uketic 0 Posted December 4, 2009 Evo ovako kupio sam auto u avgustu ove godine znači panda 1.1 active oprema 2004 auto je super super idemalo troši sve i svemu ja sam prezadovoljanElem da ne bi baš sve bilo idealno dešava se samo ponekad pri prvom paljenju da trzne ne znam kako da objasnimkao da radi na 3 cilindra ali to traje samo sekund ili dva. Predhodnih dana sam jako puno načitao na netuo potencijalnom problemu sa Ecu ili ti centralom koja možda riknjava. Buni me što auto perfektno radi znači normalno ide nikakvih problema nema u vožnji samo to prvo paljenje ali i to se dešava samo ponekad(jednom u 10dana a možda ni toliko) kad je vlažno i kišovito vreme upali chek engine lampicu(tada se to zatrzavanje i dešava) koja gori jedan dan pa se ugasi (to se dešava od skoro).Stavljena je nova centrala Boch pre pet meseci.Ja sam inače čim sam kupio auto uradio veliki servis,zameno i paraflu, po preporuci zbog zamenjene centrale(zamenio bivši vlasnik) zamenio kablove i svećice.Auto je bio kod majstor Gorana na dijagnostici konstatovano je sa 90% šansi da ECU riknjava sve pohvale inače za serviskao u apoteci delta u malom ništa mi nije naplaćeno.U celoj priči me buni kako to da auto sasvim normalno radi ide,vuče,pali ako je problem u centrali Ecusve se nešto nadam da je problem u nekim kontaktima na samoj ecu ili bobinama-trafoima ako neko ima neki predlog trudio sam se da detaljno objasnim problem koji je možda neka glupost(kontakti) ili potencujalni skup kvarZnam za momke na tošinom bunaru koji popravljaju ECU ali problem je što ovaj ecu nije isti kao kod punta tako da nisam siguran da li je popravka u tom slučaju moguća...eto toliko od mene nadam se da nisam smorio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Visconti 0 Posted December 4, 2009 Ne shvatam, da li je problem ostao i poslije zamjene centrale? Quote Share this post Link to post Share on other sites
uketic 0 Posted December 4, 2009 Stara centrala je crkla posle pranja motora konstatovano od strane više marstora elekroničara,s tim što auto tada nije uopšte mogao da radi,pali itd ,radio na dva cilindraDakle stavljena nova(bivši vlasnik stavio ja bio prisutan kad je zamenjena) i sve je bilo okosim tog trokiranja kod prvog paljenja ponekad(vozim auto već skoro 5 meseci),s tim da se chek engine lampica upalila tek skoro pre 2-3 nedelje kad je krenulo ovo kišno i hladno vreme,napominjem da auto potpuno normalno radi ,osim ponekd to prvo paljenje kad kao da zatrese malo i nastavi da radi tada se i pali chek enginePoenta cele priče je da neki davači na ECU koji daju signal bobinama da pale cilindre /tristori ili šta već) jednostavno vrisnu i onda imamo efekat misfire for two cilinders.Medjutim čudno mi je kako oni malo nerade pa onda više rade(pali se lampica chekeng. jednom u 10 dana).Jedino što mi pada napamet je da je probila neka od bobina pa je ona potencijalno pokvarila i ovaj ECU.Nadam se da sam sada dobro objasnio: Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevtic_ognjen 19 Posted December 9, 2009 vozim pandu 100hp i skoro sam imao slican problem bas tako kad se upali kao da radi na tri cilindra meni nije palio svaki put lampicu-povremeno, kad se to desi ja ga ugasim i upalim ponovo i naj normalnije radi ponekd se desi i da se ugasi...bio sam u delti na redovnom servisu oni mi objasnili da je dobro sto je palio lampicu i da je zapamcena greska u pitanju su bile svecice koje su zamenjene na 30 000 km...za sada sve radi ok Quote Share this post Link to post Share on other sites
uketic 0 Posted December 9, 2009 (edited) Eh moguće je i to ali zamenjene su svećice stavljene NGK jedino ako nisu neke Šatrović DejanProveriću i to a evo top 10 razloga za taj efekat misfireThe most common misfire causes on the cars I've worked on have been: 1. Spark plugs 2. Spark plug wires 3. Ignition coil 4. Fuel injector 5. Wiring to fuel injector 6. Timing Belt 7. Vacuum leak or stuck open EGR 8. Contaminated fuel or bad fuel pump 9. Weak compression 10. Blown head gasketIći ću po ovom spisku pa ću valjda provaliti šta je ali evo već 10 dana pali i radi najnormalnije ne svetli chekeng.Mogvaji napadaju povremenoE kakva je 100hp mora da kida Edited December 9, 2009 by uketic Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 9, 2009 E kakva je 100hp mora da kida Fiat panda 100hp Quote Share this post Link to post Share on other sites
uketic 0 Posted December 26, 2009 Panda sredjena caa 100e(drugarska cena) ipak je bio neki problem u centrali novoj,a to je počelo da se dešava kad sam prromenio antifriz u novembru.Sa puskom sam ispirao sistem za hladjenje izgleda da sam tada slučajno malo skvasio i ECU pa jepobrljaveo ne mogu da verujem da je toliko osetljiv.Eto naravoučenije za druge nikakvo pranje motora definitivno nije preporučljivo,još sam dobro i prošao sa mojom zajebancijom.stavljeni novi kablovi oreginal ricambi i proverene svećice i masa na celom autu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted December 27, 2009 Pranje motora nikad nije preporučljivo, čak ni kod sveta koji to baš zna da radi. Ja sam čupao kose kad sam gledao da kupim kola onomad kad sam uzimao Stila. Svaki je imao opran motor.Srećom nikad nijedan problem niti greška na kompjuteru. Fino je prljav i mastan, ljubi ga gazda. U mom vlasništvu biti opran neće nikad. Kao da nema dovoljno onih plastičnih poklopaca - opereš njih, i tako se motor ispod svih tih poklopaca jedva i vidi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
uketic 0 Posted December 27, 2009 (edited) Ma naravno na prošlom autu(seat) nikad nisam prao motor niti mi je padalo napamet baš iz ovih razlogaal reko ajd da malo ispaerem sistem za hladjenje ebo me sistem i eto.Drugar kupi peugeot 407 karavan 2006 god ma ko čaša,bio prljav preuzet u carinskom slkladištu i on ode u dobru perionicu(da je nereklamiram) da mu ga opreu spolja i iznutra i to pranje ga koštalo 2300e.Momci u perionici ga uglancali spolja i iznutra i bilo im žao da motor ostane štrokav kao nema smisla opraće čoveku i motorda ne ostane samo on prljav-rezultat šlep služba-veranomotors i 2300e manje u džepu. Edited December 27, 2009 by uketic Quote Share this post Link to post Share on other sites
fedja.culum 0 Posted January 8, 2010 ima neka specija za pranje motora"suvo pranje motora" naprska se,kada se osusi tj. izjede svu masnocu i prljavstinu posle se samo iduva.motor kao nov.to sam video u jednom bmw servisu u NS.nece da kazu gde nabavljaju Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevtic_ognjen 19 Posted January 8, 2010 meni mora da je nesto trece posto nikad nism prao motor a svecice su menjane, skoro dva puta kad sam palio ujutru upali lampicu jedva radi i ugasi se posle toga sve ok....poslednjih ned/dve radi normalno, videcu uskoro posto idem do delte na stelovanje zadnjih vrata pa cu im se opet pozaliti na to.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
uketic 0 Posted January 8, 2010 ^^^ Pa pazi meni se skoro isto tako manifestovalo,ali ne mora da bude da je to ima bar deset i više stvari mogućih pri tom je tvoj motor kompleksniji nego ovaj moj 1.1.Ja sam sve vreme mislio da nije ECU ali je ipak to bio problem(hvala Goranu na preciznoj dijagnozi besplatno),drugar elektroničar je skinuo ECU sa auta i poslao ga na popravku(on ne radi to) kada ga je popravljenog vratio na vozilokao da ništa nije bilo. ECU povremeno nije imao izlaz za jednu bobinu pri paljenju, u vožnji se to nije osećalo nije ni meni jasno kako se to popravlja ali sada radi kao sat i ide ko nenormalan, možda mi ga je usput i čipovao a da to ne znam Pazi ako si u mogućnosti(mislim zbog garancije) toplo ti reporučujem da odeš do majstor Gorana na dijagnostiku,jer ovi iz delte su uglavom vaćaroši i imam jako loša iskustva sa njima kada sam tamo održavao službenog Dobla u garanciji.Poenta cele priče da čuješ dva mišljenja pa možeš da uporediš a ovako oni mogu da ti pričaju bajke...pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted January 8, 2010 http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index....st&p=636726evo nesto od ranije oko tog problema Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevtic_ognjen 19 Posted January 9, 2010 ok hvala ljudi za sada pali ok ako pcne bas da zeza.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
uketic 0 Posted January 15, 2010 Da dodam samo na konto ove teme,ovaj kvar na ECU koji sam imao mogli su i da prouzrokuju kablovi marke FACET koji su na oko izgledali potpuno,ok ali sam čuo i od drugih ljudi da su imali problema sa njima jedino što je vrlo mali procenat u pitanju.Izmedju ostalog i zbog toga sam stavio originalne kablove(ricambi) kupljeni u delti 4200din,a ovi Facet bili čini mi se oko 2300din poenta:nemojte štedeti na kablovima,ja bi i onda kupio original u delti ali nije bilo moralo je da se poruči čekalo se 5 danapa uzeh ove alternativne koji su možda zaslužni što sam imao zezanje oko kompjuteratako da za neke stvari pogotovo oko struje,treba uzimati originalno Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevtic_ognjen 19 Posted January 15, 2010 ja bio u delti da mi steluju vrata pa se pozalio opet i oni mi ocistili brizgaljke sad videcemo vec tri/cetri dana radi ok... Quote Share this post Link to post Share on other sites
uketic 0 Posted May 11, 2010 (edited) Nažalost otkazao mi je ECU ponovo,danas stavljen novi sa garancijom kod Gorana i zamenjene obe bobine koje su naizgled bile ispravne pošto je na ECU opet vrisnuo neki davač za bobinu na prvom cilindru.Dijagnostika uradjena kod drugara pokazivala kvar na prvoj bobini ja i drugar skinuli zamenili mesta bobinama i ništa se nije dešavalo jedno mesec dana.Kad pre jedno dve nedelje opet počne da se pali ček lampica i da trza kod paljenja na tri cilindra.Mi na dijagnstici opet očitamo bobina na prvom cilindru znao sam odma koliko je sati .Plus što je ovaj put još pokazivao na dijagnostici kvar na potencimetru gasagasio mi se kada ubacim u rikverc i kada šaltam u nižu brzinu pod malim gasom.Naravno sada se to nedešava sve radi kao sat zamena je trajala relativno kratko i podešavanje softvera sve oko 30 min al iz džepa izletelo skoro 300evropskih ( u delti preko 70.000din,kod Gorana najpovoljnije ali šta je tu je zadovoljstvo u vožnji nemože da se plati Edited May 11, 2010 by uketic Quote Share this post Link to post Share on other sites