Jump to content
FAS Goran
acme020

Fiat Multipla 1.6 16v bipower - gasi se na metan / na plin

Recommended Posts

Postovanje,

Od nedavno sam vlasnik multipl-e g power(fabricki lpg) 1.6 16v 2002god, auto je kupljeno sa tim da radi samo na benzin dok kod prebacivanja na lpg izgubi snagu i ugasu se.Znaci radi samo dok je na benzinu(normalno) dok kod pokusaja da se prebaci na plin se ugasi,sta bi moga da bude razlog ,molim za pomoc i savet.

Unapred hvala svima koji se potrude da pomognu

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se skoro na metanu gasila,otisao sam u ovlasceni servis i tamo su utvrdili da jedna metanska dizna nije valjala zamenili su je i sada auto radi normalno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam gde da pišem, pa ću ovde. Fiat Qubo 1.4 fabricki metan. Na benzin radi normalno, pre neki dan počeo da trokira na metan. Bas trza na nizim obrtajima i secka nekako. Pali check engine, a pri ubrzanju ta lampica počne da blinka. I na leru nemirno nekako radi. Sta moze da bude problem?

Pisao sam da je prosle nedelje zamenjena lula uljne pumpe i leteći ležajevi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obzirom da se kvar javio nakon zupcenja,ja bih prvo proverio zupcenje jer se auto na metan ne zupci na nulu vec ima fora objasnjena u temi o zupcenju multiple bipower.Moguce je da je nakon zupcenja potreban i reset elektronike.Uradi to zupcenje i reset pre bilo kakve zamene delova jer ti je tako najjeftinije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

P1000 govori da nakon zupcenja nije uradjen reset,nakon mehanickog dela popravke potrebno je uraditi i elektronski.Prvo to pa se mozda ova druga greska izgubi,ona se odnosi na klapnice u usisnoj grani koje sluze da umire motor na malim obrtajima.Znaci prvo kod dijagnosticara,ali pazi kod kog ces ici jer nije dovoljno da samo ocita i izbrise greske.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa veliki servis je odradjen pre 40ak kkm, a to je počelo tek pre neki dan da trokira. A kao po pravilu kad sam krenuo na dijagnostiku, on radi kao sat, ni da stucne...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad prilaziš autu reči mu da idete na dijagnostiku a kad zamaknete za ćošak ti ga prevari. :lol:

Malo da se našalimo.

Nego @bratsaja nisam znao da ovaj 1.6 16v ima klapnice u usisu ili ipak nema? 

Mislim da se greška u ovom slučaju odnosila na problem na četvrtom cilindru/dizni koja je uzrokovala grešku senzora izduvnih gasova tj. lampda sonda.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rece da si menjao letece,valjda ga je majstor razupcio tada?

Multipla nema klapne,a za tvoj auto nemam pojma,greska p1004 se odnosi na klapne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...