STILISTA 2 Posted September 8, 2009 Mrzi me sada trazim, ali do nedavno je na zvanicnom sajtu NIS-a, postojao izvestaj iz laboratorije na kojem su jasno i glasno naveli da njihov benz nema ni blizu 90 oktana - tj. varira izmedju 85 i 90!!!Neka neko malo ronda po sajtu pa ce naci....Kada oni to zvanicno priznaju onda stvarno ....samo mi nije jasno zasto ne prilagode cenu kvalitetu! Quote Share this post Link to post Share on other sites
TOGO 0 Posted September 8, 2009 Pa rekao je Škundrić juče, da bi "država" imala od čega da živi Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted September 8, 2009 da bi sinovi i cerke ministara vozili minie, fiate 500 . . . .. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted September 8, 2009 E stvarno slušam ga juče i uopšte mi nije jasno odakle mu onolika drskost... eeeeejjjj ti kao ministar otvoreno kažeš narodu - to radimo SAMO ZBOG TOGA što nam fali para u budžetu Ali kažem ja... narod je veća stoka nego oni... narod gleda i trpi, a oni naravno šišaju dok može... ponovo ponavljam priču kad su Grci tražili izjednačavanje putarina za strana i edomaća vozila... u roku od 48h je sve regulisano i ni dan-danas nema problema... Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted September 8, 2009 da bi sinovi i cerke ministara vozili minie, fiate 500 . . . ..pa bas zbog takvih i treba da bude gorivo OK Quote Share this post Link to post Share on other sites
zlox 1 Posted September 9, 2009 pa zasto bi kad polovina tih sinova i cerki zivi u inostranstvu Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted September 29, 2009 Cerka generalnog NiS-a vozi Audi TT 2009. sto je definitivno veoma posteno zaradjeno platom od 2000e. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted September 29, 2009 Jel' dobra? Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted September 29, 2009 Sta ce covek voli svoju cerku pa je dao svoju petogodisnju platu na njen auto. Inace nije stvar u shell Vpower gorivu, nego u nasem smrdljivoma, raspalom, bangavom... jer ako u bosni svaka privatna pumpa koja ima promet od 200-300 km dnevno ima bolje gorivo nego bilo koja nasa pumpa, pa cak i ona sa e5 dizelom... onda stvarno ne znam u cemu je problem kod ove nase stoke. Skoro u svim zemljama iz okruzenja sam sipao gorivo i mogu vam reci da na nase gorivo ne treba da idu ni TAMICI. U Rumuniji ima vise vrsta dizela kao i kod nas, s tim sto dizel 500(e3) je na nivou naseg E5, a obican dizel ne smrdi ko nas a sve je jeftinije za nekih 5%. Sto se tice shell Vpow. ono je malo jace od obicnog dizela(koji je otprilike kao i ed samo sa manje sumpora i sa 1-3 cetana manje) za nekih 5-7 cetana, mnogo manje parafina sto znaci da mnogo bolje prolazi kroz vodove i dizne....Jos jedno veeeeliko pitanje... Zasto kod nas ne postoji PREMIJUM 98 ili bilo koje gorivo sa vise od "95" oktana??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted September 29, 2009 Kod nas je osnovni problem što ne postoje STRUČNE službe ni za šta. Počev od službe koja bi utvrđivala da li neki motor ispunjava Euro3, a ne da naši carinici budu isključivi 2001. god ili ništa, pa tako im fali i služba za utvrđivanje da li je uvezeni benzin od 98 ili 95 oktana... O čemu se radi, mi smo takvi kakvi smo i kada bi nam se omogućio uvoz JEDNOG derivata, mi bismo pronašli metode da uvozimo i druge pa je našima lakše da zabrane kompletan uvoz svih derivata nego da se igraju tako kako bi možda i trebalo. Isto tako postoje vozila starija od 2001. koji imaju Euro3 postoje i oni koji imaju ugrađene dodatne katalizatore itd itd, i tu ako bi se zaposlili stručni ljudi tu bi se ubralo mnogo para, ali prosto ne bi moglo da se krade onoliko koliko njima treba tako da propade sve i onda bolje da ne dozvole ništa nego da dozvole sve Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damjanović 9 Posted September 29, 2009 (edited) Dragi moji prijatelji... Iščitah sve što napisaste, ima dosta žuči u vašim komentarima, ai logično je:1. Gorivo nemamo kao što ga imaju u evropskoj uniji DEFINITIVNO. Upravo stoga, NIS je pokrenuo akciju čestih kontrola goriva na benzinskim pumpama, ali slaba vajda od toga. Kvalitet se kontroliše u fabrici na izlazu, na pumpi na ulazu i NA CREVU PRILIKOM UTAKANJA. Tek kad ova tri elementa budu zadovoljena onda mogu da poverujem u gorivo. U suprotnom slabo.2. Ne zaboravite da je veoma teško naći posao toćioca goriva na benzinskoj pumpi. Otimačina je velika - a plate male. Zašto je to tako - prosudite sami.3. Audi TT sa platom od 2000 e. ne može da se kupi. To ne mogu ni Nemci sa 4.000e. Mogu oni sa 6, 7... Niko nije blesav da uštedjevinu od 4-5 godina tresne za tonu gvoždja kojoj padne cena za 20% čim ga istera iz prodavnice. Ne biva to. Kod nas je u pitanju je lopovluk. Ne zamerite mi, ali privatnik sam dugogodišnji, imam svoj projektni biro, video sam mnoge velike pare, video sam i 6 meseci bez para, al jednostavno vozilo od 40.000 e za 2.000e mesečne plate ne može da se kupi. Može do 20.000 i to jako naporno. Mi smo jedna finansiski zaostala (da ne kažem primitivna ) zemlja. Merila životnog standarda kod nas se ne ogledaju u kvalitetu života, opreme stana, nego - sirotinjski.. kupovinom što boljeg automobila. To je i normalno, pošto smo 20 godina živeli u potpunom finansiskom cirkusu. Pre će mo da kupimo nalickani polovni auto (iluzija boljitka..., razmislite o ovome), nego da investiramo u rekonstrukciju stana, kupatila, zamenu nameštaja... ZAMENU STANA! Možda vam sve ovo zvuči ušinuto ili "smorno" ,što rekli moji sinovi, ali je nažalost tako. Da muka bude veća, i ja od blizu 60 godina imam isti mentalitet kao i većina nas. Daj da kupim koliko-toliko kvalitetan i noviji auto, a za stan i uslove života: OTOM-POTOM. Edited September 29, 2009 by Damjanović Quote Share this post Link to post Share on other sites