Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulietta

Recommended Posts

50594-alfa%20giulietta%201.jpg

Nova Alfa je posle pet meseci od zvaničnog početka prodaje u Nemačkoj i Italiji, konačno stigla na naše tržište. Ljubitelje Alfe Romeo u Srbiji svakako će obradovati cena naslednika Alfe 147 - 19.500 eura za verziju sa 1.4-litarskim turbo benzincem (120 KS) i početnim paketom opreme ''progression''. Cena u Srbiji je za 500 eura niža nego u Nemačkoj, odnosno čak 2.500 eura u odnosu na Hrvatsku gde je već poručeno 35 primeraka.

Giulietta sa ulaznim 1.6 JDTM dizel agregatom (105 KS) košta 20.500 eura, dok se sportska verzija 1.8 TBi sa 235 konja i paketom ''quadrofoglio verde'' nudi za 26.500 eura.

U paket ''progression'' kao standardna oprema spadaju sistem elektronske kontrole stabilnosti VDA, DNA sistem, manuelni klima uređaj, vazdušni jastuci i zavese, ''start&stop'' sistem, zadnji spojler...

DNA sistem, koji smo upoznali na modelu MiTo, deo je standardne opreme u svim verzijama. Vozač pomoću prekidača smeštenog kod menjača može da bira između tri set-apa: dinamik, normal i ''all weather''. Moderni DNA sistem željama vozača prilagođava parametre rada motora i upravljača, ali i podešava sistem kontrole stabilnosti.

U poređenju sa starom Alfom 147, nova Giulietta je duža 13 centimetara (ukupno je dugačka 4.35 metara), dok je prtljažnik sa 292 narastao na solidnih 350 litara. Međuosovinsko rastojanje je 2.63 metara.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve ali ne razumem kako se nekome ne svidjaju prednja svetla? Mislim da svi gresite i da je sve stvar navike! Ovo je novi alfin fazon, i lepo sam negde procitao da je i bio cilj da ''hoda'' po liniji retro i modernog stila sto je po meni nesto sto jos niko nije uspeo. Nikada golf nece stici ni da se javi ovakvom automobilu... Prosto se najezim kad god je vidim i uzdisem mastajuci da je imam. Ni jedan drugi automobil ne probudi u meni tako nesto! Italijani su uvek bili narod sa stilom(umetnicki narod) gledajuci kroz istoriju! Prema tome njihov dizajn nikad ne treba dovoditi u pitanje!

Samo mogu da kazem, svaka im cast!

A jos nesto sto me odusevljava je to sto od kada su razvili JTD motor, pa sve do sad zadaju standardne i domace zadatke celoj automobilskoj industriji!

Edited by banjo1990

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja isto svetla nikako ne mogu da svarim, možda mi se vremenom i svidi :lol: , nije mi se sviđala ni 147-ica kad se pojavila a sad skupljam pare za jednu takvu. Auto ko auto je savršen, nemam šta da dodam i bez obzira na to što mi farovi nisu dopadljivi svakako bi je posedovao sa zadovoljstvom. Kad smo veš kod farova i uopšte rešenja čitavog sklopa prednje svetlosne grupe hteo bi da pomenem jedno rešenje koje je po meni fantastično a koje je i kod Giuliette moglo da se odradi i onda bi bilo sve na mestu. Evo pogledajte Lancia Delta, po meni savršeno rešeno :thumbup:

LanciaDelta2008_1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Giulietta sa TCT menjačem

Alfa%20Giulietta%201.jpg

Fiatov TCT menjač sa duplim kvačilom je svoju prvu primenu imao u Alfi Romeu MiTo. Tamo je uparen sa 1.4 litarskim MultiAir turbo motorom koji razvija 135KS, a Fiat grupa je odlučila da ga sada ponudi u još nekim svojim modelima. Jedan od njih je Alfina Giulietta u koju je smešten šestostepeni TCT.

On će u Giulietti biti dostupan sa benzinskim i dizel agregatom, odnosno sa 1.4 MultiAir turbo benzincem i 2.0 litarskim JTD motorom. Giulietta sa 1.4 turbo benzincem i TCT menjačem do stotke stiže za 7.7 sekundi, a uz bolje ubrzanje do 100 km/h, ova Giulietta prosečno troši 5.2 litra goriva, što je za 0.6 litra manje nego sa klasičnim ručnim menjačem (emisija CO2 sada ne prelazi 121 g/km).

Najsnažniji dizel u Giuliettinoj ponudi takođe je dobio automatski menjač sa duplim kvačilom. Zahvaljujući njemu 2.0 litarski JTD sa 170KS do stotke ubrzava za 7.9 sekundi i uz smanjenu potrošnju koja sada iznosi 4.5 litara na 100 km. Uz bolje ubrzanje i pad potrošnje, Fiatov TCT je Giulietti doneo i smanjenje emisije CO2 koja sada ne prelazi 119 g/km.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novitec Alfa Romeo Giulietta sa 261KS

novitec%20giulietta%201.jpg

Novitec, specijalista za doradu italijanskih automobila, sada vlasnicima Alfa Romea Giuliette nudi tjuning paket koji podrazumeva pojačanje motora, modifikaciju ogibljenja, novi sportski izduvni sistem i doterani izgled.

Što se motora tiče, Novitec paket za 1.4 litarski benzinac podrazumeva pojačanje sa serijskih 120KS na 141KS, turbo sa 170KS sada razvija 195KS, motor u Giulietti QV je umesto fabričkih 235KS dobio 261KS (ubrzanje do 100 km/h traje 6.5 sec, najveća brzina 251 km/h), a pojačani su i dizelaši. Konkretno, 1.6 JTD sa 105KS je dobio još 15KS, sledi 2.0 litarski dizelaš koji ima 160KS (umesto fabričkih 140KS), dok je verzija sa 170KS osnažena na 195KS.

novitec%20giulietta%20111.jpg

novitec%20giulietta%2011.jpg

Aerodinamički paket sadrži prednji spojler, set pragova i izmenjeni zadnji branik, dok su novi točkovi od 20 inča.

novitec%20giulietta%201111.jpg

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...