piromaniak 1 Posted December 29, 2009 Nazalost posle serije kradja muzike i ova posast se pojavila u mom bednom kraju. Na svu srecu nije me jos zadesilo jer iskustvo posle kradje muzike me opametilo u pogledu izbora parking mesta. Interesuje me ako neko ima iskustva sa zastitom tockova jer sam nekako emotivno vezan za moje tockove iako su to samo obicne celicne felne.Sta znate o sigurnosnim bravicama i sigurnosnim srafovima? Pomaze li to ista? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igorralic 0 Posted December 30, 2009 Ja sam imao sigurnosne srafove na audiju.Sta da ti kazem,sprecili su da ostanem bez felni,skinuli su samo cepove.Fora je u tome da su kljuc i sraf izliveni tako da samo tvoj kljuc moze da skine srafove.Sve ostalo je nemoguce.Stvar koja vredi svaku paru.Ja sam ga dobio,pa ne znam koliko kosta,ali koliko god da kosta jeftinije je od novih felni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted December 30, 2009 sigurnoni srafovi, cca 20 e, vrede svaki dinar ima ih u svim radnjama, gledaj da uzmes komplet kojim ima 2 kljuca, posto ako jedan zagubis ili slicno u problemu si Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted December 30, 2009 na parkingu ispred zgrade,slikao sam telefonom pa se slabije vidi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
grki 0 Posted December 30, 2009 Dobro drze klocne a zamisli kad jos padne sa klocni pa osteti farbu ako ima spojler, video BMW 3 steta felne i karoserija a mozda i diskovi meni je bilo lose kad sam video a tek mogu zamisliti gazdu . Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilosJTD 0 Posted December 30, 2009 na parkingu ispred zgrade,slikao sam telefonom pa se slabije vidi...Boki, cuvaj felne ! Ja nemam tih problema, zivim u kuci... Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted December 30, 2009 Ja imam loše iskustvo sa sigurnosnim šrafovima.Platio sam ih 25 evra u Auto Sport ili kako beše ime one radnje na Crvenom Krstu...Problem je taj što je ovaj "ključ" tj deo koji stavljaš na odvijač šrafova tako mekan da se brzo izvitoperi, pa onda jedva izvučeš šraf iz njega tj njega sa šrafa, koju radnju već radiš jelte Sami šrafovi su skroz ok i na njima nema tragova oštećenja tj promene geometrije glave.Tako sam jedan po jedan vraćao obične šrafove jel su vulkanizeri i majstori blago rečeno čupali kosu kad treba da vrate ili skinu točak, jedva isčupaju ključ sa šrafa kleštima, duže im treba za to nego za ceo njihov posao...sad imam samo jedan sigurnosni Znači obratite pažnju ako je to ikako moguće na mekoću tog dela koji ide na šraf. 1 Nebek reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted December 30, 2009 Ko me treba ima ih i kod partnera kluba,gde imamo i popust,Febi-Bilstein,shvapskihttp://www.gl-tuning.com/podkategorije.php?id=151 Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevtic_ognjen 19 Posted December 30, 2009 moji sigurnosni srafovi su kupljeni u delti, bas zbog uvijanja i raznih prica nisam hteo da rizikujem i prijatno sam se iznenadio kostali su me 1700din, cetri komada sa dve sigurnosne glave kapicama i plastikicama za skidanje kapica sa srafa, do sada su dva puta menjane felne i jos uvek su dobri...dobiju se u lepoj kutijici na zatvaranje gde mozes posle lepo da cuvas obicne srafoveevo ovako izgleda... http://www.fiat-accessories.com/Fiat-Locking-Wheel-Boltsextra su povoljni posto je samo jedan obican sraf u delti 600 ili 800 din ne secam se dobro Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted December 30, 2009 Ja imam loše iskustvo sa sigurnosnim šrafovima.Platio sam ih 25 evra u Auto Sport ili kako beše ime one radnje na Crvenom Krstu...Problem je taj što je ovaj "ključ" tj deo koji stavljaš na odvijač šrafova tako mekan da se brzo izvitoperi, pa onda jedva izvučeš šraf iz njega tj njega sa šrafa, koju radnju već radiš jelte Sami šrafovi su skroz ok i na njima nema tragova oštećenja tj promene geometrije glave.Tako sam jedan po jedan vraćao obične šrafove jel su vulkanizeri i majstori blago rečeno čupali kosu kad treba da vrate ili skinu točak, jedva isčupaju ključ sa šrafa kleštima, duže im treba za to nego za ceo njihov posao...sad imam samo jedan sigurnosni Znači obratite pažnju ako je to ikako moguće na mekoću tog dela koji ide na šraf.Da, ti srafovi su meksi. Zato se ti srafovi ne zatezu onoliko koliko se zatezu standardni.2 godine ih koristim i nikada nisam imao problema sa skidanjem, iako su, ponovicu - mekani, pa ih zato, ponovicu - ne zatezem k'o vodoinstalater. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivick 2 Posted December 30, 2009 Ja hteo da instaliram takve nakon sto sam ostao bez poklopaca na svojim felnama, ali su me distanceri malo omeli u tome, tako da sam odustao od te matematike. No smislio sam malo zaobilazno resenje, napravio kod metalostrugara poklopce od aluminijuma, i lepo to usrafio zahebatim srafom na mesto starog poklopca Tako da mislim da ce sad onaj ko se nameraci na felne radije preci na komsijskog mezimca kad vidi kolika ga muka ceka. Inace brat ima to na svojoj skodaciji i skroz rade posao, naravno malo su skuplje placeni ali shodno tome mozesh da ih prisrafis koliko ti volja i bez problema da ih dsrafis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SasaBgmk2 0 Posted December 31, 2009 Ja sam stavio po dva sigurnosna na svaki točak. Ko zna kome će da bodu oči alu + 4 nove Continental-ke. Blokovi su to... Vrede svaku paru jer mirno spavam... Pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted December 31, 2009 Pitao sam upućene kako se odvrću sigurnosni šrafovi bez ključa, rekoše mi jedino navarivanjem običnog šrafa na postojeći sigurnosni.Sa svojim sigurnosnim šrafovima sam zadovoljan. Nisam primetio čak ni oštećenja od prejakog stezanja iako imam vulkanizera koji steže ko sivonja. Jedino što se sigurnosni dodatak za odvrtanje veoma teško izvuče iz zavrnutog šrafa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kAcA 0 Posted December 31, 2009 Zna li neko dimenzije tih sigurnosnih sarafa za Fiat Stila?Znam da je M12x1.25 konus od 60 stepeni ali kolika je duzina? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted December 31, 2009 Moji su 1-2 mm kraći od šrafova za Al točkove. Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted January 2, 2010 Ko me treba ima ih i kod partnera kluba,gde imamo i popust,Febi-Bilstein,shvapskihttp://www.gl-tuning.com/podkategorije.php?id=151Upravo ove imam, nje živo...@chikavilimožda si u pravu, majstori se uglavnom dohvate onog pneumatskog čuda a ne kilo ključa...iako nekad sam izrazim želju da ih montiram Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted January 2, 2010 Ljudi... onaj ko želi da ukrade dobre felne, njemu ovi ''lopov'' šrafovi ne znače puno Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted January 2, 2010 (edited) e da ne rekoh, ovi se šrafovi jako lako skinu sa ključem koji je šesnaestougao, samo se nabije čekićem i odvrneš...al bar malo znače, koliko i obezbeđenje u pošti i bankama, da odbije one usputne i neuke pogledajte related videos takođe.. Edited January 2, 2010 by Oktopod Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted January 2, 2010 Sto rece Dovla ako te oce maler -skinuce ih a ovi prethodni snimci razbijaju svaku iluziju o sigurnosnim srafovima sa spoljnim sigurnosnim navojem postoji jos par varijanti ,bez spoljnog sig.navoja,gde ova varijanta odvrtanja sa cekicem-ne pali ,je r su okrugli a one izgledaju ovako Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted January 2, 2010 Sve se to odvija ključevima sa kontra ureznicom Ti šrafovi služe samo što reče Oktopod da odbije sitnu bagru Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted January 3, 2010 Ovo sa odvrtanjem izgleda impresivno slažem se međutim:lupanje čekićem prilikom krađe nije preporučljivo (lopovi su obično tihi),rupe za šrafove mogu biti veoma duboke i tesne, a ne ko na snimku, tako da originalni tanki naglavak jedva prođe a ne ova budža.Onda treba mnogo više da se lupa, a možda ne uspe. Ovo možda ne važi za ureznice, opet pod uslovom da ima mesta, ali bolje da se ne detaljiše baš ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted January 3, 2010 Samo ću reći - ko želi, nađe način Quote Share this post Link to post Share on other sites
kAcA 0 Posted January 3, 2010 Moji su 1-2 mm kraći od šrafova za Al točkove.Kole a znas li koja je duzina tih sarafa (nebitno obicnih ili sigurnosnih)?Ja sam ovdje nasao od 28mm ne znam da li je to puno?A koliko vidim na ovim video-klipovima ovako se skidaju samo ovi sarafi koji su okrugli...Da li to znaci da je bolje uzeti ove koji saru imaju sa vanjske strane?Ovako nesto npr. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted January 3, 2010 Fiat Driver-u ,koliko sam ja shvatio,upravo ovi koje si ti stavio,sa spoljnom sarom se skidaju kao na you tube clip-u,uzme se malo veci kljuc,nabije se na raf koji ima spoljnu saru-i odvrne.Ne vidim kako bi mogao sraf koji je okrugao sa spoljne strane,gladak i knap do felne,da skine sa kljucem-pa nema za sta,sa spoljne strane da ga uhvati da ga uhvati,ko sto rece Dovla ,za njih su potrebni specijalni alati i malo vise vremena i iskustva.A cini mi se da je Oktopod ,upravo postavio snimke da pokaze koliko su ti srafovi sa spoljnom sarom slaba zastita,jer rece da ih i on ima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kAcA 0 Posted January 3, 2010 Ja koliko vidim (i cujem) na drugom video klipu saraf je okrugao sa sarom unutra. A kad kljuc "ugura" unutra on reze (okrugli) dio i pravi u njemu svoje sare - tako ga vadi Quote Share this post Link to post Share on other sites