Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
hisd

Tipo 1.4ie - teško menjanje brzina

Recommended Posts

Naime desava mi se to da mi menjac u pojedinim trenucima zna da bude veoma tezak,odnosno da prebacivanje ide tesko ne bitno dal' vrsim prebacivanje iz manjeg stepena u veci ili obrnuto,pa me zanima koji su moguci uzroci tog problema ?

Hvala...

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Verovatno su se sajle malo istegle pa vise nije precizan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bokija ti je lepo rekao...

Jel' se to desava samo na pojedinim stepenima prenosa ili na svima ?

Ima tu par stvari koja mogu da izazovu takve probleme, mislim da nije nista strasno, kao sto je bokija napisao verovatno sajle ili neki elemenat koji se pohabao, i ne odradjuje kako treba...

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pocetku voznje brzine idu normalno tek kasnije sve teze i teze, osjetim kao da je unutra trenje veliko, kao da nije podmazan ili tako nesto! Desava se na svim stepenima prenosima kao sto sam i rekao, bez obzira dal; se radilo o prebacivanju iz vece u manju, ili obrnuto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se to desava samo kad je zagrejan,mislim samo posle nekog vremena voznje,onda to nije neki mehanicki kvar,mislim ono sa sajlama jer da jest e to bi bilo uvek bez obzira dal je auto zagrejan ili hladan.

kao sto si i sam rekao,mozda je do ulje ili nekog semeringa ili ne znam cega vec u menjacu koji ostaje suv ili nedovoljno podmazan kada se ulje zagreje i razredi!

Da si se posavetovao sa majstorom po ovom pitanju!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo Tipo nema sajle za biranje brzina već poluge, drugo toliko su komplikovane da se ni mnogi majstori nesnađu oko istih i treće kad poluge zezaju najpametnije je naći dobrog iskusnog majstora. A ovaj što teže ide u drugu najverovatnije da je problem menjač, a ne poluge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nema tu sta komplikovano i nije do poluga 100% jerbo da je problem u polugama problem bi bio konstantan a ne da se pojavljuje po zagrevanju...

obavezno prvo sto treba da proveris je

1. nivo ulja i stanje istog u menjacu najbolje promeniti po sve...

2. obavezno pogledati sve nosace motora... i ako je doslo do krepavanja nekog zameniti isti...

3. proveriti stanje prednjeg dela karoserije tj da li kojim slucajem nesto nije puklo...

kad sve to iz proveravas nacices problem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najviši problem je sa ovom polugicom sa slike br2 ova na glavi upravljača i pored svakodnevne vožnje zna da zariba i neradi posao kako valja. A to da nema šta da zateže na dužu vožnju ima i tekako pogledajte malo bolje ove slike i pogledajte da lina vašem tipu stoji onaj zaštitni lim iznad auspuha. A slike vam govoru koliko osovinica i ležišta ima ovaj sistem šalthebla. Sve treba bit podmazano, a ako nema zaštitnog lima onda auspuh greje sve te polugice i isušuje masnoću i normalno da hoće bit teže šaltanje posle duže vožnje. Na mojem tipu sva tri nosača nisu baš u najsjanijem stnju mnogi bi ih odmah menjali, ali kako sam sredio poluge ja sa šaltanjem fala Bogu nemam problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...