Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
STILISTA

shell V-pover diesel

Recommended Posts

Mrzi me sada trazim, ali do nedavno je na zvanicnom sajtu NIS-a, postojao izvestaj iz laboratorije na kojem su jasno i glasno naveli da njihov benz nema ni blizu 90 oktana - tj. varira izmedju 85 i 90!!!Neka neko malo ronda po sajtu pa ce naci....Kada oni to zvanicno priznaju onda stvarno ....

samo mi nije jasno zasto ne prilagode cenu kvalitetu! :veryangry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa rekao je Škundrić juče, da bi "država" imala od čega da živi :rant:

Share this post


Link to post
Share on other sites

E stvarno slušam ga juče i uopšte mi nije jasno odakle mu onolika drskost... eeeeejjjj ti kao ministar otvoreno kažeš narodu - to radimo SAMO ZBOG TOGA što nam fali para u budžetu :wacko:

Ali kažem ja... narod je veća stoka nego oni... narod gleda i trpi, a oni naravno šišaju dok može... ponovo ponavljam priču kad su Grci tražili izjednačavanje putarina za strana i edomaća vozila... u roku od 48h je sve regulisano i ni dan-danas nema problema...

Share this post


Link to post
Share on other sites
da bi sinovi i cerke ministara vozili minie, fiate 500 . . . ..

pa bas zbog takvih i treba da bude gorivo OK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cerka generalnog NiS-a vozi Audi TT 2009. sto je definitivno veoma posteno zaradjeno platom od 2000e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta ce covek voli svoju cerku pa je dao svoju petogodisnju platu na njen auto.

Inace nije stvar u shell Vpower gorivu, nego u nasem smrdljivoma, raspalom, bangavom... jer ako u bosni svaka privatna pumpa koja ima promet od 200-300 km dnevno ima bolje gorivo nego bilo koja nasa pumpa, pa cak i ona sa e5 dizelom... onda stvarno ne znam u cemu je problem kod ove nase stoke. Skoro u svim zemljama iz okruzenja sam sipao gorivo i mogu vam reci da na nase gorivo ne treba da idu ni TAMICI. U Rumuniji ima vise vrsta dizela kao i kod nas, s tim sto dizel 500(e3) je na nivou naseg E5, a obican dizel ne smrdi ko nas a sve je jeftinije za nekih 5%. Sto se tice shell Vpow. ono je malo jace od obicnog dizela(koji je otprilike kao i ed samo sa manje sumpora i sa 1-3 cetana manje) za nekih 5-7 cetana, mnogo manje parafina sto znaci da mnogo bolje prolazi kroz vodove i dizne....

Jos jedno veeeeliko pitanje... Zasto kod nas ne postoji PREMIJUM 98 ili bilo koje gorivo sa vise od "95" oktana???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod nas je osnovni problem što ne postoje STRUČNE službe ni za šta. Počev od službe koja bi utvrđivala da li neki motor ispunjava Euro3, a ne da naši carinici budu isključivi 2001. god ili ništa, pa tako im fali i služba za utvrđivanje da li je uvezeni benzin od 98 ili 95 oktana...

O čemu se radi, mi smo takvi kakvi smo i kada bi nam se omogućio uvoz JEDNOG derivata, mi bismo pronašli metode da uvozimo i druge pa je našima lakše da zabrane kompletan uvoz svih derivata nego da se igraju tako kako bi možda i trebalo. Isto tako postoje vozila starija od 2001. koji imaju Euro3 postoje i oni koji imaju ugrađene dodatne katalizatore itd itd, i tu ako bi se zaposlili stručni ljudi tu bi se ubralo mnogo para, ali prosto ne bi moglo da se krade onoliko koliko njima treba tako da propade sve i onda bolje da ne dozvole ništa nego da dozvole sve ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dragi moji prijatelji... Iščitah sve što napisaste, ima dosta žuči u vašim komentarima, ai logično je:

1. Gorivo nemamo kao što ga imaju u evropskoj uniji DEFINITIVNO. Upravo stoga, NIS je pokrenuo akciju čestih kontrola goriva na benzinskim pumpama, ali slaba vajda od toga. Kvalitet se kontroliše u fabrici na izlazu, na pumpi na ulazu i NA CREVU PRILIKOM UTAKANJA. Tek kad ova tri elementa budu zadovoljena onda mogu da poverujem u gorivo. U suprotnom slabo.

2. Ne zaboravite da je veoma teško naći posao toćioca goriva na benzinskoj pumpi. Otimačina je velika - a plate male. Zašto je to tako - prosudite sami.

3. Audi TT sa platom od 2000 e. ne može da se kupi. To ne mogu ni Nemci sa 4.000e. Mogu oni sa 6, 7... Niko nije blesav da uštedjevinu od 4-5 godina tresne za tonu gvoždja kojoj padne cena za 20% čim ga istera iz prodavnice. Ne biva to. Kod nas je u pitanju je lopovluk. Ne zamerite mi, ali privatnik sam dugogodišnji, imam svoj projektni biro, video sam mnoge velike pare, video sam i 6 meseci bez para, al jednostavno vozilo od 40.000 e za 2.000e mesečne plate ne može da se kupi. Može do 20.000 i to jako naporno.

Mi smo jedna finansiski zaostala (da ne kažem primitivna ) zemlja. Merila životnog standarda kod nas se ne ogledaju u kvalitetu života, opreme stana, nego - sirotinjski.. kupovinom što boljeg automobila. To je i normalno, pošto smo 20 godina živeli u potpunom finansiskom cirkusu. Pre će mo da kupimo nalickani polovni auto (iluzija boljitka..., razmislite o ovome), nego da investiramo u rekonstrukciju stana, kupatila, zamenu nameštaja... ZAMENU STANA! Možda vam sve ovo zvuči ušinuto ili "smorno" ,što rekli moji sinovi, ali je nažalost tako. Da muka bude veća, i ja od blizu 60 godina imam isti mentalitet kao i većina nas. Daj da kupim koliko-toliko kvalitetan i noviji auto, a za stan i uslove života: OTOM-POTOM.

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...