FAS Goran
neshaoct

Maserati Quattroporte

Maserati Quattroporte vs Mercedes S klase

Šteta što nije isti čovek provozao oba auta, tada bi najbolje uporedio.

Na testu im je bio najjeftiniji Quattroporte sa V6 dizelom, i S500 sa V8 benzincem sa oko 100 KS više od Maseratija.

Ako bi se svih malo jače od 20 minuta videa spakovalo u jednu rečenicu, onda:

ko hoće uglavnom da se vozi pozadi, tj. da ima šofera, treba da uzme S klasu, a ko hoće ponekada da uzme volan u ruke, onda Maserati. Pruža bolji utisak u vožnji, daje više sportskog osećaja.

Uz sve to, kad se već daju tolike pare, nekako je bolje da se čovek malo izdvoji od konfekcije i ne bude samo još jedan u moru S klase, nego da se vozi u Maseratiju, plus što Quattroporte izgleda jedno 126 puta lepše (lični utisak) od S klase. :thumbup:

Ako bi se svih malo jače od 20 minuta videa spakovalo u jednu rečenicu, onda:

ko hoće uglavnom da se vozi pozadi, tj. da ima šofera, treba da uzme S klasu, a ko hoće ponekada da uzme volan u ruke, onda Maserati. Pruža bolji utisak u vožnji, daje više sportskog osećaja.

Bas laska kad me Autogefühl citira :smoke:

Zaista ne bih voleo da sam na mestu nekog ko mora da se bira izmedju ova dva savrsenstva :laughing: :laughing:

Ako bih birao iz pozicije vozaca glas ide za Maserati,ako bi mene vozili :w00t: onda mercedes ;)

Maserati Quattroporte facelift

maserati%20q%201.jpg

Kako pišu Vrele Gume, aktuelni Maserati Quattroporte u prodaji je već tri godine i italijanski proizvođač priprema uobičajeno ''osvežavanje'' svoje prestižne limuzine. Nedavno su u Švedskoj napravljene fotografije prototipa ove limuzine tokom ispitivanja u zimskim uslovima. Na prototipu, kako stoje stvari, još nisu primenjena sva dizajnerska rešenja koja će se naći na restilizovanom modelu, budući da bi serijski model trebalo da dobije novi izgled prednje maske, sa redizajniranom rešetkom i prednjim svetlima. O osveženom modelu Quattroporte se još uvek vrlo malo zna. Tako za sada još uvek ne znamo u kojoj meri i kako će biti izmenjen enterijer. Očekuje se da motorizacija neće biti značajno menjana, osim uobičajenog blagog poboljšanja performansi ili smanjenja potrošnje goriva. Što se palete motora tiče, u obzir dolaze sve opcije, od trolitarskog V6 dizela do 3.8-litarskog biturbo V8 sa 530 ks. Očekuje se da ''fejslift'' Maseratija Quattroporte bude predstavljen tokom 2017. godine.

preuzeto sa - Auto Blog

Facelift

2017-maserati-quattroporte_1.jpg

2017-maserati-quattroporte_2.jpg

2017-maserati-quattroporte_3.jpeg

2017-maserati-quattroporte_4.jpg

2017-maserati-quattroporte_5.jpg

2017-maserati-quattroporte_6.jpg2017-maserati-quattroporte_7.jpg2017-maserati-quattroporte_8.jpg2017-maserati-quattroporte_9.jpg

2017-maserati-quattroporte-facelift-is-12017-maserati-quattroporte-facelift-is-1

2017-maserati-quattroporte-facelift-is-12017-maserati-quattroporte-facelift-is-12017-maserati-quattroporte-facelift-is-12017-maserati-quattroporte-facelift-is-1

THE NEW QUATTROPORTE: RESTYLING AND RANGE STRATEGY FOR A NEW PRODUCT EXPERIENCE

The flagship Maserati model is relaunched with an exterior restyling, further refinement for the interior and additional high-tech features. A new range strategy is launched with the introduction of the GranLusso and GranSport trims.

Modena, 13 June 2016 – After three and a half years of unprecedented success in the international markets, the Quattroporte has undergone a substantial restyling that accentuates its elegance without altering its signature Maserati personality.

The restyled Quattroporte, representing the quintessence of Italian sport saloons, will be available from June 2016 and is destined to continue a success story that started in 2013. Since its initial launch, the iconic Maserati flagship model has been delivered to over 24,000 customers in 72 countries.

The exterior of the restyled Quattroporte is recognisable with a new bumper design with matte black profile at the front and the matte black extractor at the rear. The front grille is more pointed and imposing, and it introduces new vertical chrome elements that contrast with the deepness of the shark nose effect. Other distinguishing details of the new Quattroporte are the matte black side skirts and the exterior mirrors, which have been slightly restyled to incorporate new technical elements.

An electrically adjustable Air Shutter has been fitted in the front grille between the air vents and the engine’s radiator. The Air Shutter provides optimal control of the engine’s fluid temperature and, together with the optimization of the new front and rear bumpers, air conveyor and flat bottom, improves the aerodynamic drag of the car by 10%.

The improvements to the interior were introduced to enhance the purity of the model by underlining only the functional parts. This takes place through the clean integration of the new interface elements with the infotainment area and tunnel console.

Specifically, the redesigned central dashboard now accommodates a capacitive high resolution 8.4” screen with multi touch function.

This area is now characterized by a continuous technical element that integrates the screen, new climate control and new drawer in a single seamless design, emphasizing the pure volume composition typical of the Quattroporte.

The central, lower console has also been redesigned and now features a rotary control for volume and function control, a new lid and phone storage compartment. The stylistic approach to these functional elements permits a minimalist design approach for the centre of the dashboard.

The new infotainment system is compatible with both the Apple CarPlay and Android Auto smartphone mirroring functions.

A new package of Advanced Driver Assistance Systems is available as an option in the new Quattroporte. It includes Adaptive Cruise Control with Stop&Go, Lane Departure Warning, Forward Collision Warning with Advanced Brake Assist and Automated Emergency Braking. An additional new Surround View Camera is available as an option in combination with the Driver Assistance package.

All Quattroporte cars are now equipped with an Air Quality Sensor, a feature that substantially improves comfort levels for the occupants on-board. This system combines an intelligent sensor and a signal analysis system that calculates the external pollution levels and prevents polluted air and toxic gases from entering the cabin. 

GranLusso and GranSport, two distinct new worlds.

Since its beginnings Maserati has represented the perfect blend of luxury and sportiness thanks to its race-bred engineering. 

With the restyling of the flagship Quattroporte, Maserati launches a new range strategy to offer its highly discerning clientele the additional choice of two unique trim options that emphasize the two key pillars of the brand’s DNA: GranLusso and GranSport.

The two highly distinctive trims are available as an upgrade for all Quattroporte V6 powertrain versions (Quattroporte Diesel and Quattroporte S). Both trims will be priced at the same level across the range.

The top of the range version, the Quattroporte GTS, which features the twin-turbo V8, will be available exclusively with either the GranLusso or GranSport trims as part of the standard equipment.

Each trim level was conceived to meet the needs of customers that seek a distinctive and unique product in the executive saloon segment.

GranLusso and GranSport are immediately recognisable thanks to their distinct exterior design and unique interiors.

GranLusso trim

The GranLusso trim reinterprets the concept of luxury in a race-bred engineered luxury saloon by enhancing the exterior finish and improving in-cabin comfort for driver and passengers.

It offers a higher level of luxury using exclusive materials and special features in the finest tradition of Italian craftsmanship.

GranLusso is distinctive for a new front lower fascia design with an elegant floating bridge element and a delicate spoiler, detailed by the chrome bumper finish and the body colour bumper profiles. The profile incorporates side skirts, while on the rear the look is even cleaner, characterized by a sculptured retroreflector and a body coloured spoiler; the exterior look is completed by 20” Mercurio rims and black painted brake calipers.

In the cabin, the soul of the GranLusso is epitomised by the Ermenegildo Zegna Edition interior that features a patented silk fabric, unique in the industry, on the seats, doors, headliner and sun visors; the seat tailoring details and the label behind the sun visors make this version unique and exclusive.

The cabin ambience is further refined thanks to the exclusive open pore Radica wood on the dashboard and the leather steering wheel with wooden inserts. The trim integrates comfort-oriented equipment like the power foot pedals, the electric rear sunblind, the four-zone air conditioning, the heated rear seat and the extended keyless entry.

GranSport trim

The GranSport trim underscores the sporty character of the Quattroporte while enhancing the aggressive appearance of the car. Thanks to new exterior design cues and interior content that reflect the legendary racing heritage of the Maserati brand.

On the front of the Quattroporte GranSport, the dedicated restyling for the centre and side air intakes improves the cooling function while showcasing an aggressive front area. The lower fascia is linked to the grille with aerodynamic inspired splits. The back is characterized by an evident composition between a centre fuselage and two side pockets that focus the attention on the exhausts. An aggressive black piano spoiler completes the rear view.

The Quattroporte GranSport is fitted with 21” Titano rims and features a glossy black finish on the bumpers, red brake calipers and blue inserts in the front Trident and side Saetta badge as well as blue Tridents on the wheel centres. As an option, the front grille of the GranSport can be ordered in a glossy black finish.

The interior of the Quattroporte GranSport includes redesigned front and rear seats, with their sculptured profiles, to improve sporty driving performances while a new sport steering wheel, in carbon fibre or full leather, creates a strong identity.

Thanks to the high gloss Piano Black wood trim on the dashboard, the brand new sport seats, the sport steering wheel fitted with aluminium gearshift paddles and the stainless steel sport pedals, the interior of the Quattroporte GranSport guarantees a truly sporty experience.

A further opportunity for customization is available in the form of the optional Exterior Carbon Pack for the GranSport trim, to further enhance the sporty exterior. This pack features external mirrors, door handles and b-pillar cover plus the profile of the front bumper in carbon fibre.

Engine-wise, the Quattroporte remains faithful to its traditions with a very wide range of engines and transmissions starting with the Quattroporte GTS, powered by the immense 530 hp 3.8 litre Ferrari-produced V8 Twin-Turbo with rear wheel drive, capable of a peak torque of 710 Nm and able to propel the car to 310 km/h, accelerating from 0 to 100 km/h in a mere 4.7 seconds.

The Quattroporte is also available with the 410 hp 3.0 litre Ferrari-produced V6 Twin-Turbo, with rear wheel drive, the Quattroporte S. At the top of its class with 550 Nm of torque and the 286 km/h top speed, accelerating from 0-100 km/h in 5.1 seconds.

The range is completed by the Quattroporte Diesel; equipped with a 3.0-litre V6 Turbo, it delivers 600 Nm of torque with 275 hp, retaining a top speed of 252 km/h and a quick 0-100 km/h figure of just 6.4 seconds.

All versions of the Quattroporte are fitted with state-of-the-art ZF eight-speed automatic transmission and electronically-controlled Skyhook shock absorbers; with an ideal 50:50 weight distribution and an extensive use of aluminium in the chassis, body and suspension, performance and comfort are again unparalleled.

The New Quattroporte. By Maserati.

Exterior restyling
Cx improved by 10% with the adoption of electric Air Shutter
New GranLusso trim with individual contents
New GranSport trim with individual contents
New infotainment system with high resolution 8.4” capacitive touch screen
Redesigned central console with rotary knob
Standard Air Quality Sensor on all versions
Advanced Driver Assistance Systems optional package
Adaptive Cruise Control with Stop&Go
Lane Departure Warning
Forward Collision Warning with Advanced Brake Assist
Automated Emergency Braking
Surround View Camera
New Electronic Parking Brake
3.8 V8 petrol version with increased top speed (now 310 km/h)
3.0 V6 petrol version with increased top speed (now 286 km/h for S version)
3.0 V6 diesel version with increased top speed (now 252 km/h for 275 hp - 242 km/h for 250 hp)

The new Quattroporte MY17 is now available to order in the UK, with pricing as follows:

NEW QUATTROPORTE    VERSION    BASIC*    VAT    LIST
PRICE    OTR
CHARGES    OTR
PRICE**
Quattroporte
2,987 cc, V6 60°, 275HP, 600Nm    Diesel    £58,558.33    £11,711.67    £70,270.00    £240.00    £70,510.00
GranLusso
Diesel    £65,558.33    £13,111.67    £78,670.00    £240.00    £78,910.00
GranSport
Diesel    £65,558.33    £13,111.67    £78,670.00    £240.00    £78,910.00
Quattroporte
2,979 cc, V6 60°, 410HP, 550Nm    S    £68,370.83    £13,674.17    £82,045.00    £705.00    £82,750.00
GranLusso S    £75,370.83    £15,074.17    £90,445.00    £705.00    £91,150.00
GranSport S    £75,370.83    £15,074.17    £90,445.00    £705.00    £91,150.00
Quattroporte
3,799 cc, V8 90°, 530HP, 710Nm    GranLusso GTS    £95,866.67    £19,173.33    £115,040.00    £940.00    £115,980.00
GranSport GTS    £95,866.67    £19,173.33    £115,040.00    £940.00    £115,980.00

Fino podešavanje: Maserati Quattroporte za 2017.

Nakon tri i po godine i preko 24.000 prodatih automobila, Maserati je osvežio aktuelnu generaciju modela Quattroporte.

822716045575fe801f113e496135518_v4_big.j

Luksuzna limuzina koja je imala premijeru početkom 2013, zaslužna je za ekspanziju Maseratija nastavljenu lansiranjem modela Ghibli, iste te godine. Polovinom 2016, italijanski proizvođač predstavlja prvi redizajn modela Quattroporte.

1638560183575fe8024ebfa687603751_v4_big.

Kada je u pitanju spoljašnjost restilizovana je maska hladnjaka i prednji branik, koji je dobio naglašenije otvore za vazduh, pa automobil ima agresivniju pojavu. Izmene na zadnjem delu obuhvataju takođe branik, kao i difuzor. U Maseratiju tvrde da su unapređenja na eksterijeru poboljšala aerodinamičke karakteristike vozila za 10%.

412270154575fe802a5e28242237163_v4_big.j

Restilizovana je i komandna tabla, a kupcima je na raspolaganju multimedijalni uređaj sa velikim, 8,4 inčnim ekranom, opremljen Apple CarPlay i Android Auto sistemima povezivosti. Novi dizajn dobile su i komande klima uređaja, kao i donji deo središnje konzole između vozača i suvozača.

1657000456575fe803151f3492631442_v4_big.

Motorizacija je takođe unapređena. Slabiji, 3.0 litarski V6 obogaćen je sa dodatnih 20 ks, pa sada proizvodi 350 ks (257 kW), dok snažnija verzija istog agregata i dalje razvija 410 ks (302 kW). Oni koji se odluče za top model, kao i do sada mogu da računaju na 3.8 litarski twin-turbo V8, koji je napravljen u Ferrariju. Motor raspolaže sa 530 ks (390 kW), a maksimalna brzina automobila je 310 km/h.

2096936895575fe80370607483005313_v4_big.

U ponudi je i dalje 3.0 litarski V6 dizel motor sa promenljivom geometrijom turbo punjača, koji je dostupan u dve verzije - sa 250 ks (184 kW) i sa 275 ks (202 kW).

1371199584575fe803d0d4f211923883_v4_big.

Prodaja restilizovanog Maseratija Quattroporte počinje u junu, a kupci će moći da biraju između dva stilska paketa - sportski orijentisanog GranSport trima i za nijansu elegantnijeg GranLusso dizajna.

1755507394575fe80453ab7678604339_v4_big.

79312261575fe8048d04e312170097_v4_big.jp

1124051750575fe8053cd76821998076_v4_big.

410066104575fe8058beff011771897_v4_big.j

1946064639575fe805dc585689246866_v4_big.

izvor - b92.net

zza2601.jpg

Prolazio pored salona, a bilo mi glupo da ulazim unutra. Bila 3 komada, crni, bordo i sivi

1 hour ago, andreja.micovic said:

a bilo mi glupo da ulazim unutra.

Šta ima da ti bude glupo, saloni tome i služe da i mi možemo da stavimo nekada dupe :D u Maserati, Ferrari, ili šta već ima po belom svetu izloženo... :) 

2017. Maserati Quattroporte

maserati%20lev%201.jpg

Maserati na sajmu automobila u Parizu pored luksuznog SUV modela Levante prikazuje obnovljene verzije svojih limuzina Quattoporte i Ghibli, modelske godine 2017. Da se podsetimo. Maserati je aktuelnu, šestu generaciju modela Quattroporte prikazao u januaru 2013. godine na Salonu automobila u Detroitu, dok je do prvih kupaca u Evropi stigao u februaru 2013. U međuvremenu je ovaj luksuzni sedan prošao kroz manju restilizaciju, pri čemu se vizuelne izmene tiču doteranih branika sa mat crnim profilom, pa redizajniranog prednjeg grila sa hromiranim elementima, kao i restilizovanih retrovizora (treba pomenuti i poboljšanu aerodinamiku).

maserati%20lev%20111111.jpg

Promena ima i u unutrašnjosti, sa redizajniranim prednjim panelom, kao i infotainment sistemom sa 8.4-inčnim ekranom i Apple CarPlay i Android Auto kompatibilnošću. Kupcima su dostupni i novi opcioni paketi sistema za asistenciju koji podrazumevaju i adaptivni tempomat sa stop & go funkcijom, sisteme lane departure warning, forward collision warning sa advanced brake assist-om i emergency braking.

maserati%20lev%20111.jpg

U paleti motora su 3.8 litarski V8 twin-turbo sa 390 kW/530KS (ova verzija postiže maksimalnih 310 km/h), kao i 3.0 litarski twin-turbo V6 koji je sada za 15 kW/20KS snažniji nego ranije (sada 257 kW/350KS). Quattroporte sa 350KS od 0 do 100 km/h ubrzava za 5.5 sekundi i može do maksimalnih 270 km/h.

maserati%20lev%201111.jpg

V6 benzinac se nudi i u varijanti sa 302 kW/410KS, dok je onima koji preferiraju dizelaše na raspolaganju 3.0 litarski V6 agregat (ova varijanta ima i nešto veću maksimalnu brzinu nego ranije). Quattroporte se nudi i sa dva nova paketa, nazvana GranLusso i New GranSport, ali samo uz V6 motore. Ovi paketi su ''odmah prepoznatljivi po svom upečatljivom dizajnu eksterijera i jedinstvenim enterijerima''. Treba još reći da su dostupne i verzije sa pogonom na sva četiri točka. Quattroporte inače konkuriše modelima kao što su BMW Serije 7, Mercedes S klase i Jaguar XJ, a njegove dimenzije izgledaju ovako: dužina 5263 mm, širina 1948 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 3170 mm, a zapremina prtljažnika je 530 litara.

preuzeto sa - Auto Blog

Maserati u AGAP fabrici proizveo 100.000-ti automobil

maserati-quattroporte.jpg

Jubilarni automobil italijanske kompanije je limuzina Quattroporte u Gransport izdanju, a završio je u Kini.

Maserati je preživeo mnogo nemira u svom postojanju, ali kompanija je nedavno pokazala znakove života zahvaljujući novijim modelima kao što su Levante, Ghibli i Quattroporte. Zanimljivo, nedavno je proizvela svoj 100.000 automobil u Avv. Giovanni Agnelli fabrici u Grugliascu (tri godine nakon otvarnja postrojenja), a to je beli Quattroporte Gransport koji je uručen vlasniku u Kini. Reč je o mladoj vozačici, to je sve što su saopštili iz kompanije. Njen model je pokretan trolitrenim biturbo V6 benzincem koji razvija 345KS i 500 Nm obtnog momenta, što mu omogućava da od 0 do 100 km/h ubrza za 5.5 sekundi i da postigne maksimalnih 270 kilometara na sat. Činjenica da je ovaj Maserati isporučen kineskom kupcu nije strašno iznenađujuća jer je Kina najveće tržište za njihov model Quattroporte, a kompanija je prodala više od 12.000 vozila prošle godine. Poslednja brojka predstavlja 120-struko povećanje prodaje u Kini tokom poslednjih dvanaest godina.

preuzeto sa - Auto Blog

Maserati Quatroporte za 2019. godinu

Maserati-Quattroporte 1.jpg

Eminentna italijanska marka Maserati, čiji je zaštitni znak čuveni trozubac, za modelnu 2019. godinu revidirala je tandem sportskih limuzina Ghibli i Quatroporte.

Restilizovani Quatroporte je dobio novi odbojnik i preobilkovanu masku sa aktivnom rešetkom hladnjaka, čime je pored ulepšanog izgleda poboljšana i aerodinamika sa koefocijentom otpora vazduhu 0.28 Cd. Novost su i ''ful'' LED svetla sa tri režima rada za grad, magistralni put i auto-put.

187361-Maserati-Quattroporte 11.jpg

Eksterijer je osvežen i novom paletom boja (ukupno deset), dok unutrašnjost krasi redizajnirana ručica osmostepenog automatskog menjača, kao i unapređeni infotejnment sistem MTC+ sa ekranom od 8.4 inča sa jačom rezolucijom.

Maserati-Quattroporte 111.jpg

Dostupno je nekoliko pogonskih verzija, od standardne, preko sportske GTS, do luksuzne Gran Lusso sa dva komforna sedišta pozadi. Od pogonskih agregata u opticaju su beniznski motori sa twin-turbo tehnologijom, pa tako osnovni Quattroporte sa 3.0-litarskim V6 agregatom raspolaže sa 350 KS, snažniji Quattroporte S oslobađa 430 KS, dok top verzija Quattroporte GTS sa V8 motorom broji 530 KS.

Pored standarnog zadnjeg pogona, dostupan je Q4 pogon kod snažnijih verzija. Ljubitelji dizela nisu zapostavljeni jer je u ponudi i dalje 3.0-litarski ''naftaš'' sa 275 KS.

preuzeto sa - Auto Blog

Maserati Quattroporte Shooting Brake

maserati sb 11.jpg

Kreacija Britanca Adama Reddinga koji je na ovaj projekat potrošio 1.500 radnih sati.

maserati sb 1.jpg

Automobil je u Gunmetal Grey metalik boji, a tu su i el. otvaranje vrata prtljažnika, 20-inčni Mercurio alu točkovi, Nero kožni enterijer, piano black detalji, sedišta sa grejanjem, zadnja kamera...

maserati sb 111.jpg

Pod haubom je 3.0 litarski dizel motor.

maserati sb 1111.jpg

preuzeto sa - Auto Blog

Ostao u šoku kada su mu potvrdili da njegov Maserati deo elemenata deli sa Chryslerom, Dodgeom i Jeepom

maserati delovi.jpg

Vlasnik Maseratija Quattroportea je odlučio da sprovede zanimljiv ''eksperiment'' koji je zabeležio svojom kamerom i objavio na društvenim mrežama. On je naime odlučio da proveri koliko delova na njegovom Maseratiju je preuzeto sa jeftinijih modela iz FCA grupe kojoj pripada Maserati. Reč je jasno pre svega o Dodge, Chrysler i Jeep modelima sa kojima njegov Maserati, kako će u ovom videu saznati, deli poveći broj prekidača. Kako bi video bio uverljiviji, vlasnik je otišao u Chrysler/Dodge salon gde mu je jedan prodajni savetnik napravio analizu automobila i pokazao mu sve delove koje je moguće naći i na jeftinijim Dodge/Chrysler modelima. Tako je odmah po otvaranju vrata primetio da su prekidači identični onima na Jeepu i Dodgeu. Slična priča se nastavila i sa mnogim drugim prekidačima, a koliko je na kraju delova ''preuzeto'' sa ostalih modela FCA grupe pogledajte u videu:

Naravno, ovakvo nešto je gotovo uvek praksa kod velikih auto grupacija i jasno je da je krajnji cilj minimiziranje troškova. Tako se novac može usmeriti na razvoj novih tehnologija i motora. Ipak, jasno je da će nekim vlasnicima teško pasti činjenica da na automobilima koje su platili preko 100 hiljada evra imaju iste prekidače kao ''obični smrtnici''...

preuzeto sa - Auto Blog

=====

A, ja sam ostao u šoku, čitajući ovu vest, koliko glupih ljudi je u stanju da ima pare za automobile cenovnog ranga ovog Maseratija. Nešto debelo nije dobro u ovom svetu kad je raspodela bogatstva ovakva... :D:D 

Svi stavljaju sve i svašta, ovde se čudim liku koji je prišao toj temi kao da je otkrio Ameriku. :lol: Sve samo da dobije pregled na YT.

Šta da kažu vlasnici Lamborghinija kad unutra ''pipaju'' iste prekidače kao vlasnici Pola/Golfa, ili kad vozač bogatog vlasnika nekog Rolls Royce prepozna komponente unutrašnjosti iz starijih BMW automobila...ili, možda ''najgore'' prođe vlasnik Mercedesove A klase kad sazna da ispod haube ima motor kao u Dacia automobilima... :D 

Specijalni Maserati Quattroporte

195141-maserati-quattroporte 002.jpg

Maserati će na događaju Monterey Car Veek u Americi izložiti specijalne edicije nekoliko svojih modela. Tačnije, u pitanju su nova ograničena izdanja limuzine Quattroporte i SUV modela Levante, a koje odlikuju posebne opcije opreme i uređenja unutrašnjosti. Oba modela će privlačiti pažnju PELLETESSUTA enterijerom, sa Nappa kožom koja je isprepletena. Proces u osnovi imitira onaj kod tradicionalnih ručno tkanih tkanina, pri čemu je krajnji rezultat materijal za koji se tvrdi da je izdržljiv, lagan i ekskluzivan.

195142-maserati-quattroporte 001.jpg

Maserati za Severnu Ameriku najavljuje seriju od samo 50 ovakvih Quattroportea. To je posebno izdanje Quattroporte S Q4 GrandLusso limuzine sa Blue Sofisticato eksterijerom, plavim kočiom kleštima, kao i braon kožnim Zegna enterijerom. Cena za ovaj model nije saopštena, a isporuke se najavljuju za proleće 2020. godine.

preuzeto sa - Auto Blog

2020. Maserati Quattroporte Edizione Ribelle

maserati quattroporte rib01.jpg

Kako bi poboljšao prodaju, Maserati je na američkom tržištu spustio cene svojih automobila za modelsku godinu 2020, a istovremeno je predstavio i novu specijalnu ediciju. Tako je 2020. Quattroporte jeftiniji za 8.490 dolara u odnosu na 2019. model, a nova ograničena specijalna edicija se zove ''Edizione Ribelle'' u kojoj se nalazi 25 automobila Quattroporte. Automobili su u Nero Ribelle boji sa black chrome detaljima, 20-inčnim alu točkovima, crvenim kočionim kleštima, crveno-crrnim kožnim sedištima, detaljima od ugljeničnih vlakana i Harman Kardon audio sistemom.

maserati ghibli03.jpg

Cena za 2020. Maserati Quattroporte Edizione Ribelle je 120.985 dolara. Od marta će biti dostupan i GT Sport paket sa kojim će Maserati modeli vizuelno biti još agresivniji. U paketu su doterani GT Sport prednji i zadnji deo, novi alu točkovi, kočiona klešta u crnoj, crvenoj ili plavoj boji, kao i high gloss piano crno drvo.

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Za volanom Maseratija Quattroporte GTS

3.8 V8 BiTurbo sa 530 konja i 710 Nm obrtnog momenta.

Pogon je pozadi, do stotke stiže za 4.7 sekundi, maksimum je na 307 Km/h:

Snimljen Maserati Quattroporte facelift

202449-maserati q 02.jpg

U nastojanju da zadrže interes kupaca u Maseratiju konstantno osvežavaju modele iz aktuelne ponude koji će od 2022. godine svoje mesto ustupati potpuno novim ranije najavljenim modelima. Na ''zatezanju bora'' trenutno je najveći i najluksuzniji model Quattroporte, a Maseratijev odgovor na BMW-ovu Seriju 7 i slične modele koji će kupcima biti dostupan u drugoj polovini godine sa sobom će doneti redizajnirana kućišta prednjih i zadnjih svetala, drugačije branike i novodizajnirane felne, a manje promene očekuju se i u putničkoj kabini.

maserati q 01.jpg

Uz eventualna manja unapređenja aktuelnih trolitarskih turbodizelskih i turbobenzinskih V6 motora i 3.8 lturbobenzinskog V8 motora koji pokreću ovaj Maserati, neće biti velikih novosti ispod haube jer su veće promene u smislu pogonske grupe ipak rezervisane za Quattroporte nove generacije koji bi, nezvanično, mogao da dobije i verziju koju će pokretati samo struja.

preuzeto sa - Auto Blog

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Maserati Quattroporte GTS V8

3.8 V8 BiTurbo sa 530 konja i 710 Nm, a sve to ide na zadnje točkove. Rezultat je 4.7 sekundi do stotke i maksimalna brzina od 307 km/h:

Wald International Maserati Quattroporte

wald 4porte 03.jpg

Japanski tjuner Wald International predstavlja jedan modifikovani Maserati, ovoga puta to je luksuzna limuzina Quattroporte.

wald 4porte 02.jpg

Waldov paket za Quattroporte podrazumeva doterani prednji branik sa LED svetlima, prednji spojler, set pragova, izmenjeni zadnji branik sa integrisanim difuzorom, spojler na poklopcu prtljažnika, komplet alu točkova od 22 inča, novi izduvni sistem, modifikovano oslanjanje, crni prednji gril, crvene Maserati oznake i doterani enterijer (po želji vlasnika).

wald 4porte 01.jpg

preuzeto sa - Auto Blog