hisd 0 Posted August 4, 2008 Naime desava mi se to da mi menjac u pojedinim trenucima zna da bude veoma tezak,odnosno da prebacivanje ide tesko ne bitno dal' vrsim prebacivanje iz manjeg stepena u veci ili obrnuto,pa me zanima koji su moguci uzroci tog problema ?Hvala... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted August 4, 2008 ...Verovatno su se sajle malo istegle pa vise nije precizan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chila 0 Posted August 4, 2008 Bokija ti je lepo rekao...Jel' se to desava samo na pojedinim stepenima prenosa ili na svima ?Ima tu par stvari koja mogu da izazovu takve probleme, mislim da nije nista strasno, kao sto je bokija napisao verovatno sajle ili neki elemenat koji se pohabao, i ne odradjuje kako treba... Quote Share this post Link to post Share on other sites
hisd 0 Posted August 4, 2008 U pocetku voznje brzine idu normalno tek kasnije sve teze i teze, osjetim kao da je unutra trenje veliko, kao da nije podmazan ili tako nesto! Desava se na svim stepenima prenosima kao sto sam i rekao, bez obzira dal; se radilo o prebacivanju iz vece u manju, ili obrnuto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chila 0 Posted August 4, 2008 Ako se to desava samo kad je zagrejan,mislim samo posle nekog vremena voznje,onda to nije neki mehanicki kvar,mislim ono sa sajlama jer da jest e to bi bilo uvek bez obzira dal je auto zagrejan ili hladan.kao sto si i sam rekao,mozda je do ulje ili nekog semeringa ili ne znam cega vec u menjacu koji ostaje suv ili nedovoljno podmazan kada se ulje zagreje i razredi!Da si se posavetovao sa majstorom po ovom pitanju! Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejanpirat 0 Posted September 27, 2012 IMAM SLICAN PROBLEM SA MENJACEM ALI MENI MALO TEZE ULAZI U DRUGU, IMA LI NEKOG DA MI DA SAVET STA BI MOGLAO DA URADIM JER U MAJSTORE SAM IZGUBIO POVERENJE Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bukvic 0 Posted September 27, 2012 Prvo Tipo nema sajle za biranje brzina već poluge, drugo toliko su komplikovane da se ni mnogi majstori nesnađu oko istih i treće kad poluge zezaju najpametnije je naći dobrog iskusnog majstora. A ovaj što teže ide u drugu najverovatnije da je problem menjač, a ne poluge. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted September 28, 2012 nema tu sta komplikovano i nije do poluga 100% jerbo da je problem u polugama problem bi bio konstantan a ne da se pojavljuje po zagrevanju...obavezno prvo sto treba da proveris je1. nivo ulja i stanje istog u menjacu najbolje promeniti po sve...2. obavezno pogledati sve nosace motora... i ako je doslo do krepavanja nekog zameniti isti...3. proveriti stanje prednjeg dela karoserije tj da li kojim slucajem nesto nije puklo...kad sve to iz proveravas nacices problem... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bukvic 0 Posted September 29, 2012 Najviši problem je sa ovom polugicom sa slike br2 ova na glavi upravljača i pored svakodnevne vožnje zna da zariba i neradi posao kako valja. A to da nema šta da zateže na dužu vožnju ima i tekako pogledajte malo bolje ove slike i pogledajte da lina vašem tipu stoji onaj zaštitni lim iznad auspuha. A slike vam govoru koliko osovinica i ležišta ima ovaj sistem šalthebla. Sve treba bit podmazano, a ako nema zaštitnog lima onda auspuh greje sve te polugice i isušuje masnoću i normalno da hoće bit teže šaltanje posle duže vožnje. Na mojem tipu sva tri nosača nisu baš u najsjanijem stnju mnogi bi ih odmah menjali, ali kako sam sredio poluge ja sa šaltanjem fala Bogu nemam problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites