Jump to content
zaki

Fiat Punto mk.2 - cena, prednosti, mane, šta gledati / iskustva i mišljenja

Recommended Posts

Zainteresovan sam da kupim punta II, verovatno cu da ga uvezem i to van-a (to mi je najjeftinije) i sada imam par pitanja:

1. Sa kojim motorom mi je najbolji?(najekonomicnije odrzavanja,cena -kvalitet, dobro se pokazao...)?

2. Koliko je realno da platim van-a(ja sam nasao za 3500e sa placenom carinom i pdv-om) ja samo treba da ga registrujem i sedista i atest, motor je 1.9D?

3. Jel imate kontakt nekoga ko uvozi puntice? (Oprema nije mnogo bitna jedino servo da ima)

4. Kakva iskustva imate sa Puntom II ?

Koja je otprilike cena na placevima i koja je procedura registracije, da li je tacno da je prva registracija 40000 din za motor 1.9D?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prva registracija je malo preko 20.000 rsd za 1.9D. Zbog obrasca saobracajne, tablica i toga sto ide prvi put, inace je do 20.000 rsd. Ne znam koje je god tvoj Punto, ali klot (svi imaju servo), beli, 1.9D, '01, ex-van, kljuc u ruke ne sme da bude vise od 3900e (+250e registracija), pa da je u ne znam kakvom stanju. Ako ima sve, centralnu, klimu, podizace, ABS, zvucnike napred, isto beli 4300e (+oko 250e registracija) maksimalno za '01 god.

Po meni je JTD bolja opcija jer je common rail i ide mnogo bolje, a trosi isto ili manje. Malo je skuplja registracija, tipa 2 do 3 hiljade dinara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Tacno tako

Prva registracija sa obaveznim osigurannjem jedva preko 20000.

Ja sam pre godinu dana kupio Punto ex-van, 1.9D, 2002., crveni, sa klimom, pripremom za muziku, nabudzenim ali potpuno upotrebljivim zadnjim enterijerom, u stvarno odlicnom stanju za 4400 + registracija i zasad sam prezadovoljan, ako zanemarimo tvrdocu zadnjih opruga. Beli su bili nesto jeftiniji.

Samo sto u startu moras da zamenis ulje, filtere i zupcasti kais, zbog sebe.

Ja sam osim toga zamenio i manzetnu na homokinetickom, polen filter i nista vise.

E sad, zavisno od raspolozivih sredstava, mozda je bolje da uzmes 2003. (mk2b - buljavi) sa 1.3 multijet motorom, nesto manje trosi i nesto je jaci.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 7849

uzmi sa bilo kojim motorom osim sa 1,9D....ja imam takav i ni malo nije ispunio ocekivanja, mana mu je Lukasova pumpa za gorivo,,.,.,.crko mi je senzor od 16 funti, ali to kod nas kosta od 350 do 550e :shock: (remont) nova pumpa je 1650e, :| :| ,,,,moj predlog ti je 1,9 jtd.!

...

pozzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pumpa visokog pritiska moze da crkne, a da kosta - kosta itekako. Ali to se ponekad jednostavno desava i desava se i na drugim automobilima i ne moze se reci da je spacificna mana bas tog motora i da je cesta kod istog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.2 B 8v odličan a nije skup za održavanje, 1.2 16v ide brmrmrm samo tako.

Razmisli ti malo i o benzinjarama, razlika u potrošnji nije drastična kao ni cena samog goriva pa u to sve ubaciš cenu održavanje. Nije daleko od eci-peci-pec.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pumpa visokog pritiska moze da crkne, a da kosta - kosta itekako. Ali to se ponekad jednostavno desava i desava se i na drugim automobilima i ne moze se reci da je spacificna mana bas tog motora i da je cesta kod istog.

da li i na koji nacin moze da se crkavanje izbegne ? mislim da li na nesto treba paziti, tako i tako odrzavati itd..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odgovor na to bih ipak prepustio nekom verziranijem.

Ono sto sigurno mozes da uradis je da pazis gde sipas gorivo i da ga ne vozis kao da je sportski auto (ovo se odnosi na one bez turbine) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih ipak pogledao 1.2 16V da sam na tvom mestu, ako ti je do potrosnje i odrzavanja, ali ako bas insistiras na dizelu onda svakako JTD i nemas da brines po meni nije bas najpametnije uzeti taj 1.9D vec napisano zasto, ali izbor je samo tvoj.

P.S. Ja bih licno poslusao sve ove navedene savete o ne kupovini tog motora da ne bi posle pogresne odluke bio :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad ispade da je 1.9D los... Kod njega zna elektronika na Lucas pumpi da zeza i to je to. E sad sto kod nas ima malo ljudi koji rade to i kosta to je druga stvar. Ako cemo vec tako za 1.2B 8V je ugradnja plina skoro pa kao remont 2 Lucas pumpe...

By the way pumpa za 1.9D se radi na 130 do 150 hiljada km, a to je kilometraza sa kojom se uvoze cesto Puntici, pa ispada simptomaticno. Znaci nije da se popravlja svako malo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih najradje uzeo 1.2 16v ali imam novca samo da uvezem teretnog Punta i mislim da su svi sa 1.9d motorom?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisu svi 1.9D. Van-a imas u 1.2 benzin, 1.9D, 1.9JTD i 1.3 MJT. Uglavnom su beli i crveni, a ima i crnih, srebrnih, zutih, ali se oni uglavnom prepakuju putnicke (na EPER-u se to provali) .Ali da ne bi bile samo price, obrati paznju na kilometraze i godista... Jeste da je ovaj prvi zapusten, ali nije to nista sto u Srbiji ne moze da se sredi i proda. Pa onda kad krene kuku lele...

aV329Tr.jpg

Pq1dT0aJ.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se i ja nadovezem, 1.9D trosi oko 7l EuroD po gradu (0,2 gore-dole). To je moje iskustvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, meni trosi ~7.2 iskljucivo gradske voznje do posla i nazad (spic). Na otvorenom okruglo 5.2l/100km

Naravno, u pitanju je obican 1.9D, dok JTD i 1.3 MJ trose osetno manje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 8039

moja iskustva, vozio sam 1.9d van vise od 2 godine...

1. oko 6,5l potrosnja po gradu...

2. na otvorenom dosta manje...

3. presao sam 55k km za 2 godine, bez problema...

4. motor nije za jurcanje..

5. pumpa jeste cest problem... obavezno na dijagnostiku pre kupovine, posto taj senzor uglavnom zeza kad je hladno, tj leti nece...

6. za te pare, sjajan auto....

ja sam mog platio tada 3900 + reg. (bilo na firmu, pa me kostalo oko 11000, posto se vodio kao teretni...) + enterijer 400 (od sportinga)....

Share this post


Link to post
Share on other sites
moja iskustva, vozio sam 1.9d van vise od 2 godine...

1. oko 6,5l potrosnja po gradu...

Pa i meni je trosio oko 6.3 po gradu kad nije velika guzva (letos npr), ali ovako sam stalno u najgorem spicu + zima i eto ga na 7.2-7.3. Mada, ne zalim se, nije ni to lose ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Godinu dana vozim 1.9d, sipam samo euro dizel na omv pumpi, za sad Bogu hvala nemam problema sa lucas pumpom, auto je presao 145000, sve u redu, nema problema.

Po eperu, po broju shasije kazu da nije bio ven, a ako jeste onda je dobro spakovan. Auto je po broju shasije 12.01, a u saobracajnoj se vodi kao 2002. Uvezla ga je 2003. godine moja kuma od koje sam kupio auto.

Sve u svemu : zadovoljan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A koja je realna cena za van-a 1.9D, 2001.god sa carinom i porezom?

Moj drugar je kupio za 3500e, ali ja sada za taj novac ne mogu da nadjem. Njegov je klot, ima samo servo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prijatelj koji treba da mi dotera auto iz Italije mi se upravo javio i stanje je sledece:

Fiat Punto 2004. godiste, motor 1.2 Van, crvene boje, presao oko 80000 km, ima klimu kosta oko 4000 eura i plus registracija i naravno sedista. Jel to Ok kupovina?

Mada mi je nekako Punto II lepsi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I taj 2004. je Punto II, samo mk2b verzija (veliki farovi i maska). Neki ga kod nas zovu Punto III, ali to nema veze sa zivotom. I meni je mk2a lepsi bas zbog farova.

Sto se cene tice, jel to sve djuture sa carinom i porezom 4000? Ako jeste, onda je to ok cena. 400?‚¬ ti kosta komplet zadnjeg originalnog enterijera, a imas i jeftinije budzevine.

Jedini problem je taj motor i klima. Morao bi na uzbrdicama da gasis klimu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, cena je 4000e sve sa carinom i porezom, to mi je rekao otprilike mozda bude +- 100e. Zadnja sedista cu da stavim od Fiat tipa, drugar je stavio u Punta mk2a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam siguran da nedostaju samo sedista, mislim da ti trebaju i plasticni delovi enterijera pored sedista, kao i polica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbolje je da ako hoces putnichki auto skupish josh 500- 1000 evra i kupis putnichki u startu, nemas cimanje oko atesta, oko enterijera, registracije, carine i ostalo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

:podrzava sve ovo shto je on rekao + vanovi su gazeni i unishtavani do iznemoglosti! znash ono, vozi kao da je sluzbeni! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa, bih ja rado uzeo putnickog, ali i za teretnog moram da pozajmim kes tako da mi je 500e veliki kao kuca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×