stefankmn 164 Posted July 24, 2014 skidaj onu veliku plastiku pa pogledaj da nisu spale makaze , meni se to desilo pre 2 meseca , samo sam ubo nazad na leziste i vratilo se u normalu , samo nije to resenje , pitanje je kolko ce drzati , meni za sad jos drzi lepo Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 24, 2014 Pogledaj da se nije olabavila poluga na motoru brisača. Uradi to što pre da ne sjebeš nutove na motoru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted July 26, 2014 Krenuo da skinem makaze sa motorom I skinuo. Konstatovano da je nut na motoru oblaznuo malo. Skinuo sam I vratio zategao kako treba I sad ne mogu da pogodim u kom polozaju da namestim makaze a da pritom ne zaglave na pozarni zid. Komplikacija u PM. Nisam trebao da skidam sam kad sam glup!;-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 26, 2014 Će platiš kafu da ti namestim ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted July 26, 2014 Provalio sam kako! Skinuo sam poluge sa jabucica I ukljucio da se namesti motor u pocetni polozaj I posle vratio poluge. Medjutim opet mi krece iz gornjeg polozaja! Moze biti da je nut bas propao pa opet dok namestam oblazne uprkos tome sto sam nut na motoru sivonjski zasrafio. Ako sam u krivu molim objasnjenje! Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted July 26, 2014 Ce platim I kafu I pivo ako resimo problem! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 26, 2014 Ovako treba da stoje poluge kada je motor brisača u početnom položaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted July 26, 2014 hvala prijatelje! medjutim ovaj motor odnosno makaze i nosac motora uopste nije isti kao na novom Bravu! Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted July 26, 2014 upravo taj!rece da ima problem sa nutom! bem li ga da to moze da bude problem da mi samo u gornjem polozaju drzi brisace.malko mi nelogicno.tripujem da je u pitanju nesto drugo. unutra u motoru su kontakti i mast bili ko novi. sto se tice elektronike i ona postoji u motoru. neki kondenzatorcic i stampana plocica! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 27, 2014 Obmotaj malo izolirke ili foliju itd oko nutova i zaglavi polugu. Ne bi trebalo da proklizava.Čim možeš brisače rukom da pomeraš znači labavo negde. Inače oni imaju foru da rade šta im padne na pamet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted July 27, 2014 Kako mislis imaju foru da rade sta im pada napamet? Drugar mi kaze da ima u motoru neki reostat ili tako nesto koji hoce da rikne pa onda pobrljavi. Sve tripujem da nije kod mene problem sa osovinom motora I nutovima! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 27, 2014 Na Rendži me je zezao. Očistio točak, proverio ga, menjao releje i opet je stajao gde god mu dune. Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted July 27, 2014 I sta si uradio? Promenio motor I posle bilo sve ok? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 27, 2014 Motor sa starog prodao. Tako ga terao do prodaje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted July 28, 2014 Imam ja motor od brisaca da prodam ! Motoric je sa polugama al jedna poluga ispada, inace motor radi sigurno dobro! Meni je na proslog stila ispala ta poluga. Ja ludak kupim ceo motor al kad sam otisao kod majstora on mi zameni samo polugu jednu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted July 28, 2014 Nisu isti motori na Stilu I na Bravu. A ni makaze nisu iste! Da jeste pazario bi! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted July 28, 2014 Ok kolega. Pa sto i motoric promenise ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted July 28, 2014 Namestio Ivane kao na slici I opet pocinje sa kontra strane. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted July 28, 2014 Ti probaj da drzis brisace a neko nek okrene auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted July 28, 2014 Da znas Jankovicu! To jos nisam probao! Elem: slika koja predstavlja makaze I motor sa Brava potvrdjuje samo da su to delovi sa Brava I poziciju kad vam brisaci stoje u gornjem polozaju I brisu na dole prema gore ( kao na DTM). Problem sam resio namestivsi ga kontra od slike. Pozicije sam zabelezio fotopreparatom pa cu vam obesiti slike da ako neko bude imao problem da ne lupa glavu kao ja. Hvala Ivane na pomoci I tvojoj dobroj volji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted July 28, 2014 Meni DTM zamalo pre 10 godina da otfikari prste dok sam držao makaze u rukama i gledao da rešim DTM položaj. Majstori kažu mora motor da se otvara okreće i ko zna a u stvari poluga kontra nameštena. Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted July 28, 2014 kontra prijatelju nego sta! Motor vrti samo u jednom smeru i nikada kontra! Apsolvirao sam brisace ko integrale! Quote Share this post Link to post Share on other sites
djsami 0 Posted September 15, 2014 Pozdrav ljudi..imam naravno problem sa brisacima..naime brisaci rade perfektno ali kad ih iskljucim ne odu u pocetni polozaj vec ostanu na vrhu soferke i posle kad opet ukljucim krecu odatle i tu opet staju...znaci sad im je pocetni polozaj na vrhu soferke.i sto me najvise buni kad ih ukljucim prvo krecu na dole pa se vracaju...da li neko ima resenje?Hvala unapred. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 15, 2014 Stisneš pri dnu strane broj 5 i sve će ti se kasti. Quote Share this post Link to post Share on other sites