Jump to content
FAS Goran
Bugi

Bravo 1.6 - leptir gasa

Recommended Posts

Hteo bi da očistim leptir gasa na bravi 1.6 16v,e sad pošto nisam nešto baš stručan :crybaby: interesuje me da lije previše komplikovano, da li uopšte da pokušavam sam.Ako nije da lineko ima kakvo upustvo(bili bo super sa slikama)

Share this post


Link to post
Share on other sites

skini crevo sa leptira gasa upali ga i drzi mu gas na sajli na oko 4000rpm.

u tom trenutku baštenskim crevom zalivaj klapnu

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma u zadnje vreme čini mi se da slabije vuče,nema snage,promenio sam svećice filter vazduha....... pa reko i da očistim leptir gasa,pošto sam čuo da hoće i zbog toga da slabije viče....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze,ti si musterija za ciscenje dizni a ne leptira.Zaprljan leptir brlja samo na leru.A dizne uvek.Kad ti ociste dizne pravi majstori gratis ociste i leptir.

Share this post


Link to post
Share on other sites
skini crevo sa leptira gasa upali ga i drzi mu gas na sajli na oko 4000rpm.

u tom trenutku baštenskim crevom zalivaj klapnu

:)

Je si li i ti tako radio :thumbdown:

@boki

moraću onda da svratim do Mixija....

Edited by Bugi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze,nema logike,rupa usisa je tolika da ne moze da se zapusi :lol: :lol: :lol: :lol: okolna prljavstina pravi poteskoce leptiru da se pozicionira u leru pa ludija sa step motorom.Slabija vuca je pre odraz zaprljanosti dizni.Jeftinije ti da odes u servis kod proverenog majstora i odradis sta je stvarno potrebno nego da gadjas nasumice i bacas novac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

svuce se crevo sa njega auto se ostavi upaljen i nategnes sajlu da se otvori klapna uzmes taj sprej i par puta naprskas i to je to....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto,vidis Bugi i porno glumci znaju kako se cisti leptir, :lol: :lol: al veruj mi 101% nije zbog njega slabija vuca,jedino ako ti nije prilikom poletanja usisao nekog galeba.

Share this post


Link to post
Share on other sites
skini crevo sa leptira gasa upali ga i drzi mu gas na sajli na oko 4000rpm.

u tom trenutku baštenskim crevom zalivaj klapnu

:)

Je si li i ti tako radio :thumbdown:

Tako se i radi... :thumbup:

Samo, kada budeš prskao sprej, motor će hteti da ti se ugasi, tako da jedan treba da prska a drugi da lupi po gasu baš kada ovaj prska kako se motor ne bi ugasio. Obrtaje držiš oko 3.000...do 4.000

Share this post


Link to post
Share on other sites
skini crevo sa leptira gasa upali ga i drzi mu gas na sajli na oko 4000rpm.

u tom trenutku baštenskim crevom zalivaj klapnu

:)

Je si li i ti tako radio :thumbdown:

Tako se i radi... :thumbup:

Samo, kada budeš prskao sprej, motor će hteti da ti se ugasi, tako da jedan treba da prska a drugi da lupi po gasu baš kada ovaj prska kako se motor ne bi ugasio. Obrtaje držiš oko 3.000...do 4.000

to sve moze da uradi jedan covek inace, tako sto ce rukom drzati gas bas kao sto pise ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari, ja sam danas uzeo Bravu 1.6 2001. godiste, i imam problema sa leptirom gasa jer kada se auto upali on radi normalno na 800 obrtaja, a cim se da gas on zaglavi na 1400 i ne pada. Cak mi je u jednom trenutku zabrljaveo skroz, otisao na preko 2000 obrtaja, vratio se na 800, pa opet po starom.

E sada posto sam ja u kg-u, i jos uvek nisam nasao kvalitetnog majstora ( ako neko zna nekog neka preporuci) molio bih ako neko ima dokumentovan ceo postupak, da ocistim cudo, jer me mnogo nervira, a i povecava mi mnogo potrosnju?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kod tebe ce pre biti step motor da zeza,a posto se ne skida sa usisne grane malo veci zez je za ciscenje.bolje pronadji nekog majstora da to uradi i posle reprogramira step motor

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kako se reprogramira step motor, putem dijagnostike, ili na neki sraf na njemu, ili na nesto trece?

Izvinite na mozda glupim pitanjima, ali ovaj auto je potpuna nepoznanica za mene, a ja bih voleo da sto vise naucim sve u vezi njega.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Drugari, ja sam danas uzeo Bravu 1.6 2001. godiste, i imam problema sa leptirom gasa jer kada se auto upali on radi normalno na 800 obrtaja, a cim se da gas on zaglavi na 1400 i ne pada. Cak mi je u jednom trenutku zabrljaveo skroz, otisao na preko 2000 obrtaja, vratio se na 800, pa opet po starom.

E sada posto sam ja u kg-u, i jos uvek nisam nasao kvalitetnog majstora ( ako neko zna nekog neka preporuci) molio bih ako neko ima dokumentovan ceo postupak, da ocistim cudo, jer me mnogo nervira, a i povecava mi mnogo potrosnju?

evo ti tema o servisima OVDE

pa se sam odluci ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Resen problem, od stajanja onaj deo na gasu gde se sajla zavrsava (ne znam kako se zove) je malo bio zapekao pa nije vracao do kraja, tako da smo naprskali sa WD-om, i malo popustili sajlu, i sada je sve ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to sam zaboravio sajla ne sme da bude napeta mora leptir da se vraca lagano na pocetak inace muke po "dusanu".vazno da je sad ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...