Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  

Recommended Posts

Moras biti svestan da motor sa agreatima znaci sa pratacim delovima na motoru. Tu jos fali ECU, imobilajzer,cipovi kljuceva,instalacija,hladnjaci,intercooler,creva i cevi klime,creva servo pumpe,poluosovine. Sve nabrojano ne pasuje sa 2,0 20V. Taj auto ne moze da se carini ni na jedan nacin.

ok za 2.0 20v a na moju themu?

Na tvoju temu moze sve osim instalacije i ecu-a

? :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

danas sam narucio a sutra ili prekosutra mi stizu turbina sa izduvnom granom i komplet usisna grana sa one 'famozne' kape iz osecine. Nije da mi je sve to preko potrebno ali rekoh sebi da kupim to zlu ne trebaalo... nisam siguran ni da cu ih ugradjivati u skorijem periodu ali neka se nadje. Jednom prilikom cu da 'iznenadim' moju staru... :thumbsup:

Koliko si platio to sve

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo bas mi je veceras u servisu bila musterija kojoj sam na themi 16 valve VIS umesto vis usisa ugradio usis sa kape turbo

auto radi extra i nema nikakvih problema cak sta vise auto bolje ubrzava i ima vecu snagu a kako nemojte me pitati ali tako je, ide bolje i vuce bolje...

a evo i kako to izgleda

24022011131.jpg

24022011132.jpg 24022011133.jpg

a evo i koliko ima mesta izmedji pozarnog i usisa

24022011134.jpg

24022011135.jpg 24022011136.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

bese bila najbolja u Srbiji :thumbsup:

A sad 'lider u regionu'!!

extra

Edited by gasha

Share this post


Link to post
Share on other sites

prepakivanje usisa?

nije bilo skupo, tacno ne mogu da se setim ali negde oko 30ak eura + usis 50

Edited by lancia

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisam hteo da dam vise od 50 evra i covek se slozio... kaze dizne dobre. Jedino sam mislio jos da mi posalje i onaj deo gde je leptir sto se sarafi na granu (ne znam strucan naziv). Imam ja to ali zllu netrebalo... :thumbsup:

e da poslao mi i lamda sondu. Nadam se da imam to na themi... :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

odlicno si prosao, samo dizne vrede 40 evra :thumbsup:

inace taj leptir gasa ne pase na themu jer je manji obim cevi na koju dolazi crevo sa protokomera

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisam puno zagledao ali mi se cini da je po gabaritima ova turbina manja nego ova sto mi je na temi. Mozda je to logika manja turbina manja inertnost (manja turbo rupa jer je turbina laksa i manja i lakse se pokrece), videcu kada namontiram. Planiram da uzmem jos neke stvari ali ne znam da li pasu na moj auto, kao na primer protokomer? Kada skpim sve sto sam planirao oticu kod nekog majstora da mi sve izmenja i onda cu znati kakav auto vozim. Znacu da sam zamenio senzor polozaja radilise,bregaste,step motor,izduv,usis,termoprekidac i jos neke sitnice i komotno cu otici i na kraj sveta sa autom. Ovako nikad ne znam sta je onaj pre mene menjao,sklapao,improvizovao... Zadovoljan sam za sada ali cim bude para idemo dalje. Nadam se da me iskusni majstori mogu posavetovati sta jos da nabavim ,a potencijalna je slaba karika...hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juce sam oterao auto kod majstora da mi omoguci da iz kabine direktno palim ventilator... Znam da to nije to i da treba termoprekidac da odradi svoje, ali vec duze vreme pokusavam da nabavim odgovarajuci hladnjak za auto i nikako da ga nadjem a ovaj moj ima mikro malu rupicu koja nikako da se sredi! i sve super dok ne nagura temperaturu do nekih 90 stepeni. a onda pocinje da pusta antifriz i paru. Sve u svemu sistem nije tip top i nije mi bas merak da vozim u rezimu stani kreni sa takvim problem (rizik od gubitka rashladne tecnosti, :welcome: pregrevanje...) . ovako cu se truditi da ga drzim tu do 90 stepeni i to je to, a kad nabavim hladnjak sve ce ponovo biti 100%!

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ljudi moji svakim danom sve vise spoznajem kakve automobile vozimo. Danas sam sa kolegom sa posla isao nekih 300-tinjak km njegovim kolima. Hteo je malo da mi se pohvali kakvu je makinu kupio nedavno . U pitanju je audi 90 20v mislim da je oko 160 ks petak. Da krenem od kabine: Glavu sam izuljao o plafon, skroz sam se zavalio u sediste ali vrat i glava su mi otpali. Auto je trom za moje poimanje 160 konja. sve u svemu razocarao sam se u ovaj auto a svoj sam jos vise zavoleo!! :heart:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosli utorak je odradjen mali servis! zamenjeno ulje (selenija 20k), filteri vazduha ,ulja i goriva. U sredu otisao na more (630 km) i sinoc se vratio. Malo me zabrinulo ,kada sam gledao ispod auta, to sto na onom nosecem delu zadnjih tockova ima bas dosta duboke rdje. Sve mi se cini da bi se to moglo i menjati. Zanimljivo je da je to jedino mesto gde ima rdje. Ostalo je kao iz fabrike. Delovi za servis su me kostali 5800 din.Poz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nastavljam sa pisanjem postova u nadi da ovo neko cita... Imam jednu nedoumicu vezanu za auto. Naime,pre i za vreme puta na more i nazad, bukvalno u prazan rezervoar sam u oba pravca nasuo tacno 100 goriva. Do sada sam presao tacno 1220 km i kazaljka je daleko u crvenoj zoni i svakog casa ocekujem da mi nestane goriva (u gepeku sam obezbedio 3 litre za rezervu). Kada sam isao do mora u duzini od nekih 450 km sam vozio auto putem i to non stop oko 100-110 km/h. U povratku nisam spustao ispod 140 km/h. Ostalih 320 km je bilo regionalnim putevima bez cimanja i nepotrebnog ubrzavanja i kocenja. Klima nije radila u opste. Po svemu do sada prosecna potrosnja je bila 8,2 litra/100km!!! Verujem da cu preci jos 30 km dok ne ostanem bez goriva i to moju potrosnju smanjuje na , za mene prosto neverovatnih, 8 litara na 100km!!!! Da li je ovo moguce? Naisao sam na prospekt gde kazu da prosecnim kretanjem od 90km/h potrosnja je 6,4l , zatim pri brzini od 120 km/h 8,4l a u gradu 10,2l. sve u svemu ja sam presretan!!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Edited by gasha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čitaju ljudi, ništa se nemoj plašiti...vidiš da tema ima preko 3.500 pregleda... :whistle: ...jedino ti ništa posebno ne pitaš, već se hvališ :D , kao npr. sada sa potrošnjom... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ih hvalim!! Pa ja zbog svega ovoga 'dizem u nebesa' kompletnu italijansku auto industriju! Ziveli :clap:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juce sam zagledao gepek auta tj.onu pregradu na desnoj strani. U njoj drzim kojekakve sitnice i vidim da mi je to sve nekako vlazno. Pogledam ja to malo bol;je i otkrijem one klapne skroz nisko, cini mi se da su te klapne negde kod zadnjeg blatobrana i predpostavljam da je to razlog vode koju sam tu zatekao. Tu sam zatekao i jedan veliki dzek (kao za stampac) koji je dosta korodirao valda od te silne vlage. Od cega je taj dzek? Gore iznad klapne sam nasao neki kanapcic koji kada povucem na dole on se sam polako vrati u prvobitnu poziciju. Da li je on mozda zaduzen za zatvaranje tih klapni kroz koje mi ulazi voda? pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...