Bugi 0 Posted October 11, 2009 Hteo bi da očistim leptir gasa na bravi 1.6 16v,e sad pošto nisam nešto baš stručan interesuje me da lije previše komplikovano, da li uopšte da pokušavam sam.Ako nije da lineko ima kakvo upustvo(bili bo super sa slikama) Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted October 11, 2009 zasto bi cistio ako nemas problema? Quote Share this post Link to post Share on other sites
error 0 Posted October 11, 2009 skini crevo sa leptira gasa upali ga i drzi mu gas na sajli na oko 4000rpm.u tom trenutku baštenskim crevom zalivaj klapnu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bugi 0 Posted October 11, 2009 ma u zadnje vreme čini mi se da slabije vuče,nema snage,promenio sam svećice filter vazduha....... pa reko i da očistim leptir gasa,pošto sam čuo da hoće i zbog toga da slabije viče.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted October 11, 2009 ja to nisam cuo.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted October 11, 2009 Druze,ti si musterija za ciscenje dizni a ne leptira.Zaprljan leptir brlja samo na leru.A dizne uvek.Kad ti ociste dizne pravi majstori gratis ociste i leptir. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bugi 0 Posted October 11, 2009 (edited) skini crevo sa leptira gasa upali ga i drzi mu gas na sajli na oko 4000rpm.u tom trenutku baštenskim crevom zalivaj klapnu Je si li i ti tako radio @boki moraću onda da svratim do Mixija.... Edited October 11, 2009 by Bugi Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted October 11, 2009 Druze,nema logike,rupa usisa je tolika da ne moze da se zapusi :lol: :lol: okolna prljavstina pravi poteskoce leptiru da se pozicionira u leru pa ludija sa step motorom.Slabija vuca je pre odraz zaprljanosti dizni.Jeftinije ti da odes u servis kod proverenog majstora i odradis sta je stvarno potrebno nego da gadjas nasumice i bacas novac. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bugi 0 Posted October 11, 2009 bokija, hvala u svakom sličaju Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted October 11, 2009 svuce se crevo sa njega auto se ostavi upaljen i nategnes sajlu da se otvori klapna uzmes taj sprej i par puta naprskas i to je to.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted October 11, 2009 Eto,vidis Bugi i porno glumci znaju kako se cisti leptir, :lol: al veruj mi 101% nije zbog njega slabija vuca,jedino ako ti nije prilikom poletanja usisao nekog galeba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted October 11, 2009 samo ti ocisti ne moze da skodi ali da zbog toga nece da vuce i meni je cudno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 11, 2009 skini crevo sa leptira gasa upali ga i drzi mu gas na sajli na oko 4000rpm.u tom trenutku baštenskim crevom zalivaj klapnu Je si li i ti tako radio Tako se i radi... Samo, kada budeš prskao sprej, motor će hteti da ti se ugasi, tako da jedan treba da prska a drugi da lupi po gasu baš kada ovaj prska kako se motor ne bi ugasio. Obrtaje držiš oko 3.000...do 4.000 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bugi 0 Posted October 11, 2009 Hvala na odgovorima,ali ipak ću ja do Mixija Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted October 11, 2009 naj pametnije Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted October 11, 2009 skini crevo sa leptira gasa upali ga i drzi mu gas na sajli na oko 4000rpm.u tom trenutku baštenskim crevom zalivaj klapnu Je si li i ti tako radio Tako se i radi... Samo, kada budeš prskao sprej, motor će hteti da ti se ugasi, tako da jedan treba da prska a drugi da lupi po gasu baš kada ovaj prska kako se motor ne bi ugasio. Obrtaje držiš oko 3.000...do 4.000to sve moze da uradi jedan covek inace, tako sto ce rukom drzati gas bas kao sto pise Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted October 11, 2009 ...zaboravih da na Stilu i Bravu nije isto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted October 11, 2009 Drugari, ja sam danas uzeo Bravu 1.6 2001. godiste, i imam problema sa leptirom gasa jer kada se auto upali on radi normalno na 800 obrtaja, a cim se da gas on zaglavi na 1400 i ne pada. Cak mi je u jednom trenutku zabrljaveo skroz, otisao na preko 2000 obrtaja, vratio se na 800, pa opet po starom.E sada posto sam ja u kg-u, i jos uvek nisam nasao kvalitetnog majstora ( ako neko zna nekog neka preporuci) molio bih ako neko ima dokumentovan ceo postupak, da ocistim cudo, jer me mnogo nervira, a i povecava mi mnogo potrosnju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted October 11, 2009 kod tebe ce pre biti step motor da zeza,a posto se ne skida sa usisne grane malo veci zez je za ciscenje.bolje pronadji nekog majstora da to uradi i posle reprogramira step motor Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted October 12, 2009 A kako se reprogramira step motor, putem dijagnostike, ili na neki sraf na njemu, ili na nesto trece? Izvinite na mozda glupim pitanjima, ali ovaj auto je potpuna nepoznanica za mene, a ja bih voleo da sto vise naucim sve u vezi njega. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted October 12, 2009 reprogramira se dijagnostikom Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted October 12, 2009 Drugari, ja sam danas uzeo Bravu 1.6 2001. godiste, i imam problema sa leptirom gasa jer kada se auto upali on radi normalno na 800 obrtaja, a cim se da gas on zaglavi na 1400 i ne pada. Cak mi je u jednom trenutku zabrljaveo skroz, otisao na preko 2000 obrtaja, vratio se na 800, pa opet po starom.E sada posto sam ja u kg-u, i jos uvek nisam nasao kvalitetnog majstora ( ako neko zna nekog neka preporuci) molio bih ako neko ima dokumentovan ceo postupak, da ocistim cudo, jer me mnogo nervira, a i povecava mi mnogo potrosnju?evo ti tema o servisima OVDEpa se sam odluci Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dusan 4 Posted October 12, 2009 Resen problem, od stajanja onaj deo na gasu gde se sajla zavrsava (ne znam kako se zove) je malo bio zapekao pa nije vracao do kraja, tako da smo naprskali sa WD-om, i malo popustili sajlu, i sada je sve ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted October 12, 2009 to sam zaboravio sajla ne sme da bude napeta mora leptir da se vraca lagano na pocetak inace muke po "dusanu".vazno da je sad ok Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jevtara 0 Posted April 14, 2010 Jel ima to veze sa knedlom koju ja imam na manjim obrtajima 1000-1500 Takodje sam pocetnik za Fiata? Quote Share this post Link to post Share on other sites