Jump to content
FAS Goran
kele1975

Lybra 2.4 JTD / 1.9 JTD - gasi se u vožnji

Recommended Posts

Pozdrav svima na forumu.

Vozim Lybry 2.4 JTD već nekih 4 godine i nisam imao većih problema. Kako se bavim komercijalom sa autom sam prešao 125.000 za manje od 4 godine(sad ima 250.000km).

Prije 2 mjeseca auto nije mogao da upali i na dijagnostici je konstatovan kvar senzora obrtaja. Međutim nekoliko dana kasnije auto se počeo gasiti u vožnji,uglavnom se osjeti kako gubitak snage i upali se lampica sa pumpom. Naravno čim stisnem kvačilo auto se ugasi.Poslije 10-ak sekundi auto upali i ide dobro.Ovaj put na dijagnostici je pisalo 'kontrola pritiska dizela'.Stavljen je polovan regulator pritiska i radilo je sve dobro do unazad par dana.

Da napomenem kad sam primijetio prve probleme skinuo sam rezervoar i oprao kao i pumpu.Pumpa radi dobro,ali nije isklučeno da ima prekide.

Da li je moguće da je nekakav relej koji upravlja radom pumpe u rezervoaru?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ima trebalo bi da je na tabli pored ostalih osiguraca i releja pod haubom

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Da li to znači da ste već imali sličan problem u servisu?

Nisam napomenuo da se auto gasi bez obzira da li je vruć ili hladan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad je sve gore.Večeras mi se ugasio tri puta.Sva tri puta sam naglo oduzeo gas(ne dirajuči kvačilo).

Share this post


Link to post
Share on other sites

imali vec problema sa tim relejem.najsigurnije da na dijagnostici ocitas sta ti sad prijavljuje da ne bi lutao trazeci problem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam kod majstora ustanovio da je jedno od rebrastih crijeva koje vodi iz filtera za vazduh prema turbini bilo poderano tako da sam mogao staviti dva prsta unutra.I Maf senzor(protokomjer) je očitavao nenormalne podatke.Poslije mi se (za sad) nije ugasio.Daj Bože da je to to.

Za sve vozače Lybre.OBAVEZNO provjeriti rebrasto crijevo koje ide iz filtera za vazduh (ispod one U cijevi.Jako je porozno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobro je to je jos i jedna od bezbolnijih varijanti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sreća je bila kratkog daha.Auto mi se i dalje gasi.Juče bio na dijagnostici i izbacilo senzor pritiska goriva.Zamijenio i njega i opet se gasi!!!Došlo mi je da ga zapalim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da javim da sam riješio problem.U pitanju je bio regulator pritiska goriva koji se nalazi na pumpi visokog pritiska.

Preporuka:ne uzimati ništa od dijelova elektronike motora koji nisu Bosch ili original.Dakle zaboravite na kineske protokomjere,Facet ili sl.

Pozdrav

Edited by kele1975

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa svaka škola se plaća.Prvo misliš da si prošao jeftinije,a tek poslije shvatiš da si se zaj...o .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za Lybru bas treba para, jbt sta god pomenes kosta 100 jura, 200, 300 jura. Nenormalno skupo bre. Nosac motora 160 jura a jeftiniji 60. Samo za nosace treba oko 500 jura. Dizna 250 jura kom. soma jura da ih zamenis, bez majstora, vec to je 1/4 vrednosti auta. Treba para kao blata da se JTD sredi. Koliko li kosta, ne daj Boze, generalna? Mozda se vise isplati uzeti druga kola?

Malo sam off topic, sorry.

Edited by MISHONNIUM

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Mislim da to nema veze sa Lybrom,već sa svim autima mlađim od desetak godina.Pogotovo moderniji turbo dizeli.Pa sama turbina je od 500 eur na gore bez obzira na marku vozila.

Kod mene u firmi voze Toyote corolle verso i VW passate,pa da vidiš cijena brale. Dizna za 2.0 TDI je preko 500 ojra,a za razliku od JTD crkava samo tako. Koja pređe 100.000 ja je pojedem za večeru. Mome šefu crkao zamajac,a sa njim i set kvačila na spomenutoj Toyoti. Cijena sitnica. 1750 Eura sve sa rukama.

Moja Lybra ima sad 269.000 na satu.Koristim je za posao trgovačkog putnika zadnje 4 godine i 3 mjeseca. Ja sam napravio sa njom 142.000.

Ne računajući ulje,filtere,remenje,sijalice,gume i ostali potrošni materijal,dao sam na nju(vodim evidenciju)okruglo 1970KM(cca 1000 eur)+ ruke majstora cca 200 eur=1200 eur na tu kilometražu mislim da nije puno.Pogotovo ako se uzme u obzir kilometraža.

BTW od 3 Passata u firmi,na dva je rađena generalna u prvih 20.000 KM jer je zbog neispravne pumpe za vodu pomiješao vodu i ulje,dok je na trećem zaribala turbina van garancije na 80.000 KM.A opet svi su još mijenjali i pumpe za gorivo u rezervoaru.

Zaključak :nema više auta jeftinih za održavanje.

Zaboravite na vrijeme Golfa dvice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apsolutno se slažem sa Keletom!!!!!!! :yes

Nema više automobila jeftinih za održavanje.

Edited by Maki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otkad ja pricam ovu pricu koju je Kele1975 potvrdio :rtfm: ,sto se tice VW-a,

zadnjih 10 godina oni zive od stare slave i prave nista bolje automobile od ostalih-ali su zato skuplji,pogotovu ako se uzme i nesto opreme uz njih,znaju da budu prilicno skupi :thumbdown: .

A sto se tice Japanaca,dok rade-rade :whistle: ,ali kad pocnu da se menjaju delovi,pa cak i potrosni,vlasniku ostaje samo da uzme kredit ukoliko hoce da ga popravi.

Italijani narvano idu u korak sa ostalima,sto se tice modernih resenja i komplikovanja zivota vlasnicima :veryangry: ,pogotovu polovnjaka :unsure: ,ali ipak ostaje ono pravilo-povoljni kao polovni :thumbup: ,ali takodje i u kasnijem odrzavanju znaju da budu jako zahvalni :p ,i pored sitnih kvarova kad se podvuce crta-isplativi su :yes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se ja sa vama drugari moji. Ja sam navikao da odrzavam lade i jugice. Ovo je za mene sok.. Ali i dalje sam misljenja da su ti delovi precenjeni, da ne bi trebalo toliko da kostaju. Mislim da je to ucena tipa "hoces original e onda plati". Sta to ima u tom nosacu motora pa da kosta 160 jura? Neki odlivak i parce gume. Ipak su to masovne proizvodnje relativno jednostavnih mehanickih sklopova. Mozda gresim, ali mislim da je preterano.

Share this post


Link to post
Share on other sites

VW i Peugeot su dvije najveće prevare na tržištu.U zadnje vrijeme imam osjećaj da se za VW sve pravi u Kini a samo sklapa u Njemačkoj.Pa novi Passat je smeće samo takvo.Kad ga vidiš iaziva strahopoštovanje,a kad malo zagrebeš ispod površine,tamo je mrak do bola.

Od kad sam položio vozački 1996. imao sam 6 vozila,uključujući i Lybru.Sve različite marke.Najproblemi su mi bili Mazda 626 i VW Passat 3.

U firmi smo imali u proteklih 12 godina svašta.Najs..anje je bio Peugeot 307.Smeće neviđeno.Pa zagledajte ima li ijedan sa ispravnom signalizacijom.Ja ga još nisam vidio.A opet super se pokazao Ford Focus prve generacije kao i Alfe 156,koje su poslije zamijenjene sa nesretnim Passatima.Ni jedna nije bila na vanrednom servisu za 4 godine.

Prije 30 godina Mercedes je bio Bog i batina.Stavite sad Škodu Superb pokraj C klase i skinite im značke.Ko je ko?Onda stavite W124 pokraj Audija 100 iz 1985.

Sad je sve plus minus 20% u svemu osim po cijeni.Ali kao što Ajnštajn reče,teže je razbiti predrasudu nego atom.

Slazem se ja sa vama drugari moji. Ja sam navikao da odrzavam lade i jugice. Ovo je za mene sok.. Ali i dalje sam misljenja da su ti delovi precenjeni, da ne bi trebalo toliko da kostaju. Mislim da je to ucena tipa "hoces original e onda plati". Sta to ima u tom nosacu motora pa da kosta 160 jura? Neki odlivak i parce gume. Ipak su to masovne proizvodnje relativno jednostavnih mehanickih sklopova. Mozda gresim, ali mislim da je preterano.

Prijatelju trebaš znati da sve auto kompanije ne žive samo od prodaje novih automobila,već i od aftermarket prodaje i održavanja.

Npr TRW rame za Lybru kod nas se nađe za 110 Eur,a originalno,koje radi upravo TRW dođe 170 Eur.Skontaj kome ide 60 Eur.

Drugi primjer GKN homokinetički zglob platio 65Eur prije 3 godine,dok su mi za original tražili 150Eur.Pogodite ko ga pravi za Lanciu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve ti je to relativno druze moj. Ja sam recimo vozio Yuga, koji je zvanicno proglasen najvecim krsem svih vremena. Sa njim sam presao 120000 km bez i jednog veceg problema. Ne racunam pucanja rucki na vratima, glavljenja termostata ili membrane benz. pumpe i ostale sitne gluposti koje idu uz Yugice, kao ni redovna odrzavanja.

Toliko presao a auto krs krseva. Sa druge strane imas neke brend automobile, koji su se pokazali ovako ili onako. Kladim se da ces naci dobru populaciju ljudi koji ce tvrditi da je Peugeot 307 ili Passat 3 vrh auto.

Nema pravila, cini mi se da je to bukvalno kako ti se zalomi.

Naravno, sve to zavisi i od savesti vlasnika, kako ga odrzava i brine o njemu. Po mom iskustvu, ako su kola firmina i ako ih vozi vise ljudi, tim kolima nije sudjen dug radni vek. Naravno, osim ako se ne zalomi neki primerak koji bas prkosi akanju, pa se pokaze kao dobar i potrefi se da ga vozaju normalni ljudi. Obicno je po firmama "daj da ga sje.emo sto pre" stil voznje.

Prijatelju trebaš znati da sve auto kompanije ne žive samo od prodaje novih automobila,već i od aftermarket prodaje i održavanja.

Npr TRW rame za Lybru kod nas se nađe za 110 Eur,a originalno,koje radi upravo TRW dođe 170 Eur.Skontaj kome ide 60 Eur.

Drugi primjer GKN homokinetički zglob platio 65Eur prije 3 godine,dok su mi za original tražili 150Eur.Pogodite ko ga pravi za Lanciu?

Hajde kazi ti meni, vredi li to rame 170 eur i taj homokin. 150 eur, ali realno? Uzmi u obzir serijsku masovnu proizvodnju. Pa da je od titanijuma ne bi toliko kostao. Karikiram sa titanijumom, naravno. Znam ja da oni zive od toga. Cini mi se da vise zive od toga nego od prodaje automobila. Kada bi sastavio spisak svih delova potrebnih da sastavis jedan JTD motor i da ih kupis deo po deo, verovatno bi taj JTD bio skuplji nego ceo nov automobil. Fakticki, oni nam prodaju motor i vesanje a poklanjaju ostatak kola, da bismo kasnije kupovali delove za taj motor i vesanje po nenormalnim cenama.

Edited by MISHONNIUM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da nema pravila,ali ako ti crknu 2 od 3 auta na 20.000 ne bih mogao reći da je slučajnost. Kod nas su firmina auta u stvari privatna auta i koja vozi samo jedan čovjek čitavo vrijeme(4 godine) i uzorak koji navodim je dosta reprezentativan tj 3-7 auta od istog modela.Svi Peugeoti su imali probleme,sve do jednog. Može da ga hvali samo onaj ko ga trenutno ima i dok ga ne proda.

Kad govorimo o cijeni dijelova u potpunosti se slažem sa tobom.Pa mislio sam da je to jasno.Redovan servis za ove naše Toyote(ulje i svi filter)dođe okruglo 250 Eur!!! Je li to normalno?Ako ne odeš u servis ili na vrijeme,pozdravi se sa garancijom.

Kako imam ePer,našao sam podatak da nov nekompletan 2.4 JTD motor košta 8160 Eur i pripadajući mjenjač 3210 Eur. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može da ga hvali samo onaj ko ga trenutno ima i dok ga ne proda.

E svaka ti je ka Njegoseva :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Osvezi mi dan :rofl: :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Hvala brate.Još samo da skontam kako rade smajliji...ni Njegoš mi ne bi bio ravan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mishonnium, za Juga ti se čini zato što su delovi za jeftini....

A u tom nosaču od 160 e ima to što će ti "nositi" motor bar 150000 km - minimum.

Nemoj da ti je žao, ipak je Libra STRATEŠKI BOMBARDER za Juga! :thumbsup:

I na kraju mislim da su Fiat-Lanča-Alfa automobili povoljniji za održavanje u odnosu na konkurenciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Ma znam ja to sve. Hvala ti na recima utehe. Potrefilo mi se da moram menjati te nosace, proveriti dizne i jos par sitnica i kada sam izveo kalkulaciju htede srcka da me ostavi. Zato se ja sada malo trosim po postovima, nekako mi lakse. :rofl:

I u pravu si, Lybra je sjajan auto, ja sam odusevljen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...