Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Alfa Romeo Giulietta

Recommended Posts

Alfa-Romeo-Milano-1.jpg

Ni Alfi nije uspelo da sačuva tajnu izgleda svog novog hatchback modela Milano (bar što se tiče prednjeg dela). Naime, nakon onih jučerašnjih špijunskih slika potpuno nemaskiranog Dacijinog SUV modela, evo i jedne špijunske fotografije toliko očekivane Alfe Milano.

Slika je krišom nastala na Alfinim proizvodnim trakama i prikazuje prednji deo ovog automobila koji zamenjuje dosadašnju, već prilično ostarelu Alfu 147. Kao što se i očekivalo, i za izgled Milana je inspiracija pronađena u atraktivnom sportskom modelu 8C Competizione.

kompletna vest - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Farovi ubiše u pojam, kao i na Mito-u.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja jesam malo umoran, ali meni ovo lici na mito sa 5 vrata...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mito mi je slatkis, ali ovo se raspada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo sad sam se probudio i ovako sanjivom meni ovo otpozadi lichi na scirocco.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U svakom slucaju treba videti ovaj auto uzivo :( ,ali po prvim slikama,stara i li cak restilizovana 147-ica,pa cak bi se usudio da kazem i 145-ica su bile vise alfa nego ovo,sto znaci orginalnije,agresivnije i ukupno lepse :thumbup: .

Prvo: prednji deo,sa ovim cheap-look farovima :sick: i zaobljenim ivicama otvora spojlera :cry: ,da nema alfine resetke i znaka,kao da je skinut sa nekog koreanca ili jos gore kineza :shock: .

Drugo: sam bok automobila je takodje izgubo dosta ostrine,koju su imale 147 i 145,mada je bok po meni i najlepsi deo ovih kola :happy: .

Trece: sto rece Manfred zadnja svetla su definitivno oblikom inspirisana Shirokom ili novijim audujima,A4 naprimer.a to priznacete ne lici na alfe iz proslih vremena i nije nimalo orginalno :veryangry:,mada i brera kupe ima slican oblik stopaljki,bez ovog kruznog dela na kraju stopa,pa da se tesimo da su ih odatle pozajmili :hope: .

Ali opet na kraju kazem treba videti auto uzivo :yes ,i onada ce svako moci zaista da kaze da li je to 100% Alfa ili samo 30-40% kako se meni,nazalost cini.

Edited by mik

Share this post


Link to post
Share on other sites

cMari.jpg

cMhVJ.jpg

Sledce godine stize nova Alfa 149 imace dva motora od 1400 kubika od 120 i 170 ks jaci je multier; zatim motor od 1742kubika sa direktnim ubrizgavanjem i 230 ks sve benzinci.Od dizelasa 1600 sa 105 ks,1956- 140 ks i 1956-170ks svi motori su sa dva bregasta vratila osim multiera koji je sa jednim.Vesanje mu je napred skoro isto kao kod fiat brava dok je pozadi oslanjanje sa tri ramena,dva poprecna i jedno uzduzno ustvari uproscen multilink sa Minija.Posto je Mini pod BMW-om a ovaj u saradnji u razvoju gradskih vozila sa fiat grupaciom prvenstveno za javnost sa alfa romeom (jer fiat smatra za narodni brend kao wv)onda i necudi ovaj transfer tehnologije.I novi model u bivsoj Zastavi sad dal uno ili inocenti bi trebao da ima Minijev odnosno BMW-Krajslerov motor od 1600 kubika i 115 ks.Ova alfa ce imati i manjetino kao u Ferariju i menjac sa dvostrukim kvacilom. :unworthy::thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ova crvena je vec nesto :happy: ,lepsa je od one bele :sick: sa pocetka posta,prvenstveneo zbog zacrnjenih farobva i izbacivanja kich ledova iz istih,takodje je mnogo lepsi prednji branik,sa hromiranim delovima,silver grilom,a posebno mi se dopada zadnj difuzor :devil: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

...na ovoj crvenoj nešto nije ok... Možda i nije prava slika.

Npr. zadnja vrata joj se otvaraju preko klasične brave, a na beloj koja je slikana u proizvodnim halama se lepo vidi onaj Alfin sistem sa ''skrivenom bravom'' za otvaranje zadnjih vrata...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je Alfa taj sistem otvaranja brave zadnj. vrata u prozoru :stuart: ,eliminisala cim ga je Seat,koji im je i preuzeo glavnog dizajnera,iskoprao,na Leonu,pa tako te brave nema od zadnjeg restajlinga 156,koji je uradio Djdjaro.

Inace i meni je to bilo interesantno i orginalno :yes ,dok ostali to nisu poceli da kopiraju :veryangry: ,a evo i najsvezije kopije,tih skrivenih bravica,koje su na 156-ici bile jos pre 10 godina :whistle: :

pFWrr.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

prestali nakon kopiranja ideje ili ne, ali cinjenica je da je ta brava sakrivena na ovim modelima iz fabrike a na crvenom nije...ko ce ga znati...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mislim da je Alfa taj sistem otvaranja brave zadnj. vrata u prozoru :stuart: ,eliminisala cim ga je Seat,koji im je i preuzeo glavnog dizajnera,iskoprao,na Leonu,pa tako te brave nema od zadnjeg restajlinga 156,koji je uradio Djdjaro.

Inace i meni je to bilo interesantno i orginalno :yes ,dok ostali to nisu poceli da kopiraju :veryangry: ,a evo i najsvezije kopije,tih skrivenih bravica,koje su na 156-ici bile jos pre 10 godina :whistle: :

pFWrr.jpg

Honda je to dovela do savrsenstva - oni su uspeli da sakriju cela zadnja vrata :D Neko vreme nisam uopste ni znao da civic ima 5 vrata ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Budući Alfin adut trebalo je da ponese ime Milano, ali nesuglasice sa Alfinim radnicima mogle bi dovesti do oživljavanja naziva Giulietta.

Naslednik već ostarele 147-ice pod oznakom Milano izazvao je pravi sukob na relaciji rukovodstvo-radnici italijanske marke. Naime, Alfini radnici u Milanu protive se da novi model ponese ime tog grada, a glavni razlog je činjenica da se pogon u Milanu gasi nakon 99 godina rada. Sada su se u Alfi, odnosno u Fiatu okrenuli oživljavanju naziva Giulietta, a koje će zaista ime poneti novi Alfin model trebalo bi da saznamo već na skorašnjem Bologna Motor Showu gde bi, prema nezvaničnim informacijama, Milano / Giulietta trebalo da doživi svoj debi.

kompletna vest - Auto Blog

alfa%20Giulietta01.jpg

Naslednik već vremešne Alfe 147 (predstavljena inače 2000. godine, osvojila titulu Evropskog automobila za 2001.) je konačno pred nama, ali ipak ne nosi ime Milano.

Kako bilo, Alfa će premijeru svog novog modela Giulietta održati tokom 2010. kada se obeležava i 100 godina postojanja ove italijanske marke, koja je od 1986. godine u vlasništvu Fiata. Premijera Giuliette će doduše biti održana na Salonu u Ženevi (od 4. do 14. marta 2010.), dok će se 100-godišnjica (sa velikom paradom istorijskih i aktuelnih modela) proslaviti 24. juna.

U paleti motora će se u početku naći četiri agregata; dva benzinca i dva dizelaša. Benzinci su 1.4L sa 120KS i 1.4 MultiAir Turbo sa 170KS, a što se dizel motora tiče, kupcima će na raspolaganju biti 1.6 JTDM sa 105 konja i 2.0 JTDM sa 170KS.

alfa%20Giulietta02.jpg

Sredinom sledeće godine se očekuje i top model sa 1.8 litarskim turbo benzincem koji će razvijati 230KS, kao i 2.4 JTDM sa 200KS. U ponudi će biti manuleni menjači sa 5 i 6 stepeni, kao i Alfin novi menjač sa duplim kvačilom, Alfin DNA sistem (sa Normal, Dynamic i All Weather modom), Q2 diferencijal, Start & Stop sistem...

Auto je inače dugačak 435 cm, širok 180 cm, visok 146 cm, dok mu međuosovinsko rastojanje iznosi 263 cm.

alfa%20Giulietta03.jpg

Prema ranijim informacijama, u osnovi će postojati dve verzije, i to Progression i Distinctive, ali uz mogućnost doplate za tri paketa opreme (Junior, Sport i Sprint), namenjenih većoj individualizaciji vozila. Već i osnovni Progression podrazumeva Alfin DNA sistem, klima uređaj, Start & Stop sistem, radio CD/MP3 i zadnji spojler, dok Distinctive na sve to dodaje i alu točkove od 16 inča, kožni volan, aluminijumske detalje u kabini, hrom kit na eksterijeru, svetla za maglu i el. podizače zadnjih stakala.

Ukupno će biti na raspolaganju sedam različitih alu točkova (od 16 do 18 inča) i devet boja za karoseriju (Bianco Ghiacco, Nero, Rosso Alfa, Argento Alfa, Grigio Magnesio, Grigio Antracite, Blu Profondo, Nero Etna i Rosso Competizione).

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko će kome - nego svoj svome!

Cela priča me potseća na davna vremena kada su se sva tri ključna proizvodjača (italijanska) takmičila sama sa sobom u istoj klasi, setimo se:

1. Fiat 1300 (1961-1967)

2. Alfa Gulia (1962-1978))

3. lancia Fulvia (berlina) (1963 - 1972)

Ali su cene bile bitno razlicite... Ovo su inače bila srećna vremena za italijanske porizvodjače, a u to vreme FIAT je bio najveći proizvodjač automobila posle forda (najveći evropski)!

Svidja mi se ova Alfa, liči mi na njihov pomalo "sirov" stajling (od uvek).. na momenat će vas potsetiti i na novog Bravo-a, novu Deltu... izgleda da imaju sistem za osvajanje tržišta. Ne bi veliki Serdjo pravio gluposti za "male pare"!

Share this post


Link to post
Share on other sites

A bre, vama niko da udovolji :lol:

Meni se i 147-ca sviđa ali ovaj je odličan, dobro prednji deo nije baš najlepši ali preživelo bi se, ali je zato zadnji deo fenomenalan, baš po mom ukusu, odradili su ga za 11/10, extra.

OĆU jedan :heart:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iako vozim lanciu , alfa mi je najomiljeniji auto i najlepsi ubedljivo a o zvuku njihovih motora ne treba pricati. Po meni poslednje prave alfe su 147 i 156, mada su mi najreprezentativniji 155 i 164, taj dizajn kockasti mi je najbolji i najagresivniji. 156 je i dalje prelep, 159 su usrali sa motorima i performansama a mito i nova djulijeta.... su mi ne znam ni sam.. vishe pichkasti nego agresivci....na zalost..Izvinite na psovkama ali morao sam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...