greska p1004 se odnosi na klapne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shomy87 16 Posted June 9, 2022 Verovatno jeste, ne razumem se toliko u mehaniku. Na koji način se poništava taj interval? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shomy87 16 Posted June 9, 2022 I pitanje, ako je to problem, zar se ne bi desavalo i na benzinu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola Cvetkovic 0 Posted May 7, 2023 Dobro vece imam problem sa fiat multiplom na metan ne prima gas preko 2.500 obrtaja kao da se gusi nekad se desi da probije na kratko dizne zamenjene i isparivac sta tu moze biti problem Quote Share this post Link to post Share on other sites