Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulia

Recommended Posts

Stiže električni Alfa Romeo Giulia

 

Alfa Giulia

 

Električna Alfina Giulia, koja treba da bude u prodaji do 2026. godine, zadržaće svoju klasičnu limuzinsku siluetu uprkos ogromnoj popularnosti SUV-ova.

Giulia EV je jedan od dva nova automobila D-segmenta koje će Alfa Romeo lansirati 2025. i 2026. godine, a drugi je električna zamena za Stelvio. Veliki model E-segmenta uslediće 2027. godine, po uzoru na Porsche Cayenne, što znači da će SUV-ovi činiti četiri od pet modela u Alfinoj osnovnoj liniji.

Ipak, izvršni direktor Alfa Romea Žan-filip Imparato je naglasio da će električna zamena za Giuliju ostati tradicionalna limuzina uprkos činjenici da ovaj segment gubi na popularnosti.

Imparato dodaje: „Ova vrsta karoserije će se vratiti. Ne želim da postanemo SUV brend, čak i ako svet prelazi na SUV."

 

On je ponovo nagovestio planove za oživljavanje dva Alfina najpoznatija istorijska modela za električnu eru: „Imaćete Giuliju u asortimanu Alfa Romea – i ne samo to, jer su sledeći koraci na kojima radimo: šta je odgovor na GTV, a šta na Duetto? Ali pošto trenutno nije zaključeno i potvrđeno, ne želim to da elaboriram.”

Električne zamene za Stelvio i Giulija su već dizajnirane, rekao je Imparato, i u toku je rad na pripremi fabrike Cassino za njihovu proizvodnju, a proizvodnja svake od njih bi trebalo da počne u naredne tri godine.

Imparato je još ranije rekao i ovo: „Ne želimo da odustanemo od tržišta sedana. U Alfinom DNK je imati sportsku limuzinu. Ali takođe priznajem da je bilo mnogo predloga da bi trebalo da postoji karavan verzija Giulije. „Možda postoji spoj između limuzine i karavana. Sa novom Giulijom, možda možemo imati najbolje iz oba sveta.“

Alfa je već otkrila neke tehničke detalje električne Giulije, koja će koristiti novu modularnu STLA Medium platformu matične kompanije Stellantis. Snaga će počinjati na oko 345 KS, a snažniji Veloce će nuditi oko 790 KS. Potvrđena je i varijanta Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, koja nudi „oko 1000 KS.“  Ova najsnažnija varijanta će verovatno biti sa pogonom na sva četiri točka, a ne sa zadnjim pogonom.

 

Pored toga što je potvrdio svoje ambicije u pogledu snage za naslednika Giulije, Imparato je sugerisao da će domet EV-a biti do 700 km u WLTP ciklusu.

Imparato je želeo da naglasi važnost programa brze elektrifikacije za Alfu. „Prebacujemo se jer moramo“, rekao je. „Da nije, Alfa Romeo bi bio mrtav.”

On je takođe potvrdio da će Giulia biti opremljena električnom arhitekturom od 800V, kao i kod drugih budućih električnih vozila na STLA platformi, što znači da bi „značajno“ punjenje baterije (do 80 %) moglo biti završeno „u roku od 18 minuta“.

 

Preuzeto sa: autoblog.rs

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Akrapovič 

 

Taman kad pomislite da je ovo ipak previše bučno i šanse nema da se izdrži takva vožnja satima, primetite da negde na malo preko 260 buka prestaje... tako da je lek stalno biti preko 260 km/h :D 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...