zen 0 Posted April 1, 2010 Evo i ja da se predstavim. Ponosni vlasnik jednog Grande Punta Sport, 2007. godiste. Pod haubom je 1.9 jtd multijet, sa dodatkom K&N filtera za vazduh i Race Chip Pro, koji mu zajedno daju 193 konja i skoro 400Nm. Sve ostalo je standardno osim, kao sto se moze videti, felni, koje su 15ice umesto njegovih 17. Znam da ce mnogi sada da se smore zbog toga ali verujem da vam je svima poznato kroz kakve "ulice" po Beogradu sam osudjen da vozim i jednostavno mi je neophodno vise vazduha u gumama Auto je narucen preko Delte i dugo se cekao, a anegdota je bila bas u tim felnama, naime trazeno je da budu bas ove felne umesto njegovih standradnih i to je trebalo da se doplati, tako da je na kraju placeno vise za menje felne. Ali sve u svemu auto je na kraju vrlo neupadljiv na ulici kao i na putu, a sa svojim ubrzanjem i max brzinom ostavlja mnoge druge "nemce" u velikom rebusu Imam samo par slika i obecavam vrlo uskoro jos istih, pogotovo unutrasnjosti Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted April 1, 2010 lepo lepo nema sta welcome Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted April 1, 2010 Nisi trebao da doplaćuješ za te felne. U Srbiji bi za zamenu za te koje sada imaš bio dobar 200-300 EUR.Mislim da si trebao da pokušaš makar sa 16.Mašina je stvarno super (vuk u jagnjećoj koži). To je neki dosta had čip kad daje +63KS. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted April 1, 2010 Nisi trebao da doplaćuješ za te felne. U Srbiji bi za zamenu za te koje sada imaš bio dobar 200-300 EUR.Mislim da si trebao da pokušaš makar sa 16.slazem se sa koletom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Karlo2105 0 Posted April 1, 2010 zvijer nema šta, sa tolko konja vjerojatno leti, nego zašto nisi uzeo neku drugu boju, narančastu recimo, da je više sportiva što se i izgleda tiče kad je već takav stroj pod haubom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zen 0 Posted April 1, 2010 Slazem se i ja sa vama, samo zaboravih da pomenem da ga nisam ja prvi kupio nego dobar prijatelj od koga sam ga ja preuzeo septembra prosle godine sa 36.000 predjenih km. On je takodje ugradio i chip tako da ja nisam nista dirao Niti je on hteo da ga proda bilo kome niti sam ja hteo da dozvolim da takav primerak ode u pogresne ruke Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni147 50 Posted April 1, 2010 Drugar ima Sport-a pa dobro znam o cemu se radi Steta zbog felni, ali dobro... Ovako je bas...obican... Sa 130 na 193 KS... Hmmm... Ako KN daje 20ak KS moguce... Quote Share this post Link to post Share on other sites
zen 0 Posted April 1, 2010 Evo ovo je chip o kome se radi (race chip pro, desno na slici)http://www.racechip.de/racechip-chiptuning/Fiat-Grande-Punto-1-9-JTD-16V-Multijet-660-r.htmlna njemu ima mali potenciometar koji moze da se "odvrne", a predpostavljam da krajnji rezultat sa K&N filterom nije uvek isti.U svakom slucaju ovde je proizveo 193 konja i toplo ga preporucujem svima, pogotovo sto moze lako da se instalira i skine po potrebi Quote Share this post Link to post Share on other sites
*mishko* 1 Posted April 2, 2010 Lep autic, zaista. A tek sto mu ispod haube cuci zver! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Semi 103 Posted April 2, 2010 Lepo, lepo, bas ljuta masina Samo, steta za felne... Nego, jesi li ti izmerio tih 193 konja? Cisto sumnjam da KN moze da napravi razliku od 23ks... Quote Share this post Link to post Share on other sites
stipa 0 Posted April 2, 2010 ^^^ pravi K&N može svašta napravit na turbo dizelu jer na valjcima ljudi postavljaju najbolje uvjete za te motore jer nema otpora vjetra u zatvorenom prostoru i u motor puše HLADNI zrak i taj auto na valjcima nema 131ks već ga pokaže + 10-15ks u tom trenutku i još ako K&N propusti više hladnog i čistog zraka...ajme...evo primjer u SMchiptuningu ford focus 2,0tdci 136ks je na valjcima pokazao 156ks samo sa K&N-om naravno to je samo u tim uvjetima tako da nije najrealnije reći da taj auto ima 190+ks (ima-ali u tim uvjetima kad turbaci divljaju)tvoj auto je vrhunski i svaka čast na njemu kao i na motoru...me like!!! eto za felge mislim da je napravljena greška moglo se to bolje iskombinirati (da je prodao serijske i uzeo po svojoj želji za manje pare)...... ne znam koliki su diskovi na tom puntu i da je samo tako stala 15" al vidim da je.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
John 0 Posted April 2, 2010 06/2007 - jesam pogodio?? Verovatno porucen krajem 03/2007daj jos slika Quote Share this post Link to post Share on other sites
Megahertz 0 Posted April 3, 2010 ZVER od masine.. Steta samo za te felne... Prica je vec ispricana, pa necu da se ponavljam...Koliko si ga ganjao top speed? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zen 0 Posted April 3, 2010 Hvala svima na dobrodoslici Sto se tice merenja i snage slazem se da moze na valjcima da ispadne vise nego u realnoj voznji, ali nije meni toliko vazno sad koja je cifra, ovu sam stavio jer je tako izmereno. Ono sto je vazno je kako on ide, a ide stvarno zastrasujuce Prva je cesto neupotrebljiva tako da umesto 6 brzina meni deluje kao da ima samo 5 Ako krenem pod punim gasom celu prvu i drugu ASR radi non stop a tek u trecoj krene da hvata. Najbrze sto sam isao je bilo na jesen u Grckoj, na onom lepom autoputu za Atinu. 220kmh moze da se vozi opusteno i lezi na putu jako dobro, a 230 do skoro 240 po cajgeru (opet nije cajger najprecizniji, znam) ali super je osecaj kad kazaljka dodje blizu 240 sto je i najveca cifra na satu Jeste auto je registrovan 06.2007. a sad kad je narucen ne znam tacno Znam samo da je to bilo pred sam kraj kombinacije ovog motora i Punta, jer je odma posle Fiat resio da je taj motor previse i prebacio ga u novi Bravo.Videcemo se na skupu koji se uskoro odrzava Quote Share this post Link to post Share on other sites
stipa 0 Posted April 3, 2010 oduševljava me taj motor gazi i jače od sebe... čuvaj taj auto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted April 7, 2010 (edited) Al si nagrdio auto ovim felnama, greota da se stavi 4 broja manji tocak od fabrickog Tuning Changing 125 kW +30 % 170 hp +30 % 359 Nm +28 % Price: EUR 229,00Brate otkud ti onih 26 konja... Dobro ti si peterao za 26 konja a oni za 40 :D :DOvaj chip sto imas najvise 15-20 ks moze da ti doda, 40 nikako.P.s. Nigde nisam video nalepnice koje bio eventualn dodale jos koji konj... i 40 Nm Edited April 7, 2010 by chelic Quote Share this post Link to post Share on other sites
kAcA 0 Posted April 7, 2010 Steta za felge, zatvorile su ga skroz. Sad izgleda kao obican Grande PuntoA motor... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Visconti 0 Posted April 7, 2010 Extra makina, reci mi molim te, kakvu oznaku ima sport model , znam da ne pise sporting kao na prijasnjim modelima, mislim vidio sam jednog grande punta na sabacke table sa felnama od stila i natpisom sporting pozadi, istim onim kao na mk2 , ali mislim da je to nekakvo budzenje tj. nije iz fabrike tako izasao.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stipa 0 Posted April 7, 2010 Brate otkud ti onih 26 konja... Dobro ti si peterao za 26 konja a oni za 40 :D :DOvaj chip sto imas najvise 15-20 ks moze da ti doda, 40 nikako.P.s. Nigde nisam video nalepnice koje bio eventualn dodale jos koji konj... i 40 Nm ja sam ti napisao o tim brojevima par postova prije... zšto pokazuje tu snagu Quote Share this post Link to post Share on other sites
zen 0 Posted April 8, 2010 Puno ime glasi Grande Punto RST 1.9 MJET a prepoznaces ih pozadi imaju crvenu tacku iznad "punto", to je jedina vidljiva oznaka spolja osim hromiranog izduva i malog spojlera iznad zadnjeg stakla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted April 8, 2010 Sjajan ti je auto - pogotovu što izgleda "baš po meri" i što ničim ne nagoveštava "čudo u sebi". Čuvaj to i uživaj u vožnji... Felna jeste manja, ali prečnik točka sa gumom nije: tako da ne gubiš ništa u ubrzanju i brzini. Jedino što je mnogo mekši nego da ima 17-tice (naravno i opreznije u krivinama sa njima - umeju da prevare!). Možda da su 16-tice... Ko zna zbog čega je to dobro. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni147 50 Posted April 9, 2010 Puno ime glasi Grande Punto RST 1.9 MJET a prepoznaces ih pozadi imaju crvenu tacku iznad "punto", to je jedina vidljiva oznaka spolja osim hromiranog izduva i malog spojlera iznad zadnjeg stakla.Sport ima i pragove,kao i malo drugaciji zadnji branik... Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted April 9, 2010 Brate otkud ti onih 26 konja... Dobro ti si peterao za 26 konja a oni za 40 :D :DOvaj chip sto imas najvise 15-20 ks moze da ti doda, 40 nikako.P.s. Nigde nisam video nalepnice koje bio eventualn dodale jos koji konj... i 40 Nm ja sam ti napisao o tim brojevima par postova prije... zašto pokazuje tu snagu 193 KS?1) Ja bi onda trebalo da imam 250 ks jer uopste i nemam filter, a i merio sam auto na dynu sa njim i bez njega2) Turbina napumpa svojih 0.7-0.8 bar i nju ne interesuje da li ima fabricki filter, 2 filtera, 6 ili ga uopste nema. Njoj je bitno da sto pre postigne spool i da napuni zadatu vrednost. Ali zato moze da doda koji Nm na kraju turbo rupe, dok se ne zaleti turbina i moze malo da smanji vreme punjenja i to je sve. 3)Taj powerbox uopste i nije chip vec piggyback, neka vrsta laznjaka koji je univerzalan i moze da se stavi na sva kola koja imaju taj konektor, i slicne parametre a nije pravljen za jedan tip motora a kamo li za jedan motor.p.s. nemoj misliti da ti sve ovo pricam napamet Quote Share this post Link to post Share on other sites
zen 0 Posted April 10, 2010 Sto se tice problema koji mnogi imaju oko felni moram da kazem svoje misljenje. Ja vozim po Beogradu koji je prepun rupa, rupchaga, ostrih ivicnjaka, tramvajskih shina i ostalih zamki za medvede, i za takvu sredinu ova dimenzija guma mi jedino odgovara, pogotvo kad vozim malo brze pa naletim na gorepomenute kratere. Nemam nista protiv velikih felni, ali po meni iskreno bilo sta na kolima sto nema nikakvu svrhu ili poentu osim da izgleda "zajebano" deluje smesno, pogotovo ako jos moze da nacini stetu. Ove gume i felne imaju odredjenu svrhu i namenu za tacno oderdjenu sredinu u kojoj se voze. Da se ne lazemo Na kraju krajeva ko brze stigne na cilj i to u jednom komadu pobednik je Zato me vise zanima sta ima ispod haube, ispod lima, i iza felni. A sto se tice polemike oko pomenute snage koju ovaj motor izvlaci stvarno ne zelim da se raspravljam i ako neke ljude vredja i nervira ja cu odma da povucem sve sto sam napisao oko toga, i jako mi je zao sto sam nekoga iznervirao. Ne treba meni da pisem o tome, dovoljno mi je da vozim i prestignem neki nabudzeni svemirski brod. :ice: Quote Share this post Link to post Share on other sites