Guest 8643 Posted January 29, 2009 Pozdrav Rec je o Punto MK2B, multijet 1.3. Majstor mi je menjao korpu kvacila (navodno original Valeo), druk lezaj i zadnji simering radilice. Druk lezaj mi je bio vec dosta bucan, pa sam morao da investiram. Nedelju dana sam bio zadovoljan. Kad pritisnem kvacilo, lako i do patosa mi je isao kontinualno, kao i pre menjanja. Nakon nedelju dana, kao da je nest puko, i otad kvacilo mi je teze pritisnuti, i interesantno je, da otprilike 1/4 pre patosa, jedva mogu pritisnuti do kraja. Kvacilo mi radi, razdvaja, samo dok predjem gradom, noga mi se umori ! Da li je to neki novi kvar, ili da reklamiram kod majstora.? U svakom pogledu cu da svratim do majstora, samo da se teoretski pripremim. Puno hvala ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted January 29, 2009 sto da ne odes da majstor pogleda i sredi. moze biti i reklamacija na deo desava se,a ako je covek i pogresio red je da sredi valja nije od onih nenormalnih.slican slucaj sam imao i ja pukla nova korpa(valeo)posle cetiri dana. skinuli, reklamirali, stavili novu, i vozi dalje bez ekstra troskova. Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted January 30, 2009 ^^^ desava se!to su za mene sve izgovori.(nisu majstori krivi)krivi su rezervni delovi koji su SH kvalitet a da ne kazem da nam je kriva i drzava sto sve dozvoljava da udje na trziste.(to je sad neka druga prica)Elem;Druze,lepo ti kaze "mikisxy" da odes do majstora i resis problemcic.sigurno je lose kvacilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted January 30, 2009 ima tu i nase krivice kao kupaca mislim generalno, jer samo trazimo sto jeftinije a kvalitet je u desetom planu.i eto sto jeftinijih delova u radnjama uzas kvaliteta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 8643 Posted February 6, 2009 Duzan sam da Vam se javim !Puno hvala na odgovorima. Odneo sam natrag kod majstora, i navodno hidraulicni ventil za kvacilo je trebao izvazdusirati. Ako nema toga, nemojte me ismejavati.! To sam dobio odgovor, a posto se malo razumem u to, prihvatio sam, pogotovu sto mi sad perfektno radi kvacilo. Malkice mi je bio sumnjiv, kad sam ga hteo isplatiti, nije hteo da primi nista. Mozda je on nesto zeznuo kod sastavljanja? No svejedno. Sad je super! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dora 0 Posted February 6, 2009 Ko radi taj i greši, reče jež i sidje sa drot četke..Što bi bio sumnjiv? Postupio je korektno čak i da je nešto zeznuo, dešava se. Rešio je problem i nije naplatio ili izmišljao toplu vodu da svali na nešto drugo i da uzme još para. Takve treba isticati. Ko kaže da je rešio sve iz prve stoposto, laže, ili nije nikad ništa uradio u životu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 8643 Posted February 6, 2009 Evo u vezi ovoga jos jednom !Postovani Dora, mozda sam se pogresno izrazio, ali nisam hteo u losem kontekstu prikazati majstora. On mi je majstor skoro 10 godina. Da i malo sumnje imam u njega, menjao bi. Ali on mi je popravljao Juga 45, Skodu Feliciju, Kia Pride-a, iz firme kola, i sada Punta. Mislim da sam sa ovim sve rekao. Postujem ga i cenim, i mislim da me dosad nije prevario. Kada se dogovorimo za vreme, ispostuje ga. Kola kod njega ne cekaju bezpotrebno. Kraj reklame! I kao sto ste pisali "...Ko radi taj i greši ...", tu ste potpuno u pravu.Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted February 6, 2009 bitno da je sve zavrseno na najbolji nacin i da je auto sad ok.nisu svi majstori prevaranti ima nas koji zivimo od svog posla i radimo posteno Quote Share this post Link to post Share on other sites
wlad 2 Posted February 10, 2009 ^^^ fala Bogu da vas ima takvih, samo vas treba naci Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted February 10, 2009 najbolja reklama svakog majstora je preporuka musterija.izmedju ostalog zato smo u klubu.pomoci nekome da otkloni jednostavniji kvar sam,ako je nesto vece gde da ode i da ga ne osisaju za glupost ili fals deo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
wlad 2 Posted February 13, 2009 to je tacno sto kazes Quote Share this post Link to post Share on other sites
kakashi 3 Posted April 22, 2011 (edited) e ovako citah malo po forumu o kvacilama posto je i mene pocelo da zajebava na mom puntu...videh da u sustini moze da bude sve i korpa o lamela i cilindri...simptomi kod mene su da na primer kad upalim autu (uvek palim sa stisnutim kvacilom) i hocu da ubacim u prvu nema sanse,struze nesto i auto pomalo krece unapred ...onda pustim kvacilo i stisnem opet i ono ide opusteno u brzinu (ponekad mora par puta da se stisne) ali ceo auto pocne malo da se trese ..u rikver krci nemormalno...to su simptomi...dal je imao neki ovakav slucaj a sta bi to moglo biti ..ja sam pitao neke kolege mehanicare ali svi mi kazu da moze da bude i ovo i ono u sustini ne znaju ni oni Edited April 22, 2011 by kakarot Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted April 22, 2011 Moze da bude problem sa donjim cilindrom kvacila. Kad pocne da zeza ne gine mu zamena. Ipak proveri i nivo ulja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kakashi 3 Posted April 22, 2011 pa ulja sigurno ima, to sam gledao ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted April 22, 2011 Imao sam na Lybri identican problem i bio je cilindar kvacila na menjacuProbaj pre verglanja da "nadrukas" papucicu ali ne brzo nego laganije ali do kraja pa ga upali verovatno nece da krene Quote Share this post Link to post Share on other sites
milanml 2 Posted April 22, 2011 Ako su ti otišle gumice na cilindru, kvačilo na drukanje mora da narasta a samim tim da postaje i tvrđe. A kad nadrukaš i ubaciš u prvu ili rikverc, drži ga tako pritisnutog jedno 30-ak sekundi i onda ponovo bez ponovnog stiskanja probaj da izbaciš iz brzine i odmah ubaciš nazad. Kvačilo mora da drži tih pola minuta, a ako zakrči sve je jasno.Javi kakav je zakljucak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko1984 2 Posted April 22, 2011 Moze li mi neko reci kakvi su inace simptomi kod kvacila na Puntu 1.9 JTD koje je pri kraju,odnosno kad bi trebalo da se menja? Kod mene je kvacilo tvrdo,ali odvaja dobro. Nisam do sad imao problema,kad pritisnem papucicu do kraja. Ok,odvaja i pre poda,ali bi uvek trebalo da se pritiska do kraja. Kad ubacujem u rikverc,nakon pritiskanja papucice uvek sacekam 1-2 sekunde,pa tek onda pomeram rucicu menjaca,jer u suprotnom struze. To je valjda zato sto rikverc nema sinhron. Quote Share this post Link to post Share on other sites
brzi 23 Posted April 22, 2011 Ako ti je kvacilo tvrdo onda ti je losa korpa.Ja sam menjao set upravo zbog toga. Lamela je imala jos dosta mesa ali su zupci na lameli bili pojedeni sto rezultuje tvrdocom kvacila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kakashi 3 Posted April 22, 2011 Ako ti je kvacilo tvrdo onda ti je losa korpa.Ja sam menjao set upravo zbog toga. Lamela je imala jos dosta mesa ali su zupci na lameli bili pojedeni sto rezultuje tvrdocom kvacila.koliko te je izasla zamena sve ukupno...probah onako kako ste mi rekli...nadrukam par puta i ubacim u brzinu i opet motor malo napred ide i trese malo Quote Share this post Link to post Share on other sites
brzi 23 Posted April 23, 2011 koliko te je izasla zamena sve ukupno...probah onako kako ste mi rekli...nadrukam par puta i ubacim u brzinu i opet motor malo napred ide i trese maloJa imam benzinca i to sam radio pre tri godine tako da ne znam koliko je moja informacija merodavna. Mislim da je sam set kvacila Valeo bio nesto manje od 100e i 40e za ruke. Mislim nisam siguran...Presao sam od tad 25k km i moguce je da nece jos dugo, jer mi pedala kvacila hvata dosta visoko, tako da jedino sto mogu da ti preporucim je da probas na ovoj FAS akciji da ulovis original set kvacila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kakashi 3 Posted April 29, 2011 (edited) zamenjeno set klacila i to je bio problem ... druk se raspao.korpa pojela i tako e sad mozda ja tripujem ali auto nesto nece da mi vuce kao pre ...nekako lenj...kad ubacim u petu od 100 do 120 mi treba dosta vise vremena,kao da ne radi turbo...kad je menjan set majstor je skinuo crevo sa koje ide na usis i vratio, jedino to... Edited April 29, 2011 by kakarot Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted April 29, 2011 Ja sam coveku menjao vodenu pumpu pa je poludeo od srece kako bolje vuce Quote Share this post Link to post Share on other sites
kakashi 3 Posted April 29, 2011 ja ne znam sta se desava...deluje nenormalno ali tako je Quote Share this post Link to post Share on other sites
kakashi 3 Posted April 30, 2011 problem resen spalo crevo sa turbine Quote Share this post Link to post Share on other sites
histerika 0 Posted August 8, 2011 Od pre neki dan imam sledeci problem. Kad uletim u guzvu na gazeli, kreni stani varijanta, noga non stop na kvacilu desava se da nece da vrati papucicu kvacila. Dodje do mesta gde bi trebala da uhvati i tu stane pa moram da je gurnem odozdo da bi se vratila. Kad je izbacen iz brzine to se ne desava i papucica skripi kad se pritisne. Cilindar, sajla ili nesto trece. Set kvacila zamenjen pre 6 kkm. Quote Share this post Link to post Share on other sites