dulefontana 0 Posted September 5, 2009 Da li bilo ko moze da mi pomogne, potrosicu sve pare na majstore koji nemaju pojma sta rade, pri tom me setaju konstantno. Problem je sledeci:Skoro sam radio promenu zupcastog kaisa, vodene pumpe, spanera, semeringa na radilici i na bregastim. Kad sam ga uzeo od majstora motor je radio kao sat. Posle pola sata voznje odjednom se ugasio. Probao sam da ga upalim i on se upali ali se odmah i ugasi. Posle nekoliko pokusaja upalio je i radio normalno 2 dana i onda je opet nastao isti problem. Auto ima plin, na benzinu radi normalno na leru ali kada probam da dam gas krene da se gusi, a na plinu je imao knedlu ali je isao normalno. Sad uopste nece da se upali. Dizne sam nosio na ciscenje ali uopste nije pomoglo. Majstor je rekao da mu je samo „malo“ stelovao paljenje. Kad sam ponovo hteo da mu vratim auto da sredi to odbio me je. Sta moze da bude kvar, MOLIM VAS POMOZITE MI, hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted September 5, 2009 proverio pritisak pumpe za gorivo. filter da nije u maleru.lici otprilike da nema dovoljan pritisak goriva Quote Share this post Link to post Share on other sites
dulefontana 0 Posted September 5, 2009 ajd moguce, ali sad nece ni na plinu da upali, pri tom, plin nije povezan na gorivo, svi filteri stavljeni novi, da li postoji mogucnost da je masa losa, ali nema mi logike da je motor pre tog servisa normalno palio, provericu i pumpu za ne daj boze, eventualno ako mi ne uspe, da li neko moze da mi preporuci dobrog majstora, koji ce se posvetiti problemu, a ne da me primi preko one stvari i da mi uzme pare a da mi to ne sredi Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted September 5, 2009 vidi kad nece da pali ima li varnicu.bar da odredimo sta da se gleda struja ili gorivo Quote Share this post Link to post Share on other sites
dulefontana 0 Posted September 6, 2009 Ok, pogledacu sutra, pa se javljam, mnogo ti hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
sars 0 Posted January 17, 2012 (edited) Pozdrav svima. Imam problem sa paljenjem kod Tempre 1.8 16 ventila. Auto ima dobru kompresiju i lepo radi, međutim prvi start na benzin ide sledećim redom: prvi put kad zaverglam uglavnom ne prihvata rad ni malo, potom drugi put kad zaverglam radi lepo 3 sekunde i momentalno se ugasi, potom treći put radi desetak sekundi i oped se ugasi i konačno četvrti put se prihvati rada bez problema. Ako počnem vožnju dok ne postigne skoro punu radnu temperaturu onda cimaka i teško prima gas (kao da ima knedlu i onda odjednom pusti). Kad se zagreje radi na benzin dobro. Ranije sam primetio da dok je hladan postoji neki lagani otpor na papučici gasa koji nestane kako se motor zagreva, a sada tog otpora nema. Motor kad prebacim na gas radi odlično. Struja je u redu, svećice, kapa i ruka su novi. Takođe sam zamenio i davač ler gasa (neka mala sondica svetlo plave boje uronjena u antifriz kod termostata) ali mi to nije pomoglo. Takođe sva vakum crevca su dobra. Ima li leka? Edited January 17, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted January 17, 2012 Hm...da nije dizna zapusena,koliko cesto vozis na benzin? Quote Share this post Link to post Share on other sites
sars 0 Posted January 18, 2012 Bane, kad konačno iz četvrtog pokušaja prihvati rad, radi odlično i kad postigne radnu temperaturu vuče kao nov. Pretpostavljam da nisu dizne. Pored toga i kad verglam motor samo prvi put ne reaguje, a prilikom svakog narednog paljenja odmah počinje rad ali se i gasi. Imam osećaj kao da neki ventil ne dozvoljava da gorivo prođe. Kad dam kontakt lepo čujem kako pumpa nabija pritisak i u nekom trenutku karakterističan prekid CAK. Znači kad se zagreje potpuno normalno radi ali je problem sve dok se ne zagreje a posebno za prvi start. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MARINER 0 Posted January 18, 2012 Izmeri pritisak goriva za pocetak. Sve mi ukazuje da nema dovoljnu kolicinu goriva za rad na nizoj temperaturi. Pozdrav. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MaxGenije 0 Posted May 9, 2014 (edited) Imam Fiat tipo 1.8 16v 90 god. poceo sam da ga sredjujem uradjena mu je generalka, ali imam problem kad je hladan upali iz prvog i cim probam ponovo da ga palim samo vergla, upali posle 15 sek verglanja i drzim ga pod punim gasom. Nije mi jasno sta to moze da bude, oseca se i benzin na aspuhu cak i izbacuje malo benzina mokar je, a ociscene su dizne, nove svecice, novi kablovi ako neko nesto vise zna neka pise... Edited May 10, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites